Partyflock

Forumonderwerp · 750071
10 volgers · 380960x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Altijd grappig hoe het hoofd op hol kan slaan van mensen die de fantasiewereld van het internet betreden.

Waarschuw beheerder
of een boek;)

Waarschuw beheerder
Bijvoorbeeld....

Tja, ben toch altijd blij dat ik zelf gelukkig beschik over een sterk staaltje relativisme en nuchterheid. :D

Waarschuw beheerder
Een klein versje

Ooit
komt alles goed
wat je je maar bedenken kan,
of je dat nu vatten kan
of pas dan.
Dit is een eeuwige waarheid
en een gouden belofte
waar niemand
zich aan onttrekken kan.

[img width=500 height=707]http://www.cmantel.nl/blog/wp-content/uploads/2009/11/loesje-wie-dit-leest-is-gelukkig.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 april 2010 om 22:08:
of alien/complottheorieën.
waarvan natuurlijk de waarheid op internet/youtube staat :/

Pff dan blijf je toch lekker luisteren naar de mainstream media.... kuddedier....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeyondChaos op vrijdag 30 april 2010 om 05:32:
Pff dan blijf je toch lekker luisteren naar de mainstream media.... kuddedier....

Geef toe, jij wilt ook een kudde voor jezelf! Een ENORME massa mensen die achter jou kont aanlopen...

Dat is wat jij wilt, je eigen, persoonlijke, klote kudde... gelovend in al jou kleine kut verhaaltjes...

Wat een hevig verzet jegens je natuur! Ga in lijn staan, nu! Luister en huiver: ook jij bent een kuddedier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KinkyKobus op donderdag 29 april 2010 om 21:00:
Niet de mensheid in het algemeen!!!!!
De mens als individu, jij ik de buurman, wij zijn allemaal buitengewoon unieke wezens!
Wij mogen "momenteel" genieten en ervaren wat het is om bewust te zijn van alles wat er om ons heen gebeurt alleen vergeten wij (dat is ons doen vergeten hoor.. de machthebbers willen orde control power!!! )

Ze vertellen ons nooit de waarheid. We worden allemaal onderdrukt.. de hele mensheid..
Het is gewoon zo'n ontzettend doordacht sinister groots plan wat ze aan het uitvoeren zijn, Ze geven ons de illusie dat we de wereld ervaren vanuit een valse identiteit zonder dat we het zelf doorhebben dat die vals is..

Iedereen leeft met een masker op, masker af ==== iedereen hetzelfde.. masker op ..oo ik ben jan smit en ik werk op de bouw. ben getrouwd met zwaan bevers en hebben 2 kindenre. masker af = vrijheud blijheid uniekzijn energie bewustzijn.
Masker op .. diversiteit .. masker af .. EENHEID!!!! Oneness Conciousness endless ocean of infinity..............

Weet je wat het is... je hebt een punt... je moet de schuld alleen niet afschuiven op een specifieke machthebbende groep ofzo... de mens onderdrukt zichzelf...elke maatschappij op zijn eigen manier :P Ook die machthebbers waar jij over spreekt leven onder een heel zooi illusies... denk je dat hun immunuun zijn voor mens te zijn ? Nah... Ook zijn hun sinds hun geboorte onderdrukt met moraliteit en dergelijke... REGELS..een sociaal contract :D tja... Het is trouwens grappig dat je identiteit zo benadrukt... :P Ben momenteel een boek aan het lezen; Dus ik ben van rob wijnberg en zon chickie :P Kan interessant voor je wezen... het besef van het besef ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KinkyKobus op donderdag 29 april 2010 om 21:51:
gewoon midden op straat te schijten

is het gevolg van een reeks psychische problemen tijdens en na de bewustwording van jezelf

Waarschuw beheerder
Geloven in reincarnatie is het gevolg van een reeks psychische problemen tijdens en na de bewustwording van jezelf en je (waarschijnlijk valse) identiteit die je wordt aangeleerd en opgedragen te accepteren als een feit en dat je je leven gaat leiden en ervaren vanuit jezelf dus vanuit binnenuit maar wel met dat masker door die valse identiteit van het leven maar aan de andere kant ook het niet kunnen/ willen accepteren bang zijn voor de dood het einde, het idee niet te overleven zorgt voor ondraagzame angst, machteloosheid en donkere leegheid. dusss

Vandaar dat je het begrip reincarnatie aan jezelf hebt geintroduceerd vanuit je alter-ego om je innerlijke zelf te beschermen voor eventuele verdere en gevaarlijkere psychische klachten en problemen zoals het splijten van je persoonlijkheid, het zelf beeindigen van het leven doormiddel van drugs alcohol en vlokjes hagelsteen// of
jezelf pijn doen dmv het afzagen van ledematen om aandacht te creeren in de omgeveing om die donkere leegte mee op te vullen. Deuren die plots voor de opengaan en die buitenaardse opdrachten ( stemmen in je hoofd ) je leven laten leiden en

heeyy wat zie ik daar.. een pijlstaartknol met een rooie achtersnee......? raar
Hij danst hij lacht hij staat gewoon midden op straat te schijten .. het doet hem niks.. HET LEVEN IS VOOR HEM

ok

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 april 2010 om 15:04:
Ik snap niet waar je op doelt. Waar omheen draaien?

Het telkens in herhaling vallen/verval raken van iets.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 april 2010 om 17:35:
irritant die stinkende moslims

Vervelend is het dat de mens telkens weer een wond/korst open haalt zodat de wond niet kan genezen en daardoor gaat het stinken/etteren.

Niet de mensheid in het algemeen!!!!!

Tuurlijk niet.
Maar het is vaak een manier van uitdrukken en vaak is het dan toch wel wie de schoen past ......... !

je wordt aangeleerd en opgedragen te accepteren

Die mogelijk bestaat en dat je er verder niks
meedoet in afwachting van ....... tot het gebeurt ?!

Iedereen leeft met een masker op, masker af

Ik zie dat meer als een soort dubbele of meerdere persoonlijkheidsstoornis.
De ene keer een narcistische persoonlijkheidsstoornis en dan weer niet.
Zo heeft de ene persoon het bewust onder controle en de ander niet.

Geloven in reincarnatie is het gevolg van een reeks psychische problemen tijdens en na de bewustwording van jezelf

Ken zat mensen die niet in reïncarnatie geloven en zat mensen die ook niet willen reïncarneren
of het dan wel/niet mogelijk zou zijn.

Persoonlijk zie/ervaar ik dat reïncarnatie niet gekoppeld is/kan zijn met (psychische) problemen.
Zij het zo dat er mensen zijn die dat menen/geloven.
Regressie/reïncarnatie therapiën hebben ook meerdere bewijzen getoond, mits deze bewijzen dan wellicht de (genetische)oerinstincten/ervaringen zijn, zoals de zogenaamde archetype die aangeboren mogelijkheden kan hebben of heeft, waardoor beelden/karakters/personificaties, objecten enof concepten uit het vorig leven/traditie de neiging hebben op eenzelfde manier te ontwikkelen en zij het dan ook met de door jou genoemde
gevolg van een reeks psychische problemen tijdens en na de bewustwording van jezelf en je (waarschijnlijk valse) identiteit

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 30 april 2010 om 09:27:
Wat een hevig verzet jegens je natuur! Ga in lijn staan, nu! Luister en huiver: ook jij bent een kuddedier.

True....
Maar ik zie dat er in de wereld een handjevol zieke geesten zijn die daar misbruik van maken....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeyondChaos op vrijdag 30 april 2010 om 05:32:
kuddedier....

dat ben jij juist:D
internet waar jij je waarheid haalt IS de mainstream.;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 april 2010 om 14:36:
Of we zijn dus wezens met een eigen autonoom vermogen tot scheppen (een eigenschap/vermogen die we van God in ons dragen?), met daarin ook een geheel eigen verantwoordelijkheid... acties hebben gevolgen..

Zeker, maar dit vermogen is niet onbeperkt. Je moet imperfecte wezens ook geen absolute macht willen geven! Juist omdat we nog fouten maken en in een leerproces zitten is het wel zo verstandig om onze autonomie geleidelijk te laten ontwikkelen. Niet meteen je mensjes laten beslissen over hun eeuwige lot voordat ze volledig vrij en verantwoord zo'n keuze kunnen maken!

Mwa... niet onbeperkt... ;) Ik weet niet hoor... als je het mij vraagt zijn we best wel onbeperkt als het gaat om elkaar de hel te kunnen bezorgen in het aardse leven... hoe ziek en sadistisch je dat doen wilt staat je helemaal vrij... je kunt onbeperkt sadistisch en ziekelijk te werk gaan als je wilt. ;)

Mjah, goed.. of het lot in onze handen ligt vwb de hiernamaals-hel... tja... ik vind op zich die uitleg ergens wel logisch zoals in die tekst. áls er dan een hel is, dan lijken mij dat behoorlijk logische voorwaarden die ertoe leiden iig :) Maar goed, ook ik ben verder wel van mening dat mensen niet dieper kunnen vallen dan in Gods handen.. dus dat er wat dat betreft een limiet op zit.. al kan 't allemaal zeker wel bijzonder ver gaan...

Bovenstaande repliek nu nog even vertaald m.b.t. actie/gevolg: we hebben niet de macht om tot acties over te gaan die al te ernstige gevolgen (kunnen) hebben.

Are u sure about that?

Als de functie van God liefhebben is, dan houdt dat in dat God oppast voordat hij mensen meer verantwoordelijkheid geeft dan ze aankunnen. Dat zouden jij en ik ook voor onze kinderen doen.

Ik hoop dat mijn lijn hier in dit verhaal duidelijk wordt: vrije wil is een groot goed ja, maar het moet niet met een te hoge prijs betaald worden.

Mjah, maar weet je wat wel zo is? Mensen kunnen zeer intelligent zijn, en zijn zeker wel in staat de gevolgen te overzien van wat ze doen. Ik denk dat er altijd ergens een stemmetje in eenieder ziet die de mensen wil behoeden van het begaan van (grote) fouten. Zouden mensen dáár naar luisteren, dan zou het misschien allemaal niet zo ver komen. Doen ze dat niet... tja, dan kunnen mensen zwaar ernstig de afgrond in zakken hoor... wat dát betreft is er zeker wel een hel.. of je het dan over een dimensie 'buiten' dit leven hebt, of een ziekelijke geestesstaat... mensen kunnen dingen ervaren die letterlijk de hel genoemd kunnen worden. Tja, of God daar dan iets mee te maken heeft, of het zou kunnen/moeten voorkomen, ik weet het niet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 april 2010 om 16:52:
internet waar jij je waarheid haalt IS de mainstream

verklaar je nader

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeyondChaos op vrijdag 30 april 2010 om 21:24:
verklaar je nader

zoals er staat, denk je nou echt dat die leiders die jij noemt(illuminate) ...en hun waarheid zou online staan..dat ze daar niet iets tegen zouden doen? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeyondChaos op vrijdag 30 april 2010 om 13:04:
Maar ik zie dat er in de wereld een handjevol zieke geesten zijn die daar misbruik van maken....

Ik ben juist voor 1 wereld 1 leider, wel een blanke natuurlijk:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BeyondChaos op vrijdag 30 april 2010 om 13:04:

Precies, maar niet zomaar. Sowieso omdat ze misbruik hebben gemaakt van hun eigen zelf, die ze verloren hebben in een externe macht. Het gegeven dat je dat al inziet is al een teken van oprechtheid en zoektocht naar waarheid achter de "waarheid" die andere mensen claimen, een eenzaam pad waar je je niet af moet laten leiden door mensen die er simpelweg vanaf wijken "omdat jij anders denkt, en dus on-conventioneel vanaf wijkt". Het grote verschil tussen het "handjevol zieke geesten" en jouw individualiteit is dat dat JIJ gebruik maakt van je eigen vermogen OM te denken en OM vragen te stellen, terwijl zij geen gebruik meer kunnen maken van individualiteit aangezien zij deze verloren hebben.

Als mensen in dit topic de oorsprong van hun religie en anti-religie zouden kunnen doorzien dan zouden ze hun handen ineenslaan, aangezien ze dan zouden spreken over een gezamenlijke vijand die groepen mensen tegen over elkaar opzet onder EXACT hetzelfde ritueel. "Maar ik heb de ware religie, dus is de rest die dat niet inziet een buitenstaander, een min, een zondaar". Het is niet jouw religie, het is de religie die door jouw strot is gedouwd onder het nom van traditie. Er is niets humaan en zelfstandig aan, alleen maar collectiviteit en gehoorzaamheid. Iemand die zijn eigen vermogen en individualiteit opgeeft en verliest in externe kenmerken is toch niets anders als ziek? Iemand die de natuur van zichzelf scheid is verloren, niet omdat men gelooft wat een ander zegt, maar omdat de natuur niets anders is dan de mens in kwestie zonder dat zichzelf te kunnen beseffen door jarenlange indoctrinatie.

Zowel de gelovige als de niet-gelovige zijn slechts zijden van dezelfde munt; ze behoren beiden tot een groep van identificatie zonder enige vorm van zelfstandig onderzoek naar hun "stroming". Ze zijn niet geïnteresseerd in leren, ze hebben het liefst dat een macht buiten hunzelf de problemen oplost in de naam van een god of dat van een ego, beide die ze niet onder ogen durven te zien door machteloosheid waaraan men zichzelf heeft overgegeven...God is altijd meer als JIJ, OF de ego is altijd meer als JIJ, maar JIJ ziet jezelf NOOIT te nimmer onder ogen. En dan afvragen waarom de wereld een chaos is? :lol:

Er is geen individualiteit, nee, er is groep-denken, groep-leven. Waarom? Omdat ONS word gezegd dat we zo moeten leven, omdat onze MISleider dat zegt die het goddelijke buiten ons zelf plaatst. Iedereen praat over individualiteit zonder in hemelsnaam door te hebben wat de ware betekenis is van datzelfde woord. Ik zie hier amper individuele mensen in dit topic, ik kan er hooguit twee noemen, en ik ga niet verklappen wie ik hiermee bedoel, aangezien mensen hun eigen waanzin eens onder ogen moeten zien, en inzien dat ze totaal geen zelf hebben, totaal geen individu zijn, maar een slaaf zijn van de goedkeuring van derden.

Ik ga hier niet op in, dus reacties zijn nutteloos. Kijk of het klopt wat ik zeg, wat jij beweert wat je zegt en zoniet TWIJFEL tot je ziek word, twijfel tot er niets meer over is om over te twijfelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 april 2010 om 21:49:
oals er staat, denk je nou echt dat die leiders die jij noemt(illuminate) ...en hun waarheid zou online staan..dat ze daar niet iets tegen zouden doen? ;)

Da zetten ze er toch ook niet zelf op? 't zijn onderzoekers die met zulke dingen komen hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 mei 2010 om 00:11:
't zijn onderzoekers die met zulke dingen komen hoor...

ja maar als het waar zou zijn, en die stoere illuminanten zien het, dan gaan ze je dood vermoorden.En zo...

Waarschuw beheerder
Nee, vrede is hun handelsmerk.. 't zijn geen barbaren. 't is meer een groter geestelijk plan, in plaats van een explicite krijgsmacht zoals die in het verleden vrijwel altijd gefaald hebben...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weet iemand waar ik zo'n logo kan kopen:
haai achter ichtus visje.

voor op mijn nieuwe auto :)
[img width=200 height=101 cacheid=00112ebd002e8b762424271c1a02a8f4b1]http://static.autoblog.nl/images/wp2008/visje_haai_sticker.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 april 2010 om 21:49:
zoals er staat, denk je nou echt dat die leiders die jij noemt(illuminate) ...en hun waarheid zou online staan..dat ze daar niet iets tegen zouden doen? ;)

Ja idd :D deze mensen zijn zogezegd übermachtig, hebben alle media in handen... maar ze kunnen niet voorkomen dat één of andere nerd vanuit z'n stoffige kamertje een youtubevideo uploadt dat hun hele plan blootlegt.

Deze mijnheer legt het even uit: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 april 2010 om 23:54:
Het grote verschil tussen het "handjevol zieke geesten" en jouw individualiteit is dat dat JIJ gebruik maakt van je eigen vermogen OM te denken en OM vragen te stellen, terwijl zij geen gebruik meer kunnen maken van individualiteit aangezien zij deze verloren hebben.

Dit is ook zo'n typische mindset van het aluhoedje: alleen zij denken verder, stellen vragen, zijn openminded... iedereen die het niet met ze eens is en/of kritisch is over hun theorieën is een kuddedier, blind voor de waarheid... dus kloppen ze zichzelf en elkaar op de schouders omdat zij zogenaamd de moed en het inzicht hebben om als enigen de werkelijkheid te zien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 mei 2010 om 04:48:
weet iemand waar ik zo'n logo kan kopen:

http://www.tuningstickers.nl/catalog/product_info.php?cPath=32&products_id=600
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 mei 2010 om 09:46:
Ja idd deze mensen zijn zogezegd übermachtig, hebben alle media in handen... maar ze kunnen niet voorkomen dat één of andere nerd vanuit z'n stoffige kamertje een youtubevideo uploadt dat hun hele plan blootlegt.

Deze mijnheer legt het even uit: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=911_morons

Aan de andere kant... als je 'm vermoord wek je 't idee alleen maar dat er inderdaad iets aan de hand is... :D Er was trouwens ook een south park aflevering hier over. Uiteindelijk bleek die hele conspiracy shit in de wereld gebracht te zijn door de regering zelf, puur om de mensen het idee te geven dat de regering tot alles in staat is. Wat angst schept -> macht. Vond 't wel leuk bedacht ^^

Waarschuw beheerder
Ja idd :D deze mensen zijn zogezegd übermachtig, hebben alle media in handen... maar ze kunnen niet voorkomen dat één of andere nerd vanuit z'n stoffige kamertje een youtubevideo uploadt dat hun hele plan blootlegt.

't zijn ook mensen die zelf in hoge functies hebben gezeten binnen dat wereldje en er mee naar buiten zijn getreden hoor :P
Er zijn echt wel dingen die kloppen... waar rook is, is vuur moet je maar denken. Alleen er zijn ook gewoon bergen met grote onzin in dat complotgebeuren,..,
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 april 2010 om 23:54:
Ik ga hier niet op in, dus reacties zijn nutteloos.

Ow ok... :P Ik zeg al niks meer.

Waarschuw beheerder

Tuurlijk zijn de mensen die 9/11 hebben blootgelegd 'morons'. terwijl de BBC, de gevestigde media, 'de autoriteit', 'het vaderfiguur' onlangs verklaart heeft dat AL QAIDA een fictie is :lol: maar als de alternatieve gemeenschap dat zegt dan is het niet waar, want het zijn buitenstaanders die niks anders te doen hebben, dat zijn de mensen die toch geen vragen stellen? Als een Hitler of een Goering vertelt hoe ze te werk gaan dan is dat zeker ook fictie toch? Als een Bush zegt dat je geen samenzweringstheorieën moet tolereren geloof je dat toch ook zo gemakkelijk? Het is toch zo makkelijk om NIET na te denken en NIET af te vragen wat er gaande is in de wereld, want de baas regelt alles voor ons...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 mei 2010 om 09:54:
Dit is ook zo'n typische mindset van het aluhoedje

Noem het hoe je wil, ik behoor tot geen enkele groep, hooguit tot de groep die streeft naar gerechtigheid en waarheid van binnenuit. Iemand die ziek is van de leugens waar deze wereld vol van is simpelweg door de nalatendheid van de humane gemeenschap. Je kan het ook niet slechts 'iets' noemen omdat het alle onderwerpen omvat; het herschrijft geschiedenis, het herschrijft wat de media zegt, het herschrijft religie, het herschrijft uiteindelijk jezelf. Je word imuum voor leugens, je leert patronen te herkennen, je leert jezelf kennen, je psyche en hoe deze gemanipuleerd kan worden door symbolen, woorden en zelfs kleuren.

We hebben alle middelen in deze tijd om de leugens bloot te stellen, iets wat onze voorouders niet hadden. We zijn vreselijk bevoorrecht, zonder dat je daar zelf besef van hebt. Om een boek in je handen te hebben van een David Icke of een G Edward Griffin of zelfs de memoirs van een David Rockefeller is vreselijk nieuw en mensen die er niet in geïnteresseerd zijn zouden zichzelf eens kunnen afvragen waarom? Kost het teveel moeite? Is het bestuderen van geschiedenis niet belangrijk omdat jij zelf geschiedenis bent? Stroomt het bloed van je voorouders niet door jouw aderen? Is het jouw taak niet om moralistisch te leven? Zien we dit terug in de wereld? Dus waarom zien we dit niet terug in de wereld? Waarom zijn mensen zo gemakkelijk te manipuleren? Wat zijn de wapens die gebruikt worden om te manipuleren? Hoe kan ik deze herkennen? Met dit soort vragen kan je de vijand, die gewoon zijn gang gaat en niet wacht tot jij een zet maakt, ontwapenen. Het is een intellectuele oorlog en dat is het altijd al geweest, en als je daar geen besef van hebt dan zal je geen strijder zijn maar een slachtoffer, letterlijk een slacht-offer van externe machten die hun invloed op jou uitoefenen zonder dat je daar besef van hebt... Want je hebt geen immuunsysteem meer, je weet niet eens dat deze nodig is om jezelf te beschermen, je denkt dat dat alleen maar fysiologisch van aard is. Hoe zit het met je psychisch immuunsysteem? Wel eens over nagedacht? Individualiteit hoort voor gevochten te worden, net zoals je moeite moet doen om stof op te ruimen omdat het een proces is van de natuur om stof achter te laten, zo moet de mens ook psychische schoonmaak houden niet door vuil te projecteren op de buitenwereld, maar door zelf de doek op te pakken en te beginnen met het sanitair schoon te maken. Sanitize the insanity :) Kijk de film Braveheart maar eens, daar word de protagonist gezegd dat hij eerst moet leren om zijn intelligentie te gebruiken voordat hij meester kan worden over het zwaard...

Het vereist absolute toewijding die niemand je kan geven, het vereist intelligentie en het vereist liefde die niet alleen gericht is jegens de wereld en jezelf maar vooral die van waarheid.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 mei 2010 om 13:52:
Het is toch zo makkelijk om NIET na te denken en NIET af te vragen wat er gaande is in de wereld, want de baas regelt alles voor ons...

Ja gast... jij neemt aan dat wij niet nadenken, puur op basis van het feit dat wij op andere conclusies uitkomen. Dat is ontzettend armoedig van geest.

Ik heb hier ook over nagedacht en zo, en ik geloof dat de meeste complottheorieën onzin zijn. Niet alle, zo naief ben ik nou ook weer niet ;) maar het is allemaal niet zo dramatisch als jij het doet klinken. Tenminste, in mijn bescheiden mening natuurlijk.

Noem het hoe je wil, ik behoor tot geen enkele groep

Zo slecht is het toch niet om bij een groep te horen? iig behoor jij tot de groep mensen die niet tot een groep behoren :P

Met dit soort vragen kan je de vijand, die gewoon zijn gang gaat en niet wacht tot jij een zet maakt, ontwapenen.

Het lijkt mij ontzettend vermoeiend om maar steeds in een vriend-of-vijand kader te denken...

Het vereist absolute toewijding die niemand je kan geven, het vereist intelligentie en het vereist liefde die niet alleen gericht is jegens de wereld en jezelf maar vooral die van waarheid.

Toewijding heb je volgens mij wel, maar ik ben bang dat je jezelf helemaal blindstaart op de wereldse problemen en daarbij vergeet dat er ook goeie kanten zijn aan het leven. Maar goed ik ken je niet natuurlijk dus het zal wel...

Kijk ik gun ieder z'n mening/geloof/wereldbeeld, maar zodra je iedereen die anders denkt voor kuddedier uitmaakt en roept dat ze geen individualiteit hebben, krijg je van mij een heel ander soort reply dan het geduld en openmindedness die ik doorgaans probeer uit te stralen.

Waarschuw beheerder
Hoi hoi (K)

Ik ben geile Carola

Bel me voor m'n privé-nummer: 0906-4545
boxnummer 91

Hoor ik snel wat van je? Poes poes...

Waarschuw beheerder
Niks te doen Dozart?? 8)

Waarschuw beheerder
:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op zaterdag 1 mei 2010 om 12:13:
Aan de andere kant... als je 'm vermoord wek je 't idee alleen maar dat er inderdaad iets aan de hand is...

als het de echte illuminate is, komt niemand erachter, want zij zijn ja de leiders van de wereld;)
je snapt er ook niets van he:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 mei 2010 om 14:57:
als het de echte illuminate is, komt niemand erachter, want zij zijn ja de leiders van de wereld

Wat een schattige droom is dat toch ook... alsof de leiders van de wereld tot ALLES in staat zijn... het zijn ook gewoon mensen he... voelen angst, hebben ideeen, poepen, plukken hun neus.... :D Noem mij 1 leider die alles tot in de perfectie onder controlle had of heeft ... :D

En trouwens..... als mensen als jij er niet in geloven... door juist wat je zelf stelt... dan weet niemand t alsnog toch :D TWIJFEL bitch, twijfel....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Noem het hoe je wil, ik behoor tot geen enkele groep, hooguit tot de groep die streeft naar gerechtigheid en waarheid van binnenuit. Iemand die ziek is van de leugens waar deze wereld vol van is simpelweg door de nalatendheid van de humane gemeenschap.

Gerechtigheid en waarheid. Leuke termen houd je aan voor iemand die stelt dat die nadenkt. Er zijn weinig termen die zo instabiel zijn als de deze - termen die het streven ernaar je een leven vol verzuring zal brengen, want; onmogelijk om te bereiken, want; bestaan niet. Gerechtigheid bestaat alleen bij de gratie van het toelaten van het idee van gerechtigheid, het bestaan ervan. Jou mening dat het bestaat vind ik slechts een van de vele leugens waar deze wereld vol van is. Dus wat dat betreft ben ik blij dat de humane gemeenschap zijn taak verwaarloost. Het streven naar waarheid vind ik dan wel weer een meer nobel doel. Maar jammer genoeg net zo kansloos.

Is het jouw taak niet om moralistisch te leven? Zien we dit terug in de wereld? Dus waarom zien we dit niet terug in de wereld?

Het is mijn taak tot zover dat ik het belangrijk acht. Tot zover dat het mij succes brengt binnen mijn sociale omgeving. Ik snap niet hoe jij kan stellen dat mensen niet moralistisch leven. Mensen zijn moralistische wezens. Tevens is jou kijk op hoe mensen zich moraal moeten gedragen is totaal irrelevant wanneer je wilt bepalen of er uberhaupt wel sprake is van een moraal binnen samenlevingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 mei 2010 om 14:11:
Zo slecht is het toch niet om bij een groep te horen? iig behoor jij tot de groep mensen die niet tot een groep behoren :P

Hehe juistum... 'Wees geen meeloper, maar sluit je aan bij de individuen' %)
Tot een groep behoren kan ook juist heel veel fijn zijn. Wat moet je nou toch altijd maar in je eentje? Zoek ook de gezelligheid eens op... God heeft ons niet voor niks samen met onze broeders geschapen. O:) Als het de bedoeling was als een zonderling te leven was je vast wel in je eentje geschapen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*hik*

schijt irritant :/

Waarschuw beheerder
HERMERCURY reageert niet meer geloof ik... :P Hij wil gewoon even z'n briljante kennis delen, maar hij interesseert zich verder voor geen reet wat wij denken. De egocentrist :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 mei 2010 om 17:41:
HERMERCURY reageert niet meer geloof ik... :P Hij wil gewoon even z'n briljante kennis delen, maar hij interesseert zich verder voor geen reet wat wij denken.

Nou ik denk dat hij gewoon heel graag van anderen wil horen hoe gelijk hij heeft enzo... zodra wij tegengas geven is 't opeens niet leuk meer :P

Waarschuw beheerder
En das een bekend patroon die ik al vaker heb gezien in 't verleden bij een aantal leden hier op PF (en nee, daarmee bedoel ik niemand van hier) 8)
Kennis delen> credits en erkenning willen> niet krijgen>profiel verwijderen <na een tijdje weer terugkomen >het hele liedje weer van voren af aan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 mei 2010 om 17:41:
z'n briljante kennis

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit stuk overgenomen van een ander topic, maar voor sommigen hier zeker wel interessant; al is het voor de AO. ;p
En dat van
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 2 mei 2010 om 13:07:
...kijk ff rond min 18....

http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1973.0.html?tx_ttnews[tt_news]=24614&tx_ttnews[backPid]=1972&cHash=fab742cf90
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat wil je hier mee zeggen?

Waarschuw beheerder
Wilders, onze eigen privé Hitler (L)

Waarschuw beheerder
't zal wat zijn ook he... wordt op de één of andere manier de derde wereld oorlog ontketend, door, jawel, een Nederlander...

Zouden jullie dat een eer vinden of een schande?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eer.

Waarschuw beheerder
waarom?
Waarschuw beheerder
Eer. Hoe meer dooie mensen hoe beter. Trouwens een akelig stukje propaganda van Zembla... beetje in de stijl van Hitler en zn buttfuckbudy Joseph Goebbels
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
OF jullie zijn beïnvloed door het Wilders-effect (net als de Duitsers vroeger ook vol haat zaten) OF jullie zijn producten van het einde der tijden (dus de duivel heeft jullie in zijn greep) OF een vrije samenleving is gewoon niet goed voor de ontwikkeling van het denken van individuen. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 mei 2010 om 19:42:
OF jullie zijn beïnvloed door het Wilders-effect (net als de Duitsers vroeger ook vol haat zaten)

Nee. Wilders is een idioot.

OF jullie zijn producten van het einde der tijden (dus de duivel heeft jullie in zijn greep)

Ja, dat klopt.

OF een vrije samenleving is gewoon niet goed voor de ontwikkeling van het denken van individuen.

Mischien niet, mischien wel.