haha het nivo is weer gezet.. er bestaat natuurlijk voor alle non romanticozos alleen zwart wit.. als ik zeg, "ik zie haar en dan wil ik haar alleen vast houden, innig in elkaars ogen kijken en dan ff geen sex".. dan komen sommigen aan met "WA NOU, in een reloatie geejn sex!? Dies gek!".. zucht.. ja precies dat zeg ik (NOT!).. er zijn er maar weinig die inderdaad dit dus kennen en begrijpen, grappig dat het weer alleen de meisjes zijn die kennelijk een romantische inslag hebben.
En op zoek naar geile pb berichtjes.. zucht, get a life, net of ik daarom verlegen zit. Ik vind het wel grappig in deze oppervlakkige PF maatschappij eens een diepgaand onderwerp te droppen, echter had ik het natuurlijk kunnen voorspellen dat ik zulke reacties zou krijgen.
Maar ik garandeer elke stoerdoenerij mannetje en meisje hier dat er een moment gaat komen dat je dit mee gaat maken, althans ik hoop het voor je, want dat is nog puurder dan welke vorm van liefde dan ook.. en dan merk je misschien dat je volwassen wordt en niet meer zo stoer hoeft te doen of een player hoeft te zijn als je dit soort dingen zegt, maar het echt meent. Misschien had ik 10 jaar later voor jullie dit neer moeten zetten hahaha
wel komisch