Als ik een vrouw was, was ik liever halfnaakt dan dat ik zo'n godvergeten boerka aan moest.
Tuurlijk zou je liever naakt zijn en vliegen aantrekken
Die foto vd lolly klaart jullie zo hard haha daarom poste ik m
Kijk alle reacties erop
Wat gaan ze doen.. naakte wijven-foto's posten
The irony
Tuurlijk zou je liever naakt zijn en vliegen aantrekken
Natuurlijk, jij hebt jouw denkgeest en ik de mijne
Dit hele gesprek bewijst dat we niet hetzelfde denken
Belemmert het t vrije denken?
Tuurlijk niet, want niemand gaat voor mij denken en beslissen, ik heb zelf hersenen en n hart en ik maak mn eigen keuzes
Wat bedoel je met unieke gedachten?
Moet iedereen voor zichzelf wiskunde gaan uitdenken?
Nee, weet je, dit is extreem arrogant wat je doet
Jij veroordeelt n hele grote groep mensen (best wel fel) en dat maakt jou niet beter ofzo
Je bent precies zoals je anderen omschrijft
Dus iedereen moet zn eigen wetten maken en ernaar leven
Ik voorzie wereldwijde chaos
Zonder regels en wetten vervalt de mens als geheel al snel naar n beestachtige staat denk ik
En wat schep jij?
Naja never mind.. ik snap jouw gedachtengang gewoon niet
Lang leve het Westen
Als we unieke zaken willen zien dan zullen terug moeten kijken naar onze voorouders uit de oude beschavingen die een stuk beschaafder waren dan wij vandaag de dag
Het Dionysische is extastisch...wild...onbegrenst...onbevangen...
Daar bevind zich dan ook de oorsprong van "het creatieve"...
Als je van iemand zegt dat hij/zij "wilde ideeën" heeft dan is dat een manier om te zeggen dat die persoon zeer creatief is...toch?
Vervolgens moet je het natuurlijk wel een beetje indammen met "Apollo"...
Apollo is wel noodzakelijk om die Dionysische energie te kunnen sturen/focussen...
Teveel Apollo...of Dionysus weghalen...is een doodsteek voor de creativiteit...
Het is in de chaos waar dansende sterren worden geboren...
Ik ben ontiegelijk boos en gefrustreerd, en ik heb geen zin meer te reageren op reply's in dit fuck topic.
Ik ben ontiegelijk boos en gefrustreerd, en ik heb geen zin meer te reageren op reply's in dit fuck topic.
En dan afvragen waarom er nooit iets veranderd...
Zijn vele keuzes die mensen maken niet het gevolg van conditionering? Zo van als ik dit niet doe, dan staan zaken op het spel. Of als men met iemand praat is het niet zo dat jouw mening die men naar voren brengt niet JOUW mening, maar die van de omgeving? Is iemand die over het nieuws praat werkelijk intelligent en scheppend? Nee, het gross van de mensen leeft niet zelfstandig, ze zijn allemaal afhankelijk van de goedkeuring van anderen. Men speelt de slachtofferrol, die een perfect excuus bewerkstelligd om eigen verantwoording uit de weg te gaan. "Nee mijn hoogste ideaal is niet het bevorderen van vrijheid van mezelf en mijn medemens. Nee, ik dwing mezelf in het gareel, en ik dwing mijn medemens daar ook tot aan. Ikzelf heb geen moraal, dat moeten anderen me geven. Ik heb geen innerlijk leven, dus vraag ik aan de buitenwereld, een geprojecteerde god om een extatische of masochistische re-animatie...want ikzelf ben DOOD."
De mannen zijn de vliegen en de vrouwen de lolly's ?
Maar goed wij zijn de vliegen en voelen ons niet aangetrokken tot de hoofddoekjes-soort...klopt voor een 100% Helemaal mee eens zelf
maar hoe is t zo dat alle uitleg over de wereld overbodig gemaakt door een plaatje waarin duidelijk wordt dat wij moslim wijfe lelijk vinden ?
Women are your fields: go, then, into your fields whence you please. (Quran, 2:223)
wat dan? is ze dan oppeens een lolly die vliegen aantrekt ?
The irony
concluderen dat de Westerse vrouwen een wat positievere uitstraling
De afro-Amerikaanse cultuur in Amerika..
Hoe noemen die mannen vrouwen die zichzelf bedekken en niet bloot geven?
Sistas
Diezelfde mannen noemen vrouwen die dr bij lopen als de vrouwen op jullie foto's bitches en ho's
Dat is de waarheid, dat is hoe mannen vrouwen zien en onderscheid maken
De bedekte lolly is vrij van smerige vliegen en de lolly die open en bloot ligt zit helemaal bedekt onder de vliegen
Jullie zijn de vliegen
hoe mannen vrouwen zien en onderscheid maken
Fuck de gelovige en de atheïst.
Moet je dan hun uitstralimg zien als ze met die hoge hakken door oorlogsgebied/gebergten moeten.
Gast nou moet je ff je bek gaan houden. Je hebt blijkbaar een nogal lage dunk van ons... hou dat voortaan ff voor je svp.
Wow, dat ik dat dr bij moest zeggen..
Ik dacht dat t wel duidelijk was wat ermee bedoeld werd, maar nope
Je vindt ze niet lelijk, geloof me nou maar, veel van de Moslima's zijn bloedmooi
En t werkt, je vindt ze niet aantrekkelijk, oninteressant, je hebt dr zelfs n afkeer naar
Maar onder die kleren zit gewoon n mooie vrouw, eentje die zichzelf meer respecteert en eentje die door hoe ze zich kleedt eerder respect afdwingt dan de vrouwen op jullie foto's
Daarom is de foto van de lolly's zo effectief
Het is beter dan woorden, tis duidelijk, helder, simpel
De bedekte lolly is vrij van smerige vliegen en de lolly die open en bloot ligt zit helemaal bedekt onder de vliegen
Tis n sterk punt
"go, then, into your fields whence you please" heeft daar dus betrekking op, het bedrijven vd liefde met je vrouw en HOE jullie dat willen doen
De vertaling zou dan ook moeten zijn "..hoe je wil"
Hadith interpreteren moet je overlaten aan de geleerden en de mensen van kennis
Voor de ene Hadith zal dr gegarandeerd eentje zijn die t tegenovergestelde zegt
Dus zijn de Hadith (volgens veel geleerden) n bron van afwijking, wanneer mensen als jij, die niet deel zijn vd traditie, ze zonder leiding gaan lezen en interpreteren
Gast nou moet je ff je bek gaan houden. Je hebt blijkbaar een nogal lage dunk van ons... hou dat voortaan ff voor je svp.
Ja, daar zit misschien wel iets in. Maar het zijn allemaal oordelen gebaseerd op hetzelfde denken.
De afro-Amerikaanse cultuur in Amerika..
Hoe noemen die mannen vrouwen die zichzelf bedekken en niet bloot geven?
Sistas
Diezelfde mannen noemen vrouwen die dr bij lopen als de vrouwen op jullie foto's bitches en ho's
Ik had eigenlijk niet verwacht dat de Islam mannen vergeleken met vliegen. Want het plaatje spreekt ook over islamitische mannen, immers is de hoofddoek bedoeld als bescherming tegen alle mannen.
De logica achter de hoofddoek zag ik eigenlijk altijd meer zoals de christenen een kuisband hadden voor de vrouwen. De vrouwen zijn duivels, de vrouwen hebben een bepaalde aantrekkingskracht en de man, de man die moet beschermd worden. Een hoofddoek op de kop.
Nah idd, ik houd zelf wel van de donkere uitstraling..donkere ogen..zwart haarMaar hoe kan jij in godsnaam weten dat ze mooi zijn ?
Jullie mogen dus alles doen ?In feitte is dan de kama sutra vereenigbaar met de Quran ?
Onzin, ik ben een moslim en ik wil interperteren. Wie ben jij om te stellen dat ik geen moslim ben,
of iemand van kennis ?Sowieso, sinds wanneer is er sprake van traditie ? Het gaat hier om een religie... een enorm verschil
Trouwens, eeh... die afro-amerikaanse cultuur is nou ook niet echt een voorbeeld voor de aarde he...Als er een cultuur is dat bol staat van duisternis en ellende is het die cultuur wel... als er een cultuur is die pas echt schokkende verschijnsel ten tonele zijn met hoe ze met vrouwen omgaan zijn zij het wel... welke andere cultuur dan zij heeft tenslotte videoclips geïntroduceerd waarbij vrouwen letterlijk als hoeren worden afgeschilderd?
En ja ik heb n btje n lage dunk van mannen in t Westen idd en ook van vrouwen
Ja en dat is dat mannen in t algemeen n vrouw meer respecteren wanneer zij dr eigen lichaam respecteert
Is dat waar of niet?
Je kan heel leuk alles proberen uit te leggen, maar wie hou je voor gek? Bedoel, iedereen weet dat t waar is
We maken onderscheid, de vrouw met dr ass onder dr rokje en dr tieten half zichtbaar wordt eerder gezien als seksueel object dan de vrouw die zich niet zo kleed
Je kleedt je hoe je bent
En mannen zijn wolven joh, dus tuurlijk zien ze in n schaars geklede vrouw n makkelijke prooi
Hoe worden vrouwen afgebeeld in de media, in films, muziekvideo's, reclame's, enz
Meestal als lust-object
Als dat vrijheid is of respect..
Oke, nou zeg me.. die vrouwen in de clips die als hoeren afgebeeld worden, vertel me hoe ze gekleed zijn?
Tja, dan keer ik het toch weer om... en mannen dan met ontblootte bovenlijven dan? Daar geilen vrouwen ook op hoor... Is het niet erg dan als hij begeert wordt door al die vrouwen die van 'm fantaseren met 'm het bed in te duiken? Laat me raden, daar kun je niks mee met je mannelijke gedachtenDat bedoeld ik dus: denk niet te veel vanuit je eigen kader je eigen geslacht... zie vrouwen ook eens voor VOL aan...
Je wilt nu graag horen dat ik erover begin dat ze in bikini's rondlopen
Het is gewoon opvallend hoe dit soort dingen toch zich voornamelijk juist afspelen in macho-culturen. Daarom neig ik eerder te denken dat zulke uitgangspunten (als vrouwen moeten zich bedekken) een antwoord zijn op de slechts situaties in de culturen zélf...
Dat moslims betere mensen zijn dan niet-moslims...
Mannen bedekken zich ook, Moslims lopen niet rond met ontbloot bovenlichaam om hun spieren aan alle vrouwen te tonen nee
Ik hoef t niet te horen, ik weet dat je weet dat t zo is
Hoe zien seksslavinnen eruit?
Als Lauren Hill of Erica Badu ofzo, of zoals je die bitches en ho's in de clips ziet
Een vrouw die bedekt is (en t hoeft niet eens zoals Moslima's kleden hoor, maar gewoon, iemand die zichzelf niet tentoonstelt) zie je niet als seksslavin
Tis de schaarsgeklede dame die dr titties en ass showed
Hou toch op man, wat een bullshitMannen die zich bedekken voor de vrouwen... daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Dat komt niet voor op deze wereld man.
Bloot hoeft niet meteen seksistisch te zijn.
Het lichaam zelf is neutraal.. gewoon een stuk vlees met vormen en zo. Het vrouwenlichaam is wat je het zelf voor je laat zijn. Bloot hoeft niet meteen seksistisch te zijn. Het is de attitude, de sfeer, de gelaatsuitdrukkingen, de thema's in de clips die dat alles tot een seksisme maken. Het is inspelen op een seksistisch uitgangspunt (al eens gekeken naar wat voor figuren het meestal zijn, die stoere rappers?).. inspelen op de lagere delen van de menselijke geest. Met die intentie wordt het neergezet én uitgebeeld. Het lichaam op zichzelf in neutraal.