Onwijs dom en irritant... daar valt nog wat over te zeggen..zo ken ik er nog wel een paar. Het is gewoon makkelijker om snel te typen zo voor je baas weer achter je staat om je te ontslaan... het is een deel van de computercultuur geworden, omdat met chatten en internet alles snel en makkelijk moet...
Die hoofdletters zijn alleen vreselijk irritant... dat is de breezercultuur... het is niet lastig typen... je typt gewoon standaard met je linker of rechterpink dansend op de shift....Mijn zusje van 15 doet het met haar vriendinnetjes dus dat zegt wel wat over het niveau van deze mensen...
verder vind ik t vreselijk irritant dat iedereen het irritant vind... ik ga hier nogmaals niet zitten na te denken of ik wel de goede spelling heb... dit tot op zekere hoogte natuurlijk....
hier en daar een klein foutje moet kunnen, en op jouw tekst hier is niets aan te merken, alineas, komma's, punten, en zelfs hoofdletters
sjonge sjonge
wat heeft ut nou weer met 'stoer' tu maken???
maak ik nog altijd zelf uit wat ik leuk vind of nie!
En ik vind DIT hartstikkuh STOERRRRRrrrrr!!!
Mwah het boeit me niet zo, ik hou me bezig met andere dingen
2 liezl>> ok, kan ik inkomen, heb ik een simpele vraag....:waarom?
Holland is verdommuh duh alluhHadstuh en lekkeruh wijfuh met strakke tietuhhhh is om te Zuiguhhh!!!
En de leraren Nederlands zich maar afvragen waarom de cijfers toch zo hard omlaag gaan. Een afkorting op zijn tijd is niet verkeerd, maar dat onzinnige UH na een werkwoord irriteert me ook knap!
2 miech> waarom vraag jij aan iemand waarom diegene iets leuk vind...
Kijk dat snap ik nou nie!
Ju gaat tog nie aan iemand vragen waarom hij of zij datgene leuk vind..???
Internet taaltje is gewoon lekker makkelijk, hoofdletters slaan nergens op, ja aleen in je nick name ofso...
Enne miech snapt gewoon nie dat sommige mensen dinge leuk vinde die hij niet leuk vind
liezl>> heeft niets met 'leuk' te maken, ik opende een topic WAAROM mensen het doen, gezien dat gesloten is (dubbel) wil ik er nu achterkomen. tis puur uit culturele interesse niet om iemand af te zeiken, wat beweegt iemand ertoe? afscheiden? luiheid? domheid? gewoon irritant zijn? ik wil het ECHT weten, tis geen 'in de zeik neem' vraag
ook ik doe het (zie mn tekst) maar dan met mate, en bij mij is het luiheid