Partyflock

Forumonderwerp · 756481
???...

dit is die van mij Yik
laatste aanpassing
Pfff een voetbalveld is er niks bij. :D
laatste aanpassing

de gestrekte meters t meetn
begin er al weer zin in te krijgen ______//:kwijl:

maar ken nu beter ff n jointje draaie en gaan pitte..
Maar eh...wil nog wel serieus antwoord geven.....
Mijn lijnen zijn ong. ________________________
zo lang en ong. 3 mm dik.
Snuif met elk neusgat de helft op
Is toch niet zo'n moeilijk antwoord :smoke:
ze vragen niet naar de lengte van je lul :smoke:
kan ook wel een zebrapad gebruiken op dit moment :vaag:

DIe liggen er zat.

Hier ligt er nog 1

:X
<-die van mij komt iedere x terug :9
van 45 centimeter lang en 34 breed

was het maar zo een feest int echt of niet freakontheleash?
<-wel lekker zo 1 :kwijl:
altijd feest he ____________//:p
__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­__________________________________________________­___________________________________________///____­__________________________________________________­________-

wahhaha, recyclen!
zou mooi wezen als het zo kon :)
en dan ook nog werkzaam weze :|
Halve gram in 2-en of 4-en, al naar gelang met wie en vooral hoe laat (of hoe vroeg)

Jaaaaaa Tiiiiiiiiiink

geen

verschilllend

:respect: gasten.Weet je die kleine lijntjes helpen niet zo, blijf je doorgaan ken beter gelijk een halve gram je neus in boren.

gewoon normaal...
\______________
maar dat een paar x per uur.
hoefd niet te gek.
FreakOnaLeash hijs mooi :respect:

weet ik veel.. k meet mijn lijnen niet, daar is de poedersuiker niet voor gemaakt he..

Allemaal amateurs..

Olderaarst

leg er maar een lange neer kijk ik wel hoever ik kom

een dikke diagonale op den dvd hoes
nou k leg gewoon heel die rand van die tafel rond en begin dan te snuiven tot op is!!
1 van 10 cm breed en 2 mtr lang :p
laatste aanpassing
Werkzaam bij Tryfecta Events
Ik ga niet de moeite doen om een lijn te maken, ligt op een bultje en zie wel wat er in wil :D:D!
Sni-Sna-Sniffi :yes:

__________________________­_________________________________
laatste aanpassing
Ga zo door!!!

thx lautje :flower::knuffel:

banaantje is weer helemaal los (y)