Misschien moet je zelf maar eens een school van binnen bekijken want een circelredering is een argument dat terugslaat op zichzelf, en niet een onjuiste basisaanname.
Dus? Het argument waar het op terugslaat is vrijwel altijd een aanname van iemand. Het klopt wel degelijk.
het dikgedrukt is een tautologie.
Mooi, dan is wat ik zei altijd waar en de redenaties van mensen waar het naar verwijs altijd onwaar.
Ik heb een vriend die een beetje is zoals jij, en hij weet je nog om te lullen zelfs als hij niets weet over het onderwerp.
Er zijn ook mensen die iedereen arrogant noemen die meer verstand van zaken hebben. Wat is hier het punt? Je vergelijkt mij met je vrienden. Daar gaat het al fout.
Kerel je lult hier echt alleen maar onzin. Circelredeneringen hebben niets met aannames te maken, het gaat erom dat het argument op zichzelf terugslaat. ´wat jij zegt is niet waar omdat het niet klopt´ je geeft een stelling en geeft een argument dat in feite weer gewoon de stelling is maar dan in andere woorden. niks aannames of wat dan ook.
het dikgedrukt is een tautologie.
Mooi, dan is wat ik zei altijd waar en de redenaties van mensen waar het naar verwijs altijd onwaar.
uh.. je maakt een stijlfout, ik attendeer je erop en jij antwoord dat?????????????????????????????? keep taking those pills sonny.
En van die vriend, ik herken veel van hem in jou. de manier waarop je een debat voert en altijd het hoogste woord wil voeren. Maar het verschil tussne hem en jou is dat hij soms inziet dat hij er wat van kan leren en dan mensen hun woordje laat doen. Verder noem ik jou arrogant door de air die je posts uitdampen en omdat je iedereen dom noemt.