Ken je dat.. dat je iemand zo leuk vindt, dat je, wanneer je je in zou beelden dat je samen met hem of haar bent, niet eens meer sex hoeft.. dat samen zijn de ultieme voldoening biedt, innig omarmd.. ? Leuke dingen doen, knuffelen en dvdtje kijken, etc.. elkaar aankijken alleen al meer intens is dan welke climax dan ook..
2687x bekeken
Ken je dat.. dat je iemand zo leuk vindt, dat je, wanneer je je in zou beelden dat je samen met hem of haar bent, niet eens meer sex hoeft.. dat samen zijn de ultieme voldoening biedt, innig omarmd.. ? Leuke dingen doen, knuffelen en dvdtje kijken, etc.. elkaar aankijken alleen al meer intens is dan welke climax dan ook..
relaxed gevoel he!
ik zeg niet dat iemand mij moet geloven en ook al zeker niet dat ik geen sex wil of hoef in mijn relatie.. mensen die mij kennen die zullen dat ook zeker niet verwachten, maar ik heb wel een sterke romantische kant in mij en dit gevoel ken ik zeer zeker.. en dat vind ik nou het ultieme gevoel.. dat je iemand ziet en alleen maar vast wilt houden.. ik heb het zelfs zo eens gehad dat ik tijdens het sexen stopte en zij ook overigens, met tranen in onze ogen gewoon elkaar vasthielden.. uniek is dat, geweldig en overtreffend.. heerlijk.. jammer dat het zo schaars is, zulke momenten
donateur
Nee dat ken ik niet.
Misschien na de overgang, als mijn libido tot nul is gedaald.
Misschien na de overgang, als mijn libido tot nul is gedaald.
gadverdamme wat een goedkope kreet is dit nou weer zeg?
kom jij uit een replay cd ofzo ?
wheheheh lekker je softe kant laten zien zodat je hopelijk pb's krijgt van leuke meisjes?
haha het nivo is weer gezet.. er bestaat natuurlijk voor alle non romanticozos alleen zwart wit.. als ik zeg, "ik zie haar en dan wil ik haar alleen vast houden, innig in elkaars ogen kijken en dan ff geen sex".. dan komen sommigen aan met "WA NOU, in een reloatie geejn sex!? Dies gek!".. zucht.. ja precies dat zeg ik (NOT!).. er zijn er maar weinig die inderdaad dit dus kennen en begrijpen, grappig dat het weer alleen de meisjes zijn die kennelijk een romantische inslag hebben.
En op zoek naar geile pb berichtjes.. zucht, get a life, net of ik daarom verlegen zit. Ik vind het wel grappig in deze oppervlakkige PF maatschappij eens een diepgaand onderwerp te droppen, echter had ik het natuurlijk kunnen voorspellen dat ik zulke reacties zou krijgen.
Maar ik garandeer elke stoerdoenerij mannetje en meisje hier dat er een moment gaat komen dat je dit mee gaat maken, althans ik hoop het voor je, want dat is nog puurder dan welke vorm van liefde dan ook.. en dan merk je misschien dat je volwassen wordt en niet meer zo stoer hoeft te doen of een player hoeft te zijn als je dit soort dingen zegt, maar het echt meent. Misschien had ik 10 jaar later voor jullie dit neer moeten zetten hahaha
wel komisch
En op zoek naar geile pb berichtjes.. zucht, get a life, net of ik daarom verlegen zit. Ik vind het wel grappig in deze oppervlakkige PF maatschappij eens een diepgaand onderwerp te droppen, echter had ik het natuurlijk kunnen voorspellen dat ik zulke reacties zou krijgen.
Maar ik garandeer elke stoerdoenerij mannetje en meisje hier dat er een moment gaat komen dat je dit mee gaat maken, althans ik hoop het voor je, want dat is nog puurder dan welke vorm van liefde dan ook.. en dan merk je misschien dat je volwassen wordt en niet meer zo stoer hoeft te doen of een player hoeft te zijn als je dit soort dingen zegt, maar het echt meent. Misschien had ik 10 jaar later voor jullie dit neer moeten zetten hahaha
wel komisch
ik denk ook wel dat je na 3 uur innig knufflen een keer zoiets hebt van...word dr hier nou nog es een keertje flink geneukt of hoe zit dat?
maar goed.....
dames....kennen jullie dat? dat je met je konijntje,zo zacht en zo lief,lekker in de achtertuin aan het spelen bent met het gras,zo vers en zo groen,kietelend tussen je tenen.......en dat je lief vanuit de keuken roep,schat wil je thee? en dat je dan samen gezellig thee gat zitten nippen...een heerlijke thee getrokken van echte indiase theeblaadjes waarna je samen zuchtend en elkaar diep in de ogen starend op de bank neervalt terwijl Kenny Rogers zachtjes uit de luidsprekers van de radio klinkt.....
op opeens heb je het......
waar ben ik in godsnaam mee bezig?!?!
maar goed.....
dames....kennen jullie dat? dat je met je konijntje,zo zacht en zo lief,lekker in de achtertuin aan het spelen bent met het gras,zo vers en zo groen,kietelend tussen je tenen.......en dat je lief vanuit de keuken roep,schat wil je thee? en dat je dan samen gezellig thee gat zitten nippen...een heerlijke thee getrokken van echte indiase theeblaadjes waarna je samen zuchtend en elkaar diep in de ogen starend op de bank neervalt terwijl Kenny Rogers zachtjes uit de luidsprekers van de radio klinkt.....
op opeens heb je het......
waar ben ik in godsnaam mee bezig?!?!
In een goede relatie kun je lust en liefde juist heel goed combineren, dat is de kracht ervan 
Vaak is de lust of de liefde na een tijdje verdwenen bij sommige relaties, veel mensen snappen ook niet dat een relatie goed houden betekent dat je er altijd aan zult moeten blijven werken, doe je dat niet wordt het een sleur...
Alles draait om de juiste balans!

Vaak is de lust of de liefde na een tijdje verdwenen bij sommige relaties, veel mensen snappen ook niet dat een relatie goed houden betekent dat je er altijd aan zult moeten blijven werken, doe je dat niet wordt het een sleur...
Alles draait om de juiste balans!
en toen kregen we nog een wijze les ook!!
wat een feest vandaag!!!!
mee eens bridget en aangezien de lust er vaak 100x sneller bij is dan de liefde (we trekken elkaar immers in eerste instantie aan op uiterlijk en geur) is het in mijn perceptie een zeer mooi iets als je bij die eerste blikken of zelfs in een relatie ook die momenten hebt van.. nu ff geen sex, ik wil gewoon bij je zijn, ik wil je aankijken.. neuken kan altijd nog, maar de honger naar stilte en passie in je ziel en ogen wil ik nu.. dat is idd de balans ik hoor hier eigenlijk alleen maar de oppervlakkige non emotionele egocentrische lusten
Liefde is voor iedereen weer anders denk ik ook, pas als je iemand hebt gevonden die er hetzelfde over denkt als jij doet heeft je relatie een kans van slagen 
Je moet ook samen groeien in een relatie en je moet niemand anders nodig hebben om het leuk te hebben, kortom naast lovers moet je ook elkaar beste maatjes zijn.
Ja ja het valt nog niet mee zo'n liefdesrelatie
Je moet ook samen groeien in een relatie en je moet niemand anders nodig hebben om het leuk te hebben, kortom naast lovers moet je ook elkaar beste maatjes zijn.
Ja ja het valt nog niet mee zo'n liefdesrelatie
Jamie........luister pik....
ik ken dat gevoel......en ik ben dr ook blij mee....
maar jij bent overduidelijk uit op aandacht van vrouwen die voor dit soort blabla in katzwijm vallen...nou hartstikke leuk voor je en succes dr mee maar dan moet je niet aangebrand zijn als dr 1 of 2 mensen zijn die daar doorheen prikken........
maar jij bent overduidelijk uit op aandacht van vrouwen die voor dit soort blabla in katzwijm vallen...nou hartstikke leuk voor je en succes dr mee maar dan moet je niet aangebrand zijn als dr 1 of 2 mensen zijn die daar doorheen prikken........
Bridget, ik heb het niet over een relatie, maar het gevoel dat iemand kan hebben op basis van verliefdheid.. misschien hebben die 2 elkaar nog niet eens gesproken..
en Djidon, de enige die zo doorzichtig is ben jij en het enige waar jij doorheen prikt ben jezelf met je veroordelingen richting mensen die je niet kent. Maar als DAT jouw player ding is van "kijk mij nou eerlijk en slim zijn" bravo, doe je ding
of grow up either way..
Ik hoef geen PBs van niemand niet, doe dat dan ook vooral niet, ik hoef van niemand extra aandacht heb er niet eens tijd voor, maar wat ik wel heel graag zie is een gozer die hetzelfde kent en heeft ervaren, het zijn toch immers niet de "stoere" boys die alleen hun mond open durven te trekken..???
en Djidon, de enige die zo doorzichtig is ben jij en het enige waar jij doorheen prikt ben jezelf met je veroordelingen richting mensen die je niet kent. Maar als DAT jouw player ding is van "kijk mij nou eerlijk en slim zijn" bravo, doe je ding
Ik hoef geen PBs van niemand niet, doe dat dan ook vooral niet, ik hoef van niemand extra aandacht heb er niet eens tijd voor, maar wat ik wel heel graag zie is een gozer die hetzelfde kent en heeft ervaren, het zijn toch immers niet de "stoere" boys die alleen hun mond open durven te trekken..???
laatste aanpassing
maar wat ik wel heel graag zie is een gozer die hetzelfde kent en heeft ervaren, het zijn toch immers niet de "stoere" boys die alleen hun mond open durven te trekken..?
zit jij wel bij de juiste opticien?
Jamie........luister pik....
en dan kan je wel gaan lopen bleren dat mensen niet zo stoer moeten doen....jij verdient er je geld mee....met je Original Bad Boy......
mijn naam is direct gerelateerd aan mijn muziekstijl en manier van draaien/presenteren. Typisch dat jij dat niet snapt .. maar je hebt je doorgrondigheid al getoond dus had ook niets anders verwacht
en als er " .. " staat betekent dat iets speciaals..
maar genoeg poezenpraat, hoe jij in elkaar steekt heb je duidelijk laten merken, waar ik op zoek naar ben zijn mensen die het kennen, hebben ervaren en er iets over willen vertellen.. met name de mannen die dat hebben. Meisjes zijn doorgaans toch romantischer dus nu het woord aan de mannen
maar genoeg poezenpraat, hoe jij in elkaar steekt heb je duidelijk laten merken, waar ik op zoek naar ben zijn mensen die het kennen, hebben ervaren en er iets over willen vertellen.. met name de mannen die dat hebben. Meisjes zijn doorgaans toch romantischer dus nu het woord aan de mannen
donateur
kom jij uit een replay cd ofzo ?
Ohw help...
nu zie je maar weer dat hier f*cking veel mensen zijn zonder respect...
Alhoewel dit in jullie oppervlakkige oortjes misschien weer freaky klinkt.
Jullie zouden nu eindelijlk eens moeten inzien dat iedereen uniek is en dat het dus ook geen nut heeft om iemand af te kraken.
en over dat gevoel... Dat ken ik zeker
Liefde zit in kleine dingetjes. Soms is het de sex, soms een blik in elkaars ogen en soms zelfs een blunder.
nu zie je maar weer dat hier f*cking veel mensen zijn zonder respect...
Alhoewel dit in jullie oppervlakkige oortjes misschien weer freaky klinkt.
Jullie zouden nu eindelijlk eens moeten inzien dat iedereen uniek is en dat het dus ook geen nut heeft om iemand af te kraken.
en over dat gevoel... Dat ken ik zeker
dat hoort bij zn badboy act!!
whehehehehehehe...........
lache dit!! oke....als het over het gevoel gaat (maar dit heb ik al eerder gezegd) ja dat ken ik ook wel ja,tuurlijk! als een keer goed verliefd bent geweest ken je allemaal dit gevoel toch wel?
maar deze meneer...hahahaha.... deze meneer zit hier de gevoelige jongen uit te hangen!! ouwe playert!!
en dan pissig worden op mij....goeie move!
lache dit!! oke....als het over het gevoel gaat (maar dit heb ik al eerder gezegd) ja dat ken ik ook wel ja,tuurlijk! als een keer goed verliefd bent geweest ken je allemaal dit gevoel toch wel?
maar deze meneer...hahahaha.... deze meneer zit hier de gevoelige jongen uit te hangen!! ouwe playert!!
lekkerrrrrrr sentimenteeeeeel!!!
wordt er sip van!!!
haha concurrentie heeft ie niet in zijn categorie
en denk maar wat je wilt mannetje haha!
jij bent echt het type dat elke topic omdraait tot een "kijk mij nou slim en bijdehand zijn, oh ik ben zo tof en de ander niet" .. maar daarmee sla je dus finaal de plank mis .. of misschien heb ik het mis en past dat juist in het nivo van dit forum? Aangezien de weinige diepzinnige reacties hier.. op een paar wijze en volwassen mensen na!
enne BAD BOY 4 LIFE inderdaad! voor jou een raadsel wat dat nou eigenlijk inhoudt hahahahaha
en denk maar wat je wilt mannetje haha!
jij bent echt het type dat elke topic omdraait tot een "kijk mij nou slim en bijdehand zijn, oh ik ben zo tof en de ander niet" .. maar daarmee sla je dus finaal de plank mis .. of misschien heb ik het mis en past dat juist in het nivo van dit forum? Aangezien de weinige diepzinnige reacties hier.. op een paar wijze en volwassen mensen na!
enne BAD BOY 4 LIFE inderdaad! voor jou een raadsel wat dat nou eigenlijk inhoudt hahahahaha
nee dan had ik idd anders gereageerd, maar het is heel logisch voor iemand van 17 om nog niet die diepte ervaringen te hebben meegemaakt, niets mis mee, toen ik 17 was dacht ik ook alleen nog maar aan sex.. nu ook wel
maar 50% ook zeker aan romantiek..
en Nymfo.. aangezien ik dat wel doe was ik dus ook op zoek naar anderen hun reacties, helaas geen mannen
en Nymfo.. aangezien ik dat wel doe was ik dus ook op zoek naar anderen hun reacties, helaas geen mannen
Hmmmz... is het dan zo zeldzaam dat mensen voor hun 18e nadenken?
het niet zeldzaam maar heel logisch dat iemand van 17 vaak, niet altijd, maar vaak wel, minder ervaring heeft dan iemand van 30.. en vaak worden de liefde gevoelens ook heftiger en zwaarder naar mate je ouder wordt..
je hoeft je overigens ook niet gelijk te gaan verdedigen als je nog geen 30 bent.. ieder heeft zijn eigen levensloop en als je die ervaring wel hebt, hoor ik het ook graag
heeft niets met dommigheid te maken lieve Quingess, maar met ervaring.. ben ik dom omdat ik 29 ben en niet de ervaring heb van iemand van 50? Tuurlijk niet, ik mis alleen nog de kansen van ervaring die iemand van 50 jaar 21 jaar meer heeft gehad.. is gewoon de natuurlijke loop van het leven.. Ik ken er maar zat hoor hele wijze meisjes van 17, maar wees ook gewoon lekker 17! er is niets meer jammer dan te snel volwassen worden!
Jaimie, post is ff een foto van die meid.
Misschien dat me dan wat gaat dagen wat je bedoeld.
Misschien dat me dan wat gaat dagen wat je bedoeld.
haha goeie! echter heb ik geen foto van der omdat er niemand is bij wie ik dit momenteel heb. Ik herinnerde me iets uit het verleden alleen helaas heb ik de ervaring dat al mijn exen mij vreselijk pijn hebben gedaan en dus doet die foto het ook niet meer voor mij.. zodra ik het weer heb zal een foto plaatsten van haar
Jaimie,je neus groet jongen.
Er is heus wel een meid die je leuk vind en waarbij je je inbeeld om gezellig een DVD te kijken,anders begin je deze topic niet (begrijpend lezen)
Voor de draad ermee!
Er is heus wel een meid die je leuk vind en waarbij je je inbeeld om gezellig een DVD te kijken,anders begin je deze topic niet (begrijpend lezen)
Voor de draad ermee!
haha Marcello
Ik snap je hoor en wellicht heb je wel gelijk dat er ergens wel iemand is, maar het is niet echt iemand die nu een rol speelt in mijn leven. Het is idd ook wel een herinnering aan iemand die ik ken maar nog nooit echt gesproken heb.. maar dat is meer bewondering voor haar, geen verliefdheid.. soms kan ik nogal eens wegdromen en wellicht voel ik dan een emotie die ik graag zou willen voelen maar die bij een ontmoeting volkomen misplaatst is.. je fantaseert iemand immers altijd leuker dan de werkelijkheid en maar heel soms heb je het dat de werkelijkheid net zo leuk is..
Ik snap je hoor en wellicht heb je wel gelijk dat er ergens wel iemand is, maar het is niet echt iemand die nu een rol speelt in mijn leven. Het is idd ook wel een herinnering aan iemand die ik ken maar nog nooit echt gesproken heb.. maar dat is meer bewondering voor haar, geen verliefdheid.. soms kan ik nogal eens wegdromen en wellicht voel ik dan een emotie die ik graag zou willen voelen maar die bij een ontmoeting volkomen misplaatst is.. je fantaseert iemand immers altijd leuker dan de werkelijkheid en maar heel soms heb je het dat de werkelijkheid net zo leuk is..
CarmenV 23 februari 2005 20:10
djidon,
Believe half of what you see, not much of what you hear, but all of what you know, because all you can ever know is what you know...
So just keep your mouth shut.. And don't project your own frustrations on somebody else.
djidon,
Believe half of what you see, not much of what you hear, but all of what you know, because all you can ever know is what you know...
So just keep your mouth shut.. And don't project your own frustrations on somebody else.
ain't nobody frustraded......biiiihaaaaaaaaatch
maar goed,dit is het laatste wat ik dr over te zeggen heb en dan laat ik jullie weer lekker met rust met jullie onzin,toen ik vanmorgen inlogde had ik een zeer intressant pbtje...
Haha, jij prikt makkelijk door Jaimie heen hé...zoetsappig dat hij zich voordoet en ondertussen een onwijse player en bad boy (pfff) is...dat heeft hij wel bewezen
now....i rest MY case......
Jaimie...je bent een player en je komt dr goed mee weg,je hebt je prima ingedekt,more power to you maar word niet pissed als je word doorzien....vrind....
whehehehehehehe...........
hahah
Haha, jij prikt makkelijk door Jaimie heen hé...zoetsappig dat hij zich voordoet en ondertussen een onwijse player en bad boy (pfff) is...dat heeft hij wel bewezen
Jaimie...je bent een player en je komt dr goed mee weg,je hebt je prima ingedekt,more power to you maar word niet pissed als je word doorzien....vrind....
wedden dat dat berichtje af kwam van Miss BB.. mijn ex, die mij 3x gedumpt heeft en ik maar haar blijven steunen en lief doen.. helpen met der ouders en haar emotionele frustraties, dat nadat ze me 3x gedumpt heeft.. en dan 6 weken later kom ik een ander meisje tegen met wie ik alleen soms uit ga en huppa.. mevrouw is gelijk over de zeik en gaat rond zieken.. laat me niet lachen, soort zoekt soort! het is duidelijk wat voor mensen jij aantrekt Djidon.. zelfde nivo!
laat me toch niet lachen, stelletje pubers hahaha
Haha, heb je nou echt niet in de gaten dat je jezelf zwaar voor lul zet Djidon? Jij krijgt 1 berichtje van een frusty emowrak en je gelooft gelijk alles... ik krijg diverse berichtjes van dames over jouw belachelijke houding en zieligheid.. misschien wordt het tijd om jezelf bezig te houden met andere zaken? Want dit doet je alleen maar ten goede bij mensen van een bepaald nivo, je bent 28 jaar zie ik.. lijkt me niet dat je voor altijd in groep 8 rond wil blijven hangen? haha mannetje
*dondert bijna van zn stoel van het lachen vanwege de stuiptrekkingen van Jaimie*
knul,je moest es weten wat voor pb ik krijg over jou!! hahahahahahahaha.......
bad boy.......eerder sad boy!!
moehahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaa!!
knul,je moest es weten wat voor pb ik krijg over jou!! hahahahahahahaha.......
bad boy.......eerder sad boy!!
moehahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaa!!
en nogmaals ten overvloede voor sommigen, herhaal ik het feit dat ik dit topic begonnen ben met een serieuse item over verliefd zijn en dat het helaas weer heel duidelijk is welke mensen van betreffend nivo dit topic omtoveren tot een topic over neuken, porno en zielig gedrag..
ik had het natuurlijk kunnen weten, eigenwijs als dat ik ben toch proberen, maar ja..
ik had het natuurlijk kunnen weten, eigenwijs als dat ik ben toch proberen, maar ja..
ik plaats geen ene mallemoer,marcello.....
hij plaatst ook niks,alleen maar onzin in dit topic.....
schei nou toch uit,Jaimietje......'ken je dat gevoel van bladibladibla?'
en dan niet willen toegeven dat het een slap aftreksel van een slechte versiertruuk is...kom nou....
geef nou gewoon toe dat je dat stukje hebt geplaatst omdat je aandachtsgeil bent en dan ben je klaar......daar krijg je meer respect voor hoor...
hij plaatst ook niks,alleen maar onzin in dit topic.....
schei nou toch uit,Jaimietje......'ken je dat gevoel van bladibladibla?'
en dan niet willen toegeven dat het een slap aftreksel van een slechte versiertruuk is...kom nou....
geef nou gewoon toe dat je dat stukje hebt geplaatst omdat je aandachtsgeil bent en dan ben je klaar......daar krijg je meer respect voor hoor...
aandachtsgeil ben ik zeker.. daarom houd ik me ook bezig met mijn muziek presenteren zoals ik doe, heb ik net een videoclip geschoten waar ik heeeel vaak in beeld kom.. ja idd hoe vaker ik op het podium mag staan met 10.000 man voor me, hoe leuker...
dat wil niet zeggen dat jouw onnozele kortzichtige beredenering dat wanneer ik iets serieus plaats, dat aandachtstrekkerij is.. dat is JOUW nivo, niet het mijne. Ik begrijp dat het moeilijk is om buiten je eigen wereld te denken.. voor sommigen, van jouw nivo.. maar probeer het eens voordat je iemand veroordeelt die je niet kent en onzin uitgaat lopen kramen want je zet alleen JEZELF ermee voor lul.. en van jou of wie dan ook hoef ik geen respect, respect vraag ik aan de mensen aan wie ik laat zien dat ik het verdien.. dus ga terug naar je speelhoekje en laat het praten over serieuse onderwerpen over aan de volwassenen
*aait over je bolletje*
dat wil niet zeggen dat jouw onnozele kortzichtige beredenering dat wanneer ik iets serieus plaats, dat aandachtstrekkerij is.. dat is JOUW nivo, niet het mijne. Ik begrijp dat het moeilijk is om buiten je eigen wereld te denken.. voor sommigen, van jouw nivo.. maar probeer het eens voordat je iemand veroordeelt die je niet kent en onzin uitgaat lopen kramen want je zet alleen JEZELF ermee voor lul.. en van jou of wie dan ook hoef ik geen respect, respect vraag ik aan de mensen aan wie ik laat zien dat ik het verdien.. dus ga terug naar je speelhoekje en laat het praten over serieuse onderwerpen over aan de volwassenen
*aait over je bolletje*
hahahahahaha!!! dacht je nou echt dat indruk op me maakte met je grote praat en je mooie stoere verhalen,meneertje SAD boy?
waar is die clip dan? met je muil........
en je zal vast wel je zaakjes goed voor mekaar hebben maar daar hadden we het niet over he?
je kan het gewoon niet hebben dat iemand van mijn nivo jouw in 1 oogopslag doorheeft!
jammer he? toen dacht je dat je een hel vent was dioe mooie teksten kon schrijven en dan komt dr zo'n knurft als ik voorbij en die zegt,ow das nep....
das frustrerend!!! en dat snap ik wel......dat is ook kut,voor jou....
maar geef het maar gewoon toe,dat staat je een stuk beter dan dat spastische gespartel over hoe geweldig je wel niet bent.........original SAD boy
waar is die clip dan? met je muil........
en je zal vast wel je zaakjes goed voor mekaar hebben maar daar hadden we het niet over he?
je kan het gewoon niet hebben dat iemand van mijn nivo jouw in 1 oogopslag doorheeft!
jammer he? toen dacht je dat je een hel vent was dioe mooie teksten kon schrijven en dan komt dr zo'n knurft als ik voorbij en die zegt,ow das nep....
das frustrerend!!! en dat snap ik wel......dat is ook kut,voor jou....
maar geef het maar gewoon toe,dat staat je een stuk beter dan dat spastische gespartel over hoe geweldig je wel niet bent.........original SAD boy
laatste aanpassing
Hahaha moi emowrak jajaja
dat is nog eens respectloos om te horen...
Maar goed ff to the point...geef mij maar respect, vertrouwen en great sex in een relatie...zolang je dit alle 2 geeft en kan geven...dan is dat het ultieme
. Soms denk je te weten dat het in een relatie goed zit, maar dan kan het nog altijd zo zijn dat het belangrijkste ontbreekt en dat is RESPECT (tijdens of naderhand)!
Maar goed ff to the point...geef mij maar respect, vertrouwen en great sex in een relatie...zolang je dit alle 2 geeft en kan geven...dan is dat het ultieme
Nu wordt tie leuk, nu gaan PF-vriendinnetjes van Jaimie zich er ook nog mee bemoeien...(die mij niet eens kennen). Nouuhe daaaggg, ik heb wel wat beters te doen...Ik heb namelijk werk, en hoef niet de hele dag op PF te zitten, berichtjes te sturen en forumberichten te sturen om aandacht te krijgen!
. Ik ga weer wat doen...de mazzzzzzzzzzzzzel! Have fun...en denk allemaal een beetje aan je hart
. Life is too short...
Dat is makkelijk zeggen Marcello...niet oordelen als je mensen niet kent hé
Ik oordeel niet,ik constateer alleen dat je zelf zegt dat respect tijdens en na een relatie erg belangrijk voor je is. Geef dan zelf het goede voorbeeld door of in deze topic zelf te reageren of te denken "het is Jaimie,laat maar" maar niet achter iemand rug om PB's over hem versturen.
Dat is het enigste wat ik constateer.
Overigens is het niet netjes van de "romantische" Jaimie jouw als een emowrak af te schilderen!
Succes met werken!
het was idd niet netjes van mij.. mijn excuses daarvoor maar ik heb al zoveel shit van de desbetreffende dame over me heen gekregen en ik prikte er zo doorheen dat zij dit soort valse streken uit ging halen dat dit mijn reactie was. Ze heeft wel gelijk, vaak kom je er pas later achter hoe desrespectvol iemand kan zijn over je.. achter mijn rug om valse berichten sturen. Ik heb tot mijn uiting hier nog niet 1 keer een valse toon over haar geslagen en alles wat ik gedaan heb in mijn vrijgezellen leven na haar heeft zij totaal geen recht om over te spreken, zeker niet daar zij mij gedumpt heeft.. waarvoor overigens nog mijn dank
en als ik het zo bekijk dan vind ik mijzelf nog netjes om haar een emowrak te noemen, want ik leg de schuld bij een onderdeel van haar toestand en niet bij haar persoonlijk karakter/intentie/persoonlijkheid..
blijft erbij, soort zoekt soort..dat zie je maar.. en de lieve mensen die mij al langer kennen dan vandaag die reageren hier.. lief hoor van jullie haha, dit topic ging en gaat overigens nog steeds over verliefheid..
de harde werkelijkheid is echter wel en dat toont de uitkomst van deze reeks berichten dat verliefdheid en verdriet heel dicht bij elkaar liggen. Verdriet leidt tot frustratie en dat zien we hier maar al te veel..
Ik gun iedereen echt datgeen wat ik omschrijf in mijn topic start.. echt iedereen, ook zij die achter mijn rug om mij af probeert te maken. Want liefde overwint alles en ook al dat soort lage acties.. spijt komt later, dat heb ik je al verteld, dan piep je anders.. hopelijk dat je daarna je armen open stelt voor liefde en dan kunnen wij allen weer verder praten over mijn topic start!
blijft erbij, soort zoekt soort..dat zie je maar.. en de lieve mensen die mij al langer kennen dan vandaag die reageren hier.. lief hoor van jullie haha, dit topic ging en gaat overigens nog steeds over verliefheid..
de harde werkelijkheid is echter wel en dat toont de uitkomst van deze reeks berichten dat verliefdheid en verdriet heel dicht bij elkaar liggen. Verdriet leidt tot frustratie en dat zien we hier maar al te veel..
Ik gun iedereen echt datgeen wat ik omschrijf in mijn topic start.. echt iedereen, ook zij die achter mijn rug om mij af probeert te maken. Want liefde overwint alles en ook al dat soort lage acties.. spijt komt later, dat heb ik je al verteld, dan piep je anders.. hopelijk dat je daarna je armen open stelt voor liefde en dan kunnen wij allen weer verder praten over mijn topic start!
pffffff deze topic
bijna........!!!!!!!
bijna........!!!!!!!Ken je dat.. dat je iemand zo leuk vindt, dat je, wanneer je je in zou beelden dat je samen met hem of haar bent, niet eens meer sex hoeft.. dat samen zijn de ultieme voldoening biedt, innig omarmd.. ? Leuke dingen doen, knuffelen en dvdtje kijken, etc.. elkaar aankijken alleen al meer intens is dan welke climax dan ook..
Hoop dan maar nooit iemand zo leuk te vinden
Uhuh
kan allemaal heel mooi klinken maar zodra de sex tegenvalt blijf je niet bij elkaar omdat het zo fijn is om elkaar aan te kijken,..
Dr is meer dan sex alleen! Liefde is toch eht belangrijkst?? En als de sex niet top is dan kan je daar altijd samen nog wat aan doen
Noop,.. verliefdheid gaat over en dan,..
Dan is t houden van..
Ja das wel heel makkelijk praten,.. helaas werkt niet altijd zo,.. je kan nog zoveel van iemand houden,.. maar er moet wel een bepaalde spanning wezen,.. en als dat er neit is omdat je toch wel weet dat het tegen gaat vallen,...
Ghehe over makkelijk praten gesproken.. Denk je dat n goeie relatie je zomaar komt aanwaaien ofzo? Het is doodnormaal dat de spanning verdwijnt na n tijd maar daar moet/kan je samen aan werken! dat kan je er altijd inhouden of weer terugbrengen!
Ghehe over makkelijk praten gesproken.. Denk je dat n goeie relatie je zomaar komt aanwaaien ofzo? Het is doodnormaal dat de spanning verdwijnt na n tijd maar daar moet/kan je samen aan werken! dat kan je er altijd inhouden of weer terugbrengen!
Ja maar is er dan wel spanning als het iedere keer weer tegenvalt,.. gaat dat dan niet tegen je werken op een gegeven moment,.. ik denk van wel
Zit wat in maar als het iedere keer weer tegenvalt dan moet je er juist voor zorgen dat het n keer niet tegenvalt! En tja.. Bij mij komt sex niet op de 1e plaats en bij jou volgens mij wel als ik t goed begrijp.. Dus zo kunnen we nog wel ff doorgaan
Maar ik kan me er toch wel enigzins iets bij voorstellen wat je bedoeld
Maar ik kan me er toch wel enigzins iets bij voorstellen wat je bedoeld
Tja, ten eerste lees ik helaas weer een heleboel kortzichtige opmerkingen hier... Alles draait weer om de sex terwijl ik geloof dat dit voor NIEMAND het belangrijkste is een relatie. Het zijn juist de momenten die Jaimie beschrijft die een relatie mooi maken. Sex kun je met een ieder hebben en deze momenten heb je alleen met een bijzonder persoon.
Ik ken dit soort momenten zeer zeker...Betekent dit dat ik nu een Playette ben? Of ligt het anders omdat ik van het vrouwelijk geslacht ben. Voor de mensen die deze momenten dus niet herkennen; misschien wanneer je ooit een echte liefde hebt gevonden dat je dit dan wel herkent.
Als ik zo naar Jaimie kijk, heb ik niet het idee dat dit een topic is om aandacht te krijgen...Heb zo'n beetje het idee dat hij dat al genoeg krijgt.
Had toevallig met een zeker iemand een telefoongesprek vrijdag bij wie ik me op dezelfde manier voelde...
Ik ken dit soort momenten zeer zeker...Betekent dit dat ik nu een Playette ben? Of ligt het anders omdat ik van het vrouwelijk geslacht ben. Voor de mensen die deze momenten dus niet herkennen; misschien wanneer je ooit een echte liefde hebt gevonden dat je dit dan wel herkent.
Als ik zo naar Jaimie kijk, heb ik niet het idee dat dit een topic is om aandacht te krijgen...Heb zo'n beetje het idee dat hij dat al genoeg krijgt.
Had toevallig met een zeker iemand een telefoongesprek vrijdag bij wie ik me op dezelfde manier voelde...
laatste aanpassing
Voor de mensen die deze momenten dus niet herkennen; misschien wanneer je ooit een echte liefde hebt gevonden dat je dit dan wel herkent.
Nah ik ken het wel hoor! ....
Maar ja bij sommige mensen staat sex gewoon op de eerste plaats... Bij mij niet... Niet dat het niet lekker is.
Maar voel liever echte liefde!
laatste aanpassing
Nah ik ken het wel hoor! ....
Maar ja bij sommige mensen staat sex gewoon op de eerste plaats... Bij mij niet... Niet dat het niet lekker is.
Maar voel liever echte liefde!laatste aanpassing 13 april 2005 22:41
Maar voel liever echte liefde!laatste aanpassing 13 april 2005 22:41
Dat heb ik dus ook...Ik vind het fijner om even een arm te voelen om je heen, een kusje op je voorhoofd uit het niets, weg zwijmelen in iemands armen etc...Kortom het gevoel van echt liefde te herkennen. Beseffen dat iemand zielsveel van je houdt en dat je de hele wereld voor diegene bent. Dat zijn momenten die veel meer waard zijn dan sex!
Hoi Jaimie ik wil wel eventjes met jou knuffelen maar ik krijg die kans toch niet en trouwens ik weet niet eens wie jou bedonderd heeftO:)Sinds mijn vriend en ik uit elkaar gingen heb ik daarna ook veel verdriet gehad.
En de vrouw waar hij een kind mee heeft is de oorzaak van dit allemaal zij heeft er voor gezorgd dat wij ruzie kregen en onze relatie stuk ging.
Shit happiness ik moet verder gaan met mijn leven
En de vrouw waar hij een kind mee heeft is de oorzaak van dit allemaal zij heeft er voor gezorgd dat wij ruzie kregen en onze relatie stuk ging.
Shit happiness ik moet verder gaan met mijn leven

![[img width=400 height=40]http://www.members.lycos.nl/icurlookin4fun/images/sex.jpg[/img]](http://www.members.lycos.nl/icurlookin4fun/images/sex.jpg)

![[img width=307 height=302]http://www.nrc.nl/images/calimero.jpg[/img]](http://www.nrc.nl/images/calimero.jpg)