Partyflock

Forumonderwerp · 756979
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
welke dj uit de jaren 90 waar je enorm respect voor had hoor je nu niks meer van, met andere woorden welke dj wil je trug op de grote feesten?

*edit*
of producer
laatste aanpassing

Dj pegan inderdaat lang niks meer van hem gehoord.

En G town madness???

geen dj,s maar toch:p
Pita 16 maart 2005 00:52

donateur! euh, E-Razer >> Champ-e-on draait al minstens net zo lang mee als Gizmo en Prophet, misschien nog wel langer.. dus jouw argument gaat niet op
-----------------------------------------------
weet ik
maar [023] Multigroove <Mr. Blonde> had het over hedendaagse dj's (nieuwe djs zeg maar) en DIE kunnen niet tippen aan gizmo, the prophet en champ-e-on ;)
Dynamike top bottom 15 maart 2005 23:40[!]
Dynamike T-Scanner ;) ;) ;)

Hehehehhe Triesto heeft 1 bekend hardcore plaatje, het is eerder goed dat ie vergeten is ;)
tiesto heeft wel meer hardcore plaatjes gemaakt onder de naam tom .... (de rest van de naam weetk ff nie meer) daar staat ook een productie van hem op de history of hardcore presents gizmo geloof ik

heb nog een recente set van haar en klinkt lekker

draait zelfs 14 mei op NovaLectra in Eindhoven.

klopt ze draait nu meer techno en een beetje blije bootleg plaatjes door mekaar heen, klinkt wel leuk op zich, toch wel jammer dat ze van die oude rave shit is afgestapt
tiesto heeft wel meer hardcore plaatjes gemaakt onder de naam tom .... (de rest van de naam weetk ff nie meer) daar staat ook een productie van hem op de history of hardcore presents gizmo geloof ik

Dat is Tom Ace en hij staat inderdaad op de history of hardcore van Gizmo
Delirium????????? die heeft cker 15 boekingen per jaar in nederland en er komt nog zat uit van die gast die is niet weg.

WAAR IS DJ SIM?????????????

Waar is Scarface(M. Boon)?

E-Razer 16 maart 2005 08:12
weet ik maar [023] Multigroove <Mr. Blonde> had het over hedendaagse dj's (nieuwe djs zeg maar) en DIE kunnen niet tippen aan gizmo, the prophet en champ-e-on

ben ik niet met je eens, bij de nieuwe generatie lopen een aantal flink getalenteerde jongens (en meiden) rond die echt niet hoeven onderdoen voor iemand uit het rijtje grote namen..

Dj pegan inderdaat lang niks meer van hem gehoord.

En G town madness???

geen dj,s maar toch

ik weet alleen dat ze nu in italië heel erg bekend zijn,zelfs een fanclub :frusty:

ja G town madness treed nog wel op ja,alleen kwa producties hoor je er weinig van.
Dj Cliff. Die was altijd goed. Resident DJ was ie voor Cosmos Government en the Sound. Zij hebben de eerste feesten in sporthallen zuid in A'dam gegeven. Je had dan de de mellowzaal en de hardcore zaal (dat was hellraiser) en de ambientzaal.

en waar is reanimator eigenlijk mee bezig tegenwoordig?
Reanimator was zwaar gruwelijk met zn muziek en heeel normaal buiten het draaien om ging gewoon met iedereen een biertje drinken.
laatste aanpassing

En als DJ Maikel
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Trip To Heaven van mr. T blijft in ieder geval n geweldige plaat :yes:
Ondanks dat ie nog actief schijnt te zijn, wel vergeten: DJ Mike Oh'Man.
Reanimator gehoord op Darkcore. Waardeloos vond ik hem.
Reanimator is denk ik drukker met het maken van flyers en websites..!!!

reanimator op darkcore vorig jaar was gruwlijk vet vond ik heerlijke vage sounds door elkaar
Pfff, die set was waardeloos. Laat hem maar mooi weer logo's, flyers e.d. ontwerpen, dat kan ie veel beter.

jij vond die set waardeloos :P

hij was nie waardeloos ;)
Nee, jij vond hem niet waardeloos. Jij bent trouwens de eerst die ik positief hoor over die set.;P
DJ Werner: Resident DJ van de TOPA in Geldrop.
Jij bent trouwens de eerst die ik positief hoor over die set.
Precies. Ik ben benieuwd wat je er goed aan vond dan.

ikke
Oh ik heb er nog 1:

DJ Paranoide: 50% (eigenlijk 33¹/3%) van MD&A, bracht gewoon fucking trancecore op Digital Overkill uit :o
Idd veel goeie shit voor zo'n "onbekende"

samen met The Outsider -Keep Close :kwijl::kwijl:
-Brainstorm:kwijl:
-Red Alert:kwijl:

En dan ook Xenophobe

-Prisoner of hardcore:kwijl:
-Understand War:kwijl:

Edit: ze hebben nog meer gemaakt maar die ken ik niet:D
laatste aanpassing

Artiest Da Hustla
Binnenkort zullen er enkele vergeten dj's hun comeback gaan maken!!

DJ Werner: Resident DJ van de TOPA in Geldrop

Werner, Miss Zelda, Ernesto en Red Alert zijn een paar van de vergeten voorbeelden.

Werner: Zogezegd van de Legendarische TOPA

Miss Zelda: Was een van de eerste vrouwelijke hardcore dj's samen met lady dana. Speelde op Shadowlands Raves.

Ernesto: Was ook bekend in de hoogtijdagen van Shadowlands, draait nog steeds mee, maar een beetje weggestopt in de achtergrond.

Red Alert: Deze dj is helemaal bezig met zn comeback. Jarenlange residentie in de Carte Blanche. En de komende tijd veel terug te zien op veel feesten.

Binnenkort zullen deze dj's weer te vinden zijn, met zn allen samen op een nieuw concept!

:respect:

omdat ze op een feestje van jou staan binnekort wil niet zeggend at ze aan hun comeback beginnen :|

We shall see!

hahahaha geef je sensation dit jaar ofzo ? :D:P
laatste aanpassing

neeuh maar wel een 10tal andere projecten die hier in et zuiden flink in trek zijn :P
Neuv waar is die gebleven?

"Fix Party 16 maart 2005 11:10
Delirium????????? die heeft cker 15 boekingen per jaar in nederland en er komt nog zat uit van die gast die is niet weg.

WAAR IS DJ SIM?????????????"

Ik heb je antwoordt, www.djsim.nl
draait nu veel in amsterdam (is goede maat van me)
grtz!
ik denk niet dat die S.I.M. bedoeld wordt, maar de echte Dj Sim van oa Cartoons in progress en vele andere toppertjes
ja sim... die blonde gozer - cartoons in progress idd.. heet Van Os van zijn achternaam :)
dj sim! idd dat is DE dj die ook een keer op mincontroller moet komen draaien!
Artiest Holmen
Jij bent trouwens de eerst die ik positief hoor over die set.
Precies. Ik ben benieuwd wat je er goed aan vond dan.

ik vond hem ook vet

hij draaide no more rock n roll

enige keer dat ik die op een feest heb gehoord
Ghehehe Michael :d

:D

3 entries found for hustler.
hus·tle ( P ) Pronunciation Key (hsl)
v. hus·tled, hus·tling, hus·tles
v. tr.
To jostle or shove roughly.
To convey in a hurried or rough manner: hustled the prisoner into a van.
To cause or urge to proceed quickly: hustled the board into a quick decision.
To gain by energetic effort: hustled a hot lunch.
Slang.
To sell or get by questionable or aggressive means: hustled stolen watches; hustling spare change.
To pressure into buying or doing something: a barfly hustling the other customers for drinks.
To misrepresent one's skill in (a game or activity) in order to deceive someone, especially in gambling: hustle pool.

wel goede naam uit gekozen :D
laatste aanpassing
:respect: :D :D:D
:D:D
Idd veel goeie shit voor zo'n "onbekende"

samen met The Outsider -Keep Close
-Brainstorm
-Red Alert

En dan ook Xenophobe

-Prisoner of hardcore
-Understand War

Edit: ze hebben nog meer gemaakt maar die ken ik niet

Tering, behalve Red Alert (met samples uit zo'n ouderwets DOS-spel) ken ik die niet :(
Ken wel weer wat andere nummers op Digital Overkill, met Mysterious Darkness bijvoorbeeld (Outsider en Xenophobe is ie zelf trouwens):
-Insanity
-The Unstoppable
-Resurrection
-Die Hard
-Nature Of Creation
-The Barrier
-Sound Of Madness

Die zijn allemaal van topkwaliteit! Lekker een beetje Cenobite-achtig ook :k
Haha, die ken ik dan weer niet:D
Keep close en prisoner of hardcore zou je eigenlijk moeten horen, net als Smurf met "morningsight"..
Staan op Prisoner of hardcore en Hardcore overload.
Kan er wel een keer mp3tjes van maken..
nogmaals SIM!