Thnx voor de reviews Pass-Out en Distractor! Tjah, als je snel mixt moet je soms even klein beetje corrigeren. 9 platen in 30min (eigenlijk was ik net bij de 10e overgang) is best veel (3min p/p).
Meeste lag echter zeker wel voor zo'n 98% strak. Die scratches gingen af en toe (lees meestal

) niet helemaal goed, omdat mijn naald dan wegschoot. Verder klonk het thuis (draaide erg luid) wel vet.
Soms korte overgangen, tjah, maar wel goed getimed. En wil je er flink wat platen doorheen gooien, dan moet je keuzes maken. In het echt zal ik ook geen foutloze set draaien. Je maakt altijd wel eens een foutje. Dus dat een paar overgangen gecorrigeerd worden (lichtjes) boeit mij echt niets.
Over de tracks in de mix, tjah..... Dat is een persoonlijke keuze. Ik heb het ontzettend druk gehad de laatste tijd en had totaal niet nagedacht over een 'bepaalde' mix voor Defqon 1 (behalve de eerste plaat dan). Give Me The MF Beatz had ik er niet in moeten gooien, aangezien die climax ERG laat begint.
Ik had beter de mix waarmee ik bij Par-T Events DJ Contest kwam op kunnen sturen. Daar zat toch meer tempo in voor mijn gevoel, maar dat is ook een keuze die je maakt.
Ben gewoon te laat begonnen... Maar verder ben ik wel tevreden. Ik zal vanavond de setjes van iedereen hier ook even downloaden en (voor zover ik tijd heb) beluisteren.
Succes allen....
@ Commentaar van The Vinyl Pimp over Pass-Out: Kan ik mij zeker in vinden. Hij maakt er echt een feest van en zijn scratches erdoor zijn echt wel vet! Ik moet toch ook maar even een scratchplaat aanschaffen