Partyflock

Forumonderwerp · 753756
Ik vroeg me af wat jullie doel in dit leven is.

Ik wil gewoon lekker genieten maar wil ooit wel
een lieve man en een mooi kindje op de wereld zette.

Ik bedoel, ik weet wel dat er heel veel mensen zijn
die lekker van hun leven willen genieten enz. maar
wil je uiteindelijk ook een gezin of verhuizen naar
het buitenland, eigen zaak runnen.....?!

Let me know, (K)J
Dat wilt iedereen joycy...maja wie weet lukt het jew...:D
En als je nou een lelijk mormel op de wereld zet? Is dan je doel niet bereikt?

Ik denk wat voor kind je ook krijgt (kan een misvormd hoofd hebben of ongeneeslijk ziek maakt niet) Jouw kindje die jij op de wereld hebt gezet blijft de mooiste. Mooi zit niet alleen van buiten maar ook van binnen ;)
mijn doel is mn meissie een goed leven te geven ;)

Mijn droomman heb ik al gevonden.
Mijn droomhuis ook al
Nu nog leuk werk vinden!
Maar daar ben ik druk mee bezig en ondertussen blijf ik werken waar ik nu werk.
En ja over half jaar tot een jaar hoop ik toch echt met mijn droomman in ons droomhuis te wonen en een leuke baan te hebben,ja en wat is dan mijn doel als ik dat voor elkaar heb? :P :P
Genieten van alles denk ik..
Over een jaar of 10 kinderen,dan is meteen het doel hun een leuk leven te geven.
laatste aanpassing
Ik blijf ook wel een beetje oppervlakkig in zo'n topic.

Geluk is het belangrijkste uiteindelijk.

Kan ik lang over door filosoferen.:)
heel veel blowen en zuipe
ik hoop de liefde van mijn leven te vinden en met hem te trouwen en betekenisvol te zijn voor de Nederland of voor de wereld

een lieve man en een mooi kindje op de wereld zette.

Hoe wil jij die lieve man op de wereld zetten?

mijn doel is uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik weet niet ik ­heb niet zo'n doel leef met de dag. alleen goed te­rechtkomen en plezier hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
met Joycy eens: genieten van je leven en uiteraard natuurlijk wel een lief persoon tegen het
lijf lopen om je leven mee te delen.. (y)

en verder zoiezo ook heel graag om bekend te worden als DJ.. ;p
laatste aanpassing