Partyflock

Forumonderwerp · 753684

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet dat ik een beetje vroeg ben;p, maar door dit weer denk ik juist aan de zomer:D
En ik vroeg me af wat mensen hun ervaringen bij dit feest zijn?

De prijs is namelijk wel prijzig, 70 euro voor 1 dagje...
Is het het geld waard?
En vorig jaar was er ook een busreis heen...
(Y) of (N) of zijn er ook mensen met eigen vervoer gegaan?

Link van het feest:
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/32596

xtra info:

The fifth year of this dance event will see it expanded to cover two nights - Friday and Saturday - for the first time, with camping also available, entertaining up to 50,000 people, with a range of music from across clubland.

Friday will have four arenas of live acts and DJs, run from around 5pm until 2am, and is expected to have a live-band based line-up of predominately dance acts, but also some diversity. Saturday will run from around 2pm until 6am Sunday morning, with the very best DJs from around the world. The line-up will be announced on 1st April by Pete Tong on Radio 1.

Tickets will be available for either day, or for both days with or without camping. Prices and the on-sale date are not yet available. No acts have been announced as yet.

The campsite is expected to be open from Friday morning.

The event will be broadcast by Radio 1.

They'll be more details here when available.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die set van hun live @ Palladium = :kwijl:
Waarschuw beheerder
Wanneer wordt de line up eigenlijk bekend gemaakt? UDC is supersel met line ups, das een goede zaak (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Chicane Live @ Palladium is absoluut een van de beste livesets die ik ken:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Die set heb ik inmiddels ook bijna grijs gedraaid ja.
Heb hier ergens thuis ook nog een andere cd liggen, maar heb geen flauw idee waar.

Moet ik maar eens gaan zoeken (doe ik nog wat nuttigs met mijn zondag)

UDC is supersel met line ups, das een goede zaak

Das denk ik vanwege de camping ook.

Ze kunnen nu wel de line up voor GK bekend maken, maar ik heb op het moment toch geen geld om al die kaartjes tegelijk te gaan kopen.
Zal voor GK dan toch echt moeten wachten.
Waarschuw beheerder
donateur
Goed plan, want die zou je volgens mij nog eens voor mij branden.
Waarschuw beheerder
Ze kunnen nu wel de line up voor GK bekend maken, maar ik heb op het moment toch geen geld om al die kaartjes tegelijk te gaan kopen.
Zal voor GK dan toch echt moeten wachten.

Gelijk de kaartjes kopen was ik toch al niet van plan, daar ging het mij niet om.

Er zijn deze zomer wel 10000000 opties en het is handig als je alles op tijd met elkaar kunt vergelijken. Op tijd keuzes maken kan handig zijn ivm sparen/overleggen enz enz.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat mijn zusje m ergens heeft. Geen flauw idee waar alleen.
Heb vanmorgen ook al door allerlei rondslingerende cd;s gezocht (op zoek naar een verzamelaar van Madonna), maar ben toen ook geen chicane tegen gekomen.

Zal zo maar eens gaan koekeloeren nog....
Waarschuw beheerder
donateur
Als je die verzamelaar van Madonna vind, daar wil ik graag ook een kopietje van:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik dus nergens vinden. Maar ik heb nog 1 optie, het cd mapje van Han. En daar ga ik dus NU echt even naar op zoek :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zoekt en gij zult vinden:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoera! Die van Chicane heb ik in ieder geval gevonden :D

En die van Madge ook :yes:

Luisteren!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:nee: Kopieren!
Waarschuw beheerder
donateur
Die van Chicane ga ik zo kopieren. Ben eerst die van Madonna aan het luisteren en ga nog even zelf een selectie maken en misshcien wat andere dingen toevoegen ook.
En daarna dus branden ja. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent :lief:
Waarschuw beheerder
Ik wil ook heeeeel graag gaan, maar twijfel nog eenbeetje.

Dat komt omdat er eigenlijk 3 Engesle festivals zijn waar ik een x heen wil: Godskitchen, Creamfields en Gatecrashes Summer Sound System.

Vooral over Creamfields hoor ik goeie verhalen.

Maar goed, ik zie nog wel welke het wordt hihi, ben iig alvast aan het sparen voor de reis. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Sparen, das bij mij nou altijd net het probleem:(
Waarschuw beheerder
donateur
Precies!
Waarschuw beheerder
Vooral over Creamfields hoor ik goeie verhalen.

Op Engelse fora werd mij massaal Godskitchen aangeraden.

Maar als ik luister naar een aantal setjes van Creamfields, oa 1 van Paul Oakenfold :kwijl:, dan zal ik Creamfields in de toekomst ook wel een keer een kans geven.
Waarschuw beheerder
donateur
Niet zeuren mensen, we gaan gewoon! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als die bus er op de terugweg maar extra lang over doet;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is toch wel een vereiste! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Een extra keer heen en weer met de boot mag ook wel:d Of met zo'n nachtboot vanaf Hoek van Holland en dan de hele nacht terror aan boord;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja haha prachtig man!
Dat zou wat zijn! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Het scheelt al een hoop dat het naar Godskitchen een stuk verder rijden is dan naar HHA.

Weet je wat mooi zou zijn? Als we nou op de heenweg snel op het feest zijn. Dat dat feest zich dan verplaatst terwijl wij ons de beentjes uit het lijf dansen en als het dan afgelopen is, dat we dan opeens honderden kilometers verder moeten terugrijden! :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
op de heenweg doorrijden, terugweg boeit niet zo. altyd wel leuk om naar je werk te bellen als je nog in het buitenland bent:devil: of nog leuker, zelf gebelt worden door je baas terwijl je zelf nog op een afterparty staat:D

Waarschuw beheerder
Ik ben vorige zomer geweest en ik kan je vertellen dat dit feest zeker de moeite waard is. Is 1 van mijn leukste feesten tot nu toe. We waren met een busreis gegaan die ook nog op partyflock gepromoot werd. Normaal ga ik naar feesten met een hele groep, maar dit keer was ik alleen met een vriendin. Maar toch een supercool feest gehad, line up was super en de locatie is ook echt vet. Die Engelsen zijn alleen een beetje raar. Ze vinden het gelijk helemaal geweldig als je uit NL komt haha.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat mooi zou zijn? Als we nou op de heenweg snel op het feest zijn. Dat dat feest zich dan verplaatst terwijl wij ons de beentjes uit het lijf dansen en als het dan afgelopen is, dat we dan opeens honderden kilometers verder moeten terugrijden!:d:d

Zoiets ad ik ook al over de trip naar Finland gezegd. Heen vliegen, terug met de bus:d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil de line-up :bounce:
8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil zoveelO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil meer! :D
Waarschuw beheerder
line-up wordt bekend op 2 april.. nog ff geduld. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je dit jaar Boik??

Waarschuw beheerder
heb d'r afgelopen jaren alleen maar slechte verhalen over gehoord van bezoekers en mensen die d'r zijn wezen draaien. en het werd kennelijk elk jaar erger.. :/
Waarschuw beheerder
-> kamikaze, als het aan mij ligt wel. ff nog wat vrienden meeritselen en dan komt het allemaal goed :)

ga jij ook dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het wel, wil d'r al lang genoeg heen, dit jaar maar eens tijd voor vrijmaken dus :)
Waarschuw beheerder
nice. heb er nu al zin in. nog maar 4 maandjes
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah precies, beetje relaxed rondhangen tussen allemaal dwaze Engelsen... geweldig :9
Waarschuw beheerder
hahaha, ja, dwaze engelsen zijn het zeker. Het lijkt wel Carnaval als je daar bent.
Allemaal uitgedost.

ergens bovenin staat een link naar foto's...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat juist echt gaaf hoor, dat die engelsen zo maf zijn :yes:
Is weer eens wat anders dan het nederlandse partyvolk.

Zoiets ad ik ook al over de trip naar Finland gezegd. Heen vliegen, terug met de bus

Ja maar jij was niet zo fantasierijk om te bedenken dat de locatie zich, terwijl wij er aan het feesten zijn, steeds verder van Nederland verwijderd O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik wil hier op zich ook graag heen, maar 70 euro voor 1 dag is vrij prijzig :O
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en met die 70 euro ben je er nog niet (letterlijk en figuurlijk).

Waarschuw beheerder
In2Beats is druk bezig de prijs zo laag mogelijk te houden!
Echter de kaartjes voor 2 dagen zijn 90 pound, en enkel voor de zaterdag 52,50 pound!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht gewoon op In2Beats z'n prijs :yes:

Waarschuw beheerder
Hahaha, we zijn in gesprek met de busmaatschappij o:)
Word in ieder geval weer super, en beter verzorgd dan vorig jaar(zowieso weer gratis broodjes aan boord zolang het aanwezig is) :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar jij was niet zo fantasierijk om te bedenken dat de locatie zich, terwijl wij er aan het feesten zijn, steeds verder van Nederland verwijderdO:)

Nee, ik heb toch ook lang niet zo'n grrot voorstellingsvermogen als jij hebt:s

Waarschuw beheerder
donateur
je moet dit gewoon een keertje meegemaakt hebben :jaja:

het feest zelf was erg gaaf, maar je kunt wel merken dat nederland een topper is qua festivals organiseren.
het eten was op het festival te ranzig voor woorden :/
maar goed, dat is bijzaak ;)

idd veel gekke engelsen :jaja: erg leuk :D

busreis erg gezellig, veel leuke mensen ontmoet die ik nog steeds af en toe zie en spreek :)

Word in ieder geval weer super, en beter verzorgd dan vorig jaar(zowieso weer gratis broodjes aan boord zolang het aanwezig is)

... en een buschauffeur die in 1x de weg kan vinden ;p

maar goed: het is het geld absoluut waard! was echt een van de leukste feesten die ik ooit heb meegemaakt! en daarbij zal de line up ook niet tegen gaan vallen denk ik!
Waarschuw beheerder
donateur
het eten was op het festival te ranzig voor woorden:(

Eet toch nooit op feestjesO:)
Waarschuw beheerder
Ik ga ook denk :D:) , lijkt me onwijs vet om te doen :D:)

Waarschuw beheerder
donateur
nee, maar die engelsen maken hun reputatie betreft eten dus echt waar 8) een patatje bakken kunnen ze geeneens!

maarja, je komt dr niet om te eten ;)