Partyflock

Forumonderwerp · 758131
2045x bekeken

Waarschuw beheerder
ik hoop dat ze van jou ook een jas maken na het zien van je 1e zin

Idd ja! :jaja:
Waarschuw beheerder
zou inderdaad verboden moeten worden.

Artiest Brandal
Waarschuw beheerder
Bont zuigt big time!!!!!!!!:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 22:53:
Bont zuigt big time!!!!!!!!

Oké, da's weer de domste minst onderbouwde mening van vandaag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 22:49:
Het is dus echt wel meer als 1%.

Hoe weet je dat?
Is bullshit!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had ooit ergens een witte poolvosjas liggen, keer gekregen van iemand, heb m 1 x aan gehad, voelde me niet echt lekker, was telkens bang dat iemand met een verfspuitbus mijn jas vol zou spuiten.

Nu kan ik m zo en zo al niet meer, een logeehondje vondt het wel een lekker plekje om op te plassen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je zo'n fimpje ziet ga je toch JUIST bont dragen, anders zijn die beesten voor niks dood geslagen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
filmpje is als ik me niet vergis ergens in Afganistan ofzo opgenomen, ben het eens dat dit niet normaal is maar iedereen moet maar dragen wat ie zelf wil. Zeg nou zelf je eet toch ook karbonade, draagt leren schoenen/jas en die beesten worden nu ook niet altijd bepaald correct behandeld.

Waarschuw beheerder
Hoe weet je dat?
Is bullshit!

Hahaha, oke waar staat het dan dat het maar 1% is???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 22:49:
1%!!!????
Weet wat je zegt man!
Het is dus echt wel meer als 1%.

ok 2 %, mss zijn de slangen die voor je slangenleren schoenen zijn gestorven ook wel zo aan hun eind gekomen, maar daar zeur je toch ook niet over

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vindt het wel wat hebben.... dat er zo'n proces aan vooraf gaat, leuk om te zien dat er ook nog echte ambacht bestaat, al dat machinewerk vindt ik maar niks hoor

Waarschuw beheerder
Ik vind bont echt walgelijk, nergens voor nodig ook.

Over filmpjes gesproken, op www.wakkerdier.nl staan ook leuke filmpjes over de bio-industrie :cry:

Waarschuw beheerder
Mooi spul (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 11 juni 2005 om 01:15:
ik vindt het wel wat hebben.... dat er zo'n proces aan vooraf gaat, leuk om te zien dat er ook nog echte ambacht bestaat, al dat machinewerk vindt ik maar niks hoor

dat noemtie ambacht :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 02:29:
dat noemtie ambacht

nou, je meot echt wel hard slaan als je die beestjes zo dood wil krijgen, en dan zo'n spartelend beest villen.... doe maar na, daar komt echt nog wel wat vakkundigheid bij kijken hoor

Waarschuw beheerder
wat zijn dat voor vieze beesten in dat filmpje, niet eens zeehonden toch?
Waarschuw beheerder
oh wat erg zeg,... de tranen sprongen me in de ogen.

kik discokip, dit is dan de zogenaamde beschaafde mens.

flikker toch op met je gezanik man.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van spouswaus op zaterdag 11 juni 2005 om 03:06:
oh wat erg zeg,... de tranen sprongen me in de ogen.

spouswaus AKA "de man van het theater"

de man die het overdrijven heeft uitgevonden

Waarschuw beheerder
ok 2 %, mss zijn de slangen die voor je slangenleren schoenen zijn gestorven ook wel zo aan hun eind gekomen, maar daar zeur je toch ook niet over

Ongeloofelijk!
Ik ga hier net eens meer op in!
Het beste maar weer!
Waarschuw beheerder
Ik zweer het je ik zit hier met de tranen in me ogenna dat filmpje...hoe dat vel er langzaam af word gerukt, en hoe dat beestje daarna zonder vel in de camera kijkt, en dan achterover valt, zoveel pijn lijdt en nog steds leeft...
Dit is echt iets waar ik van walg!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach ja... als dat er nou eenmaal voor nodig is... het is nou eenmaal niet anders. ik vindt bont wel mooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 11 juni 2005 om 03:17:
spouswaus AKA "de man van het theater"

de man die het overdrijven heeft uitgevonden

oh ja en jij kent mij zo goed om dat te weten, iedreen die mij kent weet dat ik daar absoluut niet tegen kan....

niet te snel oordelen discokip-zonder-kop-in-de-rondte-lullen

Waarschuw beheerder
ik zeg het niet graag maar ik ben het met kip eens, spouswaus
Waarschuw beheerder
ik, en met mij vele anderen, vind jullie, maar een stel zielige holbewoners die totaal geen een greintje respect hebben voor deze wereld en alles wat erop leeft. dat geld niet alleen voor dit topic maar ook het topic over de walvisvangst.

...einde discussie...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga hier niet eens een discussie over voeren vindt het alleen nergens opslaan dat die beestjes kapot worden gemaakt!:@

Waarschuw beheerder
ik schaam me er voor dat ik mens ben als ik dit zie:cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spouswaus op zaterdag 11 juni 2005 om 19:43:
ik, en met mij vele anderen, vind jullie, maar een stel zielige holbewoners die totaal geen een greintje respect hebben voor deze wereld en alles wat erop leeft.

hun hebben weer andere prioriteiten..... jij en die vele met jou hebben gewoon niks te doen de hele dag en dan ga je maar een beetje stennis lopen trappen over beesten... je moet toch iets hebben om moeilijk over te doen he
Waarschuw beheerder
donateur
kijk naar 50 cent, die bontkragen van hem zijn master...

yep, daarom boycot ik zijn hoofd ook

Waarschuw beheerder
praatjes vullen geen gaatjes, gelukkig wordt er nog gewoon bont verkocht

Rot jij nou maar gewoon op, vieze wannabee!!!

Waarschuw beheerder
ik neem later ook zo'n tijgervel als vloerkleed, die zijn ook supervet, dat soort dingen vind ik mooi jong, ook van die ivoren beeldjes en zo
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het echt zielig voor die beestjes ze worden gevild terwijlze nog levenniet normaal:@
ik draag geen bont!
Waarschuw beheerder
jou lippenstift is op dieren getest.....

en het ziet er nog steeds leuk uit dus wat boeit het
Waarschuw beheerder
donateur
en het idee dat daar zoveel moeite voor is gedaan maakt het alleen nog maar mooier

dus je verwekking was zeker snel ff een vluggertje?
Waarschuw beheerder
ik ben toch blij dat sommige mensen ook zo meeleven het is gewoon echt goor en het gaat wel niet overal zo maar dan is het nog zielig beestjes die worden gefokt alleen voor de vacht da gaat nergens over :S

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoepje.. op woensdag 22 juni 2005 om 07:55:
zielig beestjes die worden gefokt alleen voor de vacht

:s:s:s
WTF maakt het een beest uit of hij wordt gefokt om z'n vacht, z'n vlees, z'n melk of wat dan ook? Zo'n beestje baalt er echt niet van dat 'ie om z'n vacht gefokt wordt hoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op woensdag 22 juni 2005 om 09:40:
WTF maakt het een beest uit of hij wordt gefokt om z'n vacht, z'n vlees, z'n melk of wat dan ook? Zo'n beestje baalt er echt niet van dat 'ie om z'n vacht gefokt wordt hoor...

hoe weet je dat zo zeker????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loki Ragnarok op woensdag 22 juni 2005 om 16:41:

neej maar wel dat ie er om word vermoord.
ik kan er ook echt niet tegen, die jennifer lopez heeft nu ook een kledinglijn lopen met bont:@ hartstikke ziek, mensen die het dragen mogen van mij branden in hel:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loki Ragnarok op woensdag 22 juni 2005 om 16:41:
hoe weet je dat zo zeker????

Hoe ik dat weet? Omdat niemand tegen het dier zegt warom hij gefokt wordt, en al zou iemand dat wel zeggen zou hij het niet sneppen!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 16:45:
neej maar wel dat ie er om word vermoord.

Ik snap echt niet waarom een dier vermoorden voor z'n huis erger is als een dier vermoorden voor z'n vlees.
De mens heeft beide niet nodig, voor zowel de huid als het vlees zijn vervangers te vinden!

ik vind het een beetje hypocriet om tegen bont te zijn, alleen omdat het hier in het westen niet 'de norm' is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op woensdag 22 juni 2005 om 09:40:

precies.... en juist omdat die beesten een kutleven hebben maakt het niks uit...., zie het als euthanasie en al die beestjes hebben een donorbriefje ingevuld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op woensdag 22 juni 2005 om 17:21:
Ik snap echt niet waarom een dier vermoorden voor z'n huis erger is als een dier vermoorden voor z'n vlees.
De mens heeft beide niet nodig, voor zowel de huid als het vlees zijn vervangers te vinden!

ik vind het een beetje hypocriet om tegen bont te zijn, alleen omdat het hier in het westen niet 'de norm' is!

als jij vlees eet word zo'n dier niet doodgeslagen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 17:30:
als jij vlees eet word zo'n dier niet doodgeslagen.

Toch ook niet elk bontdier wordt doodgeknuppeld.
Het overgrote deel van al het bont komt van dieren die op exact dezelfde wijze gefokt en gedood worden als onze koeien, varkens, kippen of wat dan ook!

Waarschuw beheerder
ik heb vaak reportages erover gezien en ik zie het altijd met knuppels, vooral bij zeehondjes.
Waarschuw beheerder
Ja duh...
Waarschuw beheerder
Ooit van een nerts-fokkerij gehoord?