Partyflock

Forumonderwerp · 751036

Waarschuw beheerder
Ken je dat.. dat je iemand zo leuk vindt, dat je, wanneer je je in zou beelden dat je samen met hem of haar bent, niet eens meer sex hoeft.. dat samen zijn de ultieme voldoening biedt, innig omarmd.. ? Leuke dingen doen, knuffelen en dvdtje kijken, etc.. elkaar aankijken alleen al meer intens is dan welke climax dan ook..
Waarschuw beheerder
Lul niet zo slap :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: jij snapt hem (y)

Waarschuw beheerder
donateur
yup, zeer bekend :D

Waarschuw beheerder
:yes: :D

Waarschuw beheerder
stumper...
Waarschuw beheerder
Hij wil alleen maar dat vrouwen dat geloven :yes:

Waarschuw beheerder
Ken je dat.. dat je iemand zo leuk vindt, dat je, wanneer je je in zou beelden dat je samen met hem of haar bent, niet eens meer sex hoeft.. dat samen zijn de ultieme voldoening biedt, innig omarmd.. ? Leuke dingen doen, knuffelen en dvdtje kijken, etc.. elkaar aankijken alleen al meer intens is dan welke climax dan ook..

:yes:

relaxed gevoel he!
Waarschuw beheerder
Wowww maar dan is sex toch juist helemaal fijn :jaja:
Ik zou me geen relatie voor kunnen stellen zonder sex, dan neem ik er nog wel een broertje bij ;)

Waarschuw beheerder
*ben jij nou één van die zeldzame kerels die ns niet de l*l achterna loopt??*

mag ik n handtekening??

grapje heren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

geweldig gevoel :D (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en daarom heeft de topicopener nog steeds geen relatie,waarschijnlijk omdat de dames denken dat ie homo is omdat ie niet wil neuQen!:P
Waarschuw beheerder
Dat gevoel ken ik ja!!!:$:$:$:$
Waarschuw beheerder
donateur
*ben jij nou één van die zeldzame kerels die ns niet de l*l achterna loopt??*

net als kelly

Waarschuw beheerder
ik zeg niet dat iemand mij moet geloven en ook al zeker niet dat ik geen sex wil of hoef in mijn relatie.. mensen die mij kennen die zullen dat ook zeker niet verwachten, maar ik heb wel een sterke romantische kant in mij en dit gevoel ken ik zeer zeker.. en dat vind ik nou het ultieme gevoel.. dat je iemand ziet en alleen maar vast wilt houden.. ik heb het zelfs zo eens gehad dat ik tijdens het sexen stopte en zij ook overigens, met tranen in onze ogen gewoon elkaar vasthielden.. uniek is dat, geweldig en overtreffend.. heerlijk.. jammer dat het zo schaars is, zulke momenten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
trek eend

Waarschuw beheerder
hahahahah ziekelijk!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat ken ik niet.

Misschien na de overgang, als mijn libido tot nul is gedaald.

Waarschuw beheerder
ohw :/ hij valt toch tegen *verscheurt de handtekening en gooit t achter zich weg* 8)

Waarschuw beheerder
dan neem ik er nog wel een broertje bij

voor de sex???
Waarschuw beheerder
eerlijk gezegt heb ik daar me beste vriendin voor...

Om mee te knuffelen,dvd-tje kijken en andere leuke dingen....

Waarschuw beheerder
hee een GTT

Waarschuw beheerder
volgens mij volgens sommigen de strekking van romantiek niet.. het verdrinken in elkaars ogen gebeurt niet als je in standje 69 elkaar bezig houdt.. ik heb het over de romantiek, de passie, de intense verslaafdheid aan elkaars aanwezigheid.. dat doe je niet met je broertje of beste vriendin..
Waarschuw beheerder
donateur
eerlijk gezegt heb ik daar me beste vriendin voor...

oww, en die andere vriendin is dussuh.. voor euh..

zal ze leuk vinden..

Waarschuw beheerder

gadverdamme wat een goedkope kreet is dit nou weer zeg?
kom jij uit een replay cd ofzo ?

wheheheh lekker je softe kant laten zien zodat je hopelijk pb's krijgt van leuke meisjes?
Waarschuw beheerder
volgens mij volgens sommigen de strekking van romantiek niet.. het verdrinken in elkaars ogen gebeurt niet als je in standje 69 elkaar bezig houdt..

niet? :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kom jij uit een replay cd ofzo ?

:respect: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer hoor :/
Waarschuw beheerder
donateur
Nou sorrie hoor, maar als je zooooooooo verliefd en verlekkerd bent, dan wil je toch nix anders dan uuuuuuuren onder de lakens doorbrengen?

Of ben ik nou dom :/

Nee, ik ben niet dom :p

Waarschuw beheerder
jeetje wat een stoerdoenerij allemaal zeg, wow!

Waarschuw beheerder
ik heb het zelfs zo eens gehad dat ik tijdens het sexen stopte en zij ook overigens, met tranen in onze ogen gewoon elkaar vasthielden..

hmmm m'kay niet overdrijven...

maar al die andere stoere jongens hier die stoer lullen hebben zeker nog nooit iemand gehad waarvan ze hielden..

Waarschuw beheerder
ik heb het zelfs zo eens gehad dat ik tijdens het sexen stopte en zij ook overigens, met tranen in onze ogen gewoon elkaar vasthielden..

niet zo gauw opgeven, goede sex vereist oefening (Y)

Waarschuw beheerder
stomme droogkloot

:D
Waarschuw beheerder
In een goeie relatie hoort sex erbij...punt!!!

Heb je dat niet, ben je geen geliefden maar vrienden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ken t gevoel wel. en das vet fijn en intens.
maaruhm, een relatie zonder sex; NO WAY
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker triest weer, hij zegt niet dat hij geen seks wil, alleen dat het niet altijd hoeft.

Maar sorry, daar hoef je bij het nymfomane PF-publiek niet mee aan te komen hoor! Iedereen heeft hier de hele dag zin, en wil constant neuQen. (y)

:/

Waarschuw beheerder
donateur
ken het wel ja :)
Waarschuw beheerder
donateur
En het is hartstikke leuk zo'n intens gevoel met iemand te delen.

Waarschuw beheerder
jeetje wat een stoerdoenerij allemaal zeg, wow!

hahahaha ah joh sodemieter toch op man,hahahahah!

wheheheh ik dacht dat ik een slijmbal was maar jij bent zo zoet dat de gaten in mn bek vallen,hehehehehehe.....

ff serieus.....je doet het leuk hoor pik maar tis zo doorzichtig als maar kan.......

Waarschuw beheerder
donateur
Djin houd je bek :[ Dit bestaat :[

;)
Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen waarbij ik dat gevoel had, maar ik begrijp het wel!

Het lijkt me een heerlijk gevoel! :D :P
Waarschuw beheerder
nee dat ken ik niet :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach kom geloof je het zelf dat het bestaat?

net alsof die gozer als zijn liefje aan zijn snikkel ligt te sabbelen zegt : nee schat, laat die pijpbeurt maar zitten, ik hou zoveel van je dat dat niet meer hoeft...

Waarschuw beheerder
donateur
dvdtje kijken

alhoewel dit het niet helemaal doet voor me hoor ;)

Waarschuw beheerder
Djin houd je bek Dit bestaat

ongetwijfeld Ireen!!! dat geloof ik graag maar als je het zo op internet gaat zetten dan zeg ik...player!!

de een herkent de ander wel.....

Waarschuw beheerder
donateur
overigens denk je op den duur wel nou eh nou weet ik het wel met je innig omarmen en je dvdtjes ;d

hihihi

Waarschuw beheerder
haha het nivo is weer gezet.. er bestaat natuurlijk voor alle non romanticozos alleen zwart wit.. als ik zeg, "ik zie haar en dan wil ik haar alleen vast houden, innig in elkaars ogen kijken en dan ff geen sex".. dan komen sommigen aan met "WA NOU, in een reloatie geejn sex!? Dies gek!".. zucht.. ja precies dat zeg ik (NOT!).. er zijn er maar weinig die inderdaad dit dus kennen en begrijpen, grappig dat het weer alleen de meisjes zijn die kennelijk een romantische inslag hebben.

En op zoek naar geile pb berichtjes.. zucht, get a life, net of ik daarom verlegen zit. Ik vind het wel grappig in deze oppervlakkige PF maatschappij eens een diepgaand onderwerp te droppen, echter had ik het natuurlijk kunnen voorspellen dat ik zulke reacties zou krijgen.

Maar ik garandeer elke stoerdoenerij mannetje en meisje hier dat er een moment gaat komen dat je dit mee gaat maken, althans ik hoop het voor je, want dat is nog puurder dan welke vorm van liefde dan ook.. en dan merk je misschien dat je volwassen wordt en niet meer zo stoer hoeft te doen of een player hoeft te zijn als je dit soort dingen zegt, maar het echt meent. Misschien had ik 10 jaar later voor jullie dit neer moeten zetten hahaha

wel komisch :)
Waarschuw beheerder
Ireen, dvd-tje kijken??? O:)