Partyflock

Forumonderwerp · 753684

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet dat ik een beetje vroeg ben;p, maar door dit weer denk ik juist aan de zomer:D
En ik vroeg me af wat mensen hun ervaringen bij dit feest zijn?

De prijs is namelijk wel prijzig, 70 euro voor 1 dagje...
Is het het geld waard?
En vorig jaar was er ook een busreis heen...
(Y) of (N) of zijn er ook mensen met eigen vervoer gegaan?

Link van het feest:
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/32596

xtra info:

The fifth year of this dance event will see it expanded to cover two nights - Friday and Saturday - for the first time, with camping also available, entertaining up to 50,000 people, with a range of music from across clubland.

Friday will have four arenas of live acts and DJs, run from around 5pm until 2am, and is expected to have a live-band based line-up of predominately dance acts, but also some diversity. Saturday will run from around 2pm until 6am Sunday morning, with the very best DJs from around the world. The line-up will be announced on 1st April by Pete Tong on Radio 1.

Tickets will be available for either day, or for both days with or without camping. Prices and the on-sale date are not yet available. No acts have been announced as yet.

The campsite is expected to be open from Friday morning.

The event will be broadcast by Radio 1.

They'll be more details here when available.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oeps edit: ik lees net dit:

In2Beats zal wederom voor 2005 de busreis verzorgen naar dit festival. Meer info volgt begin februari 2005.

Nou in2beats kom maar op:D het is al maart!;P 8)
Waarschuw beheerder
Het is in de week voor Dance Valley en Nature One.

2 vette weekenden met dubbele feestdagen achter elkaar dus B)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de reacties, want ik zit er ook over te denken om hierheen te gaan.
Voor zover ik weet is dit wel een van de leukste festivals in de UK :yes:

Ik heb trouwens ook gehoord dat Godskitchen dit jaar net als DV 2/3 dagen duurt.
Waarschuw beheerder
2 dagen staat er op de site.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil echt wel naar dit feest :)
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Het is het geld dubbel en dwars waard! :jaja:

Ik ben 2 jaar terug ook geweest, toen met partytravels dacht ik. Maar dat moet weinig uit maken. Feest zelf was wel een kleine domper door de regen, maar daar kunnen ze als organisatie weinig tegen doen. Wel vind ik dat ze daar rekening mee moesten houden door gewoon wat hooi/metalen platen/etc. neer te donderen maar goed.

De rest van het feest is gewoon subliem. Geweldige line-up altijd, mooi versierde tenten, een kermis "dorp" en lekker geluid in iedere tent :)

Zeker een aanrader :jaja:
Waarschuw beheerder
Geweldige line-up altijd

Daar draait het bij mij voornamelijk om.

Ik ga Tim helemaal gek maken en pushen dat we daar heen moeten :devil: . Hij is van mn vriendengroep de enige die ik zover krijg om naar het buiteland te gaan voor feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
Zullen Patries en ik je dan helpen Hassan? O:)

Ik ben alleen benieuwd of in2beats dan een 1 of 2 daagse trip organiseert.
Waarschuw beheerder
Ik wil wel voor 2 dagen gaan. Vet toch, 2 dagen in Engeland en daarna 2 dagen Dance Valley.
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat lijkt mij ook wel wat inderdaad :D

Party party party :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me een vet idee...:D

tis wel weer x, voor mij dan, weer een nieuw feestje in het buitenland..:d
Waarschuw beheerder
donateur
Oh Yeah! Hell Yeah!! Bring it on!!! I'm there!!! Terrooorr!

Etc...

:d
Waarschuw beheerder
donateur
Engeland.....hmz.....vakantie dan maar een paar daagjes vernaderen...zie het wel zitten iig!
Waarschuw beheerder
Kjell Bell heeft er dus ook wel oren naar :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha goedzoooo hoe meer zielen hoe meer??
Lol, %-)heid, gezelligheid, feestjes...uhmm enzo;p
Waarschuw beheerder
Die brils is vet. Lijkt net zo'n alien-achtig iets
Waarschuw beheerder
ik ben er vorig jaar geweest. supergaaf. de sfeer is geweldig. Het is wel een lange zit in de bus, maar dat is eht dubbel en dwars waard.:yes:

hier staan de foto's van vorig jaar voor een sfeerimpressie.
http://www.partyvibes.nl/pictures/thumbnails.php?album=112

als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel!! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt me echt super!
Buitenlandse feestjes zijn altijd leuk :)
Toch maar eens ff over nadenken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie het helemaal zitten:

Divisie Utrecht, HQ lovers, Saense Musketiers, Blue Monkeys, partynight gekken, etc

Allemaal naar Godskitchen alwaar er zeker gedanst mag worden :bounce:

Vet te hip, gek! :D
Waarschuw beheerder
Jij was op de heenweg echt veel aan t lullen, terugweg was je uitgeschakeld en lag je achter me in coma, hahaha.
Waarschuw beheerder
op de eerste dag zijn er alleen maar bandjes zoals op de site van GGG staat. 2e dag zijn er dj's.

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha hassan jij lag ook ff in coma:P :[

maarre idd sun...klinkt nu al supergezellig!:D
Waarschuw beheerder
op de eerste dag zijn er alleen maar bandjes zoals op de site van GGG staat. 2e dag zijn er dj's.

Niet helemaal waar ;)

Op de 1e dag is er meer diversiteit, veel bandjes en live-acts, wat dus naast muziek in de dancesfeer ook andere shit is.

2e dag is lossssssss

hahaha hassan jij lag ook ff in coma

Mijn plan van aanpak was heel slecht :[ . Weinig geslapen in de dagen ervoor en had al mn kruit verschoten op de heenweg en op t feest zelf.

Volgend tripje naar t buitenland zal ik ff laten zien uit welk hout ik gesneden ben :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Jij was op de heenweg echt veel aan t lullen, terugweg was je uitgeschakeld en lag je achter me in coma, hahaha.

Op de heenweg was ik stoned Hassan B)
En die coma op de terugweg was echt maar tijdelijk. Na de boot had ik mijn praatjes al grotendeels terug :yes:

Kijk! Das nuttige info (Y)

maarre idd sun...klinkt nu al supergezellig!

Ik denk dat ik er vannacht maar over ga dromen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Volgend tripje naar t buitenland zal ik ff laten zien uit welk hout ik gesneden ben :devil:

Tropisch hardhout........ Net als mij!!! ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk! Das nuttige info

Anders lees je ff over mijn aanvullende info heen :[
Waarschuw beheerder
The fifth year of this dance event will see it expanded to cover two nights - Friday and Saturday - for the first time, with camping also available, entertaining up to 50,000 people, with a range of music from across clubland.

Friday will have four arenas of live acts and DJs, run from around 5pm until 2am, and is expected to have a live-band based line-up of predominately dance acts, but also some diversity. Saturday will run from around 2pm until 6am Sunday morning, with the very best DJs from around the world. The line-up will be announced on 1st April by Pete Tong on Radio 1.

Tickets will be available for either day, or for both days with or without camping. Prices and the on-sale date are not yet available. No acts have been announced as yet.

The campsite is expected to be open from Friday morning.

Dit kan ook wel in de openingspost, dan ziet iedereen t.
Waarschuw beheerder
donateur
Anders lees je ff over mijn aanvullende info heen

Hassan, lekker bijdehandje van me, die info van jou stond er nog niet toen ik mijn reply aan het tikken was :)

Tropisch hardhout........ Net als mij!!!

:D :D Whahaha, lolbroek!

Waarschuw beheerder
donateur
zo beter hassan;p

:d
Waarschuw beheerder
Hassan, lekker bijdehandje van me, die info van jou stond er nog niet toen ik mijn reply aan het tikken was

1-0 voor An

zo beter hassan

Ja en nee.

Ben nu iets minder positief gestemd door die 70 euro voor 1 dag :O
Waarschuw beheerder
Gezellig!

Waarschuw beheerder
Om even op dit bericht te reageren............*dank u Digle* :-p
In2Beats is de afgelopen weken onwijs druk geweest samen met de organisatie van dit festival om te kijken of In2Beats een area kon hosten op dit 2 daags festival......helaas is dit niet gelukt!

Daardoor is onze planning voor de bekendmaking van de busreis wat in het water gelopen!
We zullen volgende week een update in een persbericht verkondigen.

Enneh........In2Beats zal de busreis voor 1 dag doen(zoals vorig jaar), en zal een arrangement organiseren voor de mensen die 2 dagen willen(dus beide opties is mogelijk)

:-p
Waarschuw beheerder
donateur
Nou schatjes van me, als jullie hier allemaal heen willen, dan kan ik natuurlijk niet achter blijven...

Meer! Meer! Meer!

Waarschuw beheerder
donateur
haha goed bezig RRRRRRJ!
Waarschuw beheerder
donateur
Er kan nog veel meer in! Het is nog lang niet genoeg!

Ach ach, was het maar vorige week...
Waarschuw beheerder
donateur
zeg dat wel
Waarschuw beheerder
donateur
Jij ook kansloze kneus(6)
Waarschuw beheerder
donateur
Kami wil ook :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Je weet Daaan's topic te vinden...
Waarschuw beheerder
Je weet Daaan's topic te vinden...

Hahahaha, die was goed

Kami is vast wel on-topic en bedoelt Godskitchen
Waarschuw beheerder
donateur
Precies Hassan :yes:

Ik heb gehoord dat Chicane er is :lief:
Waarschuw beheerder
Clubby zwverige trance van chicane :lief:

Heb al hun albums, maar moest ze godverdomme missen op 4-elements vanwege examens!
Waarschuw beheerder
donateur
Zweverige trance allemaal op vinyl :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vinyl zuigt. :P

Je kan het niet meenemen, veel te groot. Veel te duur en je kan het niet overal luisteren.
Waarschuw beheerder
donateur
Ideaal om je eigen Chicane setje te mixen, die op te nemen en die mee te nemen B)

Waarschuw beheerder
Het lijkt me geweldig !!!
Waarschuw beheerder
Die set van hun live @ Palladium = :kwijl:
Waarschuw beheerder
Wanneer wordt de line up eigenlijk bekend gemaakt? UDC is supersel met line ups, das een goede zaak (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Chicane Live @ Palladium is absoluut een van de beste livesets die ik ken:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Die set heb ik inmiddels ook bijna grijs gedraaid ja.
Heb hier ergens thuis ook nog een andere cd liggen, maar heb geen flauw idee waar.

Moet ik maar eens gaan zoeken (doe ik nog wat nuttigs met mijn zondag)

UDC is supersel met line ups, das een goede zaak

Das denk ik vanwege de camping ook.

Ze kunnen nu wel de line up voor GK bekend maken, maar ik heb op het moment toch geen geld om al die kaartjes tegelijk te gaan kopen.
Zal voor GK dan toch echt moeten wachten.
Waarschuw beheerder
donateur
Goed plan, want die zou je volgens mij nog eens voor mij branden.
Waarschuw beheerder
Ze kunnen nu wel de line up voor GK bekend maken, maar ik heb op het moment toch geen geld om al die kaartjes tegelijk te gaan kopen.
Zal voor GK dan toch echt moeten wachten.

Gelijk de kaartjes kopen was ik toch al niet van plan, daar ging het mij niet om.

Er zijn deze zomer wel 10000000 opties en het is handig als je alles op tijd met elkaar kunt vergelijken. Op tijd keuzes maken kan handig zijn ivm sparen/overleggen enz enz.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat mijn zusje m ergens heeft. Geen flauw idee waar alleen.
Heb vanmorgen ook al door allerlei rondslingerende cd;s gezocht (op zoek naar een verzamelaar van Madonna), maar ben toen ook geen chicane tegen gekomen.

Zal zo maar eens gaan koekeloeren nog....
Waarschuw beheerder
donateur
Als je die verzamelaar van Madonna vind, daar wil ik graag ook een kopietje van:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik dus nergens vinden. Maar ik heb nog 1 optie, het cd mapje van Han. En daar ga ik dus NU echt even naar op zoek :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zoekt en gij zult vinden:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoera! Die van Chicane heb ik in ieder geval gevonden :D

En die van Madge ook :yes:

Luisteren!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:nee: Kopieren!
Waarschuw beheerder
donateur
Die van Chicane ga ik zo kopieren. Ben eerst die van Madonna aan het luisteren en ga nog even zelf een selectie maken en misshcien wat andere dingen toevoegen ook.
En daarna dus branden ja. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent :lief:
Waarschuw beheerder
Ik wil ook heeeeel graag gaan, maar twijfel nog eenbeetje.

Dat komt omdat er eigenlijk 3 Engesle festivals zijn waar ik een x heen wil: Godskitchen, Creamfields en Gatecrashes Summer Sound System.

Vooral over Creamfields hoor ik goeie verhalen.

Maar goed, ik zie nog wel welke het wordt hihi, ben iig alvast aan het sparen voor de reis. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Sparen, das bij mij nou altijd net het probleem:(
Waarschuw beheerder
donateur
Precies!
Waarschuw beheerder
Vooral over Creamfields hoor ik goeie verhalen.

Op Engelse fora werd mij massaal Godskitchen aangeraden.

Maar als ik luister naar een aantal setjes van Creamfields, oa 1 van Paul Oakenfold :kwijl:, dan zal ik Creamfields in de toekomst ook wel een keer een kans geven.
Waarschuw beheerder
donateur
Niet zeuren mensen, we gaan gewoon! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als die bus er op de terugweg maar extra lang over doet;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is toch wel een vereiste! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Een extra keer heen en weer met de boot mag ook wel:d Of met zo'n nachtboot vanaf Hoek van Holland en dan de hele nacht terror aan boord;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja haha prachtig man!
Dat zou wat zijn! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Het scheelt al een hoop dat het naar Godskitchen een stuk verder rijden is dan naar HHA.

Weet je wat mooi zou zijn? Als we nou op de heenweg snel op het feest zijn. Dat dat feest zich dan verplaatst terwijl wij ons de beentjes uit het lijf dansen en als het dan afgelopen is, dat we dan opeens honderden kilometers verder moeten terugrijden! :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
op de heenweg doorrijden, terugweg boeit niet zo. altyd wel leuk om naar je werk te bellen als je nog in het buitenland bent:devil: of nog leuker, zelf gebelt worden door je baas terwijl je zelf nog op een afterparty staat:D

Waarschuw beheerder
Ik ben vorige zomer geweest en ik kan je vertellen dat dit feest zeker de moeite waard is. Is 1 van mijn leukste feesten tot nu toe. We waren met een busreis gegaan die ook nog op partyflock gepromoot werd. Normaal ga ik naar feesten met een hele groep, maar dit keer was ik alleen met een vriendin. Maar toch een supercool feest gehad, line up was super en de locatie is ook echt vet. Die Engelsen zijn alleen een beetje raar. Ze vinden het gelijk helemaal geweldig als je uit NL komt haha.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat mooi zou zijn? Als we nou op de heenweg snel op het feest zijn. Dat dat feest zich dan verplaatst terwijl wij ons de beentjes uit het lijf dansen en als het dan afgelopen is, dat we dan opeens honderden kilometers verder moeten terugrijden!:d:d

Zoiets ad ik ook al over de trip naar Finland gezegd. Heen vliegen, terug met de bus:d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil de line-up :bounce:
8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil zoveelO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil meer! :D
Waarschuw beheerder
line-up wordt bekend op 2 april.. nog ff geduld. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je dit jaar Boik??

Waarschuw beheerder
heb d'r afgelopen jaren alleen maar slechte verhalen over gehoord van bezoekers en mensen die d'r zijn wezen draaien. en het werd kennelijk elk jaar erger.. :/
Waarschuw beheerder
-> kamikaze, als het aan mij ligt wel. ff nog wat vrienden meeritselen en dan komt het allemaal goed :)

ga jij ook dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het wel, wil d'r al lang genoeg heen, dit jaar maar eens tijd voor vrijmaken dus :)
Waarschuw beheerder
nice. heb er nu al zin in. nog maar 4 maandjes
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah precies, beetje relaxed rondhangen tussen allemaal dwaze Engelsen... geweldig :9
Waarschuw beheerder
hahaha, ja, dwaze engelsen zijn het zeker. Het lijkt wel Carnaval als je daar bent.
Allemaal uitgedost.

ergens bovenin staat een link naar foto's...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat juist echt gaaf hoor, dat die engelsen zo maf zijn :yes:
Is weer eens wat anders dan het nederlandse partyvolk.

Zoiets ad ik ook al over de trip naar Finland gezegd. Heen vliegen, terug met de bus

Ja maar jij was niet zo fantasierijk om te bedenken dat de locatie zich, terwijl wij er aan het feesten zijn, steeds verder van Nederland verwijderd O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik wil hier op zich ook graag heen, maar 70 euro voor 1 dag is vrij prijzig :O
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en met die 70 euro ben je er nog niet (letterlijk en figuurlijk).

Waarschuw beheerder
In2Beats is druk bezig de prijs zo laag mogelijk te houden!
Echter de kaartjes voor 2 dagen zijn 90 pound, en enkel voor de zaterdag 52,50 pound!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht gewoon op In2Beats z'n prijs :yes:

Waarschuw beheerder
Hahaha, we zijn in gesprek met de busmaatschappij o:)
Word in ieder geval weer super, en beter verzorgd dan vorig jaar(zowieso weer gratis broodjes aan boord zolang het aanwezig is) :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar jij was niet zo fantasierijk om te bedenken dat de locatie zich, terwijl wij er aan het feesten zijn, steeds verder van Nederland verwijderdO:)

Nee, ik heb toch ook lang niet zo'n grrot voorstellingsvermogen als jij hebt:s

Waarschuw beheerder
donateur
je moet dit gewoon een keertje meegemaakt hebben :jaja:

het feest zelf was erg gaaf, maar je kunt wel merken dat nederland een topper is qua festivals organiseren.
het eten was op het festival te ranzig voor woorden :/
maar goed, dat is bijzaak ;)

idd veel gekke engelsen :jaja: erg leuk :D

busreis erg gezellig, veel leuke mensen ontmoet die ik nog steeds af en toe zie en spreek :)

Word in ieder geval weer super, en beter verzorgd dan vorig jaar(zowieso weer gratis broodjes aan boord zolang het aanwezig is)

... en een buschauffeur die in 1x de weg kan vinden ;p

maar goed: het is het geld absoluut waard! was echt een van de leukste feesten die ik ooit heb meegemaakt! en daarbij zal de line up ook niet tegen gaan vallen denk ik!
Waarschuw beheerder
donateur
het eten was op het festival te ranzig voor woorden:(

Eet toch nooit op feestjesO:)
Waarschuw beheerder
Ik ga ook denk :D:) , lijkt me onwijs vet om te doen :D:)

Waarschuw beheerder
donateur
nee, maar die engelsen maken hun reputatie betreft eten dus echt waar 8) een patatje bakken kunnen ze geeneens!

maarja, je komt dr niet om te eten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Patatje weet ik nog wel van Tidy idd, niet best:nee:

Je komt er om te feesten :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Nou ik wil wel fatsoenlijk eten ;) , anders gaat mijn feest pret ook weg ;):D

Waarschuw beheerder
donateur
had ook nog iemand gezien die in zo'n dixie-toilet met hokje en al was om gevallen, al wat later op de avond 8)

nog nooit zo iets smerigs gezien, hoe die gast met al die drap weer uit dat hokje kwam :S ;)
Waarschuw beheerder
Ja die Engelsen zijn vaak ook helemaal van de kaart
Waarschuw beheerder
donateur
die Engelsen zijn vaak ook helemaal van de kaart

dat valt best wel mee O:)

Waarschuw beheerder
damn eten is idd niet te doen. Patatje was zo smerig, pfff leek wel rubber ofzo. :(

Waarschuw beheerder
donateur
ah joh..komt wel goed..

zelf bananen meenemen enzo:D
Waarschuw beheerder
donateur
Bananen? :/

Iejl :| 8)
Waarschuw beheerder
donateur
oh, dus dat ik van dat patatje op Tidy camp maar 4 frietjes op kon, lag niet aan mij maar aan de patat?? O:) :x
Waarschuw beheerder
donateur
Het ligt toch nooit aan jou:p:x

Waarschuw beheerder
info is being released now o:) :x

Waarschuw beheerder
donateur
ja kom maar op....! :d
Waarschuw beheerder
nieuwsbericht staat online!! :)

heb er nu alweer zin in. lekker zuipen/feesten in de bus :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
*gaat nieuwsbericht zoeken*
Waarschuw beheerder
Heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en *DiGle* zeker gaan met de bus.... wordt gezellig!

Waarschuw beheerder
Hahaha, 99,9% kans dat *DiGle* wel in een bus zit hoor o:)
Waarschuw beheerder
Uiteraard is de kale hageneez ook weer van de partij vorig echt genoten :D Verwacht ook dit jaar veel `oude bekende` van vorig jaar in de bus terug te zien.

Ene dit jaar een bus chafeur met gps en een schoon toilet als ik daar aan terug denkt ruik ik die lucht gewoon weer *BRRRRR*

Waarschuw beheerder
Volgens mij gaat de hele clan van vorig jaar weer bij mekaar zijn...........en heerlijk 's nachts uit je dak gaan :-p

Ik kan niet wachten tot 1 april wanneer de line up komt..........ik weet nog van niks :x
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me alleen nog af of Chicane vrijdag of zaterdag komt O:)
Waarschuw beheerder
ik vraag me af of het weer tijdens GGG goed gaat worden.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm vet...

maar hangt toch echt van mn financiën af.. :(

Waarschuw beheerder
Was vorig jaar echt te bruut...

mn beste verjaardag ooit ;p

Was al helemaal naar de tering voordat we aankwamen :D

Dit jaar weer Taart in de bus ( maar dan op de trugweg, ben de 31e jarig ;) )

n er mag wel meer gezongen worden dan :[
Waarschuw beheerder
donateur
maar hangt toch echt van mn financiën af..:(

Bekend probleem:(
Waarschuw beheerder
begin dan maar vast met sparen...
Waarschuw beheerder
donateur
Grapjas...
Waarschuw beheerder
dank je :p

maar idd, het is best een duur feestje ja. Daar is het ook niet echt aan de goedkope kant...
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, en er zijn hier ook al zoveel leuke feestjes...
Waarschuw beheerder
idd, maar dit "moet" je een keer meegemaakt hebben. Het is gewoon heel wat anders dan in NL.

je kan het totaal niet vergelijken, het is net alsof je op reis bent, alles is nieuw/leuk.
Waarschuw beheerder
het is net alsof je op reis bent

Geheimpje... dat ben je ook ;)

Maar je hebt wel gelijk...

en Roy dit jaar toch maar van te voren een nachtje slapen :D
Waarschuw beheerder
een beetje nostalgie ;)
[img width=600 height=273]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDtAiEUZ9NXeYQPYqCdHdrDv40WH0!bxud3GzPps3jO!ax4zhDvjTIMBnjg6WsrYSsbNuPmV!ElVVVxHnPavBS3QKHfJobqylM4cTLPnzE/groepsfoto.JPG?dc=4675483205804702425[/img]

en gaat het alweer kriebelen :D
Waarschuw beheerder
Wacht op de line-up.
Waarschuw beheerder
:[ dat weet ik ook wel dat je niet in de achtertuin feest. ik bedoelde meer vakantie.

*waarom ga ik hier in hemelsnaam serieus op in?* :S

super die foto's, ik zie mezelf daar ergens tussen hangen met dat vage petje op :D

idd, het begint te kriebelen ja!!
Waarschuw beheerder
*wacht al een eeuwigheid, maar nog maar een paar daagjes!!*
Waarschuw beheerder
donateur
Als jullie nou op de line up wachten, dan wacht ik op de hoofdprijs in de loterij :yes:

;)
Waarschuw beheerder
welke loterij?

de ene waar je zomaar extra voor mag betalen? :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ze kunnen me vast niet teleurstellen 8)
Waarschuw beheerder
wie, de loterij :[
Waarschuw beheerder
loterij... nooit prijs....

line-up GGGK altijd prijs :)

:bounce:
Waarschuw beheerder
Kicke he die groeps foto kijk mijn kale plaat eens glimmen :D
Waarschuw beheerder
donateur
An, als jij die loterij wint, mag ik dan met je mee? Als ik win, dan mag jij met mij mee:jaja:

Alleen zo jammer dat we nooit een lot halen:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
welke loterij?

de ene waar je zomaar extra voor mag betalen?

Ik ben nog steeds op zoek naar die ene waar je altijd de hoofdprijs wint.
Alleen zo jammer dat we nooit een lot halen

Zie boven.......

An, als jij die loterij wint, mag ik dan met je mee? Als ik win, dan mag jij met mij mee

Aah wel ja. Hoe meer zieken, hoe meer vreugd he?! :bounce:
Waarschuw beheerder
ik zou kaarten voor Boik's loterij kopen!! :yes:

gegarandeerd altijd prijs :[ :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en Roy dit jaar toch maar van te voren een nachtje slapen

lijkt me slim :x

Waarschuw beheerder
Is iemand vorig jaar ook bij Homelands geweest? Ben benieuwd welk feestje beter aangeschreven wordt :D

Waarschuw beheerder
Feesten van Godskitchen zijn altijd top :yes:

Grootheid Sasha is al bevestigd voor de vrijdag (29-07-2005) op Godskitchen Global Gathering!

bron: www.djsasha.com

Waarschuw beheerder
Sasha en Digweed zullen allebij de dagen weer aanwezig zijn heb ik zo het idee o:)

Vorig jaar ben ik niet naar Homelands geweest, maar in 2002 en 2003 wel, en dat is ook een super feest. Totaal anders eigenlijk weer. Ik zou niet weten wat ik beter zou moeten vinden, vind ze allebij top! Wil dit jaar eigenlijk ook weer naar Homelands, maar moet nog even kijken hoe of wat!

Waarschuw beheerder
Ik ga ook weer heen!! :yes:

Wacht op de line-up.

don't worry, die is toch wel goed!! :bounce:

... en een buschauffeur die in 1x de weg kan vinden

hahahha.. dat zou voor mij ook verbeterd mogen worden! Als het voor de rest net zo voorspoedig gaat! :respect:

En oh ja.. als er nog mensen met de mode in engeland willen meegaan, trek hotpants en beenwarmers uit de kast en veel fluorescerende dingetjes!! :yes: ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ze weten hier wel hoe ze zich in Engeland kleden O:)

Het zijn altijd dezelfde die naar het buitenland gaan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En toch kom ik altijd weer een hoop nieuwe mensen tegen hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Maar de basis blijft toch wel hetzelfde? Ik zie altijd dezelfde vertrekken :P
Waarschuw beheerder
donateur
En je gaat zelf nooit mee?

Of zie je ze niet meer terugkomen?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ging ;) nooit mee B)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar nu heb je je toch laten verleiden om eens met al die ouwe rotten mee te gaan? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Digle he... Digle...

En nu gaat ze maybe zelf niet eens :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ow jeee! Patries door de bocht! :O

Gaat ze zelf niet? Gaat zeker al d'r spaarcentjes op Ibiza uitgeven :)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn zusje mag niet naar Ibiza van me als ze niet hierheen gaan :9
Waarschuw beheerder
http://www.travel2dance.nl/dance_travel_detail.php?id=42

Godskitchen aanwezig

Waarschuw beheerder
donateur
hoor ik mijn naam?;P

Ik wil liefste naar ibiza EN godskitchen hoor..!
Maar beiden hangt het vanaf:
geld (erg belangrijl)
wie er gaan..

dusss tja?
Waarschuw beheerder
dat travel2dance is ook maar onduidelijk.

wil graag naar monegros festival maar daar is echt geen touw aan vast te knopen...
Waarschuw beheerder

Wat een trage site....:s
heb toch al een heel goed adresje O:)
Waarschuw beheerder
oké voor GGG heb ik een goed adresje ja.

maar voor iets anders zoals ik hierboven aangeef is het maar een frotsite..
Waarschuw beheerder
donateur
Euh zusje... je moet mee naar GKGG :[ 8)

Waarschuw beheerder
hoezo goed adresje?? regelt in2beatz dit jaar niet meer dan.. :S
Waarschuw beheerder
in2beats is het goede adresje..Dat was vorig jaar toch goed....:)
Waarschuw beheerder
Zie net de line up heb het er warm van.

Between 5pm and 2am on the Friday will see live sets from Kosheen, The Happy Mondays, Mylo, and Underworld, as well as DJs Paul Oakenfold, Deep Dish, Sasha, Roger Sanchez, Layo & Bushwacka, Scratch Pervets, and Norman Jay.

The Saturday goes from 2pm until 6am, and has Tiesto, Carl Cox , John Digweed, Judge Jules, Paul Van Dyk, Armin Van Burren, Fergie, Erick Morillo, David Guetta, Steve Lawler, Danny Howells, The Plump DJs, Fabio, and Grooverider.

More acts will be announced soon.

Tickets go on sale on Saturday 2nd April.

Underworld weet niet meer wie er vorig jaar bij waren dat we voor die tent waar we niet in mochten met een man of 5 uit ons plaat stonden tegaan op Born Slippy, Shit dit jaar ga ik dus echt uit me plaat op Underworld WOOOOT!!!

Waarschuw beheerder
Armin van Buuren ontbreekt uiteraard niet aan de line-up ;)
Waarschuw beheerder
Lijkt me geniaal om er aanwezig te zijn :D
Waarschuw beheerder
Lykt me ook erg vet :yes: wordt wel ff xtra werken :P
Waarschuw beheerder
Global Gathering 2005
2 day extravaganza

Friday 29th July
5pm - 2am

Radio1:
Underworld (Live)
Pete Tong + guests

Global:
Kosheen (Live)
Mylo (Live)
Sasha
Paul Oakenfold
James Zabiela + more

Get Loaded:
Happy Mondays (Live)
Arthur Baker
Clint Moon (Inspiral Carpets) + more

Afrodizzyscratch:
Dj Format
Cash Money
Dj Yoda
Scratch Perverts feat Dynamite
Dj Skully & Mr Sensei + more

Essential Selection:
Deep Dish
Roger Sanchez
Layo & Bushwacka
Pete Tong
MYNC Project + more

Good Times (VIP):
Norman Jay
Joey Jay + more

Saturday 30th July
2pm – 6am

Radio 1 Beach:
Tiesto
Judge Jules
Eric Prydz
Junior Jack & Kid Crème
Shapeshifters (Live)
Dave Pearce

Godskitchen:
Paul Van Dyke
Armin Van Buuren
Ferry Corsten
Judge Jules
Fergie
Mauro Picotto
Marco V
Eddie Halliwell + more

Polysexual:
Lisa Lashes
Lab 4 (Live)
Tidy Boys
Yoji Biomehanika
BK
Andy Farley
Anne Savage
Rob Tissera
K90 (Live)
Protues
Hixxy & Storm
Amber D + more

Air:
Plump Dj’s
Adam Freeland
Freestylers (Live)
Hybrid
Stanton Warriors
Ali B
Rennie Pilgrem & Chickaboo
Hyper
Krafty Kuts + more

Carl Cox:
Carl Cox
Dave Clarke
Chris Liebing
Marco Bailey
Umek
Valentino + more

Bedrock:
John Digweed
Hernan Cattaneo
Josh Wink
Tiefschwarz
Dj Vibe
Nic Fanciulli + more

Babooshka:
Erick Morillo
Steve Lawler
Danny Howells
David Guetta
Tim Deluxe + more

Miss Moneypenny’s VIP:
Graeme Park
Soul Central + more

Accelerated Culture:
Fabio
Grooverider
Marky
Andy C
Krust
Zinc
Mampi Swift
High Contrast
Bryan Gee
Garry K
Friction
Pendulum
Hype
Dollar
Mickey Finn
Brockie
Nicky Blackmarket
Dynamite
Fearless
Skibadee
Shabba
GQ
Eksman
Bassman
Presha
DET
Foxy
Juiceman
Spyda
IC3

Get in now!!

We're offering an early bird discount on tickets purchased before the end of April:

Friday only:
£40.50 (should be £42)

Saturday only:
£55.50 (should be £57)

Weekend ticket including free camping:
£93 (should be £94.50)

Quote ush.net when calling for your discount

08707 544445
all cards accepted (Solo, Visa Electron etc)
Waarschuw beheerder
Vette line up dus!

Eindelijk (volgens mij weer) hardcore op global gathering met hixxy en storm. Verdere line up in Polysexual is ook fantastisch:
Lisa Lashes
Lab 4 (Live)
Tidy Boys
Yoji Biomehanika
BK
Andy Farley
Anne Savage
Rob Tissera
K90 (Live)
Proteus
Hixxy & Storm
Amber D + more
Waarschuw beheerder
Hmm ziet er zeer interessant uit.

Zeker boekwaardig.
Waarschuw beheerder
donateur
Goddamn :|
Waarschuw beheerder
sjeezus..wat een strakke line-up

radio1 beach & Godskitchen :|:|:D:D

heel erg vet hoooR!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Begin er steeds meer zin in te krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ooooooeeeeeeh, polysexual op zaterdag!! :D

Maar eigenlijk is de vrijdag ook wel erg interessant. Kosheen!! :lief:
En Underworld!

Waarschuw beheerder
Gevaarlijk goed!
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwsbericht geplaatst :)

Waarschuw beheerder
wij zijn er bij 8)

Waarschuw beheerder
ik verbaas me eigelijk nog over die lune up!!

dit is echt niet normaal meer, ziekelijk gewoon 8) Gewoon minstens meer als 25 namen die ik wil zien 8)

:bier: dit word superrrrrrrr

Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl:

Oooow wel heel vet zeg...!
Shittttt hoe moet dat allemaal goedkomen met al die vette feesten ?!

Waarschuw beheerder
gewoon blijven feesten? :p

weet jij toevallig waar je die tickets koopt? of kun je die alleen online bestellen?
Waarschuw beheerder
donateur
Zooooo die line up :kwijl:

Waarschuw beheerder
ja die had ik al gevonden, als je daar op BUY klikt zie ik alleen online kopen via de website

Waarschuw beheerder
donateur
hmm ja... misschien moet je gewoon ff platenzaak bellen ofzo? die verkopen vaak ook kaarten van buitenlandse feesten.. (iig in Utrecht)
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
ik wil er ook wel heen maar dan vliegen denk ik.. ff kijken hoe het met die kaarten zit.

Waarschuw beheerder
Hahaha, de line up is gewoon te gruwelijk :-)
en het feest al helemaal :-)

Waarschuw beheerder
oké thx zal ze morgen eens bellen, want hier MOET ik heen 8)

Waarschuw beheerder
Neem je de busreis van In2Beats toch gewoon? :-p

Waarschuw beheerder
Ik zie persoonlijk die busreis niet zitten, wij gaan met de hoovercraft hoor ik net 8) Schijnt goedkoop te zijn en binnen 3 uur zit je in de uk (y)
Waarschuw beheerder
retourtje londen met easyjet +- 75 euro..

Waarschuw beheerder
Kaartjes 55 pound = 82,50.
Dus 157,50 :-p

En met easyjet ben je daar nog niet, dan moet je nog 25 pound betalen voor trein naar stratford upon avon, want het ligt er 75 miles vanaf london, is ongeveer 110 km :-)

Waarschuw beheerder
easyyet?

Waarschuw beheerder
donateur
Carl Cox
Dave Clarke
Chris Liebing
Marco Bailey
Umek
Valentino + more

Erick Morillo
Sasha
Deep Dish

ik krijg toch wel weer kriebels om hier naar toe te gaan eigenlijk :jaja: zijn alleen niet zoveel gekken die dat ook willen denk ik :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
veel sterkte met de Engels spoorwegen. die kunnen er echt een puinzooi van maken:jaja:

Waarschuw beheerder
Stephanie,
Ik ben zo een gek o:)
Ga ook 2 dagen denk ik..............en de broertjes Budha en Raven gaan ook wel mee denk ik zo :[
Waarschuw beheerder
zaterdag here I come..

techno all the way!
Waarschuw beheerder
Tip voor de mensen die willen vliegen vlieg op coventry of Birmingham .

Niet op londen te ver weg..................

Voorbeeld 1:

Departing

one-way Adult 2.99 EUR

Fri, 29 Jul 05
Flight TOM 292 08:55 Depart Amsterdam (AMS)
09:00 Arrive Coventry (CVT)

Returning

one-way Adult 2.99 EUR

Mon, 01 Aug 05
Flight TOM 295 19:25 Depart Coventry (CVT)
21:30 Arrive Amsterdam (AMS)

Departing (one-way)
1 Adult at 2.99 EUR 2.99 EUR
Taxes & Charges (details) 31.78 EUR

Departing (one-way)
Taxes & Charges (details) 31.78 EUR

Returning (one-way)
Taxes & Charges (details) 30.51 EUR

68.27 EUR

www.thomsonfly.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voorbeeld 2:

flying out

web price €9.58 EU

Fri, 29 Jul 05
Flight WW1012 09:50 Depart Amsterdam (AMS)
10:10 Arrive Birmingham (BHX)

flying back

web price €15.98 EU

Mon, 01 Aug 05
Flight WW1015 15:00 Depart Birmingham (BHX)
17:35 Arrive Amsterdam (AMS)

price

flying out

1 at €9.58 EU € 9.58 EU
Taxes, Charges
& Surcharges (details) € 26.88 EU

flying back

1 at €15.98 EU € 15.98 EU
Taxes, Charges
& Surcharges (details) € 25.52 EU

total: € 77.96 EU
www.thomsonfly.com

voor meer info de komende tijd check www.travel2dance.nl
Waarschuw beheerder
met die info kunnen we wat :)
Waarschuw beheerder
met de bus, lekker handig. Instappen en nergens meer naar kijken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zo een gek o:)
Ga ook 2 dagen denk ik..............en de broertjes Budha en Raven gaan ook wel mee denk ik zo

das niks nieuws, dat je gek ben ;-)

Is er nog plek in de bus?

Ik wil naar Riot. Tis alweer veels te lang geleden dat ik in The End ben geweest:-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga ik toch liever met zo n hoovercraft erheen...
Waarschuw beheerder
Judge Jules
Marco V
Lisa Lashes
Lab 4 (Live)
Yoji Biomehanika
BK
K90 (Live)
Protues
Dave Clarke
Chris Liebing
Umek
John Digweed
Hernan Cattaneo VET!!!! :bounce: :kwijl: :kwijl:
Erick Morillo
Steve Lawler
Danny Howells

Hmmm ga het druk krijgen op zaterdag zo te zien :s :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zooooooooow hee, wat een line up zeg!
nog nooit zoveel vette dj's bij mekaar gezien zeg!!

ben er nog nooit geweest, vorig jaar leek het me al tof om heen te gaan, maar dit jaar MOET ik absoluut heen!

De busreis is heel gezellig hoorde ik al, dus een aanrader??
Waarschuw beheerder
De busreis is heel gezellig hoorde ik al, dus een aanrader??

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
en wie hebben dr allemaal al geboekt ondertussen? :9

Waarschuw beheerder
Ikkuh :yes:
Waarschuw beheerder
Ikkuh alleen niet met de bus maar met het vliegtuig.............................veel makkelijker....

Waarschuw beheerder
Ongetwijfeld, met bus is het altijd wel gezellig met hele groep :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Busreisjes zijn altijd gezellig..:D

Ik heb zelf nog niet geboekt...hangt nog heel erg van de centen...

maar was wel benieuwd naar de rest:D

Waarschuw beheerder
Dacht dat jij wel ging Patries :x o:) ;-)
Waarschuw beheerder
Met de bus is inderdaad wel gezelliger.............

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ook heeeeel graag hooor...!

Doe mn best;p

Waarschuw beheerder
hahaha, je weet wel wat ik bedoel Patries :x :-p

Waarschuw beheerder
Agh ja, heb je natuurlijk weer zo een hakkurt, het super volk in de scene :-p
Waarschuw beheerder
leg me nu es uit dan hoe je op trance ken hakkuh? :vaag:
Waarschuw beheerder
stuped lonsdale stumppers..................triest....

Waarschuw beheerder
Trance hak je ook niet.......op trance ga je uit je dak :yes:
Maar ja, dat is iets wat jullie hakkende mensen niet begrijpen :-p zoek maar een Outblast topic op of zo!

Waarschuw beheerder
donateur
whahaha dr is geen eens alleen trance hier...
superveel vette muziek:D:D:D

je moet eerst ff de line up bekijken voordat je zegt dat het alleen trance is..

Waarschuw beheerder
Muziekstijlen
acidtechno, club, electro, groove, harddance, hardhouse, hardtrance, house, lounge, progressive, techhouse, techno, trance

eerst kijken dan pas domme opmerkingen maken.. :)

en gelukkig geen hardcore :bounce:
Waarschuw beheerder
Oja en antwoord op de vraag:
en wie hebben dr allemaal al geboekt ondertussen?

uuuhh nog niet ben nog bezig met iedereen zo ver krijgen en alles proberen te regelen... weet niet of ik vrij kan krijgen enz enz...
pffff

maar wel 90% zeker dat ik ga....

Waarschuw beheerder
Word gewoon goed :-)
Heb er al zin in :yes:
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
:D:D

Waarschuw beheerder
In2Beats schijnt ook nog bezig te zijn met kijken voor gebruik van Hotel in Birmingham voor de mensen die de vrijdag en Zaterdag gaan.
Waarschuw beheerder
das beter!! dan wil wel 2 dagen gaan, ben niet zo'n kampeermens...

Waarschuw beheerder
Ja, word alleen nog gekeken naar een beetje goed en goedkoop hotel, anders word het wel een heel duur tripje :-(
Waarschuw beheerder
idd, ben niet van plan om er heel veel knaken aan uit te geven...
Waarschuw beheerder
Kans is groot dat ik voor de zaterdag ga, moet alleen nog ff iemand overhalen om ook te gaan

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik er wel 2 dagen bij ben :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil liefste ook alleen zaterdag...
maar idd nog iemand meekrijgen.. en de eurootjes nog dan;p
Waarschuw beheerder
Zoek je ook al een auto? Mn OV is niet geldig in de zomer dus wil ik een Ford Escort kopen B)

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ik wil een auto omdat ik sinds kort mn rijbewijs heb;p

dus mocht je nog iets weten;)
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd met je rijbewijs :kots:

Moet je eigenlijk wel vieren op Godskitchen :P
Waarschuw beheerder
zeker heen. maar ga zeker niet in de bus. betaal liever wat extra voor een vliegticket. line up is echt subliem
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf ook een hekel aan busreizen, 1 keer met de bus naar Lloret geweest, nooit meer. Ook een keer met de bus naar Praag, dat vond ik ook echt schijt.

Totdat ik een keer met de bus naar Hardhouse Academy ging, tijd in de bus vloog voorbij. Ik zie het gewoon als een avondje uitgaan en dan ergens inzuipen, dat inzuipen gebeurt in de bus, is juist leuik.

Waarschuw beheerder
Hahahaha, dit soort trips is juist leuk omdat je met 50 mensen zit die 1 doel hebben, en 1 passie.
Uit je dak gaan op een groot festival waar iedereen van houd.

Met de bus naar lloret of iets is toch wat anders, iedereen is verschillend, allemaal andere intresses, etc.
Vorig jaar was de reis ook zo om, en iedereen had dikke lol en was voor pret aan het maken :-)

P.s voor de mensen die 2 dagen willen, we hebben een paar hotels bereid gevonden met wat twin kamers, het kom op zo een 40 euro per persoon uit.
Waarschuw beheerder
Ja in de bus naar een feest/festival hoef ik dit soort onzin ook niet aan te horen: "Pappa, ik moet poepen" :P

Waarschuw beheerder
Hahahahaha............neej, dan hoor je eerder "Heey Nawi, zet die muziek is wat harder....... :[ :-p
Waarschuw beheerder
Maarreh Patty chris en ik gaan alleen ff boeken ga nu een mailtje sturen!

Waarschuw beheerder
donateur
ooh echt gaan jullie al boeken?
aaah voor hoeveel dagen... ik moet ook hoor!

Waarschuw beheerder
Ik ga 2 dagen :yes: en neem hotel denk ik :-p
Waarschuw beheerder
eye nawi 40 euro pp is wel te doen lijkt me...

*gaat serieus nadenken over 2 dagen GGG*

tralala humeur is vandaag weer helemaal goed!!!

Waarschuw beheerder
Ja, als je met 2 personen bent kunnen we een twin boeken, dan vallen prijzen nog wel mee.
Maar we adviseren wel om snel te zijn, hotel kamers gaan hard in de zomer :-(
Maar ja, voor 260 p.p. word wel alles vanaf de opstapplaats tot aan het weer terugbrengen naar die opstapplaats verzorgd :-p
Waarschuw beheerder
ik kan misschien niet :s :cry: :s :cry: :s :cry: :s :cry:

valt psies op het moment dat ik zelf denk op vakantie ben...
GVD!!!! toch nog ff kijken of ik het er tussen kan persen...

Waarschuw beheerder
Hahahaha, lekker dan! je vakantie altijd zo plannen dat het niet in de weg zit he :-)
Waarschuw beheerder
ja joh tell me about it.....

Maarja er zijn helaas nog meer mensen die invloed hebben op mijn vakantie plannen... dus nu maar weer me charmes in de strijd gooien om me hier weer uit te gaan redden.... :)
Waarschuw beheerder
ik neem hierbij een optie op de vrijdag en zaterdag!!

heb er zin in!!!

heerlijk!!

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
hmm hoe zit dat dan voor de mensen die alleen zaterdag willen??!
Waarschuw beheerder
die mogen niet :[

nee, dat kan nog steeds... gewoon busreis zoals vorig jaar!

Waarschuw beheerder
Inderdaad! de zaterdag optie is er ook gewoon :-) Daar kiezen de meeste mensen voor :-)

Waarschuw beheerder
Even ter info voor de mensen die vrijdag en zaterdag willen incl. hotel, de bus zit al bijna vol.
In geval van voldoende animo zal er een 2de bus gaan, echter of daar ook hotel bij kan is afhankelijk van bischikbaarheid in hotels.

Waarschuw beheerder
Beste Dames en Heren,

Het is bevestigd!!!!! Ik vier, net als vorig jaar, mijn verjaardag tijdens GKGG 2005. Aangezien GKGG 2004 mij zo is goed is bevallen was het vanzelfsprekend dat ik weer mijn verjaardag hier vier. Samen met mijn beste maat zal ik de zaterdag op en neer gaan. Om 12 uur ( 0.00 31 juli 2005 ) precies kan iedereen mij natuurlijk feliciteren, als ik vindbaar ben heet dat. En anders bij terugkomst in de bus. Natuurlijk zal er, net als vorig jaar, op de trugweg taart of iets dergelijks aanwezig zijn om het 24e levensjaar van deze zuiderling te vieren.

Ervanuitgaande dat het net zo SUPER!!!! wordt als vorig jaar kijk ik er al zeer naar uit...

Tot snel :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ter info: vorig jaar was ik deze persoon

Waarschuw beheerder
:respect:

Vorig jaar de taart op de bus was heerlijk :yes:

Party!!! :-p

Waarschuw beheerder
Deze keer proberen om niet al helemaal naar de kloten te zijn als ik instap ;p

Waarschuw beheerder
Hahahahaaha, lijkt me niet verstandig nee ;-)
En anders vang ik je wel op op het festival terrein :-)

Waarschuw beheerder
k neem deze keer ook n trui mee naar binne, zo wat was het koud vorig jaar :(

Waarschuw beheerder
Hahahaha, de nachten in England zijn inderdaad koud ja :-(

Waarschuw beheerder
Nou kom op mensen, boeken die reis, het komt niet vaak voor dat je mijn verjaardag met me mag vieren :[

Waarschuw beheerder
Air:
Plump Dj’s
Adam Freeland
Freestylers (Live)
Hybrid
Stanton Warriors
Ali B
Rennie Pilgrem & Chickaboo
Hyper
Krafty Kuts + more

8)
Waarschuw beheerder
Dit lijkt me dus idd ff zwaar tof hè :yes:..

Valt wel in mn vakantie, dus zeer zeker een optie. Misschien in de combi met een paar dagen Londen oid..

Mmmm.. Toch maar alles op alles zette om hierheen te kunnen.
Waarschuw beheerder
Wheeeeeeeeeeeeeeeee :cry: :cry:

Ik ga het niet halen..... zit in Italie als het is :cry:
GVDGVDGVDGVDGVDVDGVDGVDVDGVDGVDGVDVDGVDGVDGVDGVDG
Waarschuw beheerder
Dus dan maar alvast bij deze....

Gefeli he Roy...

Hou nog ff een stukie taart voor me over voor volgend jaar ;) (ff invriezen ofzo)

Waarschuw beheerder
EIKEL!!!!!

neej, k eet het zelf wel op..... :(

Waarschuw beheerder
count me inn!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb die kerel van in2beats gemaild over die busreis voor twee dagen, maar nog steeds geen reactie gehad??? meer mensen dit probleem of negeert 'tie alleen mij ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 mei 2005 om 08:22:
ooh echt gaan jullie al boeken?
aaah voor hoeveel dagen... ik moet ook hoor!

En weet jij al voor hoeveel dagen je gaat?
Waarschuw beheerder
Ik wil ook, ik ga deze shit proberen te regelen
Waarschuw beheerder
ik zit extreem te twijfelen..............ik ben nl bang dat ik echt geen cent meer over hou, omdat ik al naar zoveel feesten ga...aan de andere kant: Dit is wel een uniek feessie waar ik als dance liefhebber toch een x bij wil zijn........twijfel twijfel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 00:20:
ik heb die kerel van in2beats gemaild over die busreis voor twee dagen, maar nog steeds geen reactie gehad??? meer mensen dit probleem of negeert 'tie alleen mij ;)

Ik beloof je, je krijgt dit weekend een antwoord. Het is de afgelopen weken een complete chaos geweest. Ik ga dit weekend alle mail behandelen en aanmeldingen updaten :-)
Mijn excuses o:)

Waarschuw beheerder
braaf iwan B)

Waarschuw beheerder
dat mailtje wordt morgen dus o:) ?

Waarschuw beheerder
hij is ontvangen: begon me bijna zorgen te maken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals het er nu naar uit ziet zit dit feestje er voor mij niet in :(
No money!! :s

Waarschuw beheerder
Dat is wel minder sunnie :-(
Nog even snel proberen iets te regelen ;-)
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is wel minder sunnie
Nog even snel proberen iets te regelen

Misschien kan ik een sponsorloop organiseren?! Ga ik heel hard rondjes rennen voor geld :p

Kijk nou wie daar in de line up staat!!!
Ali B
:O :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op maandag 13 juni 2005 om 22:59:
Kijk nou wie daar in de line up staat!!!

Ali B

Joh, zou het toevallig niet een artiesten naam kunnen zijn, van een NIET-rapper?? het is zó 2004 om zo te reageren ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Global op maandag 13 juni 2005 om 22:45:
http://www.travel2dance.nl/dance_travel_detail.php?id=

Beetje jammer dat In2Beats niet op die site staat als vervoer :[

En die line up was al heel lang bekend hoor sunnie :-p
Waarschuw beheerder
donateur
En die line up was al heel lang bekend hoor sunnie

Ja, maar mijn reactie was ook uit 2004, dus vandaar..... ;)

Beetje jammer dat In2Beats niet op die site staat als vervoer

Even een mailtje sturen en aanmelden!
Waarschuw beheerder
Wil In2Beats best bij vervoer plaatsen.
Alleen waar staat de info omtrent jullie busreizen naar Godskitchen Global Gathering.

kan het niet vinden of kijk ik niet goed??????

Waarschuw beheerder
deze en deze links kunnen je helpen ;) ( nieuwsberichten hier op Pf, maargoed :x )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De site van In2Beats word nog helemaal verbouwd half, dus kan hem nog niet update, maar dit gaat spoedig gebeuren! :-p
Waarschuw beheerder
Okeee url van In2beats is toegevoegd.

Waarschuw beheerder
Ik zit nog zwaar te twijfelen.. Ik vind t echt een supergeile line-up..
Even kijken wie er allemaal mee willen...

Waarschuw beheerder
Geld wordt komende week als het goed is overgemaakt

Waarschuw beheerder
Naam: Jurgen
Beroep: Student/Barkeeper

Toch niet in cafe bolle ofzo :/

Waarschuw beheerder
Party time :yes:

Waarschuw beheerder
Sow, voor de mensen die 2 dagen gaan, of willen, prijs is 260 euro, en het is een mooi 3 sterren hotel op slecht 20km van het festival af. De touingcar bus rijd heen en weer :-)

Waarschuw beheerder
Geld ga k zo overmaken ;)

Waarschuw beheerder
Hahahaha, voor de zaterdag alleen ziet het er naar uit dat er 2 bussen richting GkGG vertrekken :-p
Misschien wel 3 o:)

Waarschuw beheerder
das mooi, heb je genoeg taart dan?? ;p

Waarschuw beheerder
Dat moet ik tegen die tijd even regelen, want ik ga waarschijnlijk dinsdags al naar Stratford, helpen met de opbouw en productie tijdens het evenement :-p

Waarschuw beheerder
wel doen :[

Waarschuw beheerder
Ja ja, komt goed meneer, we gaan je taart regelen :-)
Waarschuw beheerder
donateur
hmm, ik moet ook eens vervoer gaan fixen, begint wel dichtbij te komen :O

Waarschuw beheerder
Tom :o, ga je ook mn verjaardag vieren ;p
Waarschuw beheerder
donateur
als je het zo wil zien :P

ja Roy (l)

Waarschuw beheerder
Tom :lief:

Ga je 2 dagen, of 1??

Kom ook met de bus man ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 dagen natuurlijk :D

Er moet een persaanvraag voor pf ingediend worden, dan kan ik er wellicht foto's nemen.

Kan ik ook alleen busreis boeken?

Waarschuw beheerder
Nou, vraag het Nawi ;)

Dan zie je me de 2e dag wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ghehe... niet de eerste dag?

Waarschuw beheerder
neej, de week erna ook N1 en zonder werk, en vakantie over n week gaat dat ff niet lukken...

Waarschuw beheerder
En we gaan nog niet naar huis...........nog langer niet ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je nog 1 pleke over? ik zit in Ibiza dus ik vog het n u niet even.( doe ik al van hetr begin dat hierben aangekomen en meeste zullen het zelden zeggen, denk ik)(n of zoiets

DOLFIJNEN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof dat wij jou ook niet helemaal volgen Daan ;)

Waarschuw beheerder
Ik volg het al jaren niet............kan ook nergens route borden vinden o:)

Waarschuw beheerder
We gaan we gaan,....:bounce:

Waarschuw beheerder
Long Marston Airfield.............here we come o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik volg het al jaren niet............kan ook nergens route borden vinden

Je moet bij Hoevelaken linksaf :yes:

Waarschuw beheerder
Hoevelaken????
euhm...........volgens de borden is de richting naar Annemarie der bed bij Weert rechtdoor :[
Waarschuw beheerder
donateur
Toutes directions, is ook altijd goed!

Waarschuw beheerder
Nah..........volg liever borden 'sexy annemaier bed' :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bed is erg leeg hoor nu, aangezien ik achter de computer zit.

Waarschuw beheerder
ga weg dan :[

Waarschuw beheerder
Daarom was dat bed ook zo interesant, omdat ie leeg was :-p

Waarschuw beheerder
Wie komt er in mijn bedje slapen wanneer k jarig ben o:)
Waarschuw beheerder
donateur
damn, wat zou ik hier graag naar toe willen!!!!

zit echt te twijfelen door de prijzen. Niet alleen het feest, dat vind ik het geld wel waard, maar de hele reis en alles er bij... :(

Lijkt me echt een superparty!
Waarschuw beheerder
zit echt te twijfelen door de prijzen. Niet alleen het feest, dat vind ik het geld wel waard, maar de hele reis en alles er bij..

De reis er omheen is ook heel erg leuk zeker als er een groot deel van vorig jaar weer mee gaan.(Ik skip dit jaar omdat ik geen zin en geld voor 2 dagen hebt, hopelijk word het volgend jaar weer gewoon 1 dag)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 5 juli 2005 om 16:31:
.(Ik skip dit jaar omdat ik geen zin en geld voor 2 dagen hebt, hopelijk word het volgend jaar weer gewoon 1 dag)

dat is dus ook mijn probleem...
Ik geloof helemaal dat het onwijs tof is, ook de reis er omheen enzo, maar het is gewoon fokking veel geld ff voor een weekendje weer (ben ook naar HH Academy geweest in Londen begin dit jaar, dus weet een beetje hoe of wat ;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 5 juli 2005 om 16:47:
ben ook naar HH Academy geweest in Londen begin dit jaar, dus weet een beetje hoe of wat

Je bent op eigen houtje geweest met overnachtingen en dergelijke, dan is het idd erg duur.

Als je met de bus gaat (als je daar trek in hebt), danis het stukken goedkoper.

Ik wil mee, maar krijg niemand zover om met me mee te gaan, echt een stel mietjes zijn die vrienden van me.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 5 juli 2005 om 17:10:
Ik wil mee, maar krijg niemand zover om met me mee te gaan, echt een stel mietjes zijn die vrienden van me.

maar dan is zo'n busreis toch ideaal om in je uppie te gaan? zat bekenden van PF neem ik aan? :D

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 5 juli 2005 om 17:10:
Je bent op eigen houtje geweest met overnachtingen en dergelijke, dan is het idd erg duur.

ja, da's waar ja... wat kost het met de bus dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 5 juli 2005 om 18:03:
maar dan is zo'n busreis toch ideaal om in je uppie te gaan? zat bekenden van PF neem ik aan?

Ga toch liever naar feesten met mensen die ik goed ken.

Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 5 juli 2005 om 18:03:
ja, da's waar ja... wat kost het met de bus dan?

HHA? 90 euro.

GKGG is 140 euro voor de zaterdag en 220 euro voor beide dagen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 5 juli 2005 om 16:31:
(Ik skip dit jaar omdat ik geen zin en geld voor 2 dagen hebt, hopelijk word het volgend jaar weer gewoon 1 dag)

Ik weet niet, maar je kan dit jaar ook gewoon 1 dag hoor, voor 140 euro o:)
Het is niet ALLEEN maar 2 dagen, je kan 2 opties doen.

Enneh, de vrijdag EN Zaterdag is 260 euro als je Incl. Hotel doet :-p
En ALLEEN de zaterdag is dus 140 euro o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 5 juli 2005 om 18:37:
GKGG is 140 euro voor de zaterdag en 220 euro voor beide dagen.

is het dan inclusief hotel ofzo?

blijf het toch net ff iets te veel vinden, zeker als m'n vriend ook meegaat.. is toch met z'n 2en 280 of 440 euro. en dan nog eten en drinken enzo :/

naja, denk er nog wel ff over na, neem aan dat het nog niet uitverkocht is of dat de bus al vol zit, toch?

Waarschuw beheerder
De bussen zitten nog niet vol, maar gaat wel hard
Waarschuw beheerder
Ik weet niet, maar je kan dit jaar ook gewoon 1 dag hoor, voor 140 euro o:)
Het is niet ALLEEN maar 2 dagen, je kan 2 opties doen.

I know maar blijft voor mij een hoop geld. Of jullie moeten ff met de pet rond gaan onder het motto `Die kale hageneez moet mee ole ole`;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar als je zaterdags ben je dan op tyd binnen voor het feest? wil namelijk zaterdags niks missen:nee:

Waarschuw beheerder
De bus komt tussen 16:00 / 16:30 aan, dus misschien dat je de eerste 2 openings uurtjes mist

Waarschuw beheerder
geld is overgemaakt voor het hele weekend: godskitchen, here I come :woepwoep: :bounce: :woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
hoe lang is het met de bus/boot rijden/varen?

Waarschuw beheerder
uurtje of 10 denk.... :)

Als we wel n andere chauffeur krijgen, en geen ongelukken meemaken :S
Waarschuw beheerder

Hehehe sweet memory`s van vorig jaar.
Waarschuw beheerder
Das mooi.
Ga denk ik wel alleen de zaterdag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 17:49:

Hahahaha, dit jaar heeft In2Beats geleerd van zijn foute, en zijn de route's die de bus rijd nu al uitgestipeld. Geen binnendoor weg meer, maar enkel maar snelweg tot aan het festival(zoals de terugweg verliep dus). :-p

Waarschuw beheerder
Mooi, dat betekend dus ook 2 uur eerder aankomen op het Festival :yes:

Owja, trouwens, ook eerder vertrekken helpt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik twijfel nog steeds verdomme....
waarom is het dan ook zo leuk! :(

Waarschuw beheerder
Meegaan :yes:

Krijg je taart op de trugweg en mag je voor me zingen o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 20:18:
Meegaan

Krijg je taart op de trugweg en mag je voor me zingen

je maakt het me nu wel héél erg moeilijk! :D

Waarschuw beheerder
oke, je mag me ook nog zoenen :o!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 20:23:
oke, je mag me ook nog zoenen !!!!!

:O
ok, you've got me!

:cheer:

;)

Waarschuw beheerder
voor hoe lang :x :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 20:36:
voor hoe lang

zo lang het duurt :D

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
We gaan gewoon dik feesten :yes:

Waarschuw beheerder
Zo moeilijk is het niet :/
Waarschuw beheerder
donateur
fuck he.... aanslagen gezien??
Zou nu niet graag naar Londen gaan eigenlijk... :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 7 juli 2005 om 13:25:
Zou nu niet graag naar Londen gaan eigenlijk...

waar slaat dat nou weer op: kan echt overal gebeuren. mocht het al-qaida zijn; nederland is ook handlanger van de vs, dus kan net zo goed hier gebeuren > ga je toch ook niet dv skippen?? zwaar fucked up dat het is gebeurd, maar ga niet mijn feestje in engeland daardoor verpesten

Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk, ze gaan mn verjaardag niet verneuken hoor :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 13:34:
waar slaat dat nou weer op: kan echt overal gebeuren. mocht het al-qaida zijn; nederland is ook handlanger van de vs, dus kan net zo goed hier gebeuren > ga je toch ook niet dv skippen?? zwaar fucked up dat het is gebeurd, maar ga niet mijn feestje in engeland daardoor verpesten

ik zeg alleen dat ik nu niet graag naar londen ga :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het er nu juist heel veilig is :yes:

Maar goed, het zal niet de meest gezellige plek zijn op het moment.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 7 juli 2005 om 13:25:
Zou nu niet graag naar Londen gaan eigenlijk... :no:

ik zou er nu eigelijk wel willen zitten maar das ook omdat ik nog steeds geen conact heb kunnen leggen met een paar vrienden die daar wonen.
Waarschuw beheerder
ben ik nu blij dat ik op vakantie ben als godskitchen is...
stuk veiliger....

uuhh

NEEEE ik wil nog steeds mee... :cry:

Waarschuw beheerder
In de Techno Area zijn er nog paar hele leuke namen bij geplaatst :-p
Monika Kruse en Jack de Marseille :-p en TinTin Chambers :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 19:53:
Monika Kruse en Jack de Marseille

:kwijl:

Waarschuw beheerder
:kwijl: :yes:
Waarschuw beheerder
zijn der nog kaarten voor de bus en het feest, zo ja waar kan je die vinden dan lijkt me mega vette party!

Waarschuw beheerder
Er zijn nog plekken beschikbaar, voor zowel de Vrijdag & Zaterdag, als de zaterdag alleen :-p
Dus iedereen is welkom
Mail naar: iwan_gerbes@yahoo.com
Waarschuw beheerder
so ik zie dat wij niet de enigen zijn vanuit NL die naar engeland reizen.

enig idee hoeveel bussen ergaan?

wij gaan op eigen vervoer, wij blijven na het feest nog een aantal dagen in england.

Waarschuw beheerder
Er gaat een Lexion bus met 35 mensen voor de vrijdag en zaterdag, er gaat een In2Beats bus met zo een 49 mensen voor de vrijdag en zaterdag en een In2Beats bus enkel de zaterdag met zo een 49 mensen.............als alles goed gaat ;-)
Waarschuw beheerder
begin er al ontzettend veel zin in te krijgen! :yes:

:D

Waarschuw beheerder
Wij ook :-)
En ondanks alle problematiek in England momenteel, gaan wij gewoon door. Wij gaan er een feestje van maken samen met die engelse :yes:
Waarschuw beheerder
What the fuck doet ALI B daar in de line up????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oc op vrijdag 15 juli 2005 om 12:39:
What the fuck doet ALI B daar in de line up????

Ali B is resident dj bij de Fabric en draait Breakbeat, niet die leipe mocro flavour dus ;)

Waarschuw beheerder
Het word gewoon hele tijd rondrennen om iedereen te zien :yes:
Waarschuw beheerder
niet echt nee, dan maar in de tenten blijven...

laat m'n plezier er niet door verpesten

Waarschuw beheerder
grrrrrrrr....... k doe mn verjaardagsdansje wel buiten hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Agh, het festival is op zich gewoon al 1 Sunshine :yes:
Waarschuw beheerder
engeland here we come nog ene paar nachtje's slapen, heb zin!!!

Waarschuw beheerder
he iwan, wanneer ga je wat meert informatie sturen over de reis en hoe het verder gaat?? leef namelijk nog in complete onwetenheid :(

Waarschuw beheerder
morgen komt de mailing met tijden en overige info :-) Opstaptijden voor de zaterdag liggen zoals eerder gezegd tussen de 7 en half 8, maar morgen geeft de busmaatschappij aan hoe laat dat defenitief word :-)

Waarschuw beheerder
helemaal top; begon me bijna zorgen te maken aangezien je site plat ligt ;)

Waarschuw beheerder
jah erm, iwan, zal ik maar in breda opstappen dan??

mot je die 2e naam nog hebben trouwens :)

Waarschuw beheerder
Hahahaha, je stapt gewoon op waar jij wilt :-p
Maakt mij niet uit :-p
En die 2de naam.........moet ik wel hebben inderdaad :-p

Waarschuw beheerder
denk je wel nog aan de taart voor de trugweg o:)

Waarschuw beheerder
Euhm.....ik hoop dat dat lukt :-(

Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
Weet iemand of het toegestaan is digitale camera's op mee te nemen?

het wordt honcho weer...
Waarschuw beheerder
Kolere wat een line-up :D

Jammer dat ik dit feestje veels te laat zag, kan nu niks meer geregeld worden, vrienden kunnen geen vrij meer krijgen enz en om nou alleen daarheen te gaan ... :(

Jaarlijks terugkerend iets ?

Waarschuw beheerder
Dit is een jaarlijks terug kerend iets inderdaad.

Waarschuw beheerder
40.000 mensen :-p

Waarschuw beheerder
en ik ben jarig... wat wil je nog meer :p

honcho weer op me verjaardag :(
Waarschuw beheerder
hoe laat en waar vertrekt de bus trouwens in breda, stuk waar het in stond viel weg in mijn mailtje...

Waarschuw beheerder
7:30/7:45 bij hotel brabant in Breda

Waarschuw beheerder
Zie je daar Mark ;p
Waarschuw beheerder
Timetable voor de Air area op zaterdag (omgekeerde volgorde):

Evil Nine 04.30-06.00

Stanton Warriors 03.00-04.30

Plump DJ's 01.00-03.00

Ali B 23.30-01.00

Adam Freeland 21.30-23.30

Rennie Pilgrem & Chickaboo 20.00-21.30

The Freestylers 19.00-20.00

Hyper 17.30-19.00

Krafty Kuts 16.00-17.30

Joe Ransom 14.00-16.00
Waarschuw beheerder
hejhej, ja idd zie je daar, we hebben der nu al super zin in !!! weet toevallig iemand of je ook je digitale camera mag meenemen en waar je iets van de volledige timetable kan vinden, zou relax zijn.
tot zaterdag!!

Waarschuw beheerder
vorig jaar mocht je die gewoon meenemen,

time-table krijg je bij de ingang
Waarschuw beheerder
time table koop je bij de ingang voor 6 pond :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boik op donderdag 28 juli 2005 om 21:16:
time table koop je bij de ingang voor 6 pond

Das een laminate with cord denk ik.

Waarschuw beheerder
of je kijkt goed op de grond ;)
Waarschuw beheerder
op de grond, groeien daar time tables dan..

Waarschuw beheerder
:yes:..... k neem hans kazan mee

Waarschuw beheerder
op naar de bus, en gaan met die banaan :D

Waarschuw beheerder
Time table bij de ingang voor 6 pond:vaag:. Het moet niet gekker worden!
Waarschuw beheerder
Twintig gewonden in Birmingham
In Birmingham (dichtbij stratford avon upon) liet een kortstondige wervelstorm een spoor van vernieling na. "Het gebeurde allemaal op enkele minuten tijd. Opeens lag daar een boom op een auto en kwamen andere bomen op huizen terecht. Het ziet eruit als een filmdecor", zei een ooggetuige aan de BBC. Reddingsdiensten telden in de Britse stad 20 gewonden. Veel mensen moesten de nacht doorbrengen in turnzalen die als noodpvang werden ingericht. Met speurhonden werd in beschadigde huizen naar slachtoffers gezocht die mogelijk ingeklemd waren. Volgens de Britse weerdienst haalde de wervelstorm een topsnelheid van meer dan 200 kilometer per uur.

Hoop voor de Godskitchen gangers dat het weer vandaag een beetje opknapt>>>>>>>
Waarschuw beheerder
Ik hoop het ook dat het droog blijft voor ze. Vorig jaar toen ik er was, was het tot toen dan de heetste dag van het jaar. Was heerlijk weer heen en terug, aleen snachts kan het goed afkoelen daar.

Waarschuw beheerder
Het was droog ( half uurtje miezelregen :) ), ubergeil :kwijl: en ubervet :yes:

Weer een geslaagde verjaardag, en beeeetje jammer van de mensen van vorig jaar in de bus die niet zijn meegeweest :@
Waarschuw beheerder
Juh i know had er graag bij geweest maar 2 dagen was gewoon teveel en te duur voor me, en 1 dag met muziek tot 2uur had ik geen zin in.

Hopelijk is het volgend jaar weer 1 dag en dan ben ik zeker van de partij. Nog gefeliciteerd trouwens roy ;)

Waarschuw beheerder
erm,... de zaterdag was tot 6 man :/

zaterdag 30 juli 2005
14:00 - 06:00

de vrijdag was tot 2 :/

dus je had gewoon hetzelfde kunnen meemaken als vorig jaar

Dankje :), heb voor iedereen rondjes gedanst ( niet zoals de engelsen die in de polonaise rondgaan door de tent, fuck man, die mensen hebben geen ritme, geen gevoel, geen talent, en 90 % is lelijk :D )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 15:29:
en 90 % is lelijk

Maar die andere 10% ....... :kwijl:

Waarschuw beheerder
Dat kon je toch al concluderen uit mijn antwoord??

Er is geen middenweg in Engeland :/

Waarschuw beheerder
Sow dan, volgens Link2Party.nl is In2Beats Productions een extreem slechte organisatie........ :-p
Hahahahaha, *lol*
Waarschuw beheerder
Nou Iwan,

vond wel dat je het erg matig had georganiseerd. We betalen een hoop geld en dan kunnen we 's-nachts 3 uur op een bus gaan wachten om maar iets te noemen.
Als je betaald mag je ook verwachten dat het goed georganiseerd wordt. Fouten kunnen, maar dit was duidelijk te.

grtz

Waarschuw beheerder
Daarom zeg ik, In2Beats Productions is een extreem slechte organisatie :-)
En het was inderdaad matig georganiseerd en alles :respect:
Waarschuw beheerder
Volgend jaar met een betere organisatie gaan!!!
Waarschuw beheerder
inderdaad, het was zeer matig georganiseerd.

Alleen het hotel was goed. Verder vond ik het ondermaats.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Global op dinsdag 2 augustus 2005 om 11:30:
Volgend jaar met een betere organisatie gaan!!!

Inderdaad, lijkt me een hele goeie optie voor volgend jaar :yes:
Waarschuw beheerder
Iwan, nu moet je niet doen of je er niks aan kon doen, als je iets organiseerd doe het goed of doe het niet.

Je bent gen. manager bij In2Beats, nou daar was niks van te merken. Je reageerde als een klein kind op alle problemen. Probeer ze op te lossen ipv te zeuren.

Waarschuw beheerder
Hahaha, Michel, de problemen zijn bij ons ook bekend, en daar hebben we gisteravond ook overleg over gehad op kantoor, en we gaan dit zo goed en zo kwaad mogelijk als we kunnen dit op te lossen.
Misschien moet de bus dan maar om 5:30 vertrekken om files te ontwijken, en verder zijn er nog andere dingen waar naar word gekeken, maar dat veranderd helaas niks op afgelopen weekend.

Ook wij betreuren de wegopbrekingen en files, en alle overige problemen, maar daar kan ik nu weinig aan veranderen.
En ja, dus zijn wij een extreem slechte organisatie, zoals ik al eerder zei.
Waarschuw beheerder
mag hopen dat ze bekend zijn. Als het nu dingen zijn die niet te voorzien zijn oké. Dan heb ik er vrede mee.

maar je weet bv dat de chauffeur acht uur rust nodig heeft, dan moet je niet gaan plannen dat je een half uurtje speling hebt over de hele dag.

Ik zeg niet extreem slecht, maar er zijn een aantal dingen die je had kunnen voorkomen als je er wat meer tijd in had gestoken.

grtz

Waarschuw beheerder
Daar heb je ook deels gelijk in. Maar wij proberen ook met de reizigers rekening te houden, niet super vroeg in de nacht vertrekken, en in overleg met de bus maatschappij de gulde middenweg te kiezen.
Maar voor volgend jaar zal het weer net zo gaan als in 2004, en in Oktober zullen we een bezoek brengen aan de mensen van Godskitchen om tot een goeie samenwerking te komen voor 2006(ook qua entree en de bandjes voor als er weel 2 dagen is etc.).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 14:48:
en in Oktober zullen we een bezoek brengen aan de mensen van Godskitchen om tot een goeie samenwerking te komen voor 2006

Heb je voor voorgaande edities dan geen contact gehad met de organisatie van Godskitchen om tot een goede samenwerking te komen?
Waarschuw beheerder
al met al vond ik het een knal feest echt waar, we kunnen wel gaan zeiken op iedereen maar ach de party maakt heeeel veel goed ik zelf vond het wel mee vallen met de organisatie, in ieder geval zijn der nog mensen die andere mensen een vette dag/nacht hebben bezorgt bedankt daarvoor volgend jaar der zeker bij, deze party ging nergens over(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 2 augustus 2005 om 18:18:
Heb je voor voorgaande edities dan geen contact gehad met de organisatie van Godskitchen om tot een goede samenwerking te komen?

Jawel, maar alleen telefonisch en via mail.
Nu even face to face de dingen bespreken om alles goed kort te sluiten :-p

Waarschuw beheerder
joh mensjes, wat een fucking bizar festival!! 2 dagen geweest en helemaal los gegaan :woepwoep:
Uitspraak van Boik op dinsdag 2 augustus 2005 om 14:44:
maar je weet bv dat de chauffeur acht uur rust nodig heeft, dan moet je niet gaan plannen dat je een half uurtje speling hebt over de hele dag.

ik sluit me aan bij michel; was idd bijster slecht geregeld >> die vrijdag hebben wij nog van 2.00 tot fucking 5.30 (!!) lopen wachten op die schijt bus omdat die bus chauffeur rust nodig had: zijn fouten die echt niet nodig hadden geweest. verder mochten we nog blij zijn dat het niet uitverkocht was, anders hadden we mooi daar gestaan zonder kaarten omdat iwan ze pas aan de deur kocht.
ben blij voor de toegemoetkoming voor het hotel, maar zijn inderdaad fouten die echt niet mogen...het festival zelf maakte alles verder goed :yes:
Waarschuw beheerder
Kan ik nu nooit eens rustig een paar weekjes op vakantie gaan zonder dat alles in de soep draait..... :p

Volgend jaar toch maar weer mee dan....