Partyflock
 
Forumonderwerp · 750925
 
Ik il jullie mening/ervaringen horen over relaties waar je meer dan een uur voor moet reizen..
denken jullie dat dit bij jullie zou werken..of word het niks??

Tell me :)
Me vriend woont nu kwartiertje rijden bij mij vandaan (8km) maar volgende week ga ik op me eigen in A'dam wonen(tegen 100 aan bij mij vandaan). ik hoop ewgt dat het gaat werken..! Ik zie hem dan alleen in het weekend!
iemand tips om het te gaan laten werken??
het belangrijkste is dat je er beide echt voor wil gaan!

verder tja gelukkig heb je nog de telefoon om te bellen en smsen en de pc om te msnen, berichtjes te sturen of te mailen...
verder tja uhm...?
 
ik begin er ook niet aan, elke keer zo'n afstand reizen gaat nooit lukken lijkt me
Afstand is voor mij helemaal geen probleem heb nu ook een vriendje die ver van me af woont maar ik vind het juist heerlijk dat ik hem alleen in het weekend zie dan verheug je je er ook echt op om elkaar weer te zien..:D
kheb wel s 3 uur moeten vliegen...ging uiteindelijk ook niet goed...
 
Wat je ver haalt is lekker!!!
 
Is wel te doen, maar moet wel van beide kanten komen
gues it keeps the love a life! en wat je ver haald is lekker...grrrrr:p :jaja:
Mijn vriendjes hebben tot nu toe alleen nog maar ver weg gewoond :/ misschien zoek ik ze daarom wel uit....? ;P
 
het moet kunnen als je echt gek met mekaar bent
 
moet wel kunnen :yes: Als je een relatie hebt waar je elkaar invertrouwd zeker, maar is er geen vertrouwen werkt het niet!
 
tja lastig. je moet wel erg veel vertrouwen hebben in mekaar en accepteren dat je mekaar niet erg vaak ziet. plus dat het aardig wat centen kost dat reizen ;) maar als je echt wil kan het wel. moet er wel wat voor over hebben..
Heb het wel eens gedaan, maar je moet gewoon allebei heel zkr van je zaak zijn en er wat voor over hebben :)
Werkt al 2,5 jaar prima :)
1,5 uur met de auto
Heerlijk om elkaar weer te zien na een week hard werken.
En extra genieten als je lang weekend hebt, straks weer met de pasen enzo :lief:

Tis idd alleen echt klote als je op een verloren dinsdagavond niet ff lekker bij je vent kan zijn, maar ja...ook dat went!
Als je vriend/in ver weg woont kan het ook wel lekker zijn dat je mekaar niet constant op de lip zit, maar daarentegen heeft het wat mij betreft weinig voordelen... heb nu 2 keer wat op grote afstand geprobeerd, maar het schiet niet op.
Ik denk ook dat het een beetje aan de persoon zelf ligt.