En nu zeg jij weer: ja maar ik hoef niet te luisteren naar domme mensen.
En dat is het moment waarop ik zeg: laat maar jongen, jij bent emotioneel niet volgroeid, geniet maar van je bovengemiddelde intelligentie en ga in de toekomst lekker cursussen filosofie geven. Dan heb je elke keer als een leerling je snapt het corticale orgasme dat je hier ook zo veelvuldig krijgt.
Je kun tbest wel een heilige zijn, terwijl je uit een ongelovig gezin komt, en daardoor ongelovig bent.
Zie Jezus als de wijnstok en wij zijn de ranken.
Om veel vrucht te dragen moet je soms gesnoeid worden om het maar even cru te zeggen...
Let op hoe hier staat dat DE WERELD zo'n verdrukking nog nooit heeft gekend.
De christenen zijn altijd al verdrukt, ze werden gekruisigd of voor de leeuwen gegooid , verbrand, enz.
Zelfs vandaag de dag worden christenen vervolgd, ze worden dood geschoten, opgehangen en zelfs hoorde ik laatst dat ze in stukken worden gezaagd.
De verdrukking waarover de bijbel spreekt zal dus voor christenen niets veranderen.
Daarom geloof ik dat de verdrukking niet voor gelovigen, maar voor ongelovigen bedoeld is.
Alleen trotse mensen vallen, want zij weten niet hoe ze hun knieën moeten buigen ...
maar het zijn geen bokken, maar wolven om precies te zijn, maar dat maakt inprincipe niets uit, omdat het oip hetzelfde neerkomt wat jij bedoeld
@ Dannie, je word gewoon genaaid waar je bij staat.
@ For The Cross, ga ergens anders zweverig zitten doen, je praat als Clitje
@ Clitje, hou het aub bij 1 profiel, je komt beetje raar over als je tegen jezelf feedback gaat geven.
nee dankje
waar het over gaat?
ik bedoelde ermee te zeggen dat je precies als clitje praat. 'doordenken'
Eens zullen we allemaal voor de Allerhoogste komen te staan, het is maar net waar jij voor kiest.. kies verstandig en Gods zegen ookal wil je die niet
Ja er zijn meer mensen die in God geloven zoals jij bv ms wel in niets gelooft
Eens zullen we allemaal voor de Allerhoogste komen te staan, het is maar net waar jij voor kiest.. kies verstandig en Gods zegen ookal wil je die niet
hou maar op je snapt hem niet. ik geloof niet wat uit de bijbel is voortgekomen, ik heb wel een manier waar ik m'n emoties bij kwijt kan, soort van onzichtbare vriend, maar dat is echt heeeeeeel ver te vergelijken met wat jullie hebben.
snuif maar lekker verder
De schat ligt boven niet op aarde
maak een kring en ga met z'n alle Hava Naquila zingen en dansen
als je wilt afvallen, kan je wachten tot als je een ons weegt.
maar toch zal hij je zegenen ook hier op aard als jij het moeilijk hebt en je bid tot hem en je gelooft echt dat je gebeden verhoord worden, gebeurt het, maar wees niet te egoïstisch, gewoon die dingen die je nodig hebt snap je
mag ik je vragen waarom jij zo'n afkeer hebt tegenover het geloof ? is het iets omdat jij denkt dat hij jou in de steek gelaten heeft op momenten wanneer jij hem nodig had ? .. of nooit interresse gehad, en wees wel eerlijk tegen mij
Ik vroeg om kracht,
en God gaf me moeilijkheden om me sterk te maken.
Ik vroeg om wijsheid,
en God gaf me problemen om ze op te lossen.
Ik vroeg om voorspoed,
en God gaf me hersens en spieren om te werken.
Ik vroeg om moed,
en God gaf me angsten om te overwinnen.
Ik vroeg om liefde,
en God gaf me mensen met moeilijkheden om te helpen.
Ik vroeg om gunsten,
en God gaf me kansen.
Ik kreeg niets waarom ik vroeg.
Ik kreeg alles wat ik nodig had.
Man's way leads to a hopeless end - God's way leads to an endless hope