mag ik je vragen waarom jij zo'n afkeer hebt tegenover het geloof ? is het iets omdat jij denkt dat hij jou in de steek gelaten heeft op momenten wanneer jij hem nodig had ? .. of nooit interresse gehad, en wees wel eerlijk tegen mij
ppff tuinman, kan het nog erger?
Ik vroeg om kracht,
en God gaf me moeilijkheden om me sterk te maken.
Ik vroeg om wijsheid,
en God gaf me problemen om ze op te lossen.
Ik vroeg om voorspoed,
en God gaf me hersens en spieren om te werken.
Ik vroeg om moed,
en God gaf me angsten om te overwinnen.
Ik vroeg om liefde,
en God gaf me mensen met moeilijkheden om te helpen.
Ik vroeg om gunsten,
en God gaf me kansen.
Ik kreeg niets waarom ik vroeg.
Ik kreeg alles wat ik nodig had.
Amen.. prachtig gezegd !
je kiest god boven je ouders, zeer onrespectvol
Google mijn naam eens in combinatie met de term "partyflock". Ik verberg helemaal niks.
ik heb wel een aantal zaken verworven in mijn leven die ik 'mis' bij lewis
vroeger misschien niet zo'n afkeer, maar je word ouder en wijzer. Moet je is naar een begravenis gaan van je kameraad, waarbij je kameraad maar gedeeltelijk in de belangstelling staat en de rest god en jezus.
Moet je is weten hoe dat voelt.
vroeger misschien niet zo'n afkeer, maar je word ouder en wijzer. Moet je is naar een begravenis gaan van je kameraad, waarbij je kameraad maar gedeeltelijk in de belangstelling staat en de rest god en jezus.
Moet je is weten hoe dat voelt.
ik vind het leuk daarover na te denken en soms verdedig ik dan ook het geloof.
HEt moet vanuit het hart komen toch
vind dat de christenen hier wel heel erg de bijbel lopen te verkondigen
Maar toen Jezus stierf, ontnam hij de macht van de duivel toen al niet
tis mooi en goed dat je er voor openstaat besteed iets meer aandacht aan het christendom en dan wacht voor jou ook het eeuwige leven
en voor jullie allen, denk goed na, wat willen jullie ? de weg naar de dood en voor eeuwig pijn lijden, of de weg naar het eeuwige leven.. dat is waar het allemaal omdraait
Lul niet zo krom, toen ik terug kwam van vakantie werd ik heel erg bang en onzeker. Ik begon als een malloot te zweten in de bus tot het moment dat ik door een felle tik weer wakker werd.
Later las ik een verhaal over een vrouw die precies hetzelfde heeft gehad, de ziel van de liefde.
Lul niet zo krom
Ik ben ook op eerste paasdag geboren...En schrik niet, op pinksterdag kreeg ik een visioen (20 jaar later).
Toen ik terug kwam van vakantie las ik in de bijbel dat Jezus discipelen ook op pinksterdag vervuld werden met de Heilige Geest.
Maar toen Jezus stierf, ontnam hij de macht van de duivel toen al niet?
Wie wil er eeuwig leven? Ik in ieder geval niet.
Hoe kan een onstoffelijke ziel uberhaupt iets voelen? (hij bestaat niet maar goed, stel hij is er wel
Lul niet zo krom, toen ik terug kwam van vakantie werd ik heel erg bang en onzeker. Ik begon als een malloot te zweten in de bus tot het moment dat ik door een felle tik weer wakker werd.
Dus kom maar op. Ik wacht nu al 3 maanden (zolang ik hier reageer) op iemand die nu eens echt met een goede onderbouwing komt en mijn theorieen onderuit haalt!
WTF?? LUL NIET ZO KROM? Wahahaah was dat je visioen?? dat je de bijbel opensloeg en dat je dat las??
wat ben jij een domme mongool, de dulle zegt tenminste nog iets nuttigs!!
jy verteld allemaal onzin en persoonlijke gevoelens!!
Ja dat deed Hij ,Hij overwon de zonde aan het kruis.
Door Zijn kruisdood kunnen wij vrij zijn .
Iedere ziel leeft eeuwig is het niet in de hemel dan wel in de hel.
Als er iemand gestorven is zie je toch aan die persoon die ligt opgebaart dat er iets ontbreekt!!!
het is niet meer de persoon maar slechts het omhulsel.
Ja heb ik ook een keer gehad dat ik heel angstig was en lag te slapen en een harde tik kreeg zodat ik wakker werd
flikker op met je tekstjes uit de bijbel! beantwoord myn vragen maar!
Het zit allemaal in je eigen hoofd, niet in die van een ander.
Iedere ziel leeft eeuwig is het niet in de hemel dan wel in de hel.
waar heb jij die WETENSCHAP vandaan??
Er zijn heel veel mensen die mij onderuit proberen te schoffelen, maar ik weet donders goed welk onaangeboren talent er in mij kwam wonen en er is geen mens die mij dat af zal pakken, integendeel. Ik zal het geven als gave zodra ik er sterk genoeg voor ben.
die ( wat jij noemt ) WETENSCHAP staat in de bijbel, Gods Woord zelve, en wat in Gods Woord staat is 10 punten de waarheid het licht en het leven, daarom weten wij dat er eeuwigheid is, waar dat is je eigen keuze, mijn ziel staat in het boek des levens van onze Almachtige God,
en nu mag jij kiezen wat jij wilt