Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 418677x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op vrijdag 12 maart 2010 om 10:25:
Hoe komt dat dat veranderd is??

Faith.. :)

Ik ben van binnen veranderd. Ik scheer niet meer alle buitenlanders en moslims over 1 kam, omdat ik veel aanvaringen gehad heb met hen.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik wil dat bepaalde zaken veranderen. Maar de haatgevoelens en dergelijke zijn verdwenen.. Daar schiet je ook niets mee op. Je hebt alleen maar jezelf ermee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 00:15:
Bedoel, kijk naar gebouwen uit de 17e eeuw, of de 18e of 19e en dan die lelijke gedrochten van tegenwoordig...

Lelijke gedrochten ?

[img width=300 cacheid=00120a2a002e6c01e8954ae41a02a467a3]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/11/1268342596-190.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 12 maart 2010 om 08:02:
klagen dat wilders iedereen over een kam scheert,

Is het ook !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 12 maart 2010 om 08:31:
Zo simpel werkt 'vrijheid' niet he... het is een heel complex begrip ;p

Vindt je ?!
Wilders is de nieuwe profeet Mozes die zijn volgelingen brengt naar het (lees: zijn) beloofde land !

Welk land ?!
Duisterland !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op vrijdag 12 maart 2010 om 10:46:
Maar de haatgevoelens en dergelijke zijn verdwenen

(L)

haat

is gif voor het (geestelijke) lichaam !

En gif kan ook verslavend zijn; net als drugs. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik scheer niet meer alle buitenlanders en moslims over 1 kam

Dat moet ook zeker niet, zitten een hoop goeden ook tussen, het zijn ook alleen een hoop rotte appels, maar dat zie je ook bij christenen en joden en de atheisten,
dus wat dat betreft :lOL:
Dit wil overigens niet zeggen dat ik wil dat bepaalde zaken veranderen

Daarom vind ik het zo goed dat wilders de ballen heeft die dingen aan te kaarten, dat zie je de rest van die slappe aardappelzakken in de regering niet doen hopor!
ik vind dat er veel meer bespreekbaar gemaakt moet worden :yes:
Daar schiet je ook niets mee op. Je hebt alleen maar jezelf ermee

Dat klopt, ik zou bij mezelf soms ook wel eens willen dat ik wat minder haatdragend was hoor :yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 10:51:
Lelijke gedrochten ?

Maar vind die plaatjes van jou mega komisch :loL: Hoe kom je daar aan :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 21:23:
Onder een hoofddoek? Dan moet het wel een heel plat en dun voorwerp zijn anders zie je het wel degelijk.
Maar ben je zo bang voor Islamitisch terreur dan?

Het is niet onmogelijk bewijst de praktijk ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 06:51:
Tja alles moet rendabel zijn tegenwoordig in onze grote grijze financiële wereld.

En dat zie je er gewoon in terug :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op vrijdag 12 maart 2010 om 11:55:
Hoe kom je daar aan

In/met elkaar geshopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 19:22:
ze zijn niet gescheiden, je hebt toch ook CDA?

Je verward scheiding van Kerk en Staat met scheiding van geloof/religie en politiek... ;)

Politieke overtuigingen en persoonlijke (waaronder religieuze) overtuigingen kunnen niet gescheiden worden...

Uitspraak van Esther :facepalm: op vrijdag 12 maart 2010 om 11:55:
Daarom vind ik het zo goed dat wilders de ballen heeft die dingen aan te kaarten, dat zie je de rest van die slappe aardappelzakken in de regering niet doen hopor!

Tot op zekere hoogte wel...alleen wijten zij het aan sociaal-economische factoren in achterstandswijken in het algemeen...

Alles afschuiven op hun is discriminatie voor criminele Hollandse jongeren...
Iedereen denkt steeds dat het moslims/Marokkanen zijn...zo krijg je toch nooit een bad-ass reputatie en erkenning voor je (wan)daden als Hollandse jongere? :(

O:) ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 12 maart 2010 om 14:19:
Politieke overtuigingen en persoonlijke (waaronder religieuze) overtuigingen kunnen niet gescheiden worden...

Het zal toch moeten, het mag niet in Nederland. Een land dient bestuurt te worden zonder, religieuze overtuigingen, godsdiensten etc......
Dit land dient neutraal te zijn in hun standpunt. Godsdienst of volgens bijbels normen politiek bedrijven is volstrekt buiten proporties!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 13:07:
In/met elkaar geshopt.

:lol: gebrek aan fantasie heb je in elk geval niet ;)
Waarschuw beheerder
Dat mag helemaal wel in Nederland... 8)

Je moet dan bijvoorbeeld denken aan een waarde als "naastenliefde"...
Dat staat hoog voor iemand met een christelijke overtuiging...
Daarom heet het ook een waarde...een waarde is iets waar je veel waarde aan hecht... :p
Vervolgens vertaal je dat naar een norm...zoals "mensen dienen elkaar te helpen"...
Daar komt natuurlijk uiteindelijk een beleid uitgerold...
Dat mag weldegelijk hier in Nederland en dat kan je niet eens voorkomen...
Er bestaat niet zoiets als een neutraal standpunt innemen...je standpunt is altijd gekleurd door je persoonlijke overtuigingen...
Ook een standpunt innemen vanuit bijvoorbeeld Humanistische overtuigingen is geen neutraal standpunt...dat is een standpunt vanuit Humanistische overtuiging... 8)
Waarschuw beheerder
Miss E, het is allemaal zo sexy als je het zo uitleg!

:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op vrijdag 12 maart 2010 om 15:01:
Miss E, het is allemaal zo sexy als je het zo uitleg!

Voel me zwaar beGEERT ook ja (L) :LOL:
Waarschuw beheerder
Wtf? Dat plaatje... :lol:
Waarschuw beheerder
Geweldig he! lekker ding vind ik het (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 20 februari 2005 om 03:10:
Geloof jij in god?

Nee alleen in Sinterklaas ....ook zo'n dwaas!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 12 maart 2010 om 14:57:
Dat mag helemaal wel in Nederland...

Dus het stellen dat er sprake is van een seculiere staat kun je alleen verdedigen dat de kerk als instituut geen invloed mag hebben op de politiek, he...

Best wel ouderwets :P
Waarschuw beheerder
Dat staat hoog voor iemand met een christelijke overtuiging...

Bij een goed christen wel misschien, maar een hoop hebben toch ook wel erg veel moeite met naastenliefde :lol:
Vervolgens vertaal je dat naar een norm...zoals "mensen dienen elkaar te helpen"...

Bij dat woord "dient" gaan bij mij al de haren overeind staan, dan heeft het al niets meer met naasten liefde, maar met wat men acht dat jij doet, een verplichting dus
Moet liefde niet spontaan zijn??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 12 maart 2010 om 16:36:
Dus het stellen dat er sprake is van een seculiere staat kun je alleen verdedigen dat de kerk als instituut geen invloed mag hebben op de politiek, he...

Wat voor meerwaarde heeft het als de kerk dat wel doet dan?? (als dat het al niet doet)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op vrijdag 12 maart 2010 om 17:00:
at voor meerwaarde heeft het als de kerk dat wel doet dan?? (als dat het al niet doet)

Het idee van securalisatie kwam op toen de kerk nog een heel machtig instituut was, de meerwaarde voor de kerk is dat ze nog meer macht heeft wanneer invloed op de staat :P nogal logisch toch?

Waarschuw beheerder
Eigenlijk best een vreemd idee he... dat het geloof hier ooit echt helemaal de dienst uitmaakte :P Ik heb dat zelf dus echt helemaal niet meer meegemaakt (kom immers uit '84), dus zal ook niet echt weten hoe dat nou is, zo'n religieuze maatschappij waarin de kerk regeert...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 12 maart 2010 om 14:19:

heus wel:/

Waarschuw beheerder
whaha
http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/469415/2010/03/12/Jezus-waakt-over-roekeloze-student.dhtml

Waarschuw beheerder
Hahaha, vet bizar! :d Erg vet... B) Weer een bewijsje van Jezus, jwt :woop:
Waarschuw beheerder
Ik ben echt fan van deze man. Heel oprecht volger van Jezus... Meer dan 130 boeken geschreven.. En zo af schrijft hij ook nog een stukje voor een blad.. :)

Hier wel een mooi stukje, met als onderwerp: homo's in de Sint Jan.

http://www.willemouweneel.nl/#p=0;b=604

Moet je voor de lol zijn cv is kijken. :P Ik zit net even te kijken, maar die man heeft niet stil gezeten.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 18:22:
Hahaha, vet bizar! Erg vet... Weer een bewijsje van Jezus, jwt

:):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --*-- op vrijdag 12 maart 2010 om 00:22:
Na dat verhaal van misjnoe wou ik ook al bijna Wilders gaan stemmen hehe

Als het overkwam als wilders propaganda dan direct mijn excuses.

Uitspraak van --*-- op vrijdag 12 maart 2010 om 00:22:
Hey dudes!
Ik ben ook Moslim remember en kijk mij hier lekker normaal communiceren met jullie infidels
Niet zo pessimistisch joh

Eens maar jij bent helaas maar representatief voor 60?, 70? procent van de groep, er zitten er een hoop bij (ook aan Nederlandse kant!) die gewoon niet willen veranderen en een veel grotere stempel op de maatschappij achter laten dan die het goed doen. Ik meen dat het initiatief tot veranderen moet liggen bij de nieuwkomers omdat dit gewoon het efficientste is. Dat betekend taalbeheersing, moderniseren en participeren en (wellicht omdat die druk nooit hard genoeg uitgeoefend is) dat ontbreekt soms nog wel eens. Wat er naast die zaken nodig is, is een sterkere sociale controle en een goede PR campagne, dan kunnen we gewoon door naar de volgende probleemgroep, polen en bulgaren.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 00:37:
Heeft dat specifiek met de Islam te maken volgens jou of staat het daar los van?

Natuurlijk beinvloed de islam de cultuur en andersom maar het is meer iets specifieks voor het midden oosten en sommige afrikaanse culturen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 17:12:
Eigenlijk best een vreemd idee he... dat het geloof hier ooit echt helemaal de dienst uitmaakte Ik heb dat zelf dus echt helemaal niet meer meegemaakt (kom immers uit '84), dus zal ook niet echt weten hoe dat nou is, zo'n religieuze maatschappij waarin de kerk regeert...

Oh, jij bent ook nog een jonkie joh :P 25/26 ? Maar ik denk dat we blij mogen zijn, dat dat niet het geval is :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 17:24:

En als je nou de discussie puur op ratio voert? Haal je dan niet een hoop religie uit de politiek. Ik bedoel, hoe ga je, om even een flauw voorbeeld te noemen, rationeel onderbouwen dat winkels 1 dag per week dicht moeten blijven en dat die dag bij uitstek zondag moet zijn? Wordt heel moeilijk zonder religie erbij te betrekken.

Waarschuw beheerder
gewoon geen rekening houden met gelovigen.waarom zou je mensen met een denkbeeldige vriend serieus nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 12 maart 2010 om 17:04:
Het idee van securalisatie kwam op toen de kerk nog een heel machtig instituut was, de meerwaarde voor de kerk is dat ze nog meer macht heeft wanneer invloed op de staat

En dat is iets waar jij voor pleit??? Want daar had ik het over niet wat de kerk vind!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 17:12:
dat het geloof hier ooit echt helemaal de dienst uitmaakte

Ben er blij van dat het geloof niet zoveel impact heeft, nu is het nog een vrije keuze om tye geloven en dat moet het in mijn ogen ook blijven!
Anders krijg je van die situaties die je in moslimlanden ziet, alles onder het woord ALLA
Waarschuw beheerder
Religie heeft zoveel negatieve gevolgen dat ik ervoor pleit dat mensen weer gewoon vrij kunnen zijn om te doen wat zij willen doen. Met andere woorden: Dring het onder geen enkele omstandigheid op aan anderen!

Dus:
- Geen winkelverbod op zondag
- Geen onnodige subsidies aan kerken, als mensen niet genoeg geld over hebben om naar de kerk te gaan dan zegt dat iets...
- Geen acties tegen embryo onderzoek
- Geen verbod op hoofddoekjes
- Geen homohuwelijken weigeren of homo’s ontslaan uit hun beroep

Hier een mooie site die de gevolgen van religie scherp weergeeft:
http://www.NEEligie.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op vrijdag 12 maart 2010 om 20:06:
En dat is iets waar jij voor pleit??? Want daar had ik het over niet wat de kerk vind!

Ga je 's ff heel snel de afgelope 500 pagina's lezen! Wat een absurde vraagstelling :lol:

Waarschuw beheerder

:roflol: :lol: :d:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 12 maart 2010 om 19:45:
Oh, jij bent ook nog een jonkie joh :P 25/26 ? Maar ik denk dat we blij mogen zijn, dat dat niet het geval is :P

Wat dacht jij dan? Dat ik een veertiger dan ben of zo? :| :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 20:54:
Wat dacht jij dan? Dat ik een veertiger dan ben of zo?

Mja meer rond de leeftijd van dementie en waar het verstand plaats maakt voor allerlei waanbeelden....70/80 :lol:

hehe :P nah d8 iig dik tegen de 30 of net iets er overheen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 12 maart 2010 om 21:14:
Mja meer rond de leeftijd van dementie en waar het verstand plaats maakt voor allerlei waanbeelden....70/80 :lol:

:roflol:

Maar dik tegen de dertig? Haha 8)
Ik ben eigenlijk eeuwig B)
Waarschuw beheerder
man als god bestaat is die me wel zwaar aan het belazeren 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GesusKistus op vrijdag 12 maart 2010 om 20:19:
- Geen winkelverbod op zondag

en jij wil dan dus zo graag de lul zijn om elk weekend ofzo te mogen gaan werken? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 13 maart 2010 om 09:35:
man als god bestaat is die me wel zwaar aan het belazeren

Wees gerust dat doet Hij niet, want je geloof niet in Hem.
En geloofde je in Hem, dan weet je dat je daaraan zelf schuldig bent of beschouw het als een leerproces.
Want belazeren/straffen doet Hij niet; kan Hij niet omdat Hij volgens jou niet bestaat. ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 13 maart 2010 om 09:37:
en jij wil dan dus zo graag de lul zijn om elk weekend ofzo te mogen gaan werken?

Is voor hem toch geen probleem en vooral als je niet gelooft.
Beter dan lantefanteren. ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 13 maart 2010 om 09:35:
man als god bestaat is die me wel zwaar aan het belazeren

Niet God...maar de andere kant is jou aan het belazeren! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op zaterdag 13 maart 2010 om 17:06:
Niet God...maar de andere kant is jou aan het belazeren! :yes:

haha hoe kan je dat nu oordelen als je niet eens weet wat ik bedoel :D
Waarschuw beheerder
weetje het is eigenlijk beter zo hoe alles gaat. Al het oude los laten en een volledig nieuwe start maken (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 13 maart 2010 om 18:25:
weetje het is eigenlijk beter zo hoe alles gaat. Al het oude los laten en een volledig nieuwe start maken (y)

Maak je veranderingen mee in je leven momenteel?
Waarschuw beheerder
Jezus en Mohammed op een openbare plee !!??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 18:34:
Maak je veranderingen mee in je leven momenteel?

enorm. Op mn werk is de situatie volledig veranderd. Ik ben deze week met men vriend uiteen gegaan en woon nu dus alleen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 13 maart 2010 om 19:40:
Op mn werk is de situatie volledig veranderd.

Positieve veranderingen hoop ik?