Partyflock

Forumonderwerp · 757133
Kluivert verstoort FA Cup-droom Tottenham

13/3/2005  19:02

Tottenham Hotspur kan de FA Cup uit het hoofd zetten. Newcastle United-spits Patrick Kluivert zat de Londense club dwars: 1-0.

Kluivert heeft de waarschuwende woorden van Graeme Souness goed in zijn oren geknoopt. De Nederlandse spits moest zich meer laten gelden, zo verhaalde Schotse coach van Newcastle United. Na zijn doelpunt in het UEFA Cup-treffen met Olympiakos Piraeus deed Kluivert ook in de FA Cup van zich spreken.

Al na vijf minuten maakte Kluivert de 1-0. Het doelpunt bleek voor Newcastle United voldoende voor de kwalificatie voor de halve finale van de FA Cup. Tottenham Hotspur had namelijk geen afdoende antwoord op de vroege tegentreffer die werd voorbereid door Alan Shearer.

bron: http://www.vi.nl

dit is de druppel kijk hoelang hij zich moet bewijzen terwijl andere spelers er amper iets voor hoeven te doen en ze hebben al een uitnodiging op de deurmat:s!!

hij is nederlands topscorer allertijden en nog geen uitnodiging gehad van marco :s vind het echt een schande gewoon!!
Hij hoort gewoon in het nederlands elftal... :jaja:

het lijkt net dat ze zijn succes willen belemmeren...

hoe denken jullie erover ?

als nistelrooij makaay, hooijdonk en kuijt alle 4 geblesseerd zijn mag ie wel een stekje op de bank van mij ja

tja het selectiebeleid van van basten sucks.
hij vind dat een speler bij zijn eigen team moet spelen om geselcteerd te kunnen worden, Seedorf speelt elke week, Kluivert krijgt ook steeds meer speeltijd.
Babel krijgt juist minder speeltijd, en is wel geselecteerd, en Maduro:S tja die heeft net 3 wedstrijden erop zitten.
ik pleit er ook voor dat o.a. Kluivert weer geselecteerd word

zou hem wel een kans geven :yes:

Overmars niet vergeten
Jammer dat ie zich nu pas gaat bewijzen,
Maarja, we hebben veel goeie spitsen, en wat concurentie kan geen kwaad.....

Ik zou t opzich geen probleem vinden als ie er bij is, leuke voetballer om te zien, en als ie doet wat ie moet doen.........
Jammer dat Bergkamp niet meer wil.......
tja ik denk dat kluivert zn rol al een tijdje is uitgespeeld maar goed ;)

ik ben het ook niet erg vaak eens met de bondscoach , zolang die maar resultaten boekt :jaja:

Een Kluivert is vorm is voor elk team een aanwinst.. :yes:
als nistelrooij makaay, hooijdonk en kuijt alle 4 geblesseerd zijn mag ie wel een stekje op de bank van mij ja

Haha word wakker man kluivert heeft al veel meer als al die spitsen bereikt!!

ja maar speelt ie op dit moment beter dan hun?
applaus hij heeft er zeker al een stuk of 5 inliggen
hij vind dat een speler bij zijn eigen team moet spelen om geselcteerd te kunnen worden, Seedorf speelt elke week, Kluivert krijgt ook steeds meer speeltijd.
Babel krijgt juist minder speeltijd, en is wel geselecteerd, en Maduro tja die heeft net 3 wedstrijden erop zitten.
ik pleit er ook voor dat o.a. Kluivert weer geselecteerd word

dat is precies wat ik bedoel!!

Kluivert gaat maar ff lekker een possie op de Antillen voetballen! :D

Ik moet ook in het Nederlands XI-tal b)

normaal gesproken hoeft het van mij niet echt.....
we hebben top spitsen lopen......
maar goed... nu het beleid van van Basten steeds meer een lachertje word pleit ik toch weer voor Kluivert, Seedorf....
hij hoort er gewoon bij zo simpel is het mister the one!!

Kluivert in Oranje!!! heel simpel... Belachelijk dat ie Babel wel oproept en Kluivert niet... zelfde geldt voor Seedorf... Blinkt wekelijks uit in Milan, maar wordt gewoon genegeerd...beetje jammer en triest vind ik dat....Maar Kluivert moet gewoon zo doorgaan als ie nu de laatste weken doet... Dan kan van Basten er op een gegeven moment niet meer omheen.
Kluivert, Seedorf, Davids... dat zijn spelers waar de tegenstander bang van wordt alleen al om de namen... En echt (nog?) niet van Landzaat, Castelen, Kromkamp, Maduro, etc.
als hij er niet bij is met het wk in duitsland pfff... dan flip ik em wel de pan uit:D
in de voorselectie kan ie altijd :)
IDD sniffmeister (y)
hij is tenminste een echt spits/en tegelijk ook een speler die een balletje kan terug leggen of opzij voor iemand die in een beter score positie staat dat zie ik van nistelrooy nooit doen die speelt gewoon als een kip zonder kop bij nederland heb me zo geergert aan hem SHIT :|
laatste aanpassing

in de voorselectie kan ie altijd

Haha :D
dat sowieso:jaja:

Valt me tegen dat ik zelf nog geen uitnodiging gehad heb... Ik zit op voetbal, of is dat nog geen reden voor een voorselectie.... Want daar begint het inmiddels wel aardig op te lijken met jongens als Maduro :no: ... Mannen als Kluivert en Davids kan je eigenlijk gewoon niet om heen.

Ik zou tegen Marco willen zeggen: "Maak een goeie mix van talent en toppers" :jaja:

Ik zou tegen Marco willen zeggen: "Maak een goeie mix van talent en toppers"

dat probeert ie ook, alleen hij zoekt de talenten alleen in de opleiding van ajax:/
ik bodoel er lopen wel meer talenten rond dan die maduro en babel.
je zou in plaats van babel ook huntelaar kunnne selecteren, speelt vaker en scoort vaker.
alhoewel je babel ook als rechtsbuiten kunt gebruiken
Kluivert is over zn top,laat hem maar eens een paar wedstrijden achter elkaar goed presteren en dan zien wel.
Maar goed met het beleid van Van Basten kan iedereen tegenwoordig in Oranje dus Kluivert ook.
kluivert moet je kapotslaan
die moordenaar

Stakker
laatste aanpassing
http://www.patrick-kluivert.com/videos.php

Voor diegene die nog wat goals van m willen zien :)

Kluivert is over zn top,laat hem maar eens een paar wedstrijden achter elkaar goed presteren en dan zien wel.
Maar goed met het beleid van Van Basten kan iedereen tegenwoordig in Oranje dus Kluivert ook.

Zit erg diep he bij jou. :cry:

Kluivert moet zeker in nederlands elftal en misschien nog wel in plaats van kuijt, al hoewel die ook veel scoort (in de nederlandse competitie) En kluivert heeft er ook al 40 in liggen voor oranje
Kluivert moet zeker terug komen :d

Idd want Ruud is ook nog uit vorm dus laat hem maar terug komen en hem een kans geven!!!

Kluivert in vorm, moet in ORANJE!!

Kluivert moet eerst goed gaan spelen bij Newcastle voordat hij terug kan komen in het Nederlands elftal.

kluivert heeft nog echt ni9et veel gespeeld
Kluivert moet eerst goed gaan spelen bij Newcastle voordat hij terug kan komen in het Nederlands elftal.

Nee maar Babel heeft veel gespeeld en heeft ook al bewezen dat hij op het allerhoogste niveau mee kan :S Dat slaat toch nergens op, als Kluivert goed voetbald in Engeland en hij heeft een basisplaats, dan hoort hij in Oranje.

meer dan Babel en Maduro samen...

Denk dat Kluivert sowieso wel van toegevoegde waarde kan zijn voor Oranje

Van Nistelrooy is eerste keus in Oranje. Maar daarna is Kluivert toch wel de beste spits, zkr in het 4-3-3 systeem. Hij speelde de laatste tijd wel weinig en niet erg goed. Maar zo gauw ie weer een beetje zijn oude niveau haalt hoort ie zkr wel bij de selectie...
Hij speelde de laatste tijd wel weinig en niet erg goed. Maar zo gauw ie weer een beetje zijn oude niveau haalt hoort ie zkr wel bij de selectie...

wat brabbel jij nou man:s
dan heb je zker de laatste tijd geen kluivert zien voetballen...

met de laatste tijd bedoel ik vanaf het begin van het seizoen en niet de laatste paar weken.

en btw: ik roep al bij iedere selectie dat Kluivert erbij hoort, dus ben het zkr met je eens dat ie er wer bij hoort ;)

kluivert moet gewoon lekker aan de andere kant van de plas blijven...!
weg er mee
Ik denk dat hij er ook wel in hoort...

Hooijdonk en V Nistelrooij allebei geblesseerd en weinig speelminuten in de benen de laatste tijd.

Kluivert doet het goed

Kom maar met die vent (hij scoort redelijk op EK en WK)

hij scoort de laatste tijd wel vaak, hij schoort Chelsea uit de FA Cup en Tottenham, en scoorde al 5x in de uefa cup en speelt bijna elke week de laatste tijd