Partyflock

Forumonderwerp · 757016

Waarschuw beheerder
naar aanleiding van een frustratietopic van een onbekende mede-partyflocker, wil ik bij deze een gloednieuwe test lanceren.

test dus vanaf vandaag hier...

in hoeverre ben jij een doorsnee-partyflocker? B)

de antwoordmogelijkheden

ja = 1 punt
nee = 0 punten

de test

1. ik vind Br33z@H-taal achterlijk, maar ik schrijf "neuken" met een Q
2. ik post wel eens "sterf" in een topic, als ik de opener ervan of iemand die reageert stom vind
3. ik hoor bij een partyflockclubje en zet daarom een afkorting in mijn nickname
4. ik heb "NL" danwel "terror" danwel "lonsdale" in mijn nickname staan
5. ik heb smilies in mijn nickname verwerkt
6. ik heb in mijn profiel staan dat ik niet mee doe aan de vriendjes race
7. ik heb in mijn profiel staan dat ik mezelf ben en dat je me maar moet accepteren zoals ik ben
8. ik heb in mijn profiel een ja/nee-sticker (of meerdere) staan
9. ik heb in mijn profiel plaatjes van pim fortuyn danwel theo van gogh neergezet
10. ik heb in mijn profiel één danwel meerdere foto's staan waarop mensen hun middelvinger opsteken
11. ik heb in mijn profiel de currentusernick-code gebruikt
12. ik heb in mijn profiel "je weet dat je hard gaat als..." neergezet
13. ik heb in mijn profiel, bij "beroep", niet mijn daadwerkelijke beroep, baan of studie neergezet
14. ik heb in mijn profiel niet mijn eigen sites neergezet, maar bestaande sites die ik gewoon leuk vind
15. ik heb in mijn profiel bij mijn eigen sites "www.klikhierniet.nl" of "www.kijkmeaanalsikinjebek.com" neergezet
16. ik vind tiësto stom
17. ik heb minstens één fake-account
18. ik heb schijt aan het beleid op deze site
19. ik vind de meeste admins rotzakken omdat ze aan vriendjespolitiek doen danwel bannen of strafpunten uitdelen omdat ze misbruik maken van hun machtspositie
20. ik scheld mensen wel eens uit of gebruik een ziekte om mijn opmerking kracht te geven
21. ik heb minstens één strafpunt ontvangen
22. ik ben minstens één keer gebanned
23. ik heb wel eens een topic geopend vanwege het feit dat ik een strafpunt danwel ban heb gekregen
24. ik klik nooit op envelopjes want dat doen alleen matennaaiers
25. ik vind vagepaul een fantastische figuur
26. ik spaar "naamtopics"
27. stiekem hoop ik wel eens dat mijn naam wordt genoemd in een topic over "de lekkerste/mooiste/leukste partyflocker", dus dan post ik een vrij onzinnige reactie in de hoop dat mensen mijn profiel bekijken en alsnog mijn naam zullen noemen
28. ik vind puntschoenen helemaal geweldig danwel ontzettend verschrikkelijk, en ik ventileer deze mening op het forum
29. ik vind pogo'en helemaal geweldig danwel ontzettend verschrikkelijk, en ik ventileer deze mening op het forum
30. ik kan enkel en alleen muziek uit de dance-/housescene waarderen
31. ik sta op de foto met Darkraver
32. ik klaag regematig dat partyflock veel te traag is, maar ik heb nog nooit gedoneerd
33. ik weet niet wat de zoekfunctie is danwel waar ik de zoekfunctie kan vinden danwel waar de zoekfunctie voor dient
34. ik weiger om de zoekfunctie te gebruiken
35. ik weet niet waar ik "help" kan vinden danwel welke vragen "help" voor mij kan beantwoorden

oke, tel nu al je punten op... hoe meer punten je hebt verzameld, hoe meer je een doorsnee partyflocker bent! B) (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Met moeite 4 punten.

Waarschuw beheerder
donateur
Haha wen, heerlijk topic (y) Ahum...om maar even wat frustatie/irritatiebronnen op te noemen :x

1. ik vind Br33z@H-taal achterlijk, maar ik schrijf "neuken" met een Q = 0
2. ik post wel eens "sterf" in een topic, als ik de opener ervan of iemand die reageert stom vind = 0
3. ik hoor bij een partyflockclubje en zet daarom een afkorting in mijn nickname = 0
4. ik heb "NL" danwel "terror" danwel "lonsdale" in mijn nickname staan = 0
5. ik heb smilies in mijn nickname verwerkt = 0
6. ik heb in mijn profiel staan dat ik niet mee doe aan de vriendjes race = 0
7. ik heb in mijn profiel staan dat ik mezelf ben en dat je me maar moet accepteren zoals ik ben = 0
8. ik heb in mijn profiel een ja/nee-sticker (of meerdere) staan = 0
9. ik heb in mijn profiel plaatjes van pim fortuyn danwel theo van gogh neergezet = 0
10. ik heb in mijn profiel één danwel meerdere foto's staan waarop mensen hun middelvinger opsteken = 0
11. ik heb in mijn profiel de currentusernick-code gebruikt = 0
12. ik heb in mijn profiel "je weet dat je hard gaat als..." neergezet = 0
13. ik heb in mijn profiel, bij "beroep", niet mijn daadwerkelijke beroep, baan of studie neergezet = 0
14. ik heb in mijn profiel niet mijn eigen sites neergezet, maar bestaande sites die ik gewoon leuk vind = 0
15. ik heb in mijn profiel bij mijn eigen sites "www.klikhierniet.nl" of "www.kijkmeaanalsikinjebek.com" neergezet = 0
16. ik vind tiësto stom = 0
17. ik heb minstens één fake-account = 0
18. ik heb schijt aan het beleid op deze site = 0
19. ik vind de meeste admins rotzakken omdat ze aan vriendjespolitiek doen danwel bannen of strafpunten uitdelen omdat ze misbruik maken van hun machtspositie = 0
20. ik scheld mensen wel eens uit of gebruik een ziekte om mijn opmerking kracht te geven = 0
21. ik heb minstens één strafpunt ontvangen = 0
22. ik ben minstens één keer gebanned = 0
23. ik heb wel eens een topic geopend vanwege het feit dat ik een strafpunt danwel ban heb gekregen = 0
24. ik klik nooit op envelopjes want dat doen alleen matennaaiers = 0
25. ik vind vagepaul een fantastische figuur = 0
26. ik spaar "naamtopics" = 0
27. stiekem hoop ik wel eens dat mijn naam wordt genoemd in een topic over "de lekkerste/mooiste/leukste partyflocker", dus dan post ik een vrij onzinnige reactie in de hoop dat mensen mijn profiel bekijken en alsnog mijn naam zullen noemen = 0
28. ik vind puntschoenen helemaal geweldig danwel ontzettend verschrikkelijk, en ik ventileer deze mening op het forum = 0
29. ik vind pogo'en helemaal geweldig danwel ontzettend verschrikkelijk, en ik ventileer deze mening op het forum = 0
30. ik kan enkel en alleen muziek uit de dance-/housescene waarderen = 0
31. ik sta op de foto met Darkraver = 0
32. ik klaag regematig dat partyflock veel te traag is, maar ik heb nog nooit gedoneerd = 0
33. ik weet niet wat de zoekfunctie is danwel waar ik de zoekfunctie kan vinden danwel waar de zoekfunctie voor dient = 0
34. ik weiger om de zoekfunctie te gebruiken = 0
35. ik weet niet waar ik "help" kan vinden danwel welke vragen "help" voor mij kan beantwoorden = 0

Totaal: 0 punten *trots* B)

Voorbeeldig niet-doorsnee-PF'er (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind tiesto best wel stom. :/
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
:|
nerd!:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik kom aan 3 punten.

meer kan ik er echt niet van maken!

Waarschuw beheerder
donateur
Saai he(y)
Waarschuw beheerder
donateur
ja indd erg saai
maar ik heb nog steeds het meeste :/
11 punten hat ik maar liefst

Waarschuw beheerder
donateur
11 punten hat ik maar liefst

Wen, moet je er niet zoiets bijzetten als:

36. Ik zeur regelmatig over correct Nederlands taalgebruik?

Dan kom ik op 1 punt B)

Waarschuw beheerder
je kan nooit een "perfecte" score halen..

enkele punten komen dusdanig met elkaar in conflict waardoor ze niet allebei met 'ja' kunnen worden beantwoord. :/

Waarschuw beheerder
donateur
7 punten voor mij.
Waarschuw beheerder
donateur
5 punten.. valt nog wel mee dus..
toch niet zo doorsnee als dat ik dacht :)
Waarschuw beheerder
donateur
7 puntjes
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
anderhalve punt:)

1 van mn foto waar ik idd met n middelvinger opsta, maar dat was omdat ik eig niet wilde dat die foto gemaakt werd, en naderhand m toch wel op PF wilde zetten:P

En die halve omdat ik naast mijn beroep ook Bedroom DJ erbij heb gezet:P wat dus eig geen beroep is:P

Toch blij dat ik GEEN doorsnee PF'er ben:D naja, heel klein btje dan;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 punt:

16. ik vind tiësto stom

Tja, kan er niks aan doen, moet ie maar niet van die uitgekauwde kleutermuziek maken voor pubers die met hun kuddegedrag zichzelf wijsmaken dat ze het goede muziek vinden...

Overigens zou ik "in hoeverre ben jij een doorsnee-partyflocker?" veranderen in "in hoeverre ben jij een kansloze rukker ?"

Waarschuw beheerder
4 puntjes voor mij :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, kan er niks aan doen, moet ie maar niet van die uitgekauwde kleutermuziek maken voor pubers die met hun kuddegedrag zichzelf wijsmaken dat ze het goede muziek vinden...

tja tiesto is gewoon geniaal, er is niemand die hem dat nadoet... en ik weet zeker dat als jij het kon dat je het ook zou doen, de 1 werkt in een winkel de ander is dj :flower:
Waarschuw beheerder
tja tiesto is gewoon geniaal, er is niemand die hem dat nadoet... en ik weet zeker dat als jij het kon dat je het ook zou doen, de 1 werkt in een winkel de ander is dj

Ow, zeker, zou me echt de ballen uit m'n broek lachen als ik zulke kutmuziek voor zo veel geld kon verkopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ow, zeker, zou me echt de ballen uit m'n broek lachen als ik zulke kutmuziek voor zo veel geld kon verkopen

jij vind het kut, maar dan snap ik nog niet waarom je dat zo graag wil benadrukken ;)

Verder is het ook niet echt boeiend wat jij kut vind :)

Waarschuw beheerder
5 punten
Waarschuw beheerder
Ik geef alleen maar aan welk puntje ik heb gescoord, die hele Tiesto boeit me verder geen ene reet, ieder z'n ding.

Waarschuw beheerder
3 punten
Waarschuw beheerder
donateur
en hoe geloofwaardig is deze test, ik bedoel waar is die op gebaseerd??
Waarschuw beheerder
ik wil een lijntje
Waarschuw beheerder
Ik kom niet verder dan 3 punten :)
Waarschuw beheerder
:O ben er van geschrokken... 5 stuks :$
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 1 punt, vanwege die smiley in mijn naam. :S
Waarschuw beheerder
:D :D :D

0 punten trouwens.

Deze kwam me wel erg bekend voor van toen ik hier nog Admin was in Liefde&Sex:

27. stiekem hoop ik wel eens dat mijn naam wordt genoemd in een topic over "de lekkerste/mooiste/leukste partyflocker", dus dan post ik een vrij onzinnige reactie in de hoop dat mensen mijn profiel bekijken en alsnog mijn naam zullen noemen

:D

Echt ZO waar! Zoveel gasten die effe semi -interessant komen doen met "ja ik weet niet of ik lekker ben, keur zelf maar dames!"...en andersom dames ook. Geweldig!

Overigens zijn bovenstaande zaken nou JUIST de reden dat ik mezelf geen Flocker meer voel. Dat is ooit zeker zo geweest maar dat is allang niet meer aan de orde. Eigenluijk wordt je er bijna droevig van als je bedenkt dat dit hier de dagelijkse gang van zaken is....:(
Waarschuw beheerder
sta je ook niet op de foto met Darkraver, WJ? o:)
Ergens bedoel ik...?

btw... vorige week was TOP in Nijmegen he :bounce:

ik hoop niet dat ik al te vervelend was, want ik was stomdronken :$:$:$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die had ik ook :ajaj: :$

Jah zonder hoop ben je nergens meer 8)
Waarschuw beheerder
in het lijstje ontbreekt nog iets substantieels...
Waarschuw beheerder
Haai: Nopez. Wel met Armin van Buuren, telt dat ook? :D En je was niet vervelend hoor, anders had ik t wel gewoon gezegd toch? ;)
Waarschuw beheerder
gelukkig *zucht van opluchting*

Maar... het was echt een onvergetelijk weekend! Stond me wel bij dat ik je in één nacht wel 1000x tegen het lijf liep %) daarom dacht ik dat. En wat ik later op de avond heb uitgespookt :$:$:$:$

Armin van Buren is trouwens heeeeeel wat anders dan Darkraver, dus die telt niet :[
(F)

2 RCM_Dordt... klik maar aan, dan zie je het ;-) (die tekst met blauwe puntjes is aanklikbaar... rara hoe doe ik dat o:) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 WJ> ow jah, ik stond wel een keertje op je tenen met mn lompe boerehoeven :$ sorry (F):D
Waarschuw beheerder
donateur
29. ik vind pogo'en helemaal geweldig danwel ontzettend verschrikkelijk, en ik ventileer deze mening op het forum

1 punt, omdat ik pogo nerds afzeik :/
Waarschuw beheerder
donateur
3 punten...

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
5 punten, eigenlijk is dat heel goed, want met zo min mogelijke punten ben je een nette PF-er :P

Waarschuw beheerder
donateur
want met zo min mogelijke punten ben je een nette PF-er

Waar of nie? :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
11. ik heb in mijn profiel de currentusernick-code gebruikt

meer niet :S
Waarschuw beheerder
1. Breezer achterlijk --> ja. Neuken met een Q nee
2. nee
3. nee
4. nee
5. nee
6. nee
7. nee
8. nee
9. nee
10. ne
11. nee
12. nee
13. nee
14. nee
15. nee
16. Dikke JA
17. ja maar niet bij partyflock
18. ja
19. JA
20. ja
21. nee
22. nee
23. nee
24. nee
25. nee
26. nee
27. ja
28. nee
29. nee
30. nee
31. nee
32. ja
33. ja
34. ja
35. nee

10 x ja :|
Waarschuw beheerder
3 punten

Waarschuw beheerder
Wen, moet je er niet zoiets bijzetten als:

36. Ik zeur regelmatig over correct Nederlands taalgebruik?

neh, dan ben je niet doorsnee... O:) je bent juist een échte partyflocker als je "toch" en "echt" met een g spelt en geen idee hebt wanneer werkwoorden op een d, een t of dt eindigen :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 47414, 52876}
Waarschuw beheerder
donateur
de test

1. -nee
2. -nee, alleen bij urban wanker
3. -nee
4. -nee
5. -nee
6. -nee
7. -nee, spreekt voor zich lijkt me
8. -nee, dagt dat die op de brievenbus moesten
9. -nee
10. -nee
11. -nee, volges mij niet
12. -nee
13. -nee, maar wel crab erbij
14. -ja, sorry niet iedereen heeft een site
15. -nee
16. -nee, maar fan van em zal ik nooit worden
17. -nee,waarom?
18. -nee, ik ben een voorbeeld flocker
19. -nee, ik oordeel niet over mensen die ik niet ken.
20. -nee, zonde van me tijd,
21. -nee, ik zij toch ben een voorbeeld flocker,
22. -nee, zie hier boven.
23. -nee
24. -envelopje?
25. -nee, dat is toch die gozer met 500 vriendjes
26. -nee, kweet niet eens wat het zijn.
27. -nee, maar meschien onbewust.
28. -nee
29. -nee
30. -ja, sorry hoor.
31. -nee, maar zou me er niet voor schamen
32. -nee
33. -ja, ik gebruik hem zelfs.
34. -nee
35. -nee

3 punten B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
19. -nee, ik oordeel niet over mensen die ik niet ken.

2. -nee, alleen bij urban wanker

:x

overigens is dat dan dus een "ja" bij punt 2 O:)

Waarschuw beheerder
2 punten in totaal. goh wat ben ik toch apart. :jaja: