Partyflock

Forumonderwerp · 753712
1 volger · 19758x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 18 juni 2005 om 11:00
Artiest Rynz
Waarschuw beheerder
Het blijft voor Q-dance belangrijk om nieuwe talenten te scouten, maar ook om de nieuwste ideeen over de harder styles een kans te geven. Stuur hiervoor je demo van 30 minuten op naar Q-dance. De talents worden dan via een webvote op Q-dance.nl geselecteerd.

:respect: Wie doet er mee? En die webvote, wel interessant. Kunne de bezoekers dan een mix downloaden en kiezen welke de beste is :bounce: :D?

Zou wel tof zijn :P
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
vind hem toch leuker als hij de mic laat liggen hoor :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jows op maandag 6 juni 2005 om 13:57:
Dat vind ik erg jammer...... Van een contest moet je nameijk ook iets kunnen leren.

Volgend jaar gewoon weer insturen en dan zien we wel weer

Jammer dat er geen Tegen Reactie is geweest van Q-Dance...
Maar aangezien volgens mij niemand precies weer hoeveel inzendingen er waren weet je maar nooit hoe het is gegaan...
Het was een grote Loterij...
Goed Advies voor de afvallers zou mooi zijn geweest...
Maar als er ik noem ff iets 400 cds werden ingestuurd...
Dan kan men zoiets wel vergeten...

In ieder geval diegenen die door zijn nogmaals Suc6 en ik hoop dat jullie er wat van leren...

laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 13390, 24146}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattlez op maandag 6 juni 2005 om 17:15:

vorig jaar al ruim 800, en tis alleen maar populairder geworden dit jaar :S
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mattlez op maandag 6 juni 2005 om 17:15:
Jammer dat er geen Tegen Reactie is geweest van Q-Dance...
Maar aangezien volgens mij niemand precies weer hoeveel inzendingen er waren weet je maar nooit hoe het is gegaan...
Het was een grote Loterij...
Dan kan men zoiets wel vergeten...

In ieder geval diegenen die door zijn nogmaals Suc6 en ik hoop dat jullie er wat van leren...

Het feest dat ik ga organiseren moet ook plaats bieden aan talenten, maar wij zullen alle demo's beoordelen.
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
Waarschuw beheerder
kheb op Shadowphaxx gestemt...!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 16:05:
marcel is een geboren mc die plaatjes wil draaien
ben benieuwd hoe dit het doet voor 38000 mensen in de Arena

enne geis se ooch naor sensation black ? :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2005 om 17:02:
op 't moment nog steeds druk bezig met produceren en draaien maarja, ik hoop deze week me site ff goed te krijgen en dan zal ik ook wat snipjes plaatsen van m'n hardstyle tracks...

Zo... heb er hard aan gewerkt en eindelijk is alles zo ongeveer klaar:

www.novamatix.nl

+ Info
+ Mp3's
+ Top 10 @ The Moment
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 23:06:
Zo... heb er hard aan gewerkt en eindelijk is alles zo ongeveer klaar

Ziet er netjes uit....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mattlez op dinsdag 7 juni 2005 om 02:48:
Ziet er netjes uit....

Danke (y) :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 57742, 43116}
Waarschuw beheerder
zeg zeg, of moet ik soms twents gaan praten... :P
Artiest {SHOWLIST artist 13004, 73184}
Waarschuw beheerder
Doe doe doe!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
ben wel benieuwd hoor wanneer bekend is welke djs door zijn naar finale!! staat op site volgende week... maar ja dat stond er vorige week ook... :S
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
kijk boven aan(bij het berichtje)
er staat 1 juni
nou dat was op een woensdag
dus aanstaande woensdag (Morgen)wordt het bekent gemaakt denk ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En dan is het nog de vraag hoe laat :D ik kan niet wachten :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 18:57:
En dan is het nog de vraag hoe laat

bij Q-dance altijd namiddag :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harrar APC op dinsdag 7 juni 2005 om 20:24:
wat vinden jullie van shadowphaxx

aardige gast :9

ow z'n mix?

allemaal Zany producties vind ik een slap... en op een hele 'veilige' (op het laatste moment), maar wel erg strakke, manier aan elkaar gemixed.

vind het niet zo denderend...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harrar APC op dinsdag 7 juni 2005 om 20:24:
wat vinden jullie van shadowphaxx

Volgens zijn website is hij goed.... heel goed!

Sorry hoor, maar vind het een beetje triest om dat op je website neer te zetten. Kweet niet wie die site gemaakt heeft, maar die mag nog wel even achter zijn oren krabben v.w.b. gebruikersvriendelijkheid.

Vond zijn mixje idd ook niet geweldig. Veel te weinig risico. Beetje wat Martyro DJ zegt.... Verder zal hij gerust wel een goede gozer zijn en wens ik hem veel succes.
Artiest {SHOWLIST artist 58044, 15178}
Waarschuw beheerder
Ja ik weet 't, allemaal Zany producties. Ik had die set een keer voor de gein opgenomen, maar m'n vader had 'm ingestuurd zonder dat ik het wist....

Zelf zou ik een andere hebben ingestuurd, maargoed... ;)
Kwam ik op de site van Q staat er opeens een "ShadowPhaxx" tussen, schrok me dood natuurlijk ;)

Aanpassing: Die site word gemaakt door een kennis, dit is een beetje voor de gein, want hij is nog lang niet af.. Hoort nog niet online te staan, maar omdat die gast voor 't eerst Flash gebruikte wilde hij ff laten zien wat ermee gebeuren kan, vandaar dat hij dat erop gezet heeft, gewoon voor de grap. Het was ook het eerste punt wat ik zei dat veranderd moest worden, want zo denk ik absoluut niet over mezelf...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bij Q-dance altijd namiddag

btje jammer dat ik vanmiddag moet werken :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ShadowPhaxx op woensdag 8 juni 2005 om 07:46:
Ja ik weet 't, allemaal Zany producties. Ik had die set een keer voor de gein opgenomen, maar m'n vader had 'm ingestuurd zonder dat ik het wist....

Zelf zou ik een andere hebben ingestuurd, maargoed...
Kwam ik op de site van Q staat er opeens een "ShadowPhaxx" tussen, schrok me dood natuurlijk

Aanpassing: Die site word gemaakt door een kennis, dit is een beetje voor de gein, want hij is nog lang niet af.. Hoort nog niet online te staan, maar omdat die gast voor 't eerst Flash gebruikte wilde hij ff laten zien wat ermee gebeuren kan, vandaar dat hij dat erop gezet heeft, gewoon voor de grap. Het was ook het eerste punt wat ik zei dat veranderd moest worden, want zo denk ik absoluut niet over mezelf...laatste aanpassing 8 juni 2005 07:48

alles wordt voor je gedaan zo te lezen. weet je wel zeker dat je de demo zelf heb gemixed? ;) ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 08:42:
btje jammer dat ik vanmiddag moet werken

zullen ze bij Q-dance ook denken, maar ja, ze zullen toch ooit moeten werken he :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ShadowPhaxx op woensdag 8 juni 2005 om 07:46:

Dat moest mijn vader eens doen! Sow dan zou ik echt boos zijn. Ik bepaal zelf wat ik opstuur. Gelukkig houdt mijn vader niet van dance-muziek.
Waarschuw beheerder
Ik vond het relaxt van m'n vader, ik wilde namelijk een nieuwe set opnemen, maar had er geen tijd voor en verschoof het naar het laatste moment, m'n pa zag dit aankomen(denk ik) en heeft een setje gepakt en ingestuurd. Mijn eigen gemaakte demo was niet optijd opgenomen en was dus te laat voor de inzendingen. Nog steeds had hij niks gezegd.
Toen werd ik opeens opgebeld door een vriend dat mijn set online stond en daarna had mijn vader me alles verteld, ben toch wel blij dus dat hij 'm heeft opgestuurd uiteindelijk, ook al is het niet de mix geworden wat ik wilde....
Waarschuw beheerder
WTF alleen maar HS dj of HC djs
geen een techno dj
wat is dat voor onzin!!!

Waarschuw beheerder
Hier de finalisten met erachter het percentage van de behaalde stemmen:

Voorronde 1:
Shadowphaxx 10,9%
DJ Dennis R 10,4%
DJ Pass Out 9,6%
DJ Glacius 9,2%
DJ Unique 8,5%
DJ K-Zero 8,2%
DJ Defendor 7,8%
DJ Damasta 6,6%

Aangezien DJ Only een demo had ingestuurd van een andere DJ, is DJ Only gediskwalificeerd en staat DJ Glacius (van wie de mix was die meetelde voor de stemming) in de finale!

Voorronde 2:
DJ Vintage 12,7%
Troublemakers (Live) 12,1%
DJ Xenobyte 9,2%
Pirky DJ 8,4%
DJ Sebulba 6,7%
MaddMaxx 6,2%
DJ Why 🇨🇭 6,2%
X Ception 6,0%

De Finale

De finale vindt op twee avonden plaats; op dinsdag 14 en woensdag 15 juni in Studio 80 op het Rembrandtplein in Amsterdam. Je kunt van 19:30 tot 01:00 uur komen luisteren naar de finalisten en natuurlijk ook lekker feest komen vieren. De entree is gratis.

Dinsdag 14 juni
Hier staan de talents die uit de eerste voorronde gekomen zijn, zij worden beoordeeld door de volgende jury:

DJ Luna
The Prophet
Bas & Ram
Outblast
Paul & Rogier van Q-dance

Hosted by: MC Da Mouth Of Madness

Woensdag 15 juni
Hier staan de talents die uit de tweede voorronde gekomen zijn, zij worden beoordeeld door de volgende jury:

DJ Luna
The Prophet
Deaz-D
Outblast
Paul & Rogier van Q-dance

Hosted by: Ruffian
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Concrats pass out :)

Doe je erg goed man (Y) :D
Waarschuw beheerder
Jammer voor je novamatix dat je niet door bent.

En die Dj Only staat nu ook vet voor lul zeg, andermans demo insturen :X

En Pass-Out gefeli ja :D Laat ze maar wat ADHD acties zien van je :P En ook feli voor X-Ception, Vintage die in dit topic zitten :P En de rest die door is natuurlijk hehe :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Allereerst iedereen gefeliciteerd!

Jammer dat ik er niet bijzit, maar hoop volgend jaar dan ook dat er niet meer gestemd wordt via internet (n) Misschien dat ik dan iets meer kans heb (aangezien ik dan meer promo's kan gebruiken):) Maarja, misschien ook achterafgelul :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gary Teo op woensdag 8 juni 2005 om 14:33:
WTF alleen maar HS dj of HC djs
geen een techno dj
wat is dat voor onzin!!!

Techno zuigt :P
Waarschuw beheerder
nee Hs of hc is lekker
Is vet Cool man!
donateur
Uitspraak van Pass-Out op dinsdag 7 juni 2005 om 17:50:
ben wel benieuwd hoor wanneer bekend is welke djs door zijn naar finale!! staat op site volgende week... maar ja dat stond er vorige week ook...

:9 :D hehehe Pass-Out begint zenuwachtig te worden dat is het :D:D
donateur
Uitspraak van Solutio op woensdag 8 juni 2005 om 14:49:
En die Dj Only staat nu ook vet voor lul zeg, andermans demo insturen

jah idd triest en dan nog was het een slechte demo :9 :D
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Solutio op woensdag 8 juni 2005 om 14:49:
En Pass-Out gefeli ja Laat ze maar wat ADHD acties zien van je En ook feli voor X-Ception, Vintage die in dit topic zitten En de rest die door is natuurlijk hehe

en allen die niet door zijn ook proficiat :9;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 14:38:
Hier staan de talents die uit de eerste voorronde gekomen zijn, zij worden beoordeeld door de volgende jury:

DJ Luna
The Prophet

Es gibt mal viele SO-records und Scantraxx ja :P
Waarschuw beheerder
Jeuj Pass-Out gefeliciteerd!!!!!

Hopen dat dit ook de uitslag wordt van de voorrondes :p
Waarschuw beheerder
donateur
Sow! ShadowPhaxx heeft de meeste stemmen van ronde 1. Dat had ik ECHT niet verwacht! Gefeliciteerd ouwe....

van Pass-Out verwacht ik wel dat hij het zal halen. De anderen wens ik ook veel succes. Misschien ga ik volgende week wel even langs om eea te filmen ook (ronde 1).

Congratz 2 all!

P.S. Nu maar hopen van die Tsjech dat ie op komt dagen! Anders zou het knap lullig zijn. Nodigt Q-Dance dan alsnog iemand uit?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pass-Out gefeliciteerd :D
Veel suc6 dinsdag, kom ook ff kijken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jows op woensdag 8 juni 2005 om 16:35:
P.S. Nu maar hopen van die Tsjech dat ie op komt dagen! Anders zou het knap lullig zijn. Nodigt Q-Dance dan alsnog iemand uit?

Dat heet een Zwitser, niet een Tsjech :P
Artiest {SHOWLIST artist 24361, 46946}
Waarschuw beheerder
Feli Robin het is je van harte gegund :D (y)
donateur
Uitspraak van Jows op woensdag 8 juni 2005 om 16:35:
van Pass-Out verwacht ik wel dat hij het zal halen. De anderen wens ik ook veel succes. Misschien ga ik volgende week wel even langs om eea te filmen ook (ronde 1).

als je dat wat filmt kun je het dan ff online gooien, wil daar ook wel iets van zien als dat gaat ;)

had gedacht dat Defendor tog wel meer stemmen zou krijgen :vaag:
Waarschuw beheerder
DJ Why 🇨🇭 6,2%

VET! mag ie ff naar Nederland komen gassen :P ff kijken of ik erbij kan zijn, vond zijn demo namelijk wel knallen.

Waarschuw beheerder
hij zal gewoon in NL wonen lijkt me:)

wel lachen dak doorben

lange leve oude hs

Artiest Bert Klein
Waarschuw beheerder
Alle finalisten gefeliciteerd en heel veel succes in de finales!!!!
Helaas zit ik er zelf niet bij, maar daar had ik al een beetje rekening mee gehouden.
Trance liefhebbers zijn nou niet bepaald Q-Dance site bezoekers, dus teleurgesteld ben ik allerminst!
Smaken verschillen!
Ik vond het zowiezo al gaaf dat ik geselecteerd was!

Waarschuw beheerder
en zo gaat het daar ook worden:P