Hahahaha wie zegt dan dat ik een een pannekoek ben? en als je trouwens op mijn cu2 kijkt zie je dat ik pannekoek wel een grappige troetelnaam vind. Dus kwetsen doen ze mij er niet mee!
En we hebben idd een pannekoek in de groep, maar die zien we niet zo vaak ,is ook alweer tegen de 30 geloof ik
Heikster> Ja joh? Toevallig man! Daar ben ik in de zomer als het mooi weer is zowat ELKE dag, lekker een beetje relaxen bij dat meer! Is voor mij ook vlakbij, even oversteken met het pontje en ik ben er
donateur
Uit me moeder
Nu nog dat klere Heerhugowaard per 1 juli woon ik in BUSSUM!!!!
donateur
Ik woon in altijd sfeervolle, pitoreske, Anton Piek-achtige Beuningen. Onder de pluimen van Nijmegen.
2 Hardstylegek: Ik weet niet wat jij dichtbij vind maar Kampen - dedemsvaart is echt wel een stukkie van elkaar vandaan mijn familie woont daaro allemaal en ben vorige keer vanuit hilversum naar Balkbrug gefietst dus kan het weten
voor degenen die het niet weten: 15 km ten noorden van almelo... kheb gezien dat de dichtsbijzijnde tukkers uit wierden en almelo komen .... geeft wel aan wat voor een 'feest'gevoel de meest hiero hebben in de buurt
waar je zelfs voor je fiets een parkeerplaats moet zoeken: Amsterdam
Ik kom uit Maleisie!! Daar heb ik familie die in Perak, Johor, Kuala Lumpur, Penang en Singapore wonen. OOk nog familie uit Indonesie, Surabaja, Kilimantan.
Maar eh ben gewoon geboren en getogen in Eindhoven
ik ben geboren toen mijn ouders op vakantie waren in croatië, waar ik een week 'gewoont' heb.. dus eigelijk ben ik croaat, maar me ouders wouden weer zo nodig terug
Wonen er eigenlijk ook leuke mensen in Maastricht, want woon nu in A'dam maar ga over n maand verhuizen. Lijkt of het daar dood is (Op dat feestje op 22 juni na)
Waarland.....Dat ligt tussen Alkmaar en Schagen in...Errug kleind dorpje..woon er gelukkig ook nog maar een paar jaar en hoop er snel weer weg te zijn.....
SOEST hardcore soest waar ecth nooit iets te beleven is. tussen amersfoort en onze mediastad hilservum. en de mensen die net zeiden amersfoort kut stad, helemaal gelijk in wat een schijt stad zeg, alleen mad respect voor de schommel jullie weten wel wat ik bedoel, de coffeesjop van het land.
Groenlo TOPS THE WORLD!
(maar helaas geboren in gouda...je weet wel...waar al die ($^(@*$^@ wonen......)
donateur
Eej, je kan onder "Leden" exact zien waar iedereen vandaan komt hoor, of onder "Steden" krijg je zelfs een overzichtje met het aantal leden per stad
Heb je niet zo'n topic voor nodig dus
maar als we toch bezig zijn, ik kom uit hoevelaken