Partyflock

Forumonderwerp · 757133
Kluivert verstoort FA Cup-droom Tottenham

13/3/2005  19:02

Tottenham Hotspur kan de FA Cup uit het hoofd zetten. Newcastle United-spits Patrick Kluivert zat de Londense club dwars: 1-0.

Kluivert heeft de waarschuwende woorden van Graeme Souness goed in zijn oren geknoopt. De Nederlandse spits moest zich meer laten gelden, zo verhaalde Schotse coach van Newcastle United. Na zijn doelpunt in het UEFA Cup-treffen met Olympiakos Piraeus deed Kluivert ook in de FA Cup van zich spreken.

Al na vijf minuten maakte Kluivert de 1-0. Het doelpunt bleek voor Newcastle United voldoende voor de kwalificatie voor de halve finale van de FA Cup. Tottenham Hotspur had namelijk geen afdoende antwoord op de vroege tegentreffer die werd voorbereid door Alan Shearer.

bron: http://www.vi.nl

dit is de druppel kijk hoelang hij zich moet bewijzen terwijl andere spelers er amper iets voor hoeven te doen en ze hebben al een uitnodiging op de deurmat:s!!

hij is nederlands topscorer allertijden en nog geen uitnodiging gehad van marco :s vind het echt een schande gewoon!!
Hij hoort gewoon in het nederlands elftal... :jaja:

het lijkt net dat ze zijn succes willen belemmeren...

hoe denken jullie erover ?

thapocalypse

nee wil zeggen dat hij gewoon een erg incorrect persoon is....

maar goed,daar gaat het niet over,vind ook qua voetbal dat er betere spitsen zijn dus dat hij niet in nederland hoort!!
Qua voetbal betere spitsen? Als alle spitsen in vorm zijn, is Kluivert veruit de beste, beter en completer als van Nistelrooij. Kluivert heeft echter een tijd niet gespeeld bij Barcelona, maar werd toen door Advocaat wel opgeroepen voor Oranje. Toen voetbalde hij inderdaad slecht, maar dat was zijn fout dus niet, Advocaat had 'm niet op mogen roepen.
Nu hij weer fit is en elke wedstrijd speelt, hoort hij weer gewoon in Oranje.

makaay was in spanje topcorer en in duitsland speelde hij ook zwaar goed,nu is hij geblesseerd maar toen hij aan lopende band scoorde kreeg hij nog geen kans terwijl toen kluivert en van nistelrooy er beiden niks van bakten!!

dat vond ik beeje jammer!!
Voor het soort voetbal dat Oranje wil spelen, is Makaay niet de juiste spits. In Oranje valt hij telkens weer door de mand, omdat hij qua meevoetballen tekort komt.
In een elftal dat op de counter voetbalt, is hij waarschijnlijk de beste spits van Nederland, maar Oranje speelt niet op de counter en dus komt Makaay tekort.

wanneer heeft hij gespeeld,omdat je zegt dat hij steeds door de mand viel???
af en toe een kwartier,sorry maar dat noem ik niet spelen!!
Hij heeft ook wel wedstrijden langer gevoetbald. Maar je kunt Makaay gewoon niet vergelijken met Kluivert. In Oranje moet je een goed meevoetballende spits hebben en geen spits die de hele wedstrijd op z'n kans wacht. Dus aan Makaay heb je niet zoveel.

als hij lang wacht en uiteindelijk scoort vaak vind ik het best,nu hebben we altijd zo'n MOOIE voetballer die zogenaamd briljante dingen doet maar het scoren vergeet :s
Dat is dus het probleem, zoals Oranje voetbalt, krijgt hij bijna nooit van die onverwachte kansen. En dus wacht hij, maar krijgt hij geen bal.
Bij Bayern en Deportivo is dat wel het geval, door de manier van spelen.

maar de rest faalt dus waarom diegene lekker laten staan als ze niet presteren???

maar goed,over verschil in mening valt niet te twisten!
In Oranje moet je een goed meevoetballende spits hebben en geen spits die de hele wedstrijd op z'n kans wacht. Dus aan Makaay heb je niet zoveel.

Dat is toch net zoals Seedorf die presteert bij AC Milan hardstikke goed omdat hij daar een vrije rol heeft en bij het Nederlands elftal niet, daarom speelt ie nooit goed bij Nederland.

Doel: Van der Sar (Fulham), Timmer 🇦🇿.

Verdediging: Bouhlarouz (HSV), Bouma (PSV), Van Bronckhorst (Barcelona), Heitinga (Ajax), Melchiot (Birmingham City), Kromkamp 🇦🇿, Mathijsen 🇦🇿.

Middenveld: Van Bommel (PSV), Cocu (PSV), Landzaat 🇦🇿, Maduro (Ajax), Sneijder (Ajax), Van der Vaart (Ajax).

Aanval: Babel (Ajax), Kuijt (Feyenoord), Meerdink 🇦🇿, Robben (Chelsea), Van Nistelrooy (Manchester United).

Hij zit er weer niet bij :no:

Patrick Kluivert: 'Oranje niet belangrijk meer'

Patrick Kluivert gaat ervan uit dat zijn interlandcarrière erop zit. 'Het is voor mij ook helemaal niet belangrijk meer', zo laat hij weten in de regionale krant The Journal.
'Om eerlijk te zijn', zo laat de topscorer aller tijden van Oranje weten, 'zou ik niet eens weten wat ik zou doen als ik onverhoopt toch nog mocht worden opgeroepen. Het intereresseert me niet meer of ik nou een uitnodiging krijg of niet. Dat hoofdstuk van mijn carrière is waarschijnlijk afgesloten.'

De 28-jarige Kluivert, met veertig interlanddoelpunten achter z'n naam, werd sinds het EK 2004, waar hij onder Dick Advocaat geen minuut in actie kwam, door Marco van Basten niet meer uitgenodigd. Een paar maanden geleden vroeg hij zich nog af wat het 'nog méér zou moeten doen' om te worden geselecteerd.

'Alles wat me op dit moment bezighoudt', aldus Kluivert, 'is zo goed mogelijk spelen voor Newcastle United. Ik doe er alles aan om hier te slagen, want ik heb het hier zowel op als buiten het veld enorm naar m'n zin.'
----------
Tsjah, als hij er zo over denkt dan hoeft ie van mij ook niet meer geselecteerd te worden. ..
nee idd

ik heb hem altijd al een lul gevonden.
Maarja als maduro en babel erbij zijn :S dan mag kluivert er ook wel bij zijn.
ja ik heb het bericht ook gelezen...
Tjaaahh kan het me wel voorstellen dat hij zo denkt... ik bedoel hij is geen een of andere jojo ofzo;p!!

dus tijd om te sluiten deze topic!!!
Artiest Cassy
Aan hangkoppen hebben we niks.
Maarja ik heb Kluivert altijd al een speler gevonden van net niet net wel.
Davids mag er wel bij en Maduro heeft daar niks te zoeken.
Kluivert bij voorselectie Cambuur Leeuwarden, ik heb het van een betrouwbare bron :yes:
kluivert niet seedorf zeker wel
Ik snapte sowieso al niet dat Advocaat hem iedere keer weer opriep en dan nog liet spelen ook, want hij was totaal niet in vorm en bakte er dus helemaal nix van. Seedorf en Davids mogen er wat mij betreft wel in.

Kluivert blijft 'in principe beschikbaar' voor Oranje

Bondscoach Marco van Basten zal niet zonder meer voor een dichte deur staan als hij aanklopt bij Patrick Kluivert. De spits heeft het Nederlands elftal niet uit zijn hoofd gezet. Maar van harte gaat het niet.
Kluivert voelt zich gepiepeld door The Newcastle Journal dat uit de mond van de Nederlander optekende dat diens interlandcarrière voorbij was. 'Het is voor mij ook helemaal niet belangrijk meer', zou Kluivert hebben gezegd.

Volgens Kluivert is het allemaal minder zwaar als voorgesteld. 'Er zijn mij dingen in de mond gelegd', zegt de spits van Newcastle United in De Telegraaf. 'Het enige wat ik heb gezegd, is dat ik teleurgesteld ben in de uitspraak van de bondscoach, dat ik helemaal achteraan de rij spitsen sta.'

De 28-jarige oud-Ajacied houdt de deur open, al gaat het niet van harte. De aanvaller blijft 'in principe gewoon beschikbaar voor het Nederlands elftal'. 'Ik concentreer me nu volledig op mijn club, probeer een selectie voor het Nederlands elftal af te dwingen en zal pas op dat moment een keuze maken over mijn toekomst.'
kluivert is een zwarte mogool

maare mooi zwart is niet lelijk
laatste aanpassing
Doel: Van der Sar (Fulham), Timmer 🇦🇿.

Verdediging: Bouhlarouz (HSV), Bouma (PSV), Van Bronckhorst (Barcelona), Heitinga (Ajax), Melchiot (Birmingham City), Kromkamp 🇦🇿, Mathijsen 🇦🇿.

Middenveld: Van Bommel (PSV), Cocu (PSV), Landzaat 🇦🇿, Maduro (Ajax), Sneijder (Ajax), Van der Vaart (Ajax).

Aanval: Babel (Ajax), Kuijt (Feyenoord), Meerdink 🇦🇿, Robben (Chelsea), Van Nistelrooy (Manchester United).

Hij zit er weer niet bij

Laat babel dan maar spelen beter dan die dirk gruis
en die meerdink:S kan je beter van der meyde selecteren..

ene ja ga nu ook maar offtopic als het maar over nederlands elftal gaat !!
kluivert is een zwarte mogool maare mooi zwart is niet lelijk

jij bent para..!!
laatste aanpassing
Die dikke racende gangbanger moet gewoon lekker blijven waar die zit. Lekker in een stinkstad ergens verscholen in Engeland.

Gast heeft nog nooit wat gespresteerd in N11-tal.

van nistelro0y en ho0ydon0nk zijn o0wk uit v0rm!

Gast heeft nog nooit wat gespresteerd in N11-tal.

Dit is dus echt de DOMSTE opmerking die ik ooit over Kluivert gehoord heb!!!! :frusty:

Mag je mij eens uitleggen hoe je als topscoorder ALLERTIJDEN van oranje nix gepresteerd hebt. En dat ie NL met 2 doelpunten naar het EK '96 kopte is zkr ook geen prestatie.
En nog tal van andere doelpunten waardoor NL doorging of punten pakte...
Topscorer aller tijden laat me niet lachgen zeg. Wat een flutnominatie.

Lekker hoor scoren in de voorbereiding tegen landjes als Luxemburg en Estland. En met dat soort teams speel je dus zo'n 10 wedstrijdjes per jaar.

Op grote toernooien heeft die rapist gewoon helemaal NIKS gepresteerd.

Ga dus weer snel je neuzenhol in Apocalyspse want de enige die dom lult ben jij.

grote toernooien nix gepresteerd :S

jij snapt er echt nix van :yawn:
Laat maar eens zien wat die op grote toernooien heeft gepresteerd dan...

HELEMAAL NIKS!

ek 2000 ?

Laat babel dan maar spelen beter dan die dirk gruis

Als je zoiets zegt ben je echt een kneus. Niet dat ik veel verstand heb van voetbal, maar je weet dat Kuyt topscorer is van Nederland?

EK '96 (door zijn goal tegen engeland gingen we nog verder, anders lagen we er in de poule al uit)
de beslissingswedstrijd voor het ek 96. 2-0: 2x kluivert.
WK 98 goals tegen Argentinie en Brazilie!!!!
EK 2000 topscoorder van NL????

:X

beslissingswedstrijd voor het EK 1996: 2-0 > 2x KLUIVERT
WK 98 : Goals tegen Argentinie en Brazilie
EK 2000: TOPSCOORDER van NL

:X

test...

ik zie mijn posts niet :S
Die balletjes had harrie met zijn lange lul er nog wel ingelopen.

Kluivert is patatgeneratieexponent.

Dat zie je wel aan die dikke kentuckie kop van hem.

ok

Patatgeneratie ?

Nee hoor, dat is de generatie van Witschge.
Als je zo graag iets wil zeggen, zeg het dan goed..
Als je zoiets zegt ben je echt een kneus. Niet dat ik veel verstand heb van voetbal, maar je weet dat Kuyt topscorer is van Nederland?

kneus??? wie is hier dan de kneus je bemoeit je met zaken waar je niet over mee kan praten:s..
kuyt pas gewoon niet in het nederlands elftal(ja misschien op de bank omdat hij topscorder is van ned) en babel zekr wel hij weet precies hoe hij moet spelen..
het is gewoon ajax systeem hoe marco speelt en hij kent babel al lang dus hij zal wel meer slaagings kans hebben dan kuyt die alleen maar kan werken als een buffel thats it...
kijk babel werkt hard is technisch en geeft ook vaak een leuke steek passe of voorzet... dus ga slapen mister geen verstand :gaap:

Uitspraak van MarCasa op dinsdag 22 maart 2005 om 18:12:
kneus??? wie is hier dan de kneus je bemoeit je met zaken waar je niet over mee kan praten..
kuyt pas gewoon niet in het nederlands elftal(ja misschien op de bank omdat hij topscorder is van ned) en babel zekr wel hij weet precies hoe hij moet spelen..
het is gewoon ajax systeem hoe marco speelt en hij kent babel al lang dus hij zal wel meer slaagings kans hebben dan kuyt die alleen maar kan werken als een buffel thats it...
kijk babel werkt hard is technisch en geeft ook vaak een leuke steek passe of voorzet... dus ga slapen mister geen verstand

:respect: Mootje :D

gewOon stOmme Bek hOude als je niix zinnigs te zeggen hebt ;)
wat jij ,,
:respect: Kluivert!

Artiest Pat Houston
kluivert voor dirk kuijt. :yes:

kuijt is een harde werker, prima voetbal maar niet klaar voor internationaal niveau. :no:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 22:57:
kuijt is een harde werker, prima voetbal maar niet klaar voor internationaal niveau

Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal, kluivert speelt al jaren niet meer en sinds hij bij ajaks is weggegaan istie helemaal niets meer! Hij heeft het niet laten zijn in Milaan, Barcelona Newcastle en nu bij Valencia mag hij de bank warm houden.... Oh oh oh wat een wereld spits zeg! :gaap:
www.clarencemoetmee.tk

Ja hij mag wel weer in NL 11tal!
Uitspraak van MarCasa op dinsdag 22 maart 2005 om 18:12:
kneus??? wie is hier dan de kneus je bemoeit je met zaken waar je niet over mee kan praten..
kijk babel werkt hard is technisch en geeft ook vaak een leuke steek passe of voorzet... dus ga slapen mister geen verstand

het is dat het lang geleden is , maar jij spoort echt helemaal niet :D

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 november 2005 om 23:56:
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal, kluivert speelt al jaren niet meer en sinds hij bij ajaks is weggegaan istie helemaal niets meer! Hij heeft het niet laten zijn in Milaan, Barcelona Newcastle en nu bij Valencia mag hij de bank warm houden.... Oh oh oh wat een wereld spits zeg!

nee jij hebt verstand van voetbal :s

kluivert is misschien niet in topvorm, maar een kluivert die niet in topvorm is is altijd nog gevaarlijker dan een Kuijt die wel goed speelt.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 november 2005 om 23:56:
Hij heeft het niet laten zijn in Milaan, Barcelona

bij barcelona heeft hij echt wel een hele goede periode gehad hoor! Bovendien is hij wel alltime-topscorer van het nederlands elftal. Goh wat ben je dan slecht he?! :s meneertje-ik-heb-wel-verstand-van-voetbal.
laatste aanpassing
Kluivert moet rijles nemen :yes:

alleen maar praatjes,vreemd gaan,verkrachten,doodrijden.....nee fijn volwassen persoon die kluivert (y)

Kluivert moet rijles nemen :yes:

Kennen jullie de uitdrukking 'Beating a dead horse'?

ij barcelona heeft hij echt wel een hele goede periode gehad hoor! Bovendien is hij wel alltime-topscorer van het nederlands elftal. Goh wat ben je dan slecht he?! :s meneertje-ik-heb-wel-verstand-van-voetbal.

Je zegt het zelf al. Hij heeft idd een goede periode gehad. In vorm is Kluivert waarschijnlijk de beste spits van Oranje, maar hij is al jaren hopeloos uit vorm. Het gaat om de vorm van de dag, dat hij 10 jaar terug de CL heeft gewonnen met Ajax zegt op dit moment helemaal niets. De spits van het moment is Van Nistelrooy, en als hij geblesseerd is Kuijt of mss Van Persie.

babel werkt hard is technisch en geeft ook vaak een leuke steek passe of voorzet.

Is idd lang geleden maar goed. Hoevaak geeft Babel nou een leuke steekpass? Zelfs een voorzet is al moeilijk omdat ie bij Ajax en Oranje niet op zijn favo plek staat en altijd naar binnen trekt.

Ik heb babel nog nooit een voorzet zien geven waaruit gescoord werd

Achja,hij zou t wel op een brakke zondagochtend er neer gezet hebben:X