Partyflock

Forumonderwerp · 756254
2475x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
aangezien ik alleen een topic uit 2002 kon vinden, wat is jullie mening over homo's die kinderen willen adopteren? zou het mogen of juist niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze niet beter weten? Dat klinkt gelukkig wel vriendelijk ;)

Ik denk trouwens dat dingen als de gay parade ook niet echt bijdragen aan het acceptatie proces. Als ik normaal gevonden zou willen worden zou ik me toch zeker niet op zo een manier presenteren.

Waarschuw beheerder
Ik kom ook verder nergens he:S. Ken ook alleen maar mensen uit Ommen:S.
Ik zal het nog 1 keer vertellen op een zo makkelijk mogelijke manier:
1. Ik heb niks tegen homo's.
2. Homo's en ik zijn niet het zelfde wat niet betekent dat ze minder mens zijn.
3. Een man kan de plaats van de vrouw niet innemen en visa versa.
4. Denk a.u.b na met de term kortzichtigheid, jullie zien alleen de voordelen ik zie de nadelen erop na en ik als ik dit afweeg zie ik het positiefe op langere termijn niet zoals jullie dat wel doen. Alleen een onderzoek zal dit uitwijzen en geen enkele mening of iets dergelijks kan dit uitwijzen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat niks van het leven snappen haha damn denk is reël dan inplaats van die zielige kinderen bij 2 vaders neerzetten en dat dit kind lange tijd met veel vragen moet gaan lopen wat kan lijden in psygische stoornissen depressie's etc etc maar naar de mogelijke gevolgen word met 1 oog naar gekeken.

Het is pas zielig om die kinderen tot hun 18e in tehuizen te laten zitten.
Dan hebben die kinderen het idee dat ze door iedereen afgestoten worden en dat niemand van ze houdt...
Terwijl er misschien wel een homopaar is dat dat kind maar al te graag wilt adopteren.
Die psychische stoornissen en depressies waar jij het over hebt zullen juist optreden als die kinderen NIET geadopteerd worden...
Ookal is het het natuurlijkst om kinderen met een vader en moeder op te laten groeien, dit is niet altijd mogelijk.
Dan is een homopaar een hele goede 2e optie, want die kunnen net zo goed liefde geven...

Waarschuw beheerder
Die psychische stoornissen en depressies waar jij het over hebt zullen juist optreden als die kinderen NIET geadopteerd worden

Deze treden in beide gevallen op schat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Getrouwde homo paren kunnen trouwens al nederlandse kinderen adopteren, en meer dan dat zit er sowieso al niet in.

Nederland zou het enige land zijn waar homo paren een buitenlands kind kunnen adopteren (als de wet door zou gaan), en er is nog geen enkel ander land die hieraan meewerkt of mee gaat werken. Dus ookal zou het hier mogen, is er geen land wat kinderen zou laten adopteren door "onze" homo paren.

Dus die hele lijst met adoptie kinderen uit India blijft onveranderd hoe we de wet hier ook aanpassen.

Waarschuw beheerder
Wat niks van het leven snappen haha damn denk is reël dan inplaats van die zielige kinderen bij 2 vaders neerzetten en dat dit kind lange tijd met veel vragen moet gaan lopen wat kan lijden in psygische stoornissen depressie's etc etc maar naar de mogelijke gevolgen word met 1 oog naar gekeken.

Sorry ik moet me er even mee bemoeien..

Homo's zijn anders ten opzichte van hetero's alleen omdat ze op hetzelfde geslacht vallen. Ze hebben heel veel liefde te geven -evenveel als hetero's, vaak nog meer- , en waarom niet aan een kind in de derde wereld die geen toekomst heeft, waarschijnlijk aan slavernij en prostitutie blootgesteld wordt..
Daar krijgen kinderen pas depressies van, ga maar eens kijken bij een ontwikkelingshulporganisatie waarmee zij te kampen hebben om kinderen weer op de rails te krijgen.

Waarschuw beheerder
Kinderen uit tehuizen hier kunnen net zo goed geadopteerd worden hoor SCHAT;)
En die depressies zullen eerder optreden als je die kinderen of in het buitenland of in een tehuis laat zitten...
Kinderen kunnen natuurlijk ook depressief worden als ze door homo's geadopteerd worden...
Maar dat heeft dan waarschijnlijk niet met de homo's te maken hoor.
Kinderen die al een jaar of 6 zijn dragen vaak al een verleden met zich mee.
En baby's die geadopteerd worden zullen er echt geen moeite mee hebben...;)

Homo's zijn anders ten opzichte van hetero's alleen omdat ze op hetzelfde geslacht vallen. Ze hebben heel veel liefde te geven -evenveel als hetero's, vaak nog meer- , en waarom niet aan een kind in de derde wereld die geen toekomst heeft, waarschijnlijk aan slavernij en prostitutie blootgesteld wordt..
Daar krijgen kinderen pas depressies van, ga maar eens kijken bij een ontwikkelingshulporganisatie waarmee zij te kampen hebben om kinderen weer op de rails te krijgen
:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ff een beetje dit topic door gelezen, maar Mautje wat kan jij DOM lullen zeg damn.. :X
Waarschuw beheerder
Ik werd eerst opgevoed door hetro's.
Dat was zo slecht(jaja dat kan ook bij hetro's)
dat ik heel snel daar weg was...
Toen ik juist niet in een gezin-situatie zat kwam t pas goed met me...:D
T maakt niet uit wie een kind opvoed als t maar goed gebeurd.
En Voor alle anti-homo's, ook mensen die jullie niet begrijpen kunnen..kunnen een kind gelukkig maken:smoke:

Waarschuw beheerder
Alles wat jij niet snapt is dom ofniet...Moonshine.

Als jij duidelijk kan vertellen wat ik bedoel neem ik mijn woorden terug.

Waarschuw beheerder
donateur
En baby's die geadopteerd worden zullen er echt geen moeite mee hebben...

Hoe weet je dat?

Juist op die leeftijd heb ik er moeite mee, als ze zelf nog geen bewuste keuze kunnen maken. Als een kind van 16 zegt er geen moeite mee te hebben, dan kunnen we denk ik wel aan nemen dat ze er ook echt geen moeite mee heeft, maar een kind wat die keuze dus niet kan maken die zadelen wij er dan even mee op, want wij vinden wel dat het kan, dus dat kind moet er maar mee leren leven later.

En die depressies zullen eerder optreden als je die kinderen of in het buitenland of in een tehuis laat zitten...

Nogmaals, kinderen uit het buitenland schieten er niets mee op, omdat homo echtparen daar sowieso niet erkend worden, en geen enkel ander land kinderer laat adopteren door homo paren.
Waarschuw beheerder
Gabbermamma, of whatever.. ik geloof niet in god en zijn geboden, en blablabla... dit is gewoon mijn mening, dan kan je zeggen dat ik uit mijn nek lul, maar mijn mening is niks meer of minder dan die van jou :)
2 mannen een kind laten opvoeden is gewoon not done:no:, dan weet je meteen zeker dat t later ook een homo wordt..

Waarschuw beheerder
donateur
Moet ik duidelijk gaan vertellen wat JIJ bedoelt? :|
Nou dacht het niet, vind je maar dom lullen..
Jouw mening telt wil je zeggen? Zo kom je anders wel over..

En dat 2 homo's een kind niet kunnen opvoeden is klinklare onzin! Met je depressies :s
Het gaat erom dat een kind liefdevol wordt opgevoed! met duidelijkheid en regels! Het gaat er niet om WIE het kind opvoedt.. Of dat nou 2 mannen zijn, 2 vrouwen, een man alleen of een vrouw alleen....
Het gaat erom of je een kind een huis kan geven, waar hij zich veilig voelt, gewaardeerd voelt en waar je ehm liefde geeft!
Waarschuw beheerder
Ik kan me helemaal vinden in de mening van Suppa (ook alle eerdere reply's gelezen...)

Enne zullen we proberen dit topic leuk te houden zonder elkaar voor dom uit te gaan maken??? Tot nu toe is dit 1 van de weinig discussies die 'normaal' is verlopen...

Waarschuw beheerder
Hahaha lol. Maar je hebt wel gelijk hij ziet 2 mannen altijd bij elkaar om elkaar etc etc. Dan is de kans dat hij homo word wel groter.

Waarschuw beheerder
dan weet je meteen zeker dat t later ook een homo wordt..

:gaap:
een man kan ook homo worden als je jaren lang getrouwd bent met een vrouwof vrouw kan lesbisch worden,vraag me uberhaubt af hoe je homo word is er een bepaalde curcus voor ofzo :/
we leven in 2005 en waarom zou het niet kunnen,elk kind word anders opgevoed,de 1 nog raarder dan de andere,beter dan de andere,ben van mening dat het wel kan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan is de kans dat hij homo word wel groter

Dat is dus echt onzin...
Zoals ik eerder zei, het is niet iets wat je aangeleerd wordt...
Zo wordt je geboren...;)
Net als dat jij als hetero geboren bent;)
Waarschuw beheerder
dan weet je meteen zeker dat t later ook een homo wordt..

Hahaha lol. Maar je hebt wel gelijk hij ziet 2 mannen altijd bij elkaar om elkaar etc etc. Dan is de kans dat hij homo word wel groter.

Dus ik mag hiervan niet zeggen dat dit dom en kortzichtig is??

*Proest!* :x
Waarschuw beheerder
Inderdaad complete onzin, ik geloof ook niet dat een kind wat door een homofiel paar wordt opgevoed eerder homo wordt... En ookal zou het zo zijn, wat is daar erg aan???

Waarschuw beheerder
Moet ik duidelijk gaan vertellen wat JIJ bedoelt?
Nou dacht het niet, vind je maar dom lullen..

Ja omdat jij het niet snapt.
Jouw mening telt wil je zeggen? Zo kom je anders wel over..

Dom gelul jij snapt niet wat ik probeer duidelijk te maken.
En dat 2 homo's een kind niet kunnen opvoeden is klinklare onzin! Met je depressies

Alweer dom gelul dit kind en een makkelijk doelwit net als de kinderen met een bril etc etc en dit kind moet van goede huize komen als hij hierboven staat.
Het gaat erom dat een kind liefdevol wordt opgevoed! met duidelijkheid en regels! Het gaat er niet om WIE het kind opvoedt.. Of dat nou 2 mannen zijn, 2 vrouwen, een man alleen of een vrouw alleen....
Het gaat erom of je een kind een huis kan geven, waar hij zich veilig voelt, gewaardeerd voelt en waar je ehm liefde geeft

Daar geef ik je volledig gelijk in

Waarschuw beheerder
Daar geef ik je volledig gelijk in
:O
Eindelijk iets waar we het over eens zijn:D
Waarschuw beheerder

Kan me indenken dat je het zo voelt maar het is een subjectieve constatering dus geen vaststaand feit...

We kunnen toch proberen elkaars meningen te respecteren zonder elkaar voor dom en kortzichtig uit te maken?

Waarschuw beheerder

Tering mensen ooit is gehoort van een situatie voorstellen en zelf denken hoe jij hierop zou reageren of handelen?
Als ik vanaf jongs af aan zou zien dat 2 mannen met elkaar gaan dan ga je toch eerder zelf ook deze kant op een kind leert van de dingen die hij ziet. Ziet hij altijd 2 mannen bij elkaar denkt hij dit moet ik ook. Hij zal als hij niet homo sexueel is aangelegt dan eerder bisexueel worden lijkt mij.
En kom nou niet dat is per kind verschillend, ik ging me pa eerder ook na doen met sommige dingen en ben hier zeker niet de enige in
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok ik leg me er bij neer... ik praat tegen een muur...

Waarschuw beheerder
donateur
Tering mensen ooit is gehoort van een situatie voorstellen en zelf denken hoe jij hierop zou reageren of handelen?
Als ik vanaf jongs af aan zou zien dat 2 mannen met elkaar gaan dan ga je toch eerder zelf ook deze kant op een kind leert van de dingen die hij ziet. Ziet hij altijd 2 mannen bij elkaar denkt hij dit moet ik ook. Hij zal als hij niet homo sexueel is aangelegt dan eerder bisexueel worden lijkt mij.

Onzin :jaja: Als de ouders duidelijk zijn tegen een kind, weet hij dat je normaal een man en vrouw nodig hebt om een kind te kunnen krijgen!
Denk dat kinderen ook wel om gaan met andere kinderen met wel een man en vrouw als ouder!
waarom worden kinderen wel homo als ze gewoon een vader en moeder hebben?? ze hebben toch dat voorbeeld :| Dus homo kunnen ze eigenlijk niet worden dan..
Is toch belachelijk.. Want dat is precies hetzelfde hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
JEZUS CHRISTUS. Lees alsjeblieft 2x wat ik zeg Moonshine.
Zeg ik dat ze homo worden? NEE
Zeg ik dat ze eerder homo zullen worden? JA
Is het het zelfde? NEE

Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies, en hoe kun jij nou weten dat ze eerder homo zullen worden?
Is dat een feit? NEE
Dus onzin? JA!
Je wordt zo geboren of je wordt het niet!!!! Dus dat is genetisch bepaald!
Je wordt het niet, omdat je ouders het zijn!
Pffff :X

Waarschuw beheerder
Nou stuur mij nu maar is ff een link van het onderzoek waarin staat dat dit genetisch is bepaald.
Enne denk is na man tering. Als een kind ziet dat dit de gewoonste zaak van de wereld is zal hij zelf ook sneller zo worden. Een kind komt niet overal ziet niet van alles en leert alleen waar hij veel mee geconfronteert word.

Heb hem aangepast zodat het iets begrijpelijker voor je is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:X Volgens mij kan ik beter kappen met deze discussie..
En wat kaatje al zei, geloof dat ik hier tegen een muur praat :|

Zeg ik dat ze eerder homo zullen worden? JA

En JA je zegt het dus :X :s

Waarschuw beheerder
Ik wacht op je link.

Waarschuw beheerder
Dank je.
Maar dit neemt niet weg dat iemand die niet met symmetrische hersens geboren is geen homo kan worden. Je omgeving kan nog steeds een doorslaande factor zijn.
Maar het is dus ook genetisch bepaald gefeliciteert(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laten we nu eens uitgaan van het kind. Verplaats je eens in die schoenen. En denk vanuit hun positie.

Wat zou jij dan willen?... ouders of niet. Een heleboel kinderen moeten het al met 1 ouder doen. En komen die per definitie slecht terecht?

Wat zijn de voordelen... geen begeleider meer, die je moet delen met een groep. Dus meer aandacht.
- een gewild kind krijgt vaak liefde... wie wil dat niet.
- een opleiding .. ouders staan daar vaak op, maar wat als je in een tehuis zit. (ik zou gaan voor een beter toekomst perspectief).
- word je volwassen volgens de wet, mag je bij je ouders blijven wonen. Zit je in een tehuis... tja dan moet je wat zoeken. En is een kind op die leeftijd er al aan toe? daar word dus niet naar gekeken.

En ik denk, dat als jullie het possitief bekijken je nog veel meer voordelen kan vinden.

Dus wie bepaald of kinderen daar geen recht op hebben? De regering? Nope, want andere wegen zijn eral. (kijk maar naar paul de leeuw).
Dus wat is er op tegen, dat nederlandse kinderen geholpen worden.
NIKS, NADA, NOPUS.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nederlandse kinderen kunnen nu al geadopteerd worden door homo paren, dit is al mogelijk sinds het homo huwelijk.

Waarschuw beheerder
Nederlandse kinderen kunnen nu al geadopteerd worden door homo paren, dit is al mogelijk sinds het homo huwelijk.

neen, das juist ni waar, nu gaat het via amerika. Das het dubbele ervan.

En dan nog, komt het kind op naam van 1 voogd. Na 5 jaar kan pas de parner een 2de gezagshebbende akte aanvragen.

Dus de kinderen uit nederland vallen naast de boot. En daar draait het nu net om.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oeh! ik heb flink wat gemist zie ik! :P

Een kind komt niet overal ziet niet van alles en leert alleen waar hij veel mee geconfronteert word.

ok stel dat het allemaal nu mogelijk zou zijn, en een kind uit het buitland kan geadopteerd worden door een homo echtpaar. dan komt dat kind dus hierheen. stel dat het kind 6 jaar oud is. en dan is het nu 2005. laten we zeggen dat, zoals mautje eerder aangaf, het kind op zn 16e word gepest. nee hij zal dan wel nooit op ineternet gezeten hebben en nieuws gelezen hebben in een land als nederland. want wij hebben geen landelijks nieuwsblad en landelijke kranten...

ik vind dat mensen in nederland met best wel veel dingen worden geconfronteerd hoor. niet zoals in amerika dat maar 25 % of zo buitenlands nieuws is.

dus jou stelling of mening vind ik niet echt kloppen....

en als laatste: ken een jongen die homo is en uit een 'normaal' gezin komt. 3x raden wat ie deed. hij zoende wel eens met meisjes vroeger maar vond dat toch niet helemaal fijn. kwam er dus achter dat ie homo was. moraal:

hij deed zn ouders na en vond het toch niet leuk! :D

Waarschuw beheerder
Hahaha okee dat is dan een 1 die symetrische hersens heeft.
het kind op zn 16e word gepest. nee hij zal dan wel nooit op ineternet gezeten hebben en nieuws gelezen hebben in een land als nederland. want wij hebben geen landelijks nieuwsblad en landelijke kranten

Ik bedoel hier niet een 16 jarige die moet al aardig voor zichzelf op kunnen komen en heeft al een persoonlijkheid daar zijn mijn uitspraken dus niet van toepassing. Ik bedoel kleinere kinderen komen in Nederland, hebben 2 papa's zijn voor kinderen een erg makkelijk doelwit om te pesten. Snap je.
En de jeugd van een kind bepaalt in grote mate het verdere verloop van zijn leven

Waarschuw beheerder
En de jeugd van een kind bepaalt in grote mate het verdere verloop van zijn leven

mee eens, maar een hoop kinderen van gescheiden ouders hebben toch al 2 papa's of 2 mama's (vriend of vriendin van de ouders).

Kinderen hebben dat allang geaccepteerd. Kinderen zonder ouder, dat vinden ze wel erg. :d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoel kleinere kinderen komen in Nederland, hebben 2 papa's zijn voor kinderen een erg makkelijk doelwit om te pesten.

ok dat is een punt. maar ik was ook makklijk doelwit. waarom? ik heb een kleurtje, heb spleetogen & een gekke naam. ben ook gepest. vond ik ook niet leuk. ik had 3 dingen waarop ze me konden pakken. dus ja, omdat ik ook een makkelijk doelwit ben, had ik beter ook niet in dit land mogen komen volgens jou? want zo kom je nu over voor mij. ( dit op een normale toon gezegd en totaal niet schreeuwend of iets dergelijks!! )

Waarschuw beheerder
donateur
Purple Witch:

Sinds de invoering van het huwelijk kunnen homoparen al een Nederlands kind adopteren. Zij kunnen echter niet als getrouwd stel een kind uit het buitenland halen.

Wel kunnen ze een 'truc' uithalen. In bepaalde landen is het mogelijk als alleenstaande ouder een kind te adopteren, waarbij het niet uitmaakt of de 'alleenstaande' gehuwd is.

Bron: http://www.zelfdoenersinadoptie.nl/nieuws.htm

Waarschuw beheerder
Yups, dat klopt... maar dan volgt de procedure... er word gekeken naar inkomsten, geloofsovertuiging, maatschappelijke acceptatie ect.

Er word dus gekeken naar een afwijzing. leg me dan uit, waarom mensen dat toch uitwijken naar andere landen.

Verder kunnen de kinderen slecht verzekerd worden... voor welke verzekering dan ook.

Daarom is deze ophef toch allemaal... in de praktijk is het haast onmogelijk.

iedereen is niet voor niets jaren met adoptie bezig. enig idee hoe lang het duurt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
er word gekeken naar inkomsten, geloofsovertuiging, maatschappelijke acceptatie ect.

Ja natuurlijk wordt daar naar gekeken. Er wordt op dat moment besloten over de toekomst van een kind. Het zou wel heel schandalig zijn als je zo maar even een kind kon ophalen.

En die richtlijnen gelden ook voor hetero's die een kind willen adopteren, die zijn niet speciaal voor de homo's in het leven geroepen.

En dat het zo lang duurt, tja, wat duurt er niet lang in Nederland?

Waarschuw beheerder
geen idee.. maar ik denk toch dat je al mijn reakties niet goed hebt begrepen.

En natuurlijk moet daar goed naar gekeken worden. Maar om het af te keuren op het homo zijn... das belachelijk. en feiten blijven toch feiten. en wat scheef zit.. mag nu wel eens recht worden getrokken.

En de man kan het nu eenmaal niet oplossen met een spermabank. En alleen in aanmerking kunnen komen voor pleegkinderen in de puberleeftijd is echt niet tof hoor, als je de kinderjaren ook wil mee maken... zoals ieder ander dat wel kan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen een onderzoek zal dit uitwijzen en geen enkele mening of iets dergelijks kan dit uitwijzen.laatste aanpassing 14 maart 2005 19:22

Wel breedbekkikker,ik zit daar al in tot mijn nek vanaf ongeveer 1980 hoor.
En ik kan je vertellen dat er meer factoren meespelen of een kind ergens door beschadigd word(pesten op school)

Er zijn praatfroepen voor allerlei soorten jeugd met trauma`s of soortgenoten.
kanker of andere ziekte in het gezin,eenoudergezin,sterfgeval van een ouder,bisexualiteit van een ouder,homofiliteit van een ouder,alcoholmisbruik van een ouder,psychotische ouder enz.enz.

Iedereen wilt het beste voor zijn kind,ik heb zelf twee kinderen en ze pakken het pesten van school allebei heel anders aan.
De 1 heeft een pesthekel aan mensen gekregen en de ander danst er lekker doorheen en het had te maken omdat er 1 dik was en de ander was nu eenmaal het zusje van.

En zou jij nu eens willen stoppen met al dat vloeken en al die ziektes om jouw reply`s kracht bij te zetten?
Je kromme Nederlands is al irritant genoeg om te lezen en zeker telkens het 1 zeggen en daarna ombuigen en het ontkennen.

Maar ik nodig je uit om bij een stel langs te komen die kinderen heeft opgevoed,waarbij de vrienden van die kinderen het heerlijk vinden om daar te zijn...en nee ze gaan niet alleen maar met mannen om en de kinderen zijn ook niet homofiel geworden.

En gek,ik deed mijn moeder vroeger nooit na,meestal mijn vader...dus ik had zeker beter opgevoed kunnen worden door twee vaders,ik heb zijn hart en zijn schouders..!!
En ik ben geen manwijf geworden...hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Tony BANANA..
2 mannen een kind laten opvoeden is gewoon not done, dan weet je meteen zeker dat t later ook een homo wordt..

mag ik dat zien in cijfers met bron?

Waarschuw beheerder
donateur
SUPPA;Ik denk trouwens dat dingen als de gay parade ook niet echt bijdragen aan het acceptatie proces. Als ik normaal gevonden zou willen worden zou ik me toch zeker niet op zo een manier presenteren

Dat denk ik ieder jaar als ik ze beneden de grote rivieren met plastic tieten en pruiken op de polonaise zie doen met liters bier.....
Maar die mogen wel adopteren!!
Leuke nieuwe dansmariekes en prinsjes carnaval.!!

Waarschuw beheerder
eigenlijk vind ik gewoon, dat ze maar eens wat uitmoesten vinden, dat de man kinderen zou kunnen krijgen ..

das tegenover ons ook eerlijker o:) :d :-p

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij willen die mensen daar beneden de rivieren ook niet normaal gevonden worden en geaccepteerd ;)

Het ging me in dat zinnetje ook even niet over het adoptie verhaal, meer over het feit dat ze zo graag geaccepteert en normaal gevonden willen worden. En daar draagt de gayparade mijns inziens gewoon niet echt aan mee. Daar lopen mensen die eigenlijk alle vooroordelen en angsten om ze zo maar te noemen, bevestigen.

Waarschuw beheerder
donateur
kan niet purple witch,zou de mensheid uitsterven,die watjes kunnen geen pijn verdragen..
hahahaah

Suppa,wanneer leer je eens mijn cynisme te herkennen?
Die burgemeesters en wethouders en bankiers willen toch ook graag gezien worden als drie maal modaal met normaal gezin?

Daaraan gaan dus mijn angsten voor een "normaal"gezin en mensen ook aan kapot.
Brave huisvaders die bezopen Andre Hazes meekwijlen en hem op hun rug laten tatoeeren.

Jongens en meiden hier op PF met pupillen zo groot als droogmolens...nee dat maakt me er stukken gelukkiger op dat ik denk....wel de volgende generatie krijgt weer genoeg ruggegraat mee.

Of van die klooiersi in studentenhuizen,met aardappels in hun bek,die varkens geven aan hun mede studenten voor hun huwelijk...perfecte oudelui!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
HALLOOOOOOOOOOOO...O,ze moesten al naar bed natuurlijk...ja leeftijd,school enzo.

gnagnagna:devil in me

maar okay...ik ga naar bed welterusten...

*let op,kommen ze binnen no-time,ik kijk om het hoekkie*