Partyflock
 
Forumonderwerp · 750925
 
Ik il jullie mening/ervaringen horen over relaties waar je meer dan een uur voor moet reizen..
denken jullie dat dit bij jullie zou werken..of word het niks??

Tell me :)
 
Ik heb het 5 jaar lang gedaan

Apeldoorn >>> Eindhoven

Toen in Eindhoven gaan wonen en toen ging het fout :S
mijn meis heeft ook een eigen huisje sinds deze week dus dat is ook nog afwachten.
Een uurtje is niets!! ;)

Ik had mijn vriendin in Indonesia leren kennen... Zij komt uit Canada, maar had besloten om in Indonesia een tijdje te gaan werken....

Sta je dan, Amsterdam Jakarta; 12 uur met de vliegtuig...
Ik had wel geluk, want mijn ouders werken voor een vliegtuig maatschappij, dus had ik de mogelijkheid om haar toch wel vaak op te zoeken... (in een jaar 4x, maar ik had er wel 6 dagen in de week voor moeten werken)

Nadat we bijna 2 jaar long distace hadden gedaan, was ze eerst naar Nederland gekomen en had ze hier 3 maanden gewoont.

Ik had haar natuurlijk naar wat feestjes meegenomen, oa Nature One en Houseqlassics.

Dat was in 2002 en nu woon ik al bijna 3 jaar in Canada...

Als je echt wilt, lukt het zeker!! ;)
 
Schrijf een brief naar all you need is love,die regelen dat ie zo bij je is....
 
ik heb een relatie van 5 jaar gehad, met de auto een uur reizen en met de trein 3 uur. Eerst jaren met de trein gereist toen ik 18 was eindelijk met de auto. Het werkte prima voor mij. Ik hoef mijn vriend niet elke dag te zien ofzo dan is mijn gevoel van vrijheid snel wel.
De relatie is nu wel over maar dat lag zeker niet aan de afstand....
moet ook zeggen dat ik mee val voor jongens die buiten de randstad wonen...hoe dat komt geen idee?
 
ik heb met een jonge die woont ongeveer 2 uur van me af:(
wil natuulk nie zegge dat ut niks word..
maja je ziet elkaar wel weinig..
maja liefde kent geen afstand he:D
 
Mijn schatje woont anderhalf uur rijden bij mij vandaan, heb er absoluut geen problemen mee, zou voor haar heel Nederland doorrijden!!!!!!! :lief:
 
das echte liefde(L)
ik woon in limburg mn ex in almere, hebben we toch 10 maanden volgehouden altijd 3 uur reizen
 
tja ze zeggen wat je van ver haalt is lekker...
Ik ben daar denk geen type voor en zou me daar door denk ik vaak depri voelen.. :(

Probeer daar gewoon niet aan te beginnen, maarja makkelijker gezegt als gedaan, want als je eenmaal verliefd bent doe je er niks meer aan.

Kben gelukkig verliefd geworden op m'n vriend, wat toen 5km/5min. reis afstand met de auto was :D
ik woon in limburg mn ex in almere
:o zijn we toch gescheiden :p
ligt aan jezelf denk of je wel of niet een relatie op afstand kan hebben....

mijn vriend woont in Wezep en ik woon zelf in de buurt van Leiden... met de trein is het ongeveer 2uurtjes en dan moet ik nog met de bus half uurtje naar Alphen of Leiden....
reis tussen de 2 a 3 uur.... maar haalt me niet uit, tuurlijk had het fijn geweest als hij dichterbij woonde, maar al zou ik 24uur naar hem onderweg zou dan zou ik dat er voor over hebben....
Ik moet 1,5 uur tot 2 uur reizen!!

Maar heb het er echt wel voor over!!!

En wat is nou 2 uur!!??!!
 
khad een ex op 4,5 uur reizen met openbaar vervoer.

werkte dus echt niet.

2 maanden en toen over.
 
Liefde kent geen afstand :D
Reizen is juist leuk, kom je nog is wat tegen onderweg enzo, altijd lachen. :P
 
Ik moet een halfuurtje in de trein zitten ofzo 8)
 
Dit werkt perfect... :jaja:
 
Liefde kent geen afstand


nou mijn liefde wel hoor.

4,5 uur reizen alleen al heen, dat heb ik er niet voor over.
niet voor haar iig.
misscien wel voor een ander.
Ik reis 40 minuten met me scooter :D maar wordt meestal opgehaald... maar hoever/lang zou jij moeten reizen naar je geliefde dan Rebel?
 
ach.. moet kunnen.. een uur reizen voor een wipje van een kwartier...
 
moet zeker wel kunnen vind ik, maar als je elkaar soms nodig hebt, valt t wel eens tegen.. ''maar n uur reizen vind ik best veel als je t allebij erg druk hebt''
t heeft ook voordelen, je zit elkaar niet zo op de lip, je doet dus gewoon je eigen ding..
 
Ik reis 40 minuten met me scooter maar wordt meestal opgehaald... maar hoever/lang zou jij moeten reizen naar je geliefde dan Rebel?


stond al in dit topic...iets meer dan een uur.
Ik vind dit reuze meevallen, doe het met gemak, maar dan zijn er mensen die gaan vragen: hoe hou je het vol :S
Terwijl een uurtje nix is, dus was benieuwd naar jullie ervaring hiermee
 
ik vind het heerlijk dat mijn vriendje hier niet woont, je houd beide je eigen leven... en het is nog leuk ook als je elkaar weer ziet elke keer weer spannend!! De sleur treed niet zo snel in !!
ik ben zelf 30-50 minuten onderweg. Ligt eraan of ik met de trein of fiets ga.
Veel langer zou ik niet kunnen, maar ik heb het verder ook vrij druk met school. Zonder school zou m'n max denk ik ook ong. 1,5 uur zijn.
Jammergenoeg moet je dan uiteindelijk ook weer 1,5 uur terug reizen...
 
Mijn vriend woont een uur rijden in de auto en iets van 2 uur met openbaar vervoer... dit vind ik best te doen... maar het scheelt dat ik nu zelf een auto heb en dat het met het openbaar vervoer makkelijk te bereiken is...
Het lijkt mij echt nie relax!!
maar vindt het wel goed dat mensen dat kunnen!!:respect:
 
Lange afstandrelatie is best te doen...als je maar zelf wil
vlissingen - eindhoven...
en in het begin bosnie - vlissingen...
en nog steeds erg gelukkig...
laatste aanpassing
Met een halfuurtje sta ik achter A'dam CS.
 
zaaaalig toch, minimaal 4 keer per week van roosendaal naar limburg jagen en terug, ben nu verhuist maar mis het soms weleens hoor, vooral op vrijdagmiddag in de zomer, muziekje aan, jointje erbij en knalle op de baan (wel zorgen voor een gewassen auto he, ik bedoel stappe die je ook niet in je werkkleren toch?? dat is een goeie eerste 2 en een half uur van het weekend..
ik moest 4 maanden lang bijna 4 uur reizen... :O

je moet er soms wat voor over hebben...
 
moet ook zeggen dat ik mee val voor jongens die buiten de randstad wonen...hoe dat komt geen idee?


Jep ik ook ;) altijd gehad trouwens..

Maar afstand is voor mij geen enkel probleem..
hoef me vriend echt niet perse elke dag te zien
zijn we toch gescheiden


nee mn andere ex nina ;)
wij zijn nog getrouwd O:)
Mis me meis :cry::(
 
waarom zou t nie kunne?? ik ga nu ook bijna 13 maanden met yoertju...woont ongeveer 1,5 tot 2 uur van me vandaan...zien elkaar gewoon elk weekend en in de vakanties :)
ik wacht nu al 3 weken :S
Ik il jullie mening/ervaringen horen over relaties waar je meer dan een uur voor moet reizen..
denken jullie dat dit bij jullie zou werken..of word het niks??

Tell me


Kan zeker! Toen ik nog in Amsterdam woonde en mijn vriendje in Maastricht zagen we elkaar ook alleen maar in de weekenden. Ben wel blij dat ik hem nu wat vaker zie, maar de afstand hoeft toch geen probleem te zijn?
no problem :no::D
 
Mijn vriend woont 170 km van me vandaan :)
Wil hem nooit meer kwijt :lief: En het werkt prima ;)
Alleen soms als je je :'( voelt is de afstand vervelend.. Maar gelukkig zie ik hem elke week van maandag tot vrijdag, dus het is goed te doen (Y)
 
Ligt er maar net aan wat je er voor over hebt ;)
Wij woonden ook eerder 1,5 uur van elkaar vandaan, elk weekend op en neer reizen enz.
Wij zagen elkaar alleen zaterdagavond en de zondag... :/
Maar toch goed gegaan!
laatste aanpassing
Ja kan soms wel eens klote zijn...maar werkt best hoor...houdt de spanning erin he..;)
 
gras is altijd veel groener en beter aan de overkant(toch) mijn ergste relatie was echt met een gozer uit dezelfde woonplaats en geloof me dat was een ramp!!!je mist elkaar wel vaak maar dat is best zwaar oke voor je relatie betere seks etc;P:P kussies sweden
 
Pfff ik woon aan andere kant van den haag, vnd dat al te ver van mijn liefie vandaan :S maarja dit is een moment opname he want als we te vaak bij elkaar zijn dan vliegen we elkaar volgens mij ook aan :P
 
als het het reizen waard is (Y), maakt afstand niet uit
Naam: Claire
Woonplaats: Maastricht (Limburg


Wat een verlies weer voor onze stad :/