Kunnen echt wel meer platen in een half uurtje. Vanavond ff early hardcore demootje gemaakt. 16 plaatjes in een half uurtje. En in principe kan het nog meer. Houdt de demo ook interessant als je wat sneller mixt in plaats van tot het einde van elke plaat te wachten...
ja met early rave of hardcore kan dat ook makkelijk. Daar zitten geen lange breaks in geen echte grote climaxen. Dat is bij hardstyle heel anders, ook heel vaak zit bij hardstyle in een van de laatste blokken nog een lekkere climax. Ik bedoel een luna meets Trilok & Chiren - hear me now bijvoorbeeld. Die plaat word nooit gedraaid en als hij gedraait zou worden zouden jullie hem even uitmixen na de eerste break

.
ik probeer m na de eerst break erin te gooien.
Dat vind ik behoorlijk boring dan. Zo laat je toch veel vette stukken van een plaat weg. Ik irriteer me er op de dansvloer echt supervaak aan als dj's platen veel te vroeg wegmixen. Maar als jullie denken dat je een goede dj bent als je zoveel mogelijk platen weg kan mixen in zo'n korte tijd?!

Be my guest

.
Bij hardcore/early rave/techno/club is dat prima. Maar bij hardstyle echt niet. En bij trance ook niet naar mijn mening.