Partyflock

Forumonderwerp · 758391
Wel eens zin in een cola maarja geen geld?
Hier is de oplossing, net als computers hebben de chips in CC automaten ook een soort van operating system, natuurlijk niet zo gecompliseerd als windows of linux, maar het heeft wel een debug menu, om hier in te komen heb je een "code" nodig.

Deze code is: [4][2][3][1]
Dat is eigenlijk het enige dat je hoeft te onthouden.
Waar voer je deze in is dan de vraag?
Deze automaten hebben grote knoppen om verschillende blikjes drinken te selecteren, wat meestal iets als dit is:
[Cola]
[Cola]
[Cola Light]
[Sprite]
[Sinas]
Enzovoort

Alleen de bovenste 4 zijn belangrijk.
[Cola] staat gelijk aan [1]
[Cola] staat gelijk aan [2]
[Cola Light] staat gelijk aan [3]
[Sprite] staat gelijk aan [4]

Dus je druk eerst de [Sprite] in, dan de 2de [Cola], dan [Cola Light] en als laatste de eerste [Cola]

Nu komt om het schermpje waar normaal de prijzen staan iet sin de richting te staan van [DBM], om door dit menu te scrollen gebruik je 1,2,3 en 4 knop.
[1] = Exit/Terug
[2] = Omhoog
[3] = Omlaag
[4] = Select

Je kan via dit menu kijken hoeveel geld de automaat bevat, maar dat is niet boeiend, je kan nu via het menutje ook blikjes uit laten werpen, er schijnt ook een mogelijkheid te zijn om geld uittewerpen.

Ik heb het zelf getest op mijn oude school, het werkt bij de grote rode coca cola automaten. Ik kon de automaat helemaal leeg halen, geld laten uitwerpen is mij nog niet gelukt. helaas :P
Dus nu hebben jullie weer wat te doen in de pauzes :>
Suc6 !
in cpo menu moet je 4 en 1 tegelijk 5 sec vasthouden.
valt er een blikje en gaat ie uit :jaja:
iets in mij vind dat nogal sterk
jep, vind ik ook...

iedereen zegt dat het kan, maar niemand kan om een reden die ze niet willen noemen de code hier niet plaatsen
idd... beetje loos dus :)

in het menu komen is iedereen al gelukt geloof ik... alleen niemand schijnt zich te kunnen herinneren hoe ze geld uitwierpen, of blikjes uitwierpen... en toch schijnt de topic opener al tientallen blikjes en 130 euro buit te hebben gemaakt (y)
ja en het leuke is dat dezelfde tekst hierboven ook al bij 5 andere forums staat,
dus ik denk dat het bij de topic opener ook niet is gelukt ;)
sterker nog, we geven de topic opener een kans om het te bewijzen :)

geef ons de preciese volgorde van de knoppen die we moeten indrukken (en evt. hoelang ze ingedrukt moeten worden) voor de blikjes, en het geld :)

kan je bewijzen dat je niet uit je nek loopt te huilen :)
tuurlijk :)

bewijs het door te voldoen aan mijn vorige post
iedereen heeft tegenwoordig een telefoon waar je wel foto's of filmpjes mee kan maken, dus show maar eens wat bewijs dat het echt is gelukt :)
juustem :)
wat ik zei, in menu cpo, 4 en 1, 5 sec vasthouden :bier:
leg ook ff uit hoe je in cpo komt dan, wat dat schijn je steeds te vergeten :bier:
zoals ik al eerder zei, hoe de fuck kom je in het cpo menu?
met andere woorden:

Het is niet mogelijk om een cola automaat te hacken
nee guido...

maw: het zou misschien best mogelijk zijn, maar prototype zou nog geen menu kunnen ontdekken in een restaurant...
ik vind het maar een beetje vaag allemaal...

als ik zou gaan quoten dan zou ik er zo 10 uit kunnen pikken die zeggen dat ze een automaat "gehacked" hebben, maar de code niet maar weten
quote eens :)
maar prototype zou nog geen menu kunnen ontdekken in een restaurant...

welke rest :/
restaurant "Het marktzicht" in hoofddorp bijvoorbeeld :[

en ik ga niet quoten, geen zin in :[

waarom hebben wij op school nouweer een pepsi automaat:(

uh weet ik veel haha omdat ze het over coca cola blikjes hadden en geen pepsi maarjah morgen zkr is even proberen als dat lukt kan ik nog rijk worden door de blikjes te verkopen ook:P:P
als het jou lukt, moet je ff de code hier plaatsen ;)

hahaha ik ben tog al zo duds waarbij dat niet lukt en ik geloof het eerlijk gezegd ook niet:S:S maarjah ik bne slapen en dromen over een lege pepsi automaat:P

Na kom op mensen !
ik heb geen drinken bij me :P
en wil ene blikje !!! :P:P

Jaja ... jij toch ook :p

dit is een vet oude hack die gewoon niet meer werkt dus laat maar
Bij photoplay kun je op het scherm duwen.. moet je eerst op het woord photo en dan op play duwen. en dat paar x snel achter elkaar. dan kom je in een menu waar je een code in moet toetsen en de code is iets met het telefoonnummer wat op het stickertje vermeld staat

to D-zire ik heb vandaag bij de pepsi automaten bij ons op school geprobeerd maar niks dus:S:S schijt zo ga zometeen ff naar de jumbo daar staat wel een echt coca cola automaat
ja lekker snugger, prijs op 0 zetten,

maar HOE?!

als ik het goed begrijp is 1 exit, 2 + of -, 3 -of + (moet je maar even kijken, en 4 enter, naja, ik ga zelf maar ergens even kijken. volgens mij kan het gewoon niet werken :s

neej denk het ook niet die fabrikante zullen zo dom zijn:S:S

stat dat niet op de achterkant vna het apperaat?

als het je lukt natuurlijk;)
haha dat met die coca cola automaat werkt wel....

kwam in het menu..
maar kon niet er niet uitkomen hoe je nouww geld of blikjes uit kon werpen!!!

kheb toen maar de automaat op leeg gezet...

alle lampjes branden, automaat was net die ochtend bij gevuld :P
ik heb even met google gezocht en kwam deze site tegen:

http://www.i-hacked.com/content/view/12/48/

hier staat dus haarfijn uitgelegd hoe het moet en bij welke automaten het wel en niet kan

ik ga 't morgen even op 't station proberen in ieder geval ;)

Zoo flex hoor, die cola heb me gesmaakt vandaag
Die code onthou ik maar effe hehe(Y)
Doen die automaten op het station t ook zo?
EdoubleP Kan je die code dan ff publiek maken plz??!?! :D

zijn kwats praatjes denk
Ik ben nu op school, ik kom wel in het menu van de cola flesjes maar niet in die van de blikjes automaat...

Maar wie post nou ff hoe ik er een blikje/flesje uit haal??