Partyflock

Forumonderwerp · 753712
Artiest Rynz
Het blijft voor Q-dance belangrijk om nieuwe talenten te scouten, maar ook om de nieuwste ideeen over de harder styles een kans te geven. Stuur hiervoor je demo van 30 minuten op naar Q-dance. De talents worden dan via een webvote op Q-dance.nl geselecteerd.

:respect: Wie doet er mee? En die webvote, wel interessant. Kunne de bezoekers dan een mix downloaden en kiezen welke de beste is :bounce: :D?

Zou wel tof zijn :P
Artiest {SHOWLIST artist 57742, 43116}
Nee t zal nie, maar 2 demo's die daar straks liggen. Ik wil niet opdringerig overkomen enzo snappie.

Opdringerig, zo is het in ieder geval niet bedoelt en ik neem aan dat ze dat begrijpen aangezien ik er wel bij heb vermeld waarom ze 2 demo's van me hebben ontvangen.
Opdringerig, zo is het in ieder geval niet bedoelt en ik neem aan dat ze dat begrijpen aangezien ik er wel bij heb vermeld waarom ze 2 demo's van me hebben ontvangen.

nee hoor, je zal op je mix kwaliteiten beoordeelt worden...
toch?
:P

Nouja als je linkje gaat sturen vinden de meeste niet zo professioneel. Dus ik vind een link sturen niet echt aan te raden!

stuur jy em dan op per post of is er een mogelijkheid om mn mix in mb's in te krimpen? want dit moet volgens my wel kunnen he, weet al1 niet hoe
laatste aanpassing
Waarom wil je m niet gewoon op de post doen dan? kost je €1.46 (bij mij iig) en is toch niet zo super veel werk. Zien ze ook dat je er wel moeite voor wil doen ;)
Waarom wil je m niet gewoon op de post doen dan? kost je €1.46 (bij mij iig) en is toch niet zo super veel werk. Zien ze ook dat je er wel moeite voor wil doen

wil ik wel moet ik al1 ff lege cdtjes halen want die heb ik niet meer, vandaar.
Artiest {SHOWLIST artist 13004, 73184}
Ja waar maak je eigenlijk nou een probleem van? Ik snap het niet echt :S
Het is maar een cdtje dat je op de bus doet, en ik weet uit ervaring dat mensen graag op cd of md willen. En niet een onlinemixje wil downloaden ergens.

Maar ja het is je eigen keus wat je doet. En anders had Q-Dance wel vermeld dat ze ook graag onlinemixes willen downloaden. Maar dat valt niet te verwachten :P

Artiest {SHOWLIST artist 13390, 24146}
gewoon posten zoals iedereen doet en zoals q-dance het wil hebben...
Sommige maken maar een mix van 12 nummers in een half uur??
Dat is wel heel sloom!
Ik draai zelf oldschool/classics. Maar mix zeker 30 platen strak in een half uur.
Zal wel ervaring zijn denk ik?????
Mix/scratch al 8jaar(dus dat zal het wel zijn)
Maar toch iedereen veel succes zal er zeker een mix bandje maken en op sturen naar Q-dance

tuurlijk
laatste aanpassing
Nou Paul-V jou wil ik dus niet horen, want zo verpruts je de platen alleen maar. 1 minuut per plaat is te weinig. Mensen willen ook van de plaat genieten, en langer luisteren dan 1 minuut.

Artiest {SHOWLIST artist 52609, 81872}
Solutio (Y)

volkomen mee eens

die Paul V is zo goed he...daarom heeft nog nooit iemand van hem gehoord in die 8 jaar. op naar de 50 seconden jongen!!!! we horen het wel als het je gelukt is!
Mister Paul V, laat maar eesn wat horen dan?

In de Dancescene is het genieten van de muziek veel belangrijker dat het zoveel mogelijk wegslingeren van plaatjes in een half uur....
ik weet nie of de vraag al gesteld is maar VOOR welke datum moet er een demootje worden opgestuurd? of ben ik nu al te laat?
pquote]In de Dancescene is het genieten van de muziek veel belangrijker dat het zoveel mogelijk wegslingeren van plaatjes in een half uur....[/quote]

zegt een wijs man. Helemaal mee eens (Y). Je geeft wel vaker nuttige posts valt op :P

Het gaat er als DJ zijnde nog altijd om dat je het publiek vermaakt, laat genieten van de muziek en een top avond bezorgt, niet om te laten zien hoeveel plaatjes je per uur wegmixt.

De hele discussie over hoeveel platen er nou in een uur moeten slaat ook nergens op, dat hangt 1 van de platenkeuze af en 2 van de stijl die je draait en 3 wat je probeert te bereiken bij het publiek. Het publiek zal t een zorg wezen hoeveel plaatjes jij kan mixen, als ze t maar naar hun zin hebben. (daarbij hoort dus wel een vloeiende mix, zonder 'storende' fouten)
laatste aanpassing
Artiest Mani

ik zei ook niet meteen dat jij opdringerig was ;).

Nou Paul-V jou wil ik dus niet horen, want zo verpruts je de platen alleen maar. 1 minuut per plaat is te weinig. Mensen willen ook van de plaat genieten, en langer luisteren dan 1 minuut.

*geeft hand*

idd.. slaat de spijker op z'n kop

In de Dancescene is het genieten van de muziek veel belangrijker dat het zoveel mogelijk wegslingeren van plaatjes in een half uur....

*geeft ook hand*

:)
Beetje laat, maar wil het ff alsnog kwijt.

Bij deze wens ik iedereen the best of luck toe, gelukkig (voor mij dan) was Q-Beach er vorig jaar nog en hoefde je er niet te komen via een 'wie heeft de meeste vriendjes race'.. vind het niet helemaal eerlijk zo.. vorig jaar was er tenminste nog een echte jury :P.
ik zei ook niet meteen dat jij opdringerig was

Je hebt gelijk kerel, ik had t iets te snel gelezen :)

Vreemde gast die Paul-v, maargoed ik neem aan dat hij nu zit te lachen om onze reacties op z'n post en anders... ja vreemde gast :P
Jo bobby dat doet me goed :P
Ben het er inderdaad mee eens, hoop dat Q met een manier kan komen waardoor het wat eerlijker wordt, maarjah ik zou er zo geen weten.

een dj moet een verhaal vertellen in zijn mix :P

(nu ga ik echt leuke reacties krijgen ;))
het is ook wat voor soort platen je neemt idd. Ik heb zelf geprobeerd veel platen te mixen zodat ik 2 verschillende stijlen kan draaien met een opbouw erin. nou kan je op 2 manieren veel platen in een set krijgen. Of je mixt snel veel achter mekaar of veel doormekaar. De demo heb ik met meerdere apparaten gemaakt dus heb een paar platen erin die ik langs andere heen laat lopen. Dat kan als de platen niet druk zijn. Ook zijn een stel platen gewoon snel gemixed. Een plaat met een saaie eerste break mix ik erna pas erin. MAar tis net wat je leuk vind...

@corfax: ok, die had ik dan weer niet verwacht :P

@ pass-out: tis idd net maar wat je leuk vind, een heleboel mensen raken helemaal verveeld als ik doin drugs van pilldriver draai, maar ik ga dan helemaal los :) je moet als dj gewoon draaien wat je lekker vind en als een groot deel van het publiek het niet leuk vind zijn ze of op het verkeerde feest, of jij bent niet geschikt voor het grote publiek en heb je niks te zoeken op defqon, maar meer op kleinere specifieke feestjes...
laatste aanpassing
Sorry, Dick Bruna fan :P

Je hebt gelijk in dat laatste stuk, gedeeltelijk, als je het zo bekijkt blijf je wel het standaard houden, dan komt er niet vaak iets 'nieuws' op de markt, als je begrijpt wat ik bedoel :)

gewoon respect voor ieder zijn ding en we zien wel wat eruit rolt:)

Ik verwacht niet teveel ervan.
Nooti veel verwachten, kan het alleen maar boven verwachting zijn :P:P

=> PassOut: Juistem, gewoon de vetste stukken van platen aan elkaar rijgen, maar dan wel op een mooie en denderende manier.. De breaks waarna mensen als een tierelier losgaan, om vervolgens na die climax alweer proberen in de volgende vette climax te komen....
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Kzit zelf eik met een vraagje/probleem.. Ik ben nl 15, maar draai nou 3 jaar thuis en ik waag het er gewoon op nu. Maar stel dat ze mn demo helemaal top vinden enzo en dat ik door kan gaan naar de talent-area op defqon.1 zelf... Zullen ze dat toelaten aangezien ik eigenlijk niet eens op het terrein mag komen?

Heb op de Megarave een keer een ventje van 11 gezien die daar draaide, dus 't is niet zo'n probleem.
't Ventje draaide trouwens wel een superlekker setje in elkaar...
Heb op de Megarave een keer een ventje van 11 gezien die daar draaide, dus 't is niet zo'n probleem.
't Ventje draaide trouwens wel een superlekker setje in elkaar...

ff off-topic:
DJ Leron ofzo was dat toch ofniet?Stond een keer een foto van hem in Strobe of Thundermagazine!
Daar waren ze ook zwaar onder de indruk van dat kereltje!!
Leeftijd maakt niet uit, ik was afgelopen keer ook 17 toen ik in de defqon talentroom stond (2004) ;)
Hey Mark,

Geen paniek... ! Alle demo's komen bij de juiste persoon terecht.. Daar
zorg ik voor ! Al wordt de demo zonder ontvanger opgestuurd dan nog komt
het bij Paul terecht. Degene die nogmaals zijn demo moet opsturen heeft
voordat de talentroom bekend werd gemaakt al een demo opgestuurd dus dat
is anders.. Misschien wil je op partyflock melden dat het echt niet
uitmaakt naar wie je je demo toestuurt... Paul of Talentroom, het komt
bij de juiste persoon.

Grtz
Manon
Q-dance

(Y) Dat is dan in ieder geval duidelijk. Thanks Mani :)
:)

Dus bij deze..

Mensen ik wens U allen veel succes. Dat we elkaar allemaal tegen mogen komen in de defqon talent room achter de decks :).
Nou ja ik hoop het wel, wil wel nog een herkansing na vorig jaar hehe!
Allen succes :)
laatste aanpassing
Laten we het hopen, gaan we er voor zorgen dat de mensen niet meer weg zijn te slaan uit "the Purple Area" ;)

<<<--- "Early Hardstyle" Demo;)
Ik heb een mix van early hardstyle gecombineerd met een vleugje hardstyle van tegenwoordig. :P
gewoon de vetste stukken van platen aan elkaar rijgen, maar dan wel op een mooie en denderende manier.. De breaks waarna mensen als een tierelier losgaan, om vervolgens na die climax alweer proberen in de volgende vette climax te komen....

:yes:

ey solutio, erger dan vorig jaar kan bijna niet kerel :P

jij gaat gewoon lekker revanche nemen nu :)
Dank je wel voor je steunende woorden *ahum* :P

ik ben je grootste fan, dat weet je toch :)

bij q-dance zeggen deadlines niks, kijk maar naar de IQ prijsvragen...daar geven ze een datum en 2 weken voordat die datum om is zijn de winnaars al bekend :S
ik zou t gewoon lekker op tijd doen.
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Mja als je niks opstuurt heb je sowieso niks.... :P

webvoting bevalt mij ook niet :(

ff half uurtje uit een andere demo knippen...
Artiest Xavi
Sommige maken maar een mix van 12 nummers in een half uur??
Dat is wel heel sloom!
Ik draai zelf oldschool/classics. Maar mix zeker 30 platen strak in een half uur.
Zal wel ervaring zijn denk ik?????
Mix/scratch al 8jaar(dus dat zal het wel zijn)
Maar toch iedereen veel succes zal er zeker een mix bandje maken en op sturen naar Q-dance

Als je zo goed kan draaien hoezo ben je dan niet eens een artist op pf?