3695x bekeken
is 200% waar en weet je hoe dat komt!!!!
op 1 vrouw zijn 10 mannen
en je hebt van die hopeloze kerels die echt alles doen om maar aandacht te krijgen waardoor vrouwen zo iets krijgen van pfffffffffffffffffffff.
gewoon dood negeren die arrogante dames.......
kunnen ze namelijk niet tegen als je je niet gedraagd volgens een bepaald patroon........
op 1 vrouw zijn 10 mannen
en je hebt van die hopeloze kerels die echt alles doen om maar aandacht te krijgen waardoor vrouwen zo iets krijgen van pfffffffffffffffffffff.
gewoon dood negeren die arrogante dames.......
kunnen ze namelijk niet tegen als je je niet gedraagd volgens een bepaald patroon........
Het is gewoon zo!
Heb je wel gelijk in ja 
Ik merk het ook als ik in de trein zit richting Eindhoven ofzo, dan is het meestal een stuk gezelliger en de mentaliteit is gewoon heel anders
Meestal als ik in die trein zit kan ik gewoon een gezellig praatje met iemand houden, nou dat zie ik in de omgeving R'dam of A'dam nog niet gebeuren
Ik merk het ook als ik in de trein zit richting Eindhoven ofzo, dan is het meestal een stuk gezelliger en de mentaliteit is gewoon heel anders
Meestal als ik in die trein zit kan ik gewoon een gezellig praatje met iemand houden, nou dat zie ik in de omgeving R'dam of A'dam nog niet gebeuren
ik denk ook omdat je in een dorp niet echt lastig word gevallen door vn die vieze marokaantjes die gebrekkig nederlands spreken,
in een dorp hoef je ook minder uit te kijken voor viezerikken die je zomaar betasten, of zelfs verkrachten
ja meiden uit de randstad zijn missc idd arroganter maar met reden
in een dorp hoef je ook minder uit te kijken voor viezerikken die je zomaar betasten, of zelfs verkrachten
laatste aanpassing
M.C 7 maart 2005 01:37
ik denk ook omdat je in een dorp niet echt lastig word gevallen door vn die vieze marokaantjes die gebrekkig nederlands spreken,
Das idd helemaal waar
Ik heb het aan den levenden lijven meegemaakt, toen k een jaartje terug van Zuid-Brabant naar Zuid-Holland verhuisd ben!!!
veel meiden menen slimmer, beter ontwikkeld en vlotter te zijn, ze denken blijkbaar dat de rest van Nederland op een boerderij woont ofzow, werd in het begin extreem veel uitgelachen hier vanwege mn Brabantse accent, maar no way dat ik dát verander vanwege hen!!!
vooral veel meiden hier in de omgeving menen wereldwijs te zijn, echter ze zijn meestal nog dom ook en het verst waar ze ooit zijn geweest, was ergens in Gran Dorado ofzow...
dus: Já, meiden uit de Randstad(niet alle hoor)zijn over het algemeen arrogant!!!
veel meiden menen slimmer, beter ontwikkeld en vlotter te zijn, ze denken blijkbaar dat de rest van Nederland op een boerderij woont ofzow, werd in het begin extreem veel uitgelachen hier vanwege mn Brabantse accent, maar no way dat ik dát verander vanwege hen!!!
vooral veel meiden hier in de omgeving menen wereldwijs te zijn, echter ze zijn meestal nog dom ook en het verst waar ze ooit zijn geweest, was ergens in Gran Dorado ofzow...
dus: Já, meiden uit de Randstad(niet alle hoor)zijn over het algemeen arrogant!!!
donateur
Valt best mee 
Ach, als je het verschil ziet tussen de dames uit het noorden en hier... en als iemand (geen grapje) ze nog wijs kan maken dat smurfen echt bestaan (hij verkocht het ook wel verdomd overtuigend) dan zijn ze in ieder geval niet veel slimmer. Maar goed, het zijn hier ook wel haaibaaien ook.
laatste aanpassing
Nou het gaat nu alweer 3 jaar goed
das een leugen want ik ben alweer ff vrij. Hahahaha, nee ik vind vrouwen de laatste tijd allemaal maar lastig hoor. En toen ben ik al die lulkoek boekjes over Mars en Venus en dat soort ellende gaan lezen en toen wist ik het helemaal niet meer
en nu ben ik gewoon verdwaald in het oerwoud wat lastige vrouw heet en de naald wijst nog wel maar het kompas zelf is van slag 
laatste aanpassing
Dan zal t denk ik wel werken
Er moet gewoon evenwicht zijn: als de man geen vrouwelijke kant kent, moet de vrouw een mannelijke kant hebben, en andersom
Ja huh, jij moet ook zo'n lulkoek boekje gaan schrijven, kan je nog eens mee binnen lopen
Voetbal doet me niet veel en van mijn auto blijft ze af. Als ik een vrouw wil die als een man kan denken ga ik wel naar een gay-bar
of is het daar nu andersom? Maar daar zit ik ook niet op te wachten. Vrouwen zijn gewoon lastig!
laatste aanpassing
donateur
Whaha nu is ze inneens niet de beste!!
Heeft er niets mee te maken dat ik de beste ben..
Want dat is gewoon een feit
kom langs in Castricum..ook een dorp..maar wel vol van die wause lui
Ze zitten overal..
Had een tijd terug van jack the rimmer een uitnodiging voor een pasje gehad alleen had geen photoshop dus kon geen pasje maken
mag je ook niet ZELF doen!!!!!
dan zou je fake zijn
je moet eerst door de keuring en een aantal tests afleggen
dan maakt Freggle van hoofdbeheer een pasje,
nadat je de rimkunst onder de knie hebt en je
studie rimtechniek voltooid hebt
maar........ ik kan ook een goed woordje voor je doen
laatste aanpassing
Dit is net weer zoiets als ammsterdammers zijn arrogant
ik woon zelf in de randstad, in amsterdam, maar ben ik daarom meteen arrogant?
Het ligt gewoon aan de persoon en niet aan de woonplaats
als er iemand uit limburg in de randstad gaat wonen is die toch ook niet meteen arrogant? Naja ik vind het een beetje krom allemaal
ik woon zelf in de randstad, in amsterdam, maar ben ik daarom meteen arrogant?
Het ligt gewoon aan de persoon en niet aan de woonplaats
als er iemand uit limburg in de randstad gaat wonen is die toch ook niet meteen arrogant? Naja ik vind het een beetje krom allemaal
donateur
ik lijk niej arrogant, ik ben arrogant
(soms dan)
(soms dan)
donateur
Nou hier bij ons lopen er ook genoeg van dat soort rond hoor.. 
lijkt me een uitstkend idee!!
zie je nu wel, chica is helemaal niet arrogant, wil gelijk raggen....
maar chica onder 1 voorwaarde: 69 rimmen! en niet voor 5 minuten!! nee ff hardcore 45 minuten...
vindt je lekker, weet ik wel...
enne roaric: wat vindt je nu?! wel of niet? want je bent dus echt niet duidelijk! Of ben je te arrogant om voor je mening uit te komen?
zie je nu wel, chica is helemaal niet arrogant, wil gelijk raggen....
maar chica onder 1 voorwaarde: 69 rimmen! en niet voor 5 minuten!! nee ff hardcore 45 minuten...
vindt je lekker, weet ik wel...
enne roaric: wat vindt je nu?! wel of niet? want je bent dus echt niet duidelijk! Of ben je te arrogant om voor je mening uit te komen?
Ik wil alles!!! Nu en meteen. En ja uiteraard diep! Heel diep, en Hard.... KNOEPERTJE HARD! Zoals je van me gewend bent.
maar uhmmm normaal ben je te arrogant om het zo in een openbaar forum met me te bespreken.....
is dit een tegendeelbewijsactie lekkere natte chica?
Enne Roaric.......... ik hou niet van mensen zonder een mening beetje lafjes.... Wat vind jij er nu van Roaric? ja van de stelling ja.... Nou komop iedereen wacht!
maar uhmmm normaal ben je te arrogant om het zo in een openbaar forum met me te bespreken.....
Enne Roaric.......... ik hou niet van mensen zonder een mening beetje lafjes.... Wat vind jij er nu van Roaric? ja van de stelling ja.... Nou komop iedereen wacht!
Ik wil alles!!! Nu en meteen. En ja uiteraard diep! Heel diep, en Hard.... KNOEPERTJE HARD! Zoals je van me gewend bent.
jij hebt me getemt liefje
*sjuugt
whahahahahaha getemt!
kom nou toch, wie hou je voor de gek wilde bras! mij niet, iedereen op dit forum niet...... jezelf ook niet....
oke dan hou je roaric voor de gek! Die houdt zichzelf ook voor de gek met zijn onduidelijke communicatie.
Roaric ik vraag het nog maar een keer want antwoord geven is duidelijk NIET je sterkste punt. Denk wel dat je het goed bedoelt dus probeer het nog en keer:
Wat vind je nu van de stelling roaric?
ps. chica lekker wijf!
kom nou toch, wie hou je voor de gek wilde bras! mij niet, iedereen op dit forum niet...... jezelf ook niet....
oke dan hou je roaric voor de gek! Die houdt zichzelf ook voor de gek met zijn onduidelijke communicatie.
Roaric ik vraag het nog maar een keer want antwoord geven is duidelijk NIET je sterkste punt. Denk wel dat je het goed bedoelt dus probeer het nog en keer:
Wat vind je nu van de stelling roaric?
ps. chica lekker wijf!
gaby gaby hoe kan je als rotterdamse nou arrogant zijn..dat past totaal niet in de mentaliteit van een echte rotterdammer/rotterdamse
Da's niet eerlijk...Jij kent me stiekem beter!
vrouwen uit rotterdam zijn arrogant ja. Maar ook geil en lekker! en niet wereldvreemd, dus rimmen?
Ben wel wereldvreemd!
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/757266
bewijs dat vrouwen uit de randstad TOTAAL niet arrogant zijn

Lody, je zou gaan slapen liefje![Bron: http://www.clicksmilies.com/s0105/aetsch/cheeky-smiley-027.gif [img width=15 height=15 width=15 height=15 cacheid=0008734f001781d14c42c61a1a00a085c1]http://www.clicksmilies.com/s0105/aetsch/cheeky-smiley-027.gif[/img]](/images/cache/0008734f001781d14c42c61a1a00a085c1)
bewijs dat vrouwen uit de randstad TOTAAL niet arrogant zijn
Lody, je zou gaan slapen liefje
laatste aanpassing
Ik ga altijd eerst compleet uitgekleed in me boxxer richting de badkamer. Ik doe de deur op slot.
Ik trek langzaam me witte strakke CK boxxer uit, hij schuift langzaam over mijn benen naar beneden. Ik pak me veet spuit et op mijn handen. Daarna smeer ik het uiiiiiihhhtt. Over mijn ballen over al me schaamharen.
Ik zit 3 minuten naar mijn pik te koekeloeren. Heb lang genoeg gewacht.
Pak met een snelle vlugge en op een hoognodige manier dat roze plastice gevalltje. En ga er intens mee door mijn haren. Daarna zet ik de douch aan. De douchkop over heel mijn lichaam. Daarna spuit ik mijn pik en ballen af in een zwoele warme beweging met die natte straal.
Ik droog mezelf af en voel aan me kale plekken. Zo zacht als een tiet.
Ik trek langzaam me witte strakke CK boxxer uit, hij schuift langzaam over mijn benen naar beneden. Ik pak me veet spuit et op mijn handen. Daarna smeer ik het uiiiiiihhhtt. Over mijn ballen over al me schaamharen.
Ik zit 3 minuten naar mijn pik te koekeloeren. Heb lang genoeg gewacht.
Pak met een snelle vlugge en op een hoognodige manier dat roze plastice gevalltje. En ga er intens mee door mijn haren. Daarna zet ik de douch aan. De douchkop over heel mijn lichaam. Daarna spuit ik mijn pik en ballen af in een zwoele warme beweging met die natte straal.
Ik droog mezelf af en voel aan me kale plekken. Zo zacht als een tiet.
Ik vind mezelf echt niet arrogant, ik denk dat dat meer aan de ander ligt dan aan mij
Heh... arroganter? Ik denk eerder bijdehand 
Rotterdams accentje is wel errug sexy, zeker als ze dirty praat tijdens de sex

-R-
Rotterdams accentje is wel errug sexy, zeker als ze dirty praat tijdens de sex
-R-
arrogant? ben jij nog nooit in Limburg geweest

![[img width=384 height=288]http://www.mypixmania.com/photos15/2005_02_25/1570162/SMALL/17501380.jpg?1920428444[/img]](http://www.mypixmania.com/photos15/2005_02_25/1570162/SMALL/17501380.jpg?1920428444)