Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hallo?
hoi meissie
pff sorry hoor, zit echt met me gedachten ergens anders de laatste dagen.
Maar goed.gisteren om even voor 14.00 zijn bij mijn zusje dr vliezen gebroken...om 17.00 waren de weeen nog niet zo heftig dat ze naar het ziekenhuis moet, maar durf haar echt nu niet te bellen..dalijk is ze al bezig met kakken hihi tjeempie zit in de zenuwen hierzo zeg...
Maar goed me nichtje komt hopelijk vandaag nog
Ze gaat heten Joanna ben zo benieuwd zeg..maar aan de andere kant ook wel vreemd,omdat ik zelf nog zwanger ben hahaha ken nou helemaal niet wachte tot die van mij er is en ik moet nog 15 weken wachten
hoor je nog wel eens wat van die jongen waar je zwanger van ben of helemaal niks
was ff benieuwd hoe jullie dat gaan doen
gaat john het herkennen die kleine of hebben jullie nog goed contact ?
als je er niet over wil praten begrijp ik het ook hoor
Gisteren zat john nog tegen me buik te praten en zei: je bent dan niet biologisch gezien mijn kindje,maar ben toch je vader d8 dat ik het even niet meer had. Dus dat zit helemaal goed
beter toch , beter zo dan anders
en als die kleine er is kom ik zeker wel ff x kijken en pakje brengen vink altijd wle leuk
dus heb ik weer excuus
hihihi
nog gefeliciteerd het meis met je nichtje
Tis wel schatje hoor
dat geloof ik wel ja
echt een moppie
Goed hoor
Alleen had geen internet meer dus was er even tussen uit,maar alles gaat goed en met jullie ?
leven we nog!!!!!!!
mensen, ik kan niet zitten. gossie niet normaal..
pff hoop dat het zo voorbij is..nog 12 weken te gaanvandaag me kraampakket opgehaald..nou niet te geloven wat daar inzit.
Ik vind het alleen wel verschrikkelijk dat er van die smerige dikke maandverband in zit, sorry moest het ff kwijt.
als ik dat aan moet doen, nou lekker, loop je erbij alsof je in je broek heb gescheten
vertel
Kan niet w8en tot het helemaal af is
hahaha
lief zeg...zo die is ie zo kwijt. Zijn allemaal rooie zie ik
kan nog aanhouden hoor dikke buik..gaat vanzelf weg, hoeft niet persee wat in te zitten
En 5 is al best een hoop, die van mij had er ook maar 5
ja leuk man
en die andere is nu ook zwanger van je of las ik dat nou verkeerd ??
anders blijven ze hier aan de gang hihi
haha
ja das waar
nou komen net bij de dierenarts vandaag en zijn dr 5 hij zei precies wat jij net ook typte
dus ze heefte r wat voor gehad en nu lekker in mandje bij komen
nou meis spreek je snelik ga naar huis
doei doei
voor me creme kleurig kitten is 100 euro geboden hahah zo lekker zeg,kan ik mooi gebruiken
Als hij ze weg doet, moet hij de mensen gewoon laten bieden.
ja toch das wel lekker
nou ze zijn net een paar dagen oud en ze is ze nu al allemaal kwijt 250 per stuk
dan duurt het de mensen te lang en hoor je niks meer van.
Ik hoop voor jullie dat het wel lukt en ze ze netjes komen ophalen..oh wel aanbetaling vragen he
anders komen er alleen maar mensen kijken
kijken is kopen
ik had toen al foto's gestuurd, is meer dan genoeg!!
maar eentje heb ik zelf weggestuurd hoor
wat een stilte hier
waar is iedereen
zometeen op ghosttown
en hoest met ja daar alles lekker aan de andere kant
En meis was Ghosttown nog iets ? vond de line up niet echt super bijzonder
vrijdag te horen gehad dat na 30 juni mijn contract niet word verlengt dus tja dan even zoeken voor wat anders
was ook niet zo bijzonder pas rond een uur of 5 werd er pas beetje lekker gedraaid er was er storing geluid was kut muziek was kut vloei afgepkat dus kon me jointje ook niet roken dus was er al weer helemaal klaar mee
en was alleen met me broertje dus ja is toch ook anders als dat je met een hele groep gaat
en wat voor werk ga je doen dan en doe je nu ??
Willen jullie even op Iepie stemmen?
Kijk uit anders ga ik naast mijn schoenen lopen
Hoorde wel dat er goed werd afgesloten
Willen jullie even op Iepie stemmen?
wat een stilte hier
waar is iedereen
shir hoe gaat het met je buikje
heb al last van oefenweeen
En aangezien me moeder dus niet mee wou.Wat ik eigenlijk had verwacht, maar blijft KUT.
kraamhotel+zorg is ook allemaal geregeld
wil hem nou wel in me armen hebben hoor
ikke
Is dat nou wat zo'n kraamhotel ?