Partyflock

Forumonderwerp · 758391
Wel eens zin in een cola maarja geen geld?
Hier is de oplossing, net als computers hebben de chips in CC automaten ook een soort van operating system, natuurlijk niet zo gecompliseerd als windows of linux, maar het heeft wel een debug menu, om hier in te komen heb je een "code" nodig.

Deze code is: [4][2][3][1]
Dat is eigenlijk het enige dat je hoeft te onthouden.
Waar voer je deze in is dan de vraag?
Deze automaten hebben grote knoppen om verschillende blikjes drinken te selecteren, wat meestal iets als dit is:
[Cola]
[Cola]
[Cola Light]
[Sprite]
[Sinas]
Enzovoort

Alleen de bovenste 4 zijn belangrijk.
[Cola] staat gelijk aan [1]
[Cola] staat gelijk aan [2]
[Cola Light] staat gelijk aan [3]
[Sprite] staat gelijk aan [4]

Dus je druk eerst de [Sprite] in, dan de 2de [Cola], dan [Cola Light] en als laatste de eerste [Cola]

Nu komt om het schermpje waar normaal de prijzen staan iet sin de richting te staan van [DBM], om door dit menu te scrollen gebruik je 1,2,3 en 4 knop.
[1] = Exit/Terug
[2] = Omhoog
[3] = Omlaag
[4] = Select

Je kan via dit menu kijken hoeveel geld de automaat bevat, maar dat is niet boeiend, je kan nu via het menutje ook blikjes uit laten werpen, er schijnt ook een mogelijkheid te zijn om geld uittewerpen.

Ik heb het zelf getest op mijn oude school, het werkt bij de grote rode coca cola automaten. Ik kon de automaat helemaal leeg halen, geld laten uitwerpen is mij nog niet gelukt. helaas :P
Dus nu hebben jullie weer wat te doen in de pauzes :>
Suc6 !
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Ja dat verhaal las ik gister idd ook op een site. We gaan vandaag weer ff verder met dat ding kutten, ff kijken of we de prijs wat kunnen veranderen O:)

:devil:

zaterdag ff op station utrecht proberen :D
Wij komen hier op school ook in het menu, maar wat moeten we doen om precies een gratis blikje te krijgen?
Whahaha!! Hier had ik nou nog nooit over gehoord!!! Xtje uitproberen maar ;)

maar dat dat ding je geld gaat geven geef ik je weinig kanzzz want dat ligt in een bakkie.
Ik kan wel in dat menu komen en dan kan ik naar CASH SALE en ERROR en RTB (ofzo iets) gaan maar hoe krijg ik nu een blikje eruit.
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Geweldig!! effe onthouden hehe
Menu is makkelijk om in te komen en ik kan ook wel per sluis bekijken hoe veel geld die heeft gemaakt,
maar gratis er een blikje uittoveren :no: :(

Kun je in dat stuk iets duidelijker zijn :)
Aangezien daar wel meer personen over struikelen :respect:
Ja niekeeps, je hebt gelijk. Ik krijg onderhand wel dorst.
Denk dat het gewoon niet bij elke automaat gaat, dat blikje eruit halen :(
Krijg zelf ook alleen maar CASH SALE en ERROR en RTB (ofzo iets)Heb het op 4 automaten bij ons op het werk geprobeerd maar geen blikje eruit :nee:

Kan je niet een foto van die automaat maken, misschien is dat een ouder versie van die automaat ofzo.
hehehe es ff proberen vanavond :)

Opties waar je "kwaad" mee kan moeten binnen in de automaat zijn ingeschakeld. Het is dus een kwestie van geluk hebben. Helaas nog niet uit kunnen proberen, want bij ons op school hebben ze alleen flesjes.
Maar k ga ook maar eens op zoek of er dergelijke trucjes voor sigaretten automaten zijn...

Maar k ga ook maar eens op zoek of er dergelijke trucjes voor sigaretten automaten zijn...

:yes: Zet je bevindingen maar in dit topic....Oefen vooral op Marlboro medium ;)

Ik heb het vandaag geprobeerd op mijn werk.
Maar het lukte niet echt :(
Is wel een redelijk oude automaat :(

Met sigaretten automaten knoeien lijkt een vervlogen tijd, tenzij je dus een hele oude treft.
Wat ook altijd wel leuk is, die automaten met snoep tussen spiralen. Als je die een stuk voorover trekt en dan hard terug laat vallen wil je nog weleens prijs hebben :D
kan ook gewoon het glas intrappe :P

die codes zijn veel leuker :D

ik ga het morgen ook maar es proberen;)

Dit zou egt gekkenhuis zijn als dit werkt. Whahaha iedereen gaat die kasten proberen te plunderen. :P
Ik kwam iig in het menu :D

Hahaha dit ga ik morgen zeker proberen! :D
Super!! (Y)

Maar erg dom van die automaatfabrikanten :S

Iedere mongool die met die codes werkt gaat ze toch zelf gebruiken en in het ergste geval bekend maken... Tenminste dat lijkt mij een logische zaak! Had dan op zn minst op elke machine een andere code gezet, of het 'menu-activatie-knopje' aan de binnenkant gemaakt!

Maar ga het ook even proberen als ik zo'n automaat tegenkom :P
laatste aanpassing
wat is dat voor bullshit gratis games bij photeplay je ken alleen de topscores verwijderen:S

hmz ga ik es proberen

dat is leuk om te weten (6)
Schooljaar is toch al bijna om, niks te verliezen dus:P
Kben vandaag naar et station geweest met vriend om te proberen... Maar het wilde niet lukken :( Kan iemand me vertellen welk menu ik moet hebben om er blikjes uit te krijgen??

maar is ff op me werk uitproberen
Het gaat toch om deze apparaten ?.

Ik ga het morgen eens op me werk proberen :yes:
heb je ook niet zoiets voor die snoepmachines met die spiralen? zou ook wel goud zijn.

et begint een rage te worden :P
Bij de Amsterdam ArenA werkt het niet :(

Bij de Amsterdam ArenA werkt het niet

Hahaha maar het dak ging wel open en dicht hahahha

Ridderkerk reddevill waar staat die automaat dan op je werk :O ben em nog nooit tegengekomen :D

maar op zich wel leuk idee alleen beetje makkelijker zou wel fijn zijn :9
Hmmzz.. Heb pepsi automaat op school, zag ik vandaag, helaas...
kan iemand niet ff uitzoeken wat de precies de code is om een blikje uit te laten werpen door zo'n automaat?

ik bedoel bijvoorbeeld:

4231 -> 2 -> 2 -> 4

want ik kwam wel in een menu na 4231 en dan krijg ik CASH, RTN (return?) en nog 1 maar die ben ik vergeten :)

kan iemand helpen?

Ik heb dorst! :P
en een error, meeste zijn er nu al tegen beveiligd ;)
Rianne---> Die cola apparaat die staat bij de ingang van het magazijn. (daar komen wij normaal nooit)
Kan ook zijn dat hij al weg is ;)

hmm morgen maar is gaan kijken daar :9
ik heb nog steeds niet door hoe je zo'n ding hackt :vaag:

ik kan hem alleen vast laten lopen, maar geen blikjes eruit krijgen

idd wat is de code dan om blikje uit te werpen en hoe kom ik bij CPO (Coin pay Out)
dat menu is leuk, maar dan moet je wel wat kunnen doen :)
volgens mij kan het gewoon niet, ik zie op elk forum alleen maar mensen die zeggen dat ze het hebben gedaan maar nergens iemand die de code plaatst om een blikje uit te laten werpen
Ik zat laatst wel in het menu van Photoplay. En de baas van het cafe heeft me een handje geholpen, en heeft het me een x voorgedaan. Hij wilt de goede code om het systeem in te komen, niet zeggen. Maar het is iets met de getallen van het telefoonnummer wat op de automaat staat...
PrIC - Price Setting
Used to set the price for a drink. Not sure how to work it, but it seems simple enough.

misschien is dit de oplossing. gewoon prijs op 0 zetten...
bij photoplay???:S waar kun je iets indrukken dan?
damn ken nergens zo'n automaat in de buurt vinden, en om nou naar het station te gaan :/
gratis blikjes of geld werkt alleen bij de automaten waar deze opties niet zijn uitgezet in het debug menu er zullen er vast zijn maar erg weinig. Je moet dus geluk hebben en de goeie tegen komen