Partyflock

Forumonderwerp · 751888
20399x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik zoek een leuke witte laarzen maar ik vind niet in winkelen maar er zijn wel paar witte laarzen maar vind ik niet zo mooi..

maar weten jullie iets wel waar de leuke witte laarzen..?
kan ook via internet bestellen maarja..

ik hoop het dat jullie mij helpt..

alvast bedankt..

kuzz linda
Waarschuw beheerder
Ik vind die witte laarzen die *PrInCeSsPeAcH* laat zien persoonlijk best wel mooi. Met een sexy hoge dunne hak. Daar zie ik graag een dame op lopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je hoeft niet te herhalen hoor !
nouw ik geef mijn mening en krijg gelijk gezeik hiero jullie zijn stelletje kindjes !!
zielig gewoon om op mij te reageren !!!!!!!
Waarschuw beheerder
Nee, jij niet wou je zeggen. Wil je per se t laatste woord hebben of lijkt dat maar zo?
Waarschuw beheerder
donateur
heb je mijn eigen trouwens al eens gezien? :)
[img width=480 height=640]http://members.home.nl/hermienvg/Peach%20gedeelte/PICT0067.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
Die had ik al gezien jah. Maar die blijven ook zeker mooi hoor! (Y):D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wit is zo snel vies

Waarschuw beheerder
BAH ... van witte dingen aan je voeten ogen je voeten groter ...

aangezien ik maatje 45 heb B)
Waarschuw beheerder
:kwijl: Ja, die van princesspeach zijn GEIL :kwijl: (K) erop :P

Wendy>> Hahaha, neej zette alleen de foto neer.. vind ze GEIL bij meisjes, heb er geen zelf in bezit hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
kunnen jullie een afvondje stappen met dansen en zelfs hakken (of doen jullie daar niet aan,of kunnen jullie het nie) de hele avond vol houde op schoenen met hakken ?

Er bestaan ook mooie witte puntschoenen zonder hak hoor ;) En ja dat hou je heel de avond vol :jaja: En nee aan hakken doe ik nie idd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij kan je niet lezen ik weet heus wel dat er laarzen zijn zonder hakken maar ik vroeg toch met hakken !
Waarschuw beheerder
donateur
En volgensmij heb jij overtollige puntschoenagressie ofzo :S

En een hele avond op hakschoenen met of zonder puntneus hou ik niet vol nee :| Vandaar dat ik het ook niet doe..
Waarschuw beheerder
helmaal nie hoor ! maar ik zeg mijn mening en krijg gelijk gezeik ! en jullie gaan er op door, nou ik dan net zow hard :P:P !!!
Waarschuw beheerder
Als ze t laatste woord maar kennen hebben. Eens moet t gewoon genoeg wezen.
Waarschuw beheerder
jullie zeiken toch door ga ik door met op jullie zeiken/iriteren :P:P hehe !!
:P gaaf plaatjuh ! :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
je bent een schande voor mijn leeftijd MoHWiJf :no:
Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
Manwijf :/
Waarschuw beheerder
donateur
jullie zeiken toch door ga ik door met op jullie zeiken/iriteren hehe !!

Van mij mag je ;) Ieder z'n mening idd..

ik vind die schoenen op het plaatje van para-stamp-wijf niet om aan te zien.. Omgekeerde wereld haha..
Waarschuw beheerder
Hey Carien,

Nice laarzen :yes:
Alleen zou ik niet op zulke hakken kunnen rondhuppelen....

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mohwijf, had jij 10 posts geleden niet gezegd dat je wegging uit dit topic? want je hebt niks nieuws te melden en blijft maar doorzeiken.

je kan het ook gewoon zeggen als je aandacht tekort komt, of dat je misschien iets mist in je leventje.

en ga nu maar lekker in de zandbak spelen.
Waarschuw beheerder
hahahahah jah maar jullie zijn zielig beetje op door gaan nou.. doe dat ook !! waarom bemoei jij je er mee ?? is nergens voor nodig !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Witte laarzen zijn stoer :jaja:

Waarschuw beheerder
Mensen, nou niet langer zeiken over MOH-kindje, ff praktisch nadenken en dan:

*gewoon negeren*

ontopic:

Witte laarzen kunnen heel mooi zijn voor een vrouw. Bijvoorbeeld die in de foto van Prinsess Peach :)

Waarschuw beheerder
inderdaad, die zijn mooi, maar hebben ze die ook in het zwart?
Waarschuw beheerder
Vast wel :yes:
Waarschuw beheerder
Bedoelde je deze:
[img width=200 height=364]http://www.ernest.fr/ete2005/036-01.jpg[/img]

Want die hebben ze ook zo:
[img width=200 height=364]http://www.ernest.fr/ete2005/059-01.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Bij ons in de winkel worden meer witte laarzen verkocht dan andere. Ik vind ze ook gaaf, draag ze zelf ook meestal. Net onder de knie vind ik het mooiste, niet hoger dus.

Waarschuw beheerder
nee bedoel deze

[img]tp://members.home.nl/hermienvg/Peach%20gedeelte/PICT0067.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
Ligt het aan mij maar ik kan deze niet openen.
Waarschuw beheerder
Ja ik zie hier ook geen image.Waarschijnlijk een foutje gemaakt ;)
Waarschuw beheerder
ik vind die schoenen op het plaatje van para-stamp-wijf niet om aan te zien.. Omgekeerde wereld haha..

ieder zn eigen smaak:D
ALS het je eigen smaak ook is dan wel he
want dr zijn veel mensen die lopen ieder jaar maar gewoon de mode achterna,..en die hebben ieder jaar dus weer n andere smaak,..en dat snap ik niet
Waarschuw beheerder
Vind ik ook. Maar.......... je moet ook weer niet voor gek lopen. Dus als ronde neus in is loop ik niet met punten. Maar ik heb ook witte cowboylaarzen die kun je eigenlijk altijd wel dragen, zomer en winter, mode of niet. Toch?.
Waarschuw beheerder
Vind ik ook. Maar.......... je moet ook weer niet voor gek lopen. Dus als ronde neus in is loop ik niet met punten

waarom niet?
gaat dr toch om wat JIJ mooi vind en niet wat IN is:o
Waarschuw beheerder
komt misschien omdat ik zelf in een schoenenwinkel werk. Je kan dan moeilijk (vind ik) met laarzen aanlopen die 'uit' zijn. Onze chef stimuleert trouwens om laarzen te dragen, hij denkt dat we daarmeer door verkopen. Zou kunnen.
Waarschuw beheerder
Als je het mooi vind ,draag je het toch gewoon.
Mode of niet :) Ik zie graag high heeled laarzen, dus voor
mij moeten ze het zeker niet laten ;)

R E S P E C T
Waarschuw beheerder
is ook zo, maar dan wel onder de knie want anders wordt het zo sletterig vind ik. Toch verkopen we er best veel van, bijv. aan marokkaanse meisjes, ik dacht dat die zo preuts waren.
Waarschuw beheerder
:respect: Annetjuh :respect:
Waarschuw beheerder
Witte laarzen! :)

[img cacheid=00089a20001806f0ac2bf4f81a00a75484]https://photo.partyflock.nl/images/32510/main/150137.jpg[/img]

:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
deze vind ik wel gaaf, van mij hoeven ze trouwens niet te glimmen, net of je uit een showroom ben weggelopen
Waarschuw beheerder
deze vind ik ook leuk.
Waarschuw beheerder
heb ook die witte cowboy laarzen gekocht super gewoon echt heel mooi voor de zomer en de winter trouwens ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij verkopen die zelf niet, maar iuk heb ze vorige maand gekocht bij taft in amsterdam. staan leuk met je broek er in, wel met een strakke broek natuurlijk (ha ha)
Waarschuw beheerder
Taft rules ja :kwijl:

Shoebaloo ook :kwijl:

Waarschuw beheerder
Ik vind witte laarzen opzich wel mooi maar houd niet van puntschoenen...(bijna) Alle witte laarzen die ze nu verkopen zijn met punt... :S
Waarschuw beheerder
maar die ronde vind ik niks, zo mannelijk staan weet je. ik heb best kleine voeten, maatje 37, en dan staan die punten beter (vind ik).