Partyflock

Forumonderwerp · 755353
Artiest Rynz
08/03/2005 All germs have been encapsulated and are currently being incubated.

Release of infestation is at hand.
We will make the final news regarding this upcoming event public at the end of this week!

Prepare for a massive outbreak...

www.enzyme.nl

:D benieuwd :bounce:
Locatie's die ik nog wel een wil checken zijn:
Nighttown
Peppermill
Condor City
Lexion
Borchland ;)
Dus mag er best 1 v/d deze zijn!
van mij mag het overal

ik sta vooraan ;)

:bloos: oeps ik mag niet liegen

Enzyme :respect:

Borchland :D :D :D

sowiezo aanwezig! :yes:

dodelijke line up allen wtf doen Neophyte en Promo daar :s

Promo vind ik nog nie zo erg ;)
maar Neophyte? :vaag:

t boeit me niet of die 2 goed zijn k vraag me af wat die daar moeten tis een enzyme feest :s

commercie? :vaag:

dan mogen ze gaan huilen endymion en nosferatu zijn de commercieelste van enzyme dan ga je toch geen promo en neophyte der bij halen dan komen der strax nog clubkutten

clubkutjes zijn :kwijl:

pogo/wazi boeren zie ik liever niet ;)

ja clubkutten zijn wel geil maja die kom k liever ergens ander tegen als op een feest
en pogo nichten kunnen van mij t land uitgestampt worden

Enzyme Incubation Mares - Lokatie Dissel Area 99
Dit belooft wel een vet feessie te worden, maar de kans is groot dat ik voor Hellbound ga..om logistieke redenen.

Oh of toch maar naar K3 in de HMH natuurlijk :d
platte zoal!!!!!!
zou echt het beste zijn!!!!

ben wel benieuwd naar Platte Reltent :D

waar ligt dat eigenlijk ergens? :x

dan mogen ze gaan huilen endymion en nosferatu zijn de commercieelste van enzyme dan ga je toch geen promo en neophyte der bij halen dan komen der strax nog clubkutten

Je klinkt als een wijf man!!

Ga ergens anders janken.. 8)

(N)
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Leddie :respect:

ik had ook liever neophyte niet in de line-up gezien :9

die zie ik vaak zat :vaag:

en clubkutjes zijn :kwijl: ;p
laatste aanpassing
Wel toevallig in nog geen week tijd was er eerst sprake dat de Platte weer opengaat :) en nu ineens dit. Ik hoop dat het iets met elkaar te maken heeft
ziet er zeker wel goed jah :yes:, even afwachten wat de locatie word, ben beniewd :)
als ze dat voor de 2e keer flikkee nohhhh fck platte zaal gooi het godverdomme centraal
inderdaad, als het platte zoal weer losgaat is het wel een aardig eindje met de trein, misschien dat ik dan voor hellbound ga, aangezien dat maar 1.5 uur reizen is en platte zoal 3 uur...

Utrecht ofzo zou mooi zijn... is ook ver voor mij maar wel centraal :P
Dit word c-kurs een knaller feestje, alleen nog afwachten waar? Ik hoop centraal gelegen.
doe mij maar platte zaal, dan word het niet te grootschalig. als je er wat voor over moet hebben blijven al snel mensen die ik liever niet tegekom op feesten. (pogo volk e.d.)

En ik heb geen last van ver reizen, zouw es een keer niet zo ver zijn voor mij :)

Ik gok dat het Amigo's hier in Dordt gaat worden.
14 mei zou hier eerst namelijk Genius B-day Party zijn maar die is zomaar ineens om onverklaarbare reden afgelast. Aangezien die vergunning blijft staan kan het best zijn dat 2 go-events hem naar enzyme heb doorgeschoven. Daar komt dan ook nog eens bij dat Enzyme gevestigd is in Alblasserdam (vlakbij Dordt dus :p).
En dan ook nog eens dat Patrick (=Ruffneck) zijn roots in Dordt liggen, t eerste ruffneck feest in de Circle Studios gehouden werd (gebouw naast amigo's) en Conrad (=Ophidian) nu ook in Dordt woon.... :D

mooie optelsom toch? :p

ik zou t nie errug vinduh in ieder geval.....ik kan er dan naartoe rollen en terug naar huis kruipen.... :D maargoed, ik ga der sowieso wel heen :D :bounce: :D

Dordt? :vaag: en waar in godsnaam ligt dat :/

nooit van gehoord :[

ow Dordrecht :x

mjah is in elk geval dichterbij als rotterdam dus ik vind het al goed ;)
laatste aanpassing

8)
brrrr wordt wel weer gaaf denk ik:d

op zich was platte zaol wel een goeie locatie alleen aardig ver weg....

weer bus regelen vanuit d-h??:D:D

en neopyte en promo horen er idd nie thuis.....
Ik gok dat het Amigo's hier in Dordt gaat worden.

Ik hoop het eigenlijk niet, vind dat niet echt een locatie voor zo'n feest :no:
Zou't leuker vinden als ze't wat grotser aanpakken :jaja:

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
'T maakt me niet zoveel uit waar het is :) Gaat toch gruwlijk worden :D Als het maar niet zo'n locatie is waar het gruwlijk propvol wordt altijd omdat ze teveel mensen binnenlaten :P

Weet iemand al wanneer het bekend gemaakt gaat worden waar 't is? :)
zou ook wel bij mij thuis mogen hoor:D

jaag de buurt ff weg....zegge dat er een nieuw super virus is en dat je je moet melden bij het ziekenhuis of zoiets:D:D

laat maar komen...spullen zijn er grotendeels al:d
ik hoop dat hij in de kleine zaal van Ahoy komt netals met nightmare > present night maar dat zal wel nie...

Maar Amigo's is ook goed

Doe maar de grote zaal van Ahoy dan, von die kleine zaal net iets te druk met Nightmare :p

Pffft partij zin in :D
Ik hoorde vanmiddag het gerucht dat het waarschijnlijk in Nighttown wordt gehouden.

In dat geval is het zeker een stuk dichterbij dan bijvoorbeeld de platte zaol! (voor mij dan he :P )
oowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :D:D:D!!!

heb zulke goeie herinneringen aan enzyme incubation :jaja:

alleen platte zaal word er neit meer voor gebruikt :(
dit feest moet gewoon in de platte zoal gehouden worden!

het vorige feest van enzyme incubation in de platte zoal was gewoon zeer bruut!!

zuidlaren of martinihal of zo :yes:

enzyme in de vechtse banen???
vinnik nou nie echt een logische combinatie :no:
wordt knalluh als de m*therf*ckur!!!!!!!!!

denk dat dit niet zoveel 16 jarige e.d. zal trekken... die zouden dan puur voor neophyte komen (over het algemeen dan)

dan kunnen ze in hun gevoel beter naar MOH gaan ofzo.. zullen ze toch stoerder vinden ;P
wat d8en jullie van Vechtse Banen Utrecht, ook een super locatie

Zow dat zeker wel,
maar zou't dan liever in de HmH zien
(allebei nogal onwaarschijnlijk denk ik :P)
laatste aanpassing
ledjuh moet daar gewoon gaan danzuh :jaja: :kwijl: