Partyflock
 
Forumonderwerp · 750925
 
Ik il jullie mening/ervaringen horen over relaties waar je meer dan een uur voor moet reizen..
denken jullie dat dit bij jullie zou werken..of word het niks??

Tell me :)
 
Werkzaam bij Rage-Online
kan als er maar een wil is (y)
 
tuurlijk lukt dat wel..een uurtje is niet ver toch ;-)
laatste aanpassing
kan wel maar niet te ver
2 uur reizen zal voor mij wel de absolute max zijn
 
ik vind het te doen idd..maar hoor zoveel mensen: hoe hou je het vol..of hoe hou je het vol zonder vreemd te gaan..je kan niet altijd bij alkaar langs...

dat soort gezeur
Boeiehhhhhhh!!!
 
Een uur stelt niks voor vind ik.
Het ligt er ook aan hoe je dan reist.
Want als ik naar een vriendin gaat aan de andere kant van RDam ben ik ook een uur met de metro onderweg.

Ga ik naar mn vriend in apeldoorn, ben ik 1 uur en 20 min kwijt.
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest Arteta
ik heb een keer een vriendin gehad in nijmegen
kom zelf uit den haag
2 uur onderweg !
ging goed

en dan kjrijg je nu de bijdehandjes waarom het dan nu uit is

Omdat ik niet meer verliefd was en niet zo danig van haar hield
moet 3,5uur in de trein maar who cares :D:D
 
maar hoor zoveel mensen: hoe hou je het vol..of hoe hou je het vol zonder vreemd te gaan..je kan niet altijd bij alkaar langs...

dat soort gezeur


lekker laten zeuren (Y)
heb een vriendin gehad, die woonde een goeie 2 uur reizen bij me vandaan, 8 maanden lang zo goed als ieder weekend daar heen geweest of zij naar mij... het was leuk, maar liever iets dichter bij huis...
laatste aanpassing
mwah zal in t begin wel werken misschien maar op den duur word he wel lastig, even snel aanwaaien zit er niet in natuurlijk
 
lekker laten zeuren

doe ik ook zeker ;)
laatste aanpassing
Als ik 2 uur met de trein moet vind ik dat toch iets te veel worden. Maar een uur is nog wel te doen. (inclusief bus en of metro enzow)
heb ik ook, op zich ist wel te doen alleen de telefoonrekening is erg hoog, maar echte liefde overwint 8)
je krijgt er ook iets voor terug... de afstand boeit me niks. Hou het al 2 jaar vol.
 
ik moet een uur met de trein en kwartier met de tram...en idd..liefde overwint ;)
die telefoon rekening :|
als de liefde sterk is maak die paar uur in de trein ook niks meer uit
 
ik moet een uur met de trein en kwartier met de tram...en idd..liefde overwint
die telefoon rekening


als je het er voor over hebt

waarom niet? :)
 
:D
moet 2 uur en een kwartier in de trein , en dan ben ik er nog nie eens maar dan komt me vriendin me meestal ophalen . dan moeten we nog een half uurtje scheuren in de auto maar tis het allemaal waard :lief:
 
moet 2 uur en een kwartier in de trein , en dan ben ik er nog nie eens maar dan komt me vriendin me meestal ophalen . dan moeten we nog een half uurtje scheuren in de auto maar tis het allemaal waard:lief:


zo lief :D
ben wel altijd uit me humeur als ik 3,5 uur in die ###trein heb gezeten.. maar 5min later is het weer goed :lief:
ach treinreis is zo gebeurd :yes: , een dikke :smoke: voor die tijd, discman mee en lekker dromen over wat er gaat komen, en dan ben je er zooooo ;p
gewoon slapen in de trein :yes:
 
helemaal waar :P
 
3 1/2 uur in de trein vind ik echt te ver gaan :S Maarja, wel lief ;)
jaja.. :P
Ik il jullie mening/ervaringen horen over relaties waar je meer dan een uur voor moet reizen..
denken jullie dat dit bij jullie zou werken..of word het niks??


Ik heb bijna 3jr met een jongen uit Adam gehad (ongveer 75min vanaf Zwolle)...in het begin is het heerlijk die afstand,maar op de lange termijn word het gewoon KUT :yes: Bovendien had ik na 3jr nog niet echt het idee hem te kennen...

Maar ja wie niet waagt,die niet wint...gewoon uitproberen en zien of je het trekt (y)
mijn ervaringen zijn niet zo goed maar er zijn genoeg mensen waarbij het wel werkt
mn vader moet ongeveer 5 uur in de auto om zn vriendin te zien
maar @ngerfist hoe kun jij nu van provincie Grunn tot gelderland 3,5 uur in de trein zitten :/ :S
3 1/2 uur in de trein vind ik echt te ver gaan Maarja, wel lief


het went en ze is het waard :yes:
 
het kan wel en het kan ook werken als je alle 2 er echt voor gaat!!
ik woon dichterbij rebel:O;)
moet van winschoten naar groningen. Dan van groningen naar utrecht en dan van utrecht naar tiel en dan zit je 3,5 uur verder.
 
ja maar jij wilt geen relatie weet je nog :9
Vond het op een gegeven moment echt niet meer te harden...ondanks de muziek en de :smoke: vooraf...
ik moet van Appingedam naar Groningen, van Groningen naar Zwolle en van zwolle naar Hardewijk is dit dan zo veel minder??? ik weet het niet hoor, ben niet zo topografisch ingesteld....
doe het al 2 jaar en altijd 3,5 uur over gedaan. Maar komt ook omdat ik utrecht even moet wachten.
t heeft bij mij 5,5 jaar gewerkt...
 
kan zeker wel... :jaja:


en is soms ook wel goed... zit je tenminste niet gelijk elke avond bij elkaar op elkaars lip.. :)
Heb een vriendin gehad uit Arnhem. Zelf woon ik in Amstelveen, dus een afstandje van 130km :) Was nog redelijk te doen
 
Lijkt me niet leuk nee
 
Tis niet altijd even leuk maar als je gek op elkaar bent moet dat echt wel lukken :yes:
laatste aanpassing
 
Voordeel is wel dat elke keer als je elkaar weerziet dat de vonken dan weer hevig overslaan :D
 
moet te doen zijn als je er allebei geen probleem mee hebt.
telefoonrekening schiet natuurlijk wel omhoog :S
echt wel :P:P