Partyflock

Forumonderwerp · 756819

Waarschuw beheerder
Het spijt me, maar ik wil het echt kwijt..

Nu voel ik me echt super kut..

Gisteren me ex goed de waarheid verteld in een discotheek..alleen heb ik mijzelf daarbij ook goed voor lul gezet..
gelukkig kreeg ik wel veel hulp en steun, van super lieve mensen..zelfs die ik niet ken..
Ik moest alles gewoon afreageren tegen me ex..
Omdat ik hoorde dat hij me van alle kanten had verneukt, wilde ik het gewoon weten, en het ging gewoon van kwaad naar erger..
Het is omdat ik echt nooit iemand sla, maar anders had ik hem nog geslagen ook!
pff.. Ik heb er nu echt spijt van :( Ik vind het leven nu echt maar sucks..!

Waarschuw beheerder
pff exen:s das meestal hetgene dat je dus niet moet doen..afreageren,das wat ze willen!!heb het vaak genoeg gedaan,maar het boeit ze toch geen flikker..ze genieten er alleen maar van dat het jou zoveel doet...

Waarschuw beheerder
hij lachte me gewoon uit....toen werd ik gewoon bozer!

Maar iedereen keek me ook aan.. ik zette mezelf voor lul..

terwijl ik helemaal niet zo ben..Ik ben gewoon een heel verlegen meisje..en ik scheld nooit bijna, en heb echt nooooit ruzie :/ dat is het probleem bij mij..

Gisteren ben ik echt voor het eerst helemaal door het lint gegaan...en heb er ook gewoon spijt van..maar hij wil niet meer met me praten en dat begrijp ik best..na wat ik gedaan heb..
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon een ander nemen (y)

Geen hand vol......

Waarschuw beheerder
Jah ..en heb ook wel iemand anders gehad..vannacht.. maar..pff.. ik heb zon spijt ..:(:$ zucht.. het leven is soms echt zoooo kut...

Ik wil er gewoon altijd voor iedereen zijn..en sta voor iedereen klaar.......ook voor hem..

maar.. ik moest gewoon me woede kwijt! :(
Waarschuw beheerder
je bent un mens en mensen maken fouten tog ;)
ieder1 heeft zijn kanten

Waarschuw beheerder
ja precies ~`BmW--GurLie`~.. waarom zien sommige mensen dat niet..

Ik ben er gewoon voor iedereen...Ja en mag ik dan gewoon even 1x boos zijn......:/

Vind het echt zonde.. want ik ben echt niet zo..terwijl nu iedereen vast een heel ander beeld van me heeft gekregen vannacht.. echt verrot..
Heb echt super spijt.. super..
Waarschuw beheerder
ik denk dat ze het vast wel snappen als je ze het uitlegt
want niemand is perfect, dus hun heppe het zelf ook wel eens gehad
en als ze het niet willen toegeven dan zijn ut gewoon geen "echte" vrienden

Waarschuw beheerder
sla hem de volgende X maar

..Ik ben niet zo..ik praat het altijd liever gewoon uit..

Maar omdat hij gewoon de hele tijd zat te lachen..had ik echt wel de neiging om hem te slaan..
Hij heeft echt super geluk, dat ik niet zo ben..

Maar hij had het echt wel dubbel en dwars verdiend! :(
Waarschuw beheerder
nou >!dwerg!< ik geef Ju groot gelijk
Waarschuw beheerder
ik kan me voorstellen dat je kwaad werd, ut is ook niet leuk als je ergens serieus over bent
en iemand gaat lachen

Waarschuw beheerder
tsjah.. voel me alleen kut.. omdat ik net berichtje kreeg...dat ik het voor nu en altijd verpest heb...en hij me nummer vanaf nu zou gaan blokken......

en dat terwijl ik gewoon nog lang niet uitgepraat ben :( waarom moet gewoon alles zo moeilijk zijn.. ik snap het gewoon echt niet..

Waarschuw beheerder
ut is ook niet leuk als je ergens serieus over bent
en iemand gaat lachen

..en weet je wat dan nog het ergste is..dat iedereen eromheen staat..en je aan zit te kijken, met een blik van '..ehh hij lacht je uit hoor..'''

Ik schaamde me dood, maar ik moest alles kwijt..
Waarschuw beheerder
nou dan stuur je um un brief die kan hij niet blokken ;)
en leg je daar alles in uit wat je nog niet had gezegt
Waarschuw beheerder
verder gaan met je leven is het beste...
al denk je daar nu niet aan natuurlijk
sterkte
Waarschuw beheerder
..en weet je wat dan nog het ergste is..dat iedereen eromheen staat..en je aan zit te kijken, met een blik van '..ehh hij lacht je uit hoor..'''

Ik schaamde me dood, maar ik moest alles kwijt..

Ja dat is ckrs erg, want ze denken dan gewoon niet vanuit jouw'n situatie en ze weten ook niet alles...maar ja dat zijn mensen die trekken snel conclusies ..!! damn

Waarschuw beheerder
donateur
Uit onmacht kan je rare dingen doen.. Dat weet iedereen wel :jaja:
En als je ex zo stom begon te lachen zet hij eerder zichzelf voor schut, dan jij hoor :)
Laat het rusten, praat er met anderen over, je ex verdient geen aandacht meer :) Zelfs geen negatieve..
Laat hem lekker in de stront zakken :jaja:
Waarschuw beheerder
Ken het gevoel wel een beetje...... Ben normaal ook heel relativerend en kan heel gewoon leuk met de ex omgaan. Leuk, vriendschappelijk. Maar soms wordt ik opeens boos, of vreselijk verdrietig. En dan boos of verdrietig tegen hem doen. Met als resultaat dat ie nog veel verder van me verwijderd raakt.

Volgende week gaat het beter, de week daarna misschien nog iets. Volgende maand kun je weer lachen.

Mensen en gevoelens...

Sterkte! :flower:

Waarschuw beheerder
Had precies hetzelfde..ik wist niet hoe ik me moest gedragen dus zette mezelf op alle mogelijke manieren voor lul..

Terwijl hij me daardoor steeds meer begon uit te lachen pff shit-situatie!

Anyway ik wens je veel sterkte en het gaat je wel lukken om er gewoon over te kunnen praten zonder jezelf voor paal te zetten :yes:

:flower: succes

Waarschuw beheerder
..ja ik voel heus nog wel wat voor hem.. maar als ik van alle kanten hoor, dat hij met een ander meisje naar bed is geweest, toen wij een relatie hadden, nou sorry dan.. dat kan ik echt niet lang voor me houden..en ik moet het dan gewoon afreageren..

Ik wilde juist absoluut niet dat hij afstandelijk van me zou gaan doen, ik wilde het ook gewoon uitpraten..maar als hij gaat lachen, wekt het me woede gewoon op!

Ik ben er echt nog altijd wel voor hem.. maar.. ik wil gewoon de waarheid..en als hij gaat lachen.. Ik wil gewoon vrienden blijven, heb super hekel aan ruzie..heb trouwens ook nooit ruzie ;)

Maar kvind lief dat iedereen me beetje begrijpt.. voel me echt kut..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had dat dus ook dat ik me ging afreageren maar dan op zijn vrienden of op mensen die hij kende..waarom??geen idee

En hij dacht dat ik compleet gek geworden was..Dus schoot er niks mee op ook.

Tuurlijk kun je er nog voor hem zijn..waarom niet..maar het moet wel van 2 kanten komen toch?

Nouja sterkte en je vind vanzelf een manier om er mee om te gaan :)
Waarschuw beheerder
Ik zou mezelf ook helemaal opvreten..
Als iemand je in je smoel staat uit te lachen (n)..

Succes meid (F)

Waarschuw beheerder
donateur
ach ja,.... het is eruit, je bent het kwijt....:d :d
Waarschuw beheerder
Ik ben er echt nog altijd wel voor hem..

Wat heb je daar aan als dat niet wederzijds is?
Waarschuw beheerder
als je het nu kwijt bent... moetje ff gaan zoeken :bah:

Succes..
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ik hoorde dat hij me van alle kanten had verneukt

Zit je erop te wachten om nog verder naar de klote te worden geholpen :S ?

Een ex heet niet voor niets een ex O:)

Waarschuw beheerder
Een ex heet niet voor niets een ex

Klopt..:$

En het inderdaad ook vaag als het niet meer wederzijds is..

Op dit moment reageerd hij gewoon niet eens meer op smsjes..

Ik vind het super van iedereen hier, ;) dat jullie me helpen..echt heel erg bedankt..

Waarschuw beheerder
hmm volgens mij doen die exen dat ook uit onmacht ofzo!!wij willen praten praten praten,en zij hebben zoiets van rot lekker op,wil ff geen gezeik aan mn kop,en doordat ze zo denken,gaan wij nog meer pushen,ik kan zelf ook niet tegen ruzie,en mn ex doet op dit moment ook knkerlullig tegen me,en daar kan ik niet tegen!!want wil alleen normaal contact hebben!!doordat ie kortaf doet,ga ik weer vaker wat zeggen om hem uit de tent te lokken,maar daardoor wordt het alleen maar erger:Stis trouwens erg lullig van je ex dat ie je uitlacht..is een teken van onmacht!snap pcies hoe je je voelt,je wil het alleen maar goed maken en hij heeft er geen behoefte aan,laat hem dan lekker!!als ie echt van je gehouden heeft wil hij ook geen ruzie en belt ie jou wel op!!(F)

Waarschuw beheerder
want wil alleen normaal contact hebben!!doordat ie kortaf doet,ga ik weer vaker wat zeggen om hem uit de tent te lokken,maar daardoor wordt het alleen maar erger

Precies! Dat is mijn probleem nu ook.. Ik wil gewoon vrienden zijn.. maar.. het gáát gewoon niet op de 1 of andere manier..

als ie echt van je gehouden heeft wil hij ook geen ruzie en belt ie jou wel op!!

..Dat betwijfel ik nog..of hij om me gegeven heeft, toen hij met mij ging, ging hij met een andere meid van 16 het bed in..! Tsjah, sorry, maar als je een vriendin hebt.. DOE je zoiets niet..;)

Waarschuw beheerder
Ik ben het eens met Moonshine! Probeer er zelf ook om te lachen en get over him!~Hij is je niet waart toch? Doe je zelf geen pijn meer en sta er boven. Het is een sukkel!! Vanaf nu gewoon negeren, geen positive of negatieve aandacht. Werkt het beste!
Sterkte.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm nee dat doe je idd niet...dan is ie je niet waard!!ik wil ook graag vrienden zijn,maar hij denkt dus bij alles wat ik zeg of doe,dat ik dat zeg omdak hem terug wil..maar zo zit het niet in elkaar..wil hem niet uit mn leven als EEN vriend!maar heb nu ook zoiets van,stik er lekker in joh,heb mn best gedaan,als ze je zo makkelijk aan de kant schuiven,moet er eigenlijk al wat knappen in je hoofd!!zeker bij jou als ie vreemd is geweest!!dan verdien je beter!snap dat je geenr uzie met hem wil,schrijf hem een brief,leg alles uit,en laat het lekker zo!op dit moment doet het hem toch nix..zo zijn mannen nou eenmaal

Waarschuw beheerder
donateur
Volgende keer gewoon een andere jongen voor zn smoel op de bek pakken :devil:

Kijken of ie dan nog lacht ;)

Waarschuw beheerder
als je er een slecht gevoel bij hebt moet je geen contact meer opnemen met hem.. als je denkt dat t ooit wel weer goed komt ( ook al zou t bij vrienden blijven ) dan moet je rustig aan doen en alles effe laten bezinken..

w8 er nog een weekje of zo mee en ga dan gewoon eens naar hem toe om te praten.. als hij dan zegt dat die niet wil praten dan moet je er geen moeite meer voor doen.. is gewoon zonde van je tijd en volstrekt nutteloos om der als een zombie achteraan te gaan lopen...

sterkte en hoop voor je dat t alsnog goed komt.. maar advies: wacht gewoon een weekje ofzo voor je weer contact gaat zoeken..

(K)

Waarschuw beheerder
ja.. ik heb hem al 1x laten barsten..toen kreeg k smsje dat het hem speet.. maar dat was vorige week.. en nu was ik gewoon weer boos.. het kwam gewoon allemaal boven toen ik hem gisteren zag..
En dan zn beste vriend, die nog bij me kwam..nog met me praatte..
Ik zal proberen (als het me lukt..) ..nix meer van me te laten horen..maar het is altijd zo moeilijk :$

Bedankt iedereen (K)

Waarschuw beheerder
is ook moeilijk..

maar je moet je niet gek laten maken.. gewoon je zelf zijn en verder gaan..

Waarschuw beheerder
ja.. je hebt gelijk .. :$

Waarom ben ik gewoon zo gevoelig.. ;) Maar hoop zelf dat het gewoon ooit weer goed gaat.. :$ ik wil gewoon met niemand ruzie..

Waarschuw beheerder
>!Dwerg!< 13 maart 2005 14:03
ja.. je hebt gelijk ..

Waarom ben ik gewoon zo gevoelig.. Maar hoop zelf dat het gewoon ooit weer goed gaat.. ik wil gewoon met niemand ruzie..

ken het!!ben ook te gevoelig,maar komt zeker verandering in,want ook gevoelige mensen hebben hun grenzen;)

Waarschuw beheerder
ben ook een gevoelig mens.. mijn ex vond dat ik te lief voor der was :s maar als het te ver gaat kan ik wel eens verandere :P :jaja:

nou uh ok dan.. wat moet ik anders doen..? :S

Waarschuw beheerder
je moet helemaal nix doen!!gewoon jezelf blijven en zeker niet veranderen voor iemand die zn eigen fouten niet eens ziet en alles op een ander schuift!!

Waarschuw beheerder
dank je.. dit lucht op man haha..

ik werd er vaak onzeker van.. wist gewoon niet meer wat ik moest antwoorden op haar dingen..
Waarschuw beheerder
donateur
wat een zielig ventje is het dan eigenlijk dat hij zo uitgeluld is dat hij maar gewoon gaat lachen om jou graag voor schut te zetten
ook al wil je nog vrienden met hem blijven...ik heb zo het gevoel dat jij veel te goed voor hem bent
hoop dat je in de toekomst een betere vriend krijgt!

Waarschuw beheerder
wat een zielig ventje is het dan eigenlijk dat hij zo uitgeluld is dat hij maar gewoon gaat lachen om jou graag voor schut te zetten

Hij smste ook nog .. dat ik ziek was en mijzelf goed voor lul had gezet...
Terwijl heel veel tegen me zeiden 'moet ik hem slaan? als jij het niej doet doe ik het..sla hem dan..'' ..
Kijk maar ik heb het gewoon niet gedaan!

Kan hij zien dat ik toch nog best wel IETS liefs had op dat moment..

ook al wil je nog vrienden met hem blijven...ik heb zo het gevoel dat jij veel te goed voor hem bent
hoop dat je in de toekomst een betere vriend krijgt!

..dat vind ik echt super lief..! :$(K)

Waarschuw beheerder
ach man met zo iemand wil je toch geen vrienden blijven..heb pcies hetzelfde gehad!proberen z ejou een schuldgevoel aan te praten en dat jij alles verkeerd doet,terwijl ZIJ degene zijn die er alles aan doen om je kapot te maken

Waarschuw beheerder
ik krijg dus net smsje '..verwijder me nummer maar..heb jouwe al verwijderd.. je hebt me gekwetst..''

ik heb hem gewoon never nooit niet gekwetst! :o nog nooit..

ik deed alles was hij zei :/ :(

maarjah..ben flauw van hem..krijg net smsje van een meid waar hij vannacht mee had gezoend.. naaier..mijn nummer ook nog doorgeven.. :@
Waarschuw beheerder
donateur
verwijder me nummer maar..heb jouwe al verwijderd

Btje vreemd als ie je dan toch nog een smsje stuurt :S

Nummer heeft ie toch niet meer O:) ??

Waarschuw beheerder
geen aand8 aan geven!!laat hem lekker hoe moeilijk het ook is!
Waarschuw beheerder
donateur
Na disse weer een frisse (y)

(Op z'n Leeuwarders O:) )

Waarschuw beheerder
oh! ja..daar had ik ook niet eens bij nagedacht ;)

Hij is gewoon een naaier..dat meisje van vannacht zit nu alweer bij hem in huis... en dan is het weer seks seks seks..en dan mag ze weer oprotten..weet nu wel hoe hij is!

Heb het hem net weer gesmst.. maarjah..joh, ik kom er togh niet verder mee..en zoals iedereen zegt..moet eigenlijk gewoon kappen nu..stoppen om aandacht van hem te vragen, want hij is het absoluut niet waard..

Maar... ik doe het gewoon omdat ik ruzie wil uitpraten...zo ben ik ..en dan is het gewoon moeilijk.. :$

Waarschuw beheerder
Na disse weer een frisse

..haha.. hij wel.. ik ben niet zo ;p