Waar doel je nu op, uwe vaagheid?
er zij nooit concrete antwoorden geweest dat er een god bestaat.
door de eeuwen zijn er wel veel godsbewijzen bedacht, maar een doorslachtgevende antwoord is er nooit geweest.
je kunt conclusie trekken uit een beredenering, maar of die conclusie dan ook in de werkelijkheid bestaat?
dan moet je naar de werkelijkheid kijken
En in de werkelijkheid is god niet aan te tonen.
Ow ja joh? Brainwash?
goos met z'n brainwashen de hele tijd als ie nou
je kunt conclusie trekken uit een beredenering, maar of die conclusie dan ook in de werkelijkheid bestaat?
goos met z'n brainwashen de hele tijd als ie nou even de moeite had genomen dat stukkie over hersenhelften te lezen dan had ie kunnen ontdekken dat ie zelf nl de meest gebrainwasde persoon in dit topic is, samen met nog zo'n moron met n X in z'n naam..volgens mij heeft die gast een trauma overgehouden aan dat non-event van 14 okt jl...zeker zwaar teleurgesteld ofzo
Jij zou toch ook alleen maar het juiste vertellen als je een tv moet verkopen?
Informatie die voor jou negatief is houd je achterwege.
door de eeuwen zijn er wel veel godsbewijzen bedacht, maar een doorslachtgevende antwoord is er nooit geweest.
goos met z'n brainwashen de hele tijd als ie nou even de moeite had genomen dat stukkie over hersenhelften te lezen dan had ie kunnen ontdekken dat ie zelf nl de meest gebrainwasde persoon in dit topic is
gewoon negeren knoppie gebruiken..
Logisch als je bedenkt, dat jullie geen tegen woord kunnen gebruiken,
jullie negeren, door op de oppervlakte te blijven...
Zijn niet bij machte om een enige vorm van discussie te voeren, gezien
jullie > let wel! brainwash, sprookjes, kruistochten, martelingen van christenen, onwaarheden over god, daar het tegen deel niet bewezen is, jullie basseren dingen op een boek van let wel > ca. 66 auteurs, al deze auteurs geven er een eigen draai aan, niemand die nog weet wat het juiste is.....Allemaal net als jullie blijf je in herhaling, net als ik omdat ik weet waarover ik het heb.....Langzaam aan als jullie brainwash nog is te genezen door psychische hulp dringt het tot jullie door dat god niets is.........
sta open voor nieuwe informatie...
Niemand hier baseerd zijn/haar mening op de bijbel en/of de kerk behalve jij...
.dus jij bent degene hier die brainwashed is...
er andere dingen in en de bijbel is ook veranderd
Ik baseer niets op de bijbel of kerk, jullie doen dat juist......
oh dus dat alles is nooit gebeurd en ontkennen jullie?
Ik heb al eens getypt net als Xeno, dat god niet bestaat, daar het bewijs nooit geleverd zal worden......gezien er geen wetenschappelijk, archeologisch bewijs voor is.....
Dat heb ik sowieso met meerdere hier, dat wij (xeno enz ) gelijk hebben.......
Alleen jullie nemen dat niet aan.....
hou gewoon je mond of sta open voor nieuwe informatie...
Het is GEEN competitie
jawel, we moeten (de mensheid) net zolang doorgaan dat alle geloven worden verbannen van deze planeet.
dwars om nog objectief naar andere info te kijken...
gezien er geen wetenschappelijk, archeologisch bewijs voor is.....
Als die christenen op 1 iemand hier invloed hebben uitgeoefend dan ben jij het overduidelijk wel...
Het heeft een enorme invloed op jouw manier van denken gehad...jouw brein behoorlijk geconditioneerd...niet de mijne...dus jij bent degene hier die brainwashed is...
Reden voormij althans, om in Godswoord te geloven.
En nu mondjes maat of geheel niets meer los laat.
Zou kunnen inhouden dat je geen leven hebt zonder ons!!!!
Alleen ons bestaan is voldoende.
Die persoonlijke wrok naar het christendom die er zo enorm dik bovenop ligt zet het atheisme weldegelijk neer als een heel erg zwakke overtuiging...
Ik zelf ga niet eens meer in op xeno en muskiet, het enige waar ze mee aan komen zetten als je een degelijk argument naar voren brengt is brainwash, sprookjes en sinterklaas, en dat er niet zoiets bestaat als een hogere macht( hierbij zeg ik niet dat ik god bedoel ) terwijl ze zich er amper in hebben verdiept..
En dit zien ze dan als geldige argumenten, kom op zeg..
Als ze met een goed argument komen zal ik nog wel reageren op xeno dan wel muskiet.
Sowieso denk ik dat je met dit soort discussies weinig onderbouwde argumenten kan vinden. Het is immers een geloof en dat is op niks tastbaars gebaseerd, dus daar kan je eeuwig over discussieren zonder bewijs.. Maar goed, dat wil niet zeggen dat het kut argumenten zijn aan de andere kant.
Ik zelf ga niet eens meer in op xeno en muskiet, het enige waar ze mee aan komen zetten als je een degelijk argument naar voren brengt is brainwash, sprookjes en sinterklaas, en dat er niet zoiets bestaat als een hogere macht( hierbij zeg ik niet dat ik god bedoel ) terwijl ze zich er amper in hebben verdiept..
En dit zien ze dan als geldige argumenten, kom op zeg..
Als ze met een goed argument komen zal ik nog wel reageren op xeno dan wel muskiet.
ik zet ze op negeer
maar er zijn wel aanwijzingen dat er meer is..
nou kom dan eens met die aanwijzingen , damn wij komen aldoor met het bewijs dat god niet kan bestaan, niemand komt met het tegenargument, nou vertel, ik ben benieuwd, ben jij dan de enige die het bewijs van god heeft op de gehele aarde, knap.
ik wacht af
Gaan we weer... Er zijn al genoeg berichten gepost met daarin aanwijzingen beschreven. Maar dit schuift o.a jij af als onzin.
Ze komen met hun argumenten ( bv dat zij denken dat mensen een God creeeren om op te kunnen steunen en die dus het leed zal verlichten, wat ws tussen hun oren zit) en als iemand erover begint vertellen ze ook hun eigen ideeen en wrok erover,
Sowieso denk ik dat je met dit soort discussies weinig onderbouwde argumenten kan vinden. Het is immers een geloof en dat is op niks tastbaars gebaseerd