Ik heb t meer over ehh.. de muziek die ze nu op tv laten zien
Sowiezo de zgn elite, illuminati whatever gebruikt de wereld van Kunst(symboliek,geometrie) en dus ook muziek(frequentie's) omdat het een vorm van communicatie is die direct word opgenomen in je onderbewustzijn..> archetype's etc...
(Pappi bengá me)
Auw!tsss.
Ik wil gewoon voorkomen dat er een hele ladingen driehoeken en pentagrammen wordt geplaatst als "bewijs" voor duivelse illuminati- / vrijmetselaarscomplotten.
allemaal leuk en aardig..maar wat als je 10,11,12 jarigen op straat dat hoort roepen(Pappi bengá me)
waarschijnlijk voel je aangevallen ofzo, is wel vaker zo als denkbeelden van anderen zich niet stroken met 'uw' waarheid...nix mis mee, just realise it...
wat vind je er (mijn post)'onzinnig' aan als k mag informeren? En dan niet meteen gaan praten over posts van anderen dan mijzelf (in dat andere topic ;illuminati in Nl'se danscene), want ik ben het er veelal ook niet mee eens wat daarin verteld word...Misschien moet je je er eens wat verder in verdiepen vooraleer je ergens een oordeel over velt..
Bovendien, wie heeft jou aangesteld als degene wie bepaalt of het plaatsen van bepaalde symbolen hier taboe is...ze spelen juist een grote rol in een topic als deze...
wie kan in hemelsnaam nog ontkennen dat de muziek niet beinvloed wordt door de duisternis
Al die complotten hebben het over wereldheerschappij en zo... de religieuze varianten zeggen dat Satan erachter zit... ik zie daar gewoon niet veel in. Als gevolg daarvan interesseert dat soort dingen mij niet echt en ga ik mijn tijd er ook niet aan verdoen. Ik vind godsdienstfilosofie erg interessant, en dat zie ik dus graag in dit topic. Vandaar mijn verzoek om complotten in het bijbehorende topic te bespreken
Tja, de vraag die ik een beetje heb (ben nogal neutraal wat betreft dat complotgebeuren) is: zou dat gebeuren nu een soort iets zijn dat religies aangrijpen om hun eigen gelijk te bewijzen (bv. dat de Islam dat aangrijpt om 'de verdorvenheid van het Westen' aan te tonen met vergaande religieuze theorieën, en het Christendom dus om het kwaad aan het werk te zien, wat weer de duivel bevestigt), zit er werkelijk meer achter.. of is het idd gewoon allemaal maar een kwestie van geld en de loop der dingen in de globalistische wereld van daag de dag...
Waarom is mijn vraag?
Die duistere thema's in hardcore zijn juist ontstaan doordat jongeren de bemoeienis en betutteling uit christelijke hoek zat waren. Op 'n gegeven moment kreeg je dingen als De Jezusbus die het christendom aan de feestgangers wilde opdringen... als reactie daarop kreeg je al die zogenaamd stoere duivelse teksten en plaatjes. Het is gewoon onschuldige rebellie... hoe iemand daar een duivels complot in kan zien gaat mij te boven
Maar ja, ik zal wel verblind zijn door de duisternis
Het is iets omschuldiger dan je doet voorkomen hoor en de suggestie die het wekt.
papi chulo = schatje (pappie), lekker mannetje
papi ven a mi = schatje (pappie) kom bij mij
Kijk ik geloof heus wel dat er schimmige spelletjes worden gespeeld (in supermarkten wordt bijvoorbeeld een subtiele geur verspreid om koopgedrag te beïnvloeden), maar ik geloof absoluut niet in een hoger doel achter dat soort dingen dan plain old cash.
Nou nou wie voelt zich hier aangevallen
dat is wat er feitelijk staat ja, maar wat men overneemt en uitspreekt is iets heeeel anders...
ik zal wel verblind zijn door de duisternis
Geld=macht...macht over de menselijke geest=alles
Geloven sommigen van jullie dat de duistere muziek (zoals Hardcore) geïnspireerd wordt door de duistere geesteswereld? Oftewel dat producers dus inspiratie ontvangen uit de duisternis?
are u serious?!
Waarom zou iemand de macht over de menselijke geest willen hebben?
de religieuze varianten zeggen dat Satan erachter zit
Geloven sommigen van jullie dat de duistere muziek (zoals Hardcore) geïnspireerd wordt door de duistere geesteswereld? Oftewel dat producers dus inspiratie ontvangen uit de duisternis?
Nee. Ik ken geen enkel producer die zich bezig houdt met het occulte of gelooft in een duistere geesteswereld.
Come on, je meent niet dat je nu al bent vergeten wat je net antwoordde...het gaat om GELD..Macht, het voortzetten van dit paradigma waarin we allemaal slaafjes zijn van een destructief systeem...
Ik ken jou niet
Uitspraak van D{}zArt op maandag 29 maart 2010 om 19:25:
welnee...
Toen maakte men júist muziek om te verkennen..sjamaan te zijn
Maar het ging nu om het merendeel van de hedendaagse hardcore producers.
Check je post en mijn posts, beginnende bij waar jij aangeeft dat alles om GELD draait, en vraag jezelf af wat is geld wat doet geld met mensen, nog maar eens en kom dan terug met een vraag waar ik iets mee kan en niet in herhaling hoef te vallen...
Omdat het anders is...een andere staat van beleving..simpel...rhytmes in verschillende lagen zorgen automatisch voor een verandering in de patronen van de hersengolven
Dat onderschrijf ik maar dat zegt nog niets over de 'goddelijke' of 'duivelse' boodschap en de invloed die sommigen er in zien/horen en die conclusie vind ik dus veel te overhaast getrokken.
Zelfs in kerken hebben orgels pijpen die ultralaag geluid voortbrengen die je niet hoort maar wel voelt om zo 'god te voelen'. Ook dat gevoel (en de werking in de hersenen) zegt dus niets over (het bestaan van) god en over diens invloed.
In mijn ogen til je er wel erg zwaar aan en ligt het er ook nog eens aan wat je onder 'duisternis' verstaat en de daadwerkelijke impact. Vraag die 25.000 bezoekers maar eens bij wie het '25.000 zielen' intro is blijven hangen, laat staan blijvende indruk heeft gemaakt.
En vergeet niet wie daadwerkelijk in het bestaan en de invloed van de duivel geloven en in mijn visie in het leven geroepen hebben: gelovigen.
Nee ik snap serieus niet waar je hiermee naar toe wil. Mensen doen rare dingen voor geld. Bedrijven en naties doen hetzelfde, maar dan een schaal groter.
Mijn standpunt is dat die rare dingen alsnog niet betekenen dat wij slaven zijn of iets dergelijks. Kijk eens naar de opties die wij nu hebben in vergelijking met vroeger. Alles wat je wilt weten is vrijelijk beschikbaar.
Er is inderdaad wel "een systeem", maar dat is geenszins een gevangenis. De meeste mensen vinden het gewoon een comfortabele omgeving.
Wat is dan jouw grote bezwaar ertegen? Dat snap ik dus niet...
stel jezelf die vragen en je komt tot een antwoord...
Misschien later. Momenteel hebben complottheorieën bij mij niet de hoogste prioriteit
Uiteindelijk beschouw ik het toch als iets dat gewoon bij dit leven hoort. Dat maakt het voor mijn verdere filosofische overwegingen niets meer dan iets specifieks... niet zo heel relevant dus.
Dat vind ik typerend schaaps gedrag en kenmerkt voor mij heel erg de gesloten geest welke mensen vandaag de dag wel vaker tentoonspreiden...
bij mij ook niet.. T is simpelweg de moeite die ik neem om meer te weten te komen en zo doende meer MACHT op mijn eigen leven kan uitoefenen en me niet zoals ik vroeger altyd dacht, dat alles wel bij dit leven hoorde zoals het gaat, en alles voor lief te nemen..
Dat vind ik typerend schaaps gedrag
Algemene kennis is altijd relevant.
Muziek is een uitting, dus ik denk dat, aan de hand van hoe mensen zich voelen zij dit zullen uitten, dmv hun creaties...meer wil ik er niet aan vuil maken..de rest kan je zelf wel invullen..
Dat is Kul, maar dat begijp je natuurlijk wel.in feite maak je contact met jezelf en niet zozeer met iets 'buiten' jezelf...
Het werd mijn geloof. Het contrast wordt heel duidelijk zichtbaar wanneer je tot geloof komt. Dan pas ga je zien wat voor invloed de feesten hebben op de mens.
1 ding is zeker: het houdt je heel ver van GOd af. Maarja..dat boeit jou geen fuck waarschijnlijk.
Alleen omgekeerd wel!!