Partyflock

Forumonderwerp · 751036

Waarschuw beheerder
Ken je dat.. dat je iemand zo leuk vindt, dat je, wanneer je je in zou beelden dat je samen met hem of haar bent, niet eens meer sex hoeft.. dat samen zijn de ultieme voldoening biedt, innig omarmd.. ? Leuke dingen doen, knuffelen en dvdtje kijken, etc.. elkaar aankijken alleen al meer intens is dan welke climax dan ook..
Waarschuw beheerder
donateur
Niels :O ???

Doet me weer van je tegen vallen...
D'r wordt niet gezegd dat SEX niet lekker is, maar lekker bij iemand liggen als je echt verliefd bent hmmm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heet het dan niet gewoon vriendschap??
Waarschuw beheerder
Hoi Jaimie ik wil wel eventjes met jou knuffelen maar ik krijg die kans toch niet en trouwens ik weet niet eens wie jou bedonderd heeftO:)Sinds mijn vriend en ik uit elkaar gingen heb ik daarna ook veel verdriet gehad.
En de vrouw waar hij een kind mee heeft is de oorzaak van dit allemaal zij heeft er voor gezorgd dat wij ruzie kregen en onze relatie stuk ging.
Shit happiness ik moet verder gaan met mijn leven(k)
Waarschuw beheerder
Lekker triest weer, hij zegt niet dat hij geen seks wil, alleen dat het niet altijd hoeft.

Maar sorry, daar hoef je bij het nymfomane PF-publiek niet mee aan te komen hoor! Iedereen heeft hier de hele dag zin, en wil constant neuQen.

:respect:

Ik kan me hier ook wel in vinden hoor. Ken dat gevoel wel jah....