Partyflock

Forumonderwerp · 751888
20391x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik zoek een leuke witte laarzen maar ik vind niet in winkelen maar er zijn wel paar witte laarzen maar vind ik niet zo mooi..

maar weten jullie iets wel waar de leuke witte laarzen..?
kan ook via internet bestellen maarja..

ik hoop het dat jullie mij helpt..

alvast bedankt..

kuzz linda
Waarschuw beheerder
Moet jij nodig zeggen, met die achterlijke 'anti-puntschoenen' site.
Waarschuw beheerder
ik mag toch mijn mening geven dat doe jij toch ook...
Waarschuw beheerder
Waarom stel je die vraag dan.
Waarschuw beheerder
zie dat je het gemak er van krijgt.. dat je het achterlijk vind dan vind je dat maar! ik HAAT PUNTSCHOENEN en ik zeg dat maar word gelijk aan gevallen hiero !! ga tox ook nie zeiken als jij ergens op tegen bent moet ieder tox zelf weten !!!
Waarschuw beheerder
Moet je niet zomaar komen met je anti-puntschoenen!!

En je dan stom afvragen waarom mensen erop ingaan!

Ik haat dat antipuntschoen gelul!!!

Puntschoenen rule!!!!!!!!!! :[
Waarschuw beheerder
donateur
lekker on topic weer :gaap:
Waarschuw beheerder
nouw als jij dat vind fijn !!
ik zeg ANTIPUNTSCHOENEN !!!
euhz ff vraagje je bent een man he.. ach laat ook maar...
en trouwens ik vraag me helemaal nie af waarom mensen er op in gaan , dat je het lef hebt !
wat ik al net zei Ieder zijn eigen mening ! ga toch ook nie reageren wat jij er allemaal neer typt interseerd me nie eens ! AJUh !
Waarschuw beheerder
Ja, goedzo, je kan lezen, MAN ja!!!

Als je het niet mooi vind, optiefen dan maar!!

On-topic: [img width=480 height=640 cacheid=00088b160017d4de6d88818e1a00a49bc5]https://photo.partyflock.nl/images/23241/main/114066.jpg[/img]

Heerlijk geile witte (punt)laarzen!!!! :kwijl:!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
lekker elkaars mening respecteren :jaja: daar is een forum voor :jaja:
Waarschuw beheerder
ga helemaal nie weg voor jou !
ooooooooww wat geil weet je wat geil is..
een kist in je kont !
Waarschuw beheerder
dat vind ik nou ook angeldoll maar meneertje genaamd QQ snapt dat niet helemaal...
Waarschuw beheerder
Tja, als jij dat geil vindt, fijn voor je, have fun! (Y) :vaag:

Ga maar uithuilen op die kut antipuntschoenen site ofzo (Y)
Waarschuw beheerder
ga jij maar huilen omdat je net een harde shop van kisten tegen je ase kreeg...
tja ik weet al wat jij geil vind punten in je kont !! ofnie..?
dit is egt zielig QQ !!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ga maar uithuilen op die kut antipuntschoenen site ofzo (Y)

als zij nou vind dat ze puntschoenen niet mooi vind is dat haar goed recht :jaja: net zoals dat ze dat ook gewoon mag verkondigen :jaja:

en als jij het er niet mee eens bent, dan reageer je er toch lekker niet op? ipv ruzie te gaan lopen uitlokken :/
Waarschuw beheerder
:gaap: Typisch een 'mohwijf'

On-topic: Geile witte puntlaarzennnnnnnnnn :yes: :kwijl:

[img width=480 height=639 cacheid=00088b190017d4e02155764f1a00a49c98]https://photo.partyflock.nl/images/24508/main/108519.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: Typisch een 'mohwijf'

:gaap: typisch iemand die generaliseert en van puntschoenen houdt :gaap:
Waarschuw beheerder
Da's geen generalisatie maar een bevestiging van een reeds bestaande mening :)
Waarschuw beheerder
donateur
een mening gebaseerd op generalisatie :jaja:
Waarschuw beheerder
Nee, gebaseerd op eerdere ervaringen zoals deze en erger :yes:

Dat hele bestaan van die site is triest, laat meisjes gewoon puntschoenen dragen. Nee, zij moeten zonodig een 'antipuntschoen' site maken.. vind dat sowieso respectloos tegenover de meisjes met puntschoenen, dus respect van mij hebben ze helemaal niet.

En die foto met dat mes erdoorheen.. (N)
Waarschuw beheerder
donateur
waarom maak jij je in godshemelsnaam zo druk om een site :frusty:

verspilling van energie :jaja:
Waarschuw beheerder
Vieze witte geile puntlaarzen B)

[img width=480 height=640]http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/photos/2005/03-19_2/images/20050320060936_flex272.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
zo lees al weer dat je nog lekker door gaat. ga mijn tijd niet aan jou verspillen ik geef mijn mening en jij de jouwe !! waarom reageer je eigelijk niet op : sincera ?? dat wil ik dan wel eens weten..
Waarschuw beheerder
donateur
nooit gehoord van .. www.antipuntschoenen.nl ???

ooit gehoord van je bek houden want daar gaat het helemaal niet over in dit topic?

Waarschuw beheerder
To QQ-> die witte laarzen heb ik ook!!! En na IQ zagen ze er precies zo uit als die van jou haha.....

Waarschuw beheerder
als die van de foto bedoel ik dus want zie dat het jou laarzen dus niet zijn :-D
Waarschuw beheerder
ooit gehoord van je bek houden want daar gaat het helemaal niet over in dit topic?

jij ooit gehoord van je bek houde ?
ik mag mijn mening toch geven dat doen er meer !! en jullie allemaal maar zeiken als jullie het niet aanstaart !
Waarschuw beheerder
donateur
vraagt zij: "wat vind je van puntschoenen?"
nee, ze heeft een vraag over witte laarzen en waar je die kan krijgen
om dan zomaar uit het niets te gaan zeggen dat je puntschoenen haat is dus in dit topic helemaal niet van belang en dus zinloos commentaar
je bent van harte uitgenodigt om je commentaar te leveren bij 1 van de zovele "wat vind je van puntschoenen" topics
Waarschuw beheerder
hahahahahaha maar alleen mij daar op aan spreken ???!!
er is nog iemand die zijn mening geeft die puntenschoene VRESELIJK vind.. en ik zei dit ook, maar als ik het zeg word er gelijk gezeikt.. waarom besteed je aandacht aan mij is niet goed voor je !!! ga ook niet meer verder in discussie met jullie !!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de tekst van de andere persoon niet zien staan anders had ik er precies hetzelfde neergezet
tuurlijk mag je je mening geven en zeggen dat je puntschoenen haat, maar gewoon niet in DIT topic, want dan komt er weer een eindeloze discussie en dan wordt dit topic gesloten en dat zou erg lullig zijn voor ~*BlondeBabe*~
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hee,

Puntschoen (ook al gaat het er niet over) is toch gewoon het topPUNT van vrouwelijkheid.
Legerkistjes is absoluut niet vrouwelijk en dat is geen mening, maar een FEIT
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet of het al is gezegd maar bij axi schoen heb je trouwens ook witte kaplaarzen voor 39 euro dacht ik
Waarschuw beheerder
waarom spreek je die nie nu nog aan dan.. alleen maar mij.. tja daar weet je crks geen antwoord op.. "jah heb ik nie zien staan" ag moet beter uit je ogen kijken ! staat zelfs boven mij 1ste opmerking dus maak mij niet wijs dat je dat niet gelezen hebt ! en trouwens had het helemaal nie over kisten bij vrouwen.
kisten bij vrouwen zijn stoer en bij mannen geil !!
hahahahah

Waarschuw beheerder
MoHWiJf , ik noem geen namen toch??

Kisten bij vrouwen vind ik echt NOT DONE.

Wat voor schoenen draag jij dan??
Waarschuw beheerder
neej maar je zegt het wel zo van.. is een feit neej is een mening want jij vind het niet mooi nou fijn is jou mening maar val mij er niet mee lastig..
ik draag nike's hoeso dan...????
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik lieg :gaap:...ik zag het wel staan, maar ik durfde er gewoon geen commentaar op te maken omdat ik bang ben :vaag:
ik spreek die persoon nu niet meer aan omdat het nu geen zin meer heeft
zoals ik al zei...het gaat hier over witte laarzen en niet over wat je van puntschoenen vind

dit soort laarzen komen volgens mij in...een beetje in de cowboyrichting
ik denk dat ik ze zelf ook eens ga halen, want ze zijn wel hip :)
(nee ik doe niet mee met de mode, maar dit is gewoon toevallig mode die ik leuk vind)

[img]http://www.ernest.fr/ete2005/036-01.jpg[/img]
(ook te koop bij axischoen in verschillende soorten kleuren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik droeg ook nike's toen ik 17 was.
Denk je werkelijk dat je de rest van je leven nike's zult dragen?

Ik dacht dat wel toen, maar doe dat ook niet meer.
Waarschuw beheerder
princesspeach of hoe je dan wel niet heet dat antwoord slaat gewoon totaal nergens op want waarom reageer je dan wel op mij...?? !!!!!!!
misschien niet nee maar denk dan maar niet dat ik dan op puntschoenen ga lopen !!
1 keer gedaan nouw.. jonge als ik zie hoe ze er op lopen niet normaal !! is toch niet fijn lopen...
sportschoenen zijn ook veel fijner om op te lopen zeg nou zelf.. kunnen jullie een afvondje stappen met dansen en zelfs hakken (of doen jullie daar niet aan,of kunnen jullie het nie) de hele avond vol houde op schoenen met hakken ?

Waarschuw beheerder
Ja door nikes verpest je een beetje je voetjes.
Nou ja niet verpesten, maar eerder verwennen.

Hele hoge trek ik ook niet hele nacht. Maar meestal voel ik het dan toch allemaal niet zo goed meer.

En hakken doe ik eigenlijk al jaren niet echt meer, heel soms als ik wat jeugd prikkels krijg.
Waarschuw beheerder
hoeso verwennen ?

nou dan ,dan zijn hakken toch alleen maar voor de mooiheid.
maaru ik ga me tijd hier niet verder verdoen(vind ik zonde)
want als ik wat zeg,word er toch van alles tegen mij gezegt omdat jullie het er niet mee eens zijn.. mja ga het nie 100 x herhalen.. want ze luisteren toch niet !!!!

Waarschuw beheerder
mja ga het nie 100 x herhalen.. want ze luisteren toch niet !!!!

Wat voor wijsheid moeten we dan van je leren dat we naar je moeten luisteren?

Inge

Waarschuw beheerder
Nou Nikes zitten best lekker.
Als je dat veel draagt kun je zeker niet meer tegen gewone schoenen.

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.mag.nl/collection/
2e plaatje: witte met rode rozen :) :kwijl:
daaronder staan ze in het zwart en bruin
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar ik wil niet eens puntschoenen en hakken dragen kijk iedereen gaat zich er mee bemoeien ! inge&cris hint voor jou !
egt de laatste keer dat ik het zeg ! IEDEREEN ZIJN EIGEN MENING !! en bemoei je niet met mij doe ik ook niet bij jou !
Waarschuw beheerder
Je hebt je mening wel duidelijk gemaakt hier denk. Blijf er dan niet op doorhameren. Snap al helemaal niet dat je op n topic gaat reageren als je er toch niks mee hebt. Je mag best je mening geven over iets maar lijkt wel of je je wil opdringen aan de rest die wel normaal n topic willen voeren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het systeem werkt nog niet helemaal perfect.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik geloof dat jij degene bent die zich ermee gaat bemoeien. Dit topic gaat niet over wat je van witte laarzen vindt, maar welke je mooi vindt. Het enige wat jij doet is eens lekker mensen klieren met je 'eigen mening'.

Dat de zon maar weer snel mag schijnen, kun je weer lekker buiten gaan spelen. :flower:

Kinderen die zich vervelen. :no:

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
ja die laarzen gaan dus inkomen revlis
maar ik vind deze collectie niet zo mooi eigenlijk
mwah, die witte hebben wel wat, maar ik zal ze zelf niet zo snel kopen :)