Partyflock

Forumonderwerp · 754174
Er is een nieuwe feature op Partyflock waar ik jullie van op de hoogte wilde stellen door middel van dit topic:

In je profiel kun je nu naast je ICQ UIN en je MSN adres ook je Skype-gebruikersnaam defineren in je profiel. Ook is het mogelijk om direct vanuit iemand zijn/haar profiel te klikken op deze link om via Skype direct deze gebruiker te bellen.

Ook bij dit veld in je profiel is het weer te defineren of je hem wilt laten zien aan iedereen/leden/vrieden of gewoon helemaal niemand :)

Waarom dit extra veld? Simpelweg omdat de populariteit van Skype niet te ontkennen valt en de gebruikersgroep blijft groeien en groeien (naar schatting nu 25 miljoen geregistreerde gebruikers) waarvan er ~2 miljoen bijna constant ingelogged zijn.

Voor degenen die Skype nog helemaal NIET kennen:
Skype is een gratis en eenvoudig programma waarmee je binnen enkele minuten overal ter wereld gratis kunt bellen. Skype, gemaakt door de ontwikkelaars van KaZaA, gebruikt innovatieve P2P (Peer-to-Peer) technologie om verbinding te maken tussen jou en andere Skype gebruikers. Wanneer je het zat bent om enorme bedragen te betalen voor telefoongesprekken, dan is Skype iets voor jou!

Skype is snel en gemakkelijk te installeren. Je hoeft het alleen maar te downloaden, te registreren en binnen enkele minuten kun je je PC headset insteken en bellen met je vrienden via Skype. Skype gesprekken hebben een uitstekende geluidskwaliteit en zijn door versleuteling van begin tot eind zeer veilig. En het mooiste is: je hoeft je firewall of router niet opnieuw te configureren – het werkt gewoon!
laatste aanpassing door een beheerder
Leuk progje :)
ik heb t op me laptop staan alleen heb ik t nog niet gebruikt....moet eerst nog een microfoon aaschaffen....:S
beetje jammer!
In mijn laptop zit een mic ingebouwd.

Stinkskype;)

Artiest Killerbase
In het begin zat ik er best vaak op... nu niet echt meer :9
ik heb het ook.. alleen mn mic is stuk:(

^ Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar :/
Skype leuk programma'tje

al vind ik het niet handig.

weer de zoveelste quick messeging / talk / chat toepassing.

en als je goed nadenkt is dit een programma wat al jaren op de markt is.

netmeeting bijvoorbeeld waar je nog wel net iets meer mee kan.

origineel is het dus niet.

neem msn, en een bepaalde skin...waardoor je meerdere keren je msn kan openen en met verschillende accounts kan inloggen....ook handig.

maar wat heeft dit programma voor nut.."skype"

oke je kan met elkaar praten, kosten besparend
zit je muziek te luisteren sluit ie het af omdat skype aanstaat :S das niet makkelijk dus.

of te wel....blijf beter msn gebruiken dan skype.

aan de andere kant bestaat er een pfc telefoon.
speciaal voor skype, die plug je gewoon in en je kunt wel ongestoord bellen...dan zou je muziek niet al te hard moeten staan bewijs van spreken.

maar wat ik niet snap.....jullie komen er nu pas mee
met skype....het bestaat al een half jaar :S

maar natuurlijk moet je je er in verdiept hebben wil je dat weten natuurlijk.

(Y)
Aha daar hebben we JoHnnY-B: Het PF lid dat zich op feesten voordoet als PF fotograaf om zo lekkere meiden op de foto te krijgen.:S:S

Neej sorry met jou hoef ik niet te praten op skype :P
Als ik vrienden zou hebben, zou ik het ook gaan gebruiken. :yes:
Zoals sommigen waarschijnlijk al weten, Skype is een nieuwe beta-fase begonnen voor de 1.2 versie-reeks. De huidige beta is 1.2.0.32, en is gewoon van de download pagina van Skype te downloaden. Dit versienummer kwam met de volgende veranderingen:

18.03.2005 version 1.2.0.32

feature: SkypeIn privacy options

feature: Option to automatically close ft window when transfer is complete

change: reversed pending authorization requests order on start-tab

change: contact-came-online sound-alerts are disabled by default

bugfix: having more than 255 contacts caused crashes

bugfix: microphone boost was automatically disabled during Skype startup

bugfix: Startup splash text was broken in German

bugfix: edit profile: Scan line index out of range

bugfix: '&' was escaped in recent- and bookmarked chat menus

bugfix: invalid handling of SkypeOut number when redialing from failed call tab

bugfix: too long avatar file names did not fit to avatar browser

bugfix: search results: ordering by birth date did not work on rare cases

bugfix: do not display voicemail left time during Voicemail upload state

bugfix: additional checks against adding too many participants to the conference (resulted in range check errors)

bugfix: conference holding issues

bugfix: missing tooltips in search results

bugfix: API: mis-matched button presses

bugfix: API: missed calls returned some already 'seen' missed calls as well

bugfix: API: searching chatmessages did not return messages of some types

Let op: een beta-versie van een programma kan (let wel: kan) instabiel zijn en mogelijkerwijs foutjes bevatten. Al moet ik wel zeggen dat alle Skype-beta's tot nu toe erg stabiel waren.
met skype....het bestaat al een half jaar

JoHnnY-B: Ik wilde het juist nu onder de aandacht brengen omdat het nu pas mogelijk is om je skype-gebruikersnaam in je pf-profiel te defineren, en nu is Skype veel uitgebreider dan een half jaar geleden. Sterker nog: ik gebruik het al bijna 1.5 jaar.

netmeeting bijvoorbeeld waar je nog wel net iets meer mee kan.

origineel is het dus niet.

De geluidskwaliteit van Skype hoger dan welk audio-conversatie programma dan ook! Probeer je eerst te verdiepen in iets voor je het bekritiseerd :S
msn en skype vergelijken :S

appel en peren ;)
Artiest Dummy
Daar hebben we meneer de nepfotograaf..

Inhoudelijk slaat je post nergens op..

1. Jij vindt het dus niets. Nou.. skype is 88,343,374 keer gedownload en er zijn 6,325,310,444 minuten mee gebeld.. verder hebben al 1 miljoen mensen de betaalde service(SkypeOut) van skype gebruikt, het dus zal wel niets dan hé
2. Netmeeting, wat kun je daar meer dan? Niet naar vaste nummers bellen iig. Video Conferencing wel ja, maar dat staat ook in de wishlist bij Skype :)
3. Vergelijking met MSN en de skins.. WTF heeft dat nu te maken te functionaliteit van Skype? En waarom kun je niet beide gebruiken dan?
4. Als je dus gebeld wordt op je mobieltje neem je niet op omdat je muziek aan het luisteren bent neem ik aan?
5. Half jaar Skype? ik quote vanf www.skype.com:
Niklas’ newest venture is Skype, the Global Internet Telephony company founded in 2003 based on peer-to-peer principles.

6. Lekker belangrijk of Partyflock er nu pas meekomt.. zijn ze verplicht alle bestaande applicaties in te bouwen in partyflock? :S

Maarja..
je moet je er wel in hebben verdiept wil je dat weten

;)

(y)
laatste aanpassing

met skype....het bestaat al een half jaar :S

Ik denk nog wel langer dan een half jaar ;)
msn en skype vergelijken

appel en peren

Het is wel allebei fruit ;)
Skype en msn zijn ook beide communicatiemiddelen ;)
Jah een postduif ook ;)

Skype gaat alleen wat sneller met het direct praten over internet. En er is meer kans dat je verbinding krijgt!
Klopt, het werkt perfect in netwerk-situaties (NAT).

hackwizzard
donateur! Klopt, het werkt perfect in netwerk-situaties (NAT).

:jaja:... idd ja. hier opt werk gebruiken we het ook. Werkt echt perfect (y)

He he Skype iz da shit baby
UPDATE

Er is wederom een nieuwe versie van Skype geintroduceerd. De 1.2 versie-reeks is inmiddels uit de beta-fase en is dus nu final (gereed).

Er is een lijst met veranderingen sinds de laatst uitgebrachte versie te zien voor degenen die dat leuk/interessant vinden.

Tevens is er voor dit versienummer een persbericht uitgegeven door Skype waarin een aantal belangrijke veranderingen worden besproken. Zoals de grootste verandering (zoals de betaversie-gebruikers al weten) is "Central Contact List": dit betekend dat je contacten -net als bij MSN Messenger- nu op de server bewaard worden, en deze krijg je dus overal ter wereld te zien waar je Skype start (mits het dit versienummer betreft).

Hij is uiteraard direct te downloaden of via de download-pagina.

Persoonlijk heb ik al lang op deze feature zitten wachten bij Skype, en ik heb een sterk vermoeden dat ik niet de enige ben. Tevens denk ik dat dit voor veel mensen de doorslag zal geven om Skype ook echt te gaan gebruiken.
laatste aanpassing
Echt super die nieuwe functie! Ben het volledig met je eens deze feature de populariteit ten goede komt! (y)

Nu is het meer da shit baby
Denk dat ik het nog te kort heb om het verschil te zien alles is nog nieuw voor me ;)

:respect: voor de bedenker van deze optie!
Het waren meerdere gebruikers die deze feature suggesteerden tegen de Skype-ontwikkelaars. Op zich ook niet gek, dit is praktisch het enige waar Skype bij mij aan moest gaan voldoen. Mja, en webcam-support zou ook wel leuk zijn :)
ik heb wel skype maar doe er niks mee :D
ik heb skype, maar klik ik op zon skype ding van iemand anders dan wil hij gaan bellen via netmeeting, en niet via skype...

wat doe ik verkeerd??
Ik zit ook al een tijdje op Skype met een boel mensen. Echt vet grappig! Met Skype Out naar buitenland bellen is helemaal goedkooop. Voor 2 eurocent per minuut bel ik met een gsm nummer in de VS.

Nog wat leuks voor de echte Skype freaks:

http://no-limitznl.nl.siteprotect.net/shop/product_info.php?cPath=34&products_id=77&osCsid=bbfce667aaece4a21cfdb2595319cae3

Heb sinds 2 weken zo een ding thuis. Draadloze Dect telefoon gekocht voor 40 euro en zo een adapter en lekker urenlang draadloos Skypen door huis. Voor 90 euro dus helemaal klaar :D
Gaat goed:)
euh mijn skype

Hardcore Navigator ofzow dacht ik:P

had het een jaartje terug al maar gebruik ut nooit
Aan zetten dan :P

:|

Oké.. Ik zag het al in sommige profielen, maar ik snap er niet veel van hoe of wat.

Ik laat het wel achterwege :)

skype is gaaf!!!!

Ik ben echt een analfacomputerbeta ofzoiets :P

whahahahahaha ik ook hoor, gelukkig weet mijn vriend er iets meer van ... wel handig, want bel nu lekker gratis met hem en dat is handig zeker als je 1,5 uur rijden van elkaar vandaan woont :d

Heb het een paar weken geleden geïnstalleerd en werkt perfect! (y)
Heerlijk uren gratis bellen :)
Yepz... ook op m'n lijstje van verslavingen toegevoegd!

Tegenwoordig elke avond skype aan en lullen met m'n maatjes :D
Love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een beetje laat, maar evengoed: er is weer een nieuwe versie van Skype uitgekomen, namelijk 1.2.0.41. Met bij dit
versienummer de volgende veranderingen (die ook te zien zijn op de website):

06.04.2005 version 1.2.0.41

change: improved translations

change: improved chats and calls connectivity behind proxy

change: improved logging in behind proxy

change: improved Central Contact List

change: if a SkypeIn call is sent to voicemail, custom greeting is played

change: mute microphone for 200 ms when playing DTMF tones to avoid echocancellation interfering with tones

bugfix: installer failed

to write avatars to destination directory on some setups

bugfix: calls between version 1.2 and version 1.1 or older did not work in some rare cases, there may

have been silence or noise in both directions

bugfix: entire chat was resynced in some cases

Zoals je ziet met de nodige aanpassingen/toevoegingen/fixes is dit weer een nieuwe versie waard. Deze site is uiteraard weer
te downloaden vanaf de website of gewoon direct via deze link.
laatste aanpassing
Gaat wel snel met die versies.
Binnenkort maar even een headsetje aanschaffen :).
Hier gewoon dolby door de huiskamer :)
Yep... bij mij boven ook al ;)
(Y)

ik heb skype op mijn profiel ja klopt ja.