Dan zijn veranderingen vaak voor je gevoel een bedreiging.
Meisjes in Zweden en Noorwegen laten hun blonde haar zwart verven omdat ze hun Zweedse of Noorse identiteit willen verbergen,
Scandinavische tieners bang
Meisjes in Zweden en Noorwegen laten hun blonde haar zwart verven omdat ze hun Zweedse of Noorse identiteit willen verbergen, uit angst lastig gevallen te worden door moslimjongeren. De meisjes spreken van ‘zelfbescherming’.
Dat blijkt uit een onderzoek van etnografisch onderzoekster Maria Bäckman waarover in Scandinavische media is bericht. In sommige wijken in Stockholm en Oslo is nog maar 20 procent van de bevolking Zweeds of Noors. De autochtone meisjes in die wijken onderdrukken hun Zweedse of Noorse identiteit.
Bäckman zegt dat de meisjes vooral hun haar donkerder verven. “Niet omdat ze op immigranten willen lijken, maar omdat ze er niet Zweeds durfden uit te zien”. Ze kleden zich daarnaast ‘sekseneutraal’ en durven niet op te vallen.
De Noorse krant Klassekampen noemt als voorbeeld de 16jarige Mari Morken. Ze ging op school in een immigrantenwijk van Oslo en werd regelmatig uitgescholden voor 'aardappel' en 'witte kaas'. Uit zelfbescherming verfde ze zwarte strepen door haar blonde haar. Op de school was slechts 5 procent van de leerlingen Noors. Vrijwel alle Noorse meisjes verfden er hun haar zwart en ze kleedden zich ingetogen. Mari had altijd een lange broek en een hoogsluitend T-shirt aan, zodat ze op school niet door de moslimjongeren zou worden lastiggevallen.
De moeder van Mari zegt in de krant dat de leerkrachten op school niets deden “uit angst om voor racist te worden uitgemaakt”.
http://www.manna-vandaag.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=9550:scandinavische-tieners-bang&catid=103:introjanews&Itemid=285
“uit angst om voor racist te worden uitgemaakt”.
Ze laten zich trouwens wel lkkr gek maken..Brainwashed...
let's hope so.
Dit is ook gelijk de duistere kant van de moraliteit dat gelijkheid en lief zijn benadrukt.
Maar deze keer is het anders.
beetje overdreven, lief zijn wil niet zeggen dat je over je heen moet laten lopen.
Boos zijn en iets willen aanduiden hoeft niet te betekenen dat je moet kwetsen.
Laten we toch alsjeblieft hopen dat die 2012 profetie klopt!!!!
M'n Thanatos - doodsdrift - kan mij soms echt overmeesteren als ik teveel geconfronteerd wordt met dergelijke shit
Maar goed, dan idd maar hopen dat in 2012 deze hele fout ten einde komt. Het einde van de wereld dus j
Geen gemakkelijke opgave denk ik inderdaad. Hoe overbrug je dat? Moeilijk allemaal hoor...
Tja... hij is hard, maar dat is cabaret en daarnaast zijn het gewoon goeie vragen die hij stelt.
De vragen die hij stelt zijn vragen zonder ook maar enige moeite gedaan te hebben om de bijbel te snappen of om God te zoeken en te ervaren. Het zijn vragen die gaan over gedeelten die compleet uit hun verband getrokken zijn.
Hmmm... er zitten flauwe vragen tussen ja. Maar sommige zijn gewoon heel filosofisch getint. Bijvoorbeeld: if God has a divine plan, why pray? If what you want is not in his plan, would you have God change his plan? Just for you? And if it's already in the plan, why the fuck bother praying in the first place??
Geen gemakkelijke opgave denk ik inderdaad. Hoe overbrug je dat?
Over kinderen gesproken..
Zo kan je ook je kind leren zwemmen:
Hahaha dies grappig
Huppakee plons zwemmen jij
Hij zegt steeds "laat hem, laat hem", zo van, laat hem maar drijven, kijken wat ie doet, is goed voor m haha
En als je die andere kinderen op de achtergrond hoort lachen. haha naja ik vind dit helemaal niet schokkend ofzo
Kindermishandeling staat er vaak onder ach.. niezo zielig doen joh
at vond ik wel heel positief van daar en dat mis ik nu wel n btje nu ik weer hier ben
Er is een grote geestelijke strijd in de geestelijke wereld..
Kweenie.. ik zag ook echt veel goeie dingen daar waar Nederlanders wel wat van kunnen leren hoor
Er is een grote geestelijke strijd in de geestelijke wereld..
Lijkt dr idd btje op alsof ze de probleemgevallen maar naar Europa sturen haha
Wat ik wel ook echt goed zag in Marokko en n groot verschil vond met hier is dat mensen daar echt veel meer 1 volk zijn
Marokkanen in Marokko zijn echt 1 volk, dat merk je daar echt veel meer dan hier, daarom viel t mij zo op
Nederlanders zijn 1 volk als t Nederlands elftal moet voetballen of als t carnaval is
De bijbel spreekt ook van gaven en talenten. Deze komen enorm tot uiting zodra je tot God komt.
Nee, die is er niet, daar geloof jij in.
Je komt er nog wel achter...
God gebruikt de mensen om zijn plan te voltooien
Sjonge kerel. Hoe krijg je het uit je strot.
punt is dat we dat allemaal nooit zeker kunnen weten, ook al worden we nog zo vaak bevestigd in ons geloof in God.
Jawel dus. En het mooie is dat ik er honderd procent bij ben. Ik zeg vaak tegen mijzelf: "ervaar ik dit echt? Ben ik er wel goed bij?" ...en op die momenten weet ik dat ik er voor de volle 100 procent bij ben als ik mooi dingen ervaar.. Want soms gaat het ook mijn pet te boven.. Net name innerlijke rust is iets bovennatuurlijks wat ik elke dag weer ervaar. Al ruim 2 jaar lang. Dat verveelt nooit! Dat is voor mij al 1 van de zoveel bevestigingen die elke dag weer naar voren komt..
Als ik kijk naar wat ik heb mee moeten maken...dat ik uberhaupt kennis heb moeten maken met het absurde zijn.... dit totaal krankzinnige gebeuren... voor ZIJN plan... vindt ik dat ik me nog redelijk koest houdt
Ik weet alleen in die zin zeker dat het geloven in God alleen door Jezus werkelijk wordt.
Helaas. Er leiden niet vele wegen naar rome..
Maar gelukkig ziet God het hart aan van de mensen.
Dusss....... toch?
Het komt erop neer dat God niet iemand naar de hel stuurt alleen omdat ie de verkeerde religie heeft gekozen (als 't al een keuze was). Dus leiden er wel degelijk meerdere wegen naar Rome.
Gooi je exclusivisme overboord, het is een smet op je voor de rest mooie (persoonlijke) geloof.
Ik ga m'n verstand niet negeren, nee. Dat jij dat ziet als een zwakte is mij een raadsel...
Je moet geestelijk leren denken.