Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 398745x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kijk... zo snoer je ze dus de mond B)

Waarschuw beheerder
Hahahaha , mis... Ik was even weg. Waarom zou ik erop reageren.
Je hoopt dat ik hap. Maar dat doe ik niet.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 14:49:
Waar doel je nu op, uwe vaagheid?

Voor jou. Uwe Hoogheid/

Jij zou toch ook alleen maar het juiste vertellen als je een tv moet verkopen?
Informatie die voor jou negatief is houd je achterwege.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 01:09:
er zij nooit concrete antwoorden geweest dat er een god bestaat.
door de eeuwen zijn er wel veel godsbewijzen bedacht, maar een doorslachtgevende antwoord is er nooit geweest.
je kunt conclusie trekken uit een beredenering, maar of die conclusie dan ook in de werkelijkheid bestaat?
dan moet je naar de werkelijkheid kijken
En in de werkelijkheid is god niet aan te tonen.

hier kan niemand omheen die gelooft, pats boem, jullie weten gewoon dat ik gelijk heb :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 14:21:
Ow ja joh? Brainwash?

goos met z'n brainwashen de hele tijd als ie nou even de moeite had genomen dat stukkie over hersenhelften te lezen dan had ie kunnen ontdekken dat ie zelf nl de meest gebrainwasde persoon in dit topic is, samen met nog zo'n moron met n X in z'n naam..volgens mij heeft die gast een trauma overgehouden aan dat non-event van 14 okt jl...zeker zwaar teleurgesteld ofzo :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 15:32:
Kijk... zo snoer je ze dus de mond

gewoon negeren knoppie gebruiken..;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 24 november 2008 om 16:01:
goos met z'n brainwashen de hele tijd als ie nou

Wie is goos?

Waarschuw beheerder
he:[ kijk uit he ik ben hoofd reptillian 8)

druif met je sprookjes, jou kan ik niet serieus nemen.
Mp3 wel want ik weet dat hij met jullie mee lult, puur voor de fun, hij gelooft niet.

dus die grap zie ik wel maar jij?
met je reptilians, aliens, dimensies etc :roflol:
je bent al 3 geweest hoor, sprookjes tijd hoort na je kindertijd af te sluiten. please dude grow up....

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 15:57:
je kunt conclusie trekken uit een beredenering, maar of die conclusie dan ook in de werkelijkheid bestaat?

dit slaat dus heel erg op jou
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goos met z'n brainwashen de hele tijd als ie nou even de moeite had genomen dat stukkie over hersenhelften te lezen dan had ie kunnen ontdekken dat ie zelf nl de meest gebrainwasde persoon in dit topic is, samen met nog zo'n moron met n X in z'n naam..volgens mij heeft die gast een trauma overgehouden aan dat non-event van 14 okt jl...zeker zwaar teleurgesteld ofzo :roflol:

Diagnose voor ™FunkRAum© : Brainwash psychical religion idiot..

Waarschuw beheerder
jullie weten gewoon dat ik gelijk heb :aai:

Ze kunnen en willen het alleen niet erkennen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 16:06:
FunkRAum© : Brainwash psychical religion idiot..

heeft hij een brain dan? :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 16:04:
sprookjes tijd hoort na je kindertijd af te sluiten.

Hij kijkt vast nog naar: Meneer de Uil en Sesamstraat, en het alternative klokhuis.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 15:40:
Jij zou toch ook alleen maar het juiste vertellen als je een tv moet verkopen?
Informatie die voor jou negatief is houd je achterwege.

Welke informatie is voor mij negatief dan? :lol:

door de eeuwen zijn er wel veel godsbewijzen bedacht, maar een doorslachtgevende antwoord is er nooit geweest.

Weet je waarom ik hier geen antwoord op geef? Omdat ik er gewoon helemaal geen binding mee heb. Het raakt me niet. Simpelweg omdat het helemaal niks te maken heeft met hoe ik God zie. Misschien raak je met deze tekst een religieus persoon ofzo die z'n geloof in gevaar gebracht ziet worden. Maar ik hang om te beginnen al geen geloof aan en ten tweede vind ik ook dat veel gelovigen sowieso de plank finaal misslaan, dus ik kan je ergens zelfs nog gelijk geven ook binnen jouw visie. Dus waarom zou ik er dan tegenin willen gaan?

God is ook niet aan te tonen. Dat is logisch. Wetenschappelijke instrumenten zijn daarvoor sowieso al niet toereikend. Enkel is een hoge waarschijnlijkheid aan te tonen. Verder komt het aan op je eigen conclusies. Ik concludeer aan de hand van de velen wonderen waaruit de wereld bestaat, in combinatie met een stukje eigen ervaring en esoterische kennis dat er een kracht bestaat die de Bron van alles is. Dat zijn gronden waarop ik mijn weten dat Het bestaat baseer. Maar het gaat allemaal een beetje te diep voor types zoals jullie, dus laat verder maar... :P

goos met z'n brainwashen de hele tijd als ie nou even de moeite had genomen dat stukkie over hersenhelften te lezen dan had ie kunnen ontdekken dat ie zelf nl de meest gebrainwasde persoon in dit topic is

B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 24 november 2008 om 16:02:
gewoon negeren knoppie gebruiken..;)

laf, zwak, diep triest, dit houd in dat je gewoon niet volgen kan.........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 16:09:
Welke informatie is voor mij negatief dan? :lol:

Als voorbeeld, dat het een goed product is, dat vertel je de klant wel, dat het eigenlijk slecht is vertel je hem niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 16:11:
Als voorbeeld, dat het een goed product is, dat vertel je de klant wel, dat het eigenlijk slecht is vertel je hem niet..

:roflol:
Het begint steeds grappiger te worden 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 16:17:
:roflol:
Het begint steeds grappiger te worden 8)

jip en janneke uitleg voor jou en nog wat andere simpele zielen:p

Waarschuw beheerder
Doe het anders eens in bekakte dure woordentaal. B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 16:23:
Doe het anders eens in bekakte dure woordentaal. B)

Die eer laat ik aan jou B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 14:16:
Logisch als je bedenkt, dat jullie geen tegen woord kunnen gebruiken,
jullie negeren, door op de oppervlakte te blijven...
Zijn niet bij machte om een enige vorm van discussie te voeren, gezien

jullie > let wel! brainwash, sprookjes, kruistochten, martelingen van christenen, onwaarheden over god, daar het tegen deel niet bewezen is, jullie basseren dingen op een boek van let wel > ca. 66 auteurs, al deze auteurs geven er een eigen draai aan, niemand die nog weet wat het juiste is.....Allemaal net als jullie blijf je in herhaling, net als ik omdat ik weet waarover ik het heb.....Langzaam aan als jullie brainwash nog is te genezen door psychische hulp dringt het tot jullie door dat god niets is.........

Gast...alles wat je zegt is een gevalletje van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt...als je niet weet waarover je praat hou gewoon je mond of sta open voor nieuwe informatie...
Niemand hier baseerd zijn/haar mening op de bijbel en/of de kerk behalve jij... :/
Als die christenen op 1 iemand hier invloed hebben uitgeoefend dan ben jij het overduidelijk wel...
Het heeft een enorme invloed op jouw manier van denken gehad...jouw brein behoorlijk geconditioneerd...niet de mijne...dus jij bent degene hier die brainwashed is... :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat de mensen van de kerk ook macht wouden en zo de bijbel ff aanpassen zelfde met islam ,net of de koran zo vroeger was tegenwoordig staan er andere dingen in en de bijbel is ook veranderd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sowieso denken dat het in een discussie gaat om "gelijk hebben"... :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 24 november 2008 om 16:26:
sta open voor nieuwe informatie...

Informatie die vrijwel nergens op gebaseerd is.. Xeno en etc hebben al genoeg hierover gezegd over onze waarheden, bewijzen etc.....Jullie zijn een gevalletje van>

alles wat je zegt is een gevalletje van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt...

Niemand hier baseerd zijn/haar mening op de bijbel en/of de kerk behalve jij... :/

oh dus dat alles is nooit gebeurd en ontkennen jullie?

Ik baseer niets op de bijbel of kerk, jullie doen dat juist......
Je hebt echt veel te veel last van je brainwash....

Diagnose voor jou is dezelfde als die ik bij de anderen al gesteld heb......

.dus jij bent degene hier die brainwashed is... :cheer:

Dat wil jij, maar dat is onjuist. Jij en nog wat anderen geloven in sprookjes.

Ik heb al eens getypt net als Xeno, dat god niet bestaat, daar het bewijs nooit geleverd zal worden......gezien er geen wetenschappelijk, archeologisch bewijs voor is.....
Uitspraak van ThemcQ op maandag 24 november 2008 om 16:29:
er andere dingen in en de bijbel is ook veranderd

zodat het de gelovigen goed uit komt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 24 november 2008 om 16:38:
Sowieso denken dat het in een discussie gaat om "gelijk hebben"... :roflol:

Dat heb ik sowieso met meerdere hier, dat wij (xeno enz ) gelijk hebben.......
Alleen jullie nemen dat niet aan.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 24 november 2008 om 16:38:
Sowieso denken dat het in een discussie gaat om "gelijk hebben"...

Echt kinderlijk idd :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 16:56:
Echt kinderlijk idd :P

Moeten jullie zeggen, met de zinloze reacties. :lol: happen naar pijnenburg hé.......

In deze discussie heeft Xeno gewonnen:respect: en Ch3ryl en Muskiet (ik) zijn het volledig eens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 16:42:
Ik baseer niets op de bijbel of kerk, jullie doen dat juist......

Heel je opvatting is juist beinvloed door je (negatieve) kijk op het christendom...
Je negatieve ervaring met het christendom zit je teveel dwars om nog objectief naar andere info te kijken...en dat is bij ons juist absoluut niet het geval...
Dat is net zo goed brainwash...conditionering van het brein...

oh dus dat alles is nooit gebeurd en ontkennen jullie?

Nee...dat nemen we alleen niet mee in de algehele conclusie...dat is wat anders...
Wat jij doet is vergelijkbaar met tijdens een college over het marxistische gedachtengoed met de opmerking komen dat Stalin een heleboel mensen heeft vermoord... :loser:
En als men er niet op ingaat (omdat het gewoon niks met de discussie te maken heeft) ze nog beschuldigen van "ontkennen dat het is gebeurd" ook...wat een drogreden... :roflol:

Ik heb al eens getypt net als Xeno, dat god niet bestaat, daar het bewijs nooit geleverd zal worden......gezien er geen wetenschappelijk, archeologisch bewijs voor is.....

Ooit gehoord van:
Absence of evidence is not evidence of absence

?
Waarschijnlijk niet...anders was je wel agnost ipv atheist...

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 16:43:
Dat heb ik sowieso met meerdere hier, dat wij (xeno enz ) gelijk hebben.......
Alleen jullie nemen dat niet aan.....

Het is GEEN competitie...alleen klootjesvolk denkt dat het om winnen gaat... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 17:01:
In deze discussie heeft Xeno gewonnen:respect: en Ch3ryl en Muskiet (ik) zijn het volledig eens.

Nuff said... :roflol:

Waarschuw beheerder
en toch blijft het atwoord nee.

Waarschuw beheerder
hou gewoon je mond of sta open voor nieuwe informatie...

ik sta open voor nieuwe dingen maar dan wel die op de realiteit slaan, en niet sprookjes er worden bijgehaald, zoals andere dimensies, etc.....
Uitspraak van TYHARO op maandag 24 november 2008 om 17:23:
Het is GEEN competitie

jawel, we moeten (de mensheid) net zolang doorgaan dat alle geloven worden verbannen van deze planeet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 17:59:
jawel, we moeten (de mensheid) net zolang doorgaan dat alle geloven worden verbannen van deze planeet.

exactly,... complete vol :respect: voor Xeno... Op de rest reageren heeft geen zin meer...
ze denken het toch wel beter te weten.....Ofwel. Gristenen en dit kleine zooitje bij elkaar denken alleen aan zich zelf., zo herkenbaar......

Uitspraak van TYHARO op maandag 24 november 2008 om 17:23:
dwars om nog objectief naar andere info te kijken...

Misschien sta ik wel open, maar jullie komen met sprookjes, etc, alleen maar naar het positieve te kijken, vrijwel elke religie gaat terug naar het fenomeen god.....

De mensheid nam aan dat er een god was, zonder dat er maar een enkel een aanleiding voor was.....

Dit houd in hoe dom die mensen nu en toen zijn, ze wisten niet beter........

Waarom geloven in iets, je kunt er je frustraties in kwijt, alleen worden die niet opgelost, enkel hoopt men op een antwoord van god........Daarbij zijn gelovigen in 99% van alle gevallen in hun zelf arrogante, egoïstische zelfingenomen mensen die denken het wel even te weten uit de naam van............
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gezien er geen wetenschappelijk, archeologisch bewijs voor is.....

Hoeft ook niet.
Er zijn zat dingen waar velen geen 100% verklaring voor weten, zoals het maagdenvlies.
Logisch is het dan het sprookje van de erfzonde.

Alleen ons bestaan is voldoende.
En ons begaande zonden zijn voldoende.
Reden voormij althans, om in Godswoord te geloven.

Het feit al, dat volgens je profiel, ook fanatiek reageerde op het boeddhisme op het topic, ondanks hun regels.
En nu mondjes maat of geheel niets meer los laat.
Moeilijk hé, om hun regels te volgen.
Zijn volgens jouw geen regels van God.
Die zullen voor jou dan makkelijk te volgen zijn?!

Tevens het feit dat je je hier herhaaldelijk vertoond.
Zou kunnen inhouden dat je geen leven hebt zonder ons!!!!

Of anders
Als die christenen op 1 iemand hier invloed hebben uitgeoefend dan ben jij het overduidelijk wel...
Het heeft een enorme invloed op jouw manier van denken gehad...jouw brein behoorlijk geconditioneerd...niet de mijne...dus jij bent degene hier die brainwashed is...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450]http://www.godlessuniverse.com/images/large/All-Things-Are-Possible_LRG.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 18:27:
zoals het maagdenvlies.

komt hij weer :nocheer:

Waarschuw beheerder
Reden voormij althans, om in Godswoord te geloven.

Voor jou ja, voor mij, wie heeft godswoord gemaakt? Weer jij of de mensheid......
Anders is gewoon niet mogelijk......

En nu mondjes maat of geheel niets meer los laat.

Waarom zou ik, hoef toch niet alles te delen......
Als je de 5 geschriften volgt, heb ik nog niets misdaan.

Zou kunnen inhouden dat je geen leven hebt zonder ons!!!!

Ik heb een prima leven zonder jullie, dus daar kun je inhoudelijk niet over oordelen......

Alleen ons bestaan is voldoende.

Verklaar eens, want het slaat nergens op....

Je weet dat de evolutie enorm belangrijk is voor het leven en het ontstaan van planet earth........
Waarschuw beheerder
donateur
or to tantalize you even more...."There is a class of physical theories called "Kaluza-Klein theories" which seek to reconcile gravity with other fundamental forces by positing extra DIMENSIONS. In addition to the familiar 3D of human experience, there could be as many as eight more dimensions woven into the space around us" ... and this in a NASA REPORT.

Waarschuw beheerder
ik zet ze op negeer

Waarschuw beheerder
over onze waarheden

Zeg je goed, jullie waarheden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 24 november 2008 om 00:23:
Die persoonlijke wrok naar het christendom die er zo enorm dik bovenop ligt zet het atheisme weldegelijk neer als een heel erg zwakke overtuiging...

Maar waarom dan? Jij zegt dat de wrok ( persoonlijk of niet) er dik bovenop ligt... Ten eerste vind ik die wrok wel meevallen. Ze komen met hun argumenten ( bv dat zij denken dat mensen een God creeeren om op te kunnen steunen en die dus het leed zal verlichten, wat ws tussen hun oren zit) en als iemand erover begint vertellen ze ook hun eigen ideeen en wrok erover, maar ja dat is toch een mening! Als je het ergens niet mee eens bent en je uit dat dan is het maar je eigen 'overtuiging' voor lul zetten? Dat vind ik wel mee vallen... Zij vinden gewoon dat God niet bestaan en gaan daar op in net als dat jij door blijft gaan over waarom jij denkt dat zij ongelijk hebben... Dus snap nog steeds niet waarom het voor lul zetten is...

Waarschuw beheerder
Ik zelf ga niet eens meer in op xeno en muskiet, het enige waar ze mee aan komen zetten als je een degelijk argument naar voren brengt is brainwash, sprookjes en sinterklaas, en dat er niet zoiets bestaat als een hogere macht( hierbij zeg ik niet dat ik god bedoel ) terwijl ze zich er amper in hebben verdiept..
En dit zien ze dan als geldige argumenten, kom op zeg..
Als ze met een goed argument komen zal ik nog wel reageren op xeno dan wel muskiet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 20:19:
Ik zelf ga niet eens meer in op xeno en muskiet, het enige waar ze mee aan komen zetten als je een degelijk argument naar voren brengt is brainwash, sprookjes en sinterklaas, en dat er niet zoiets bestaat als een hogere macht( hierbij zeg ik niet dat ik god bedoel ) terwijl ze zich er amper in hebben verdiept..
Als ze met een goed argument komen zal ik nog wel reageren op xeno dan wel muskiet.

Sowieso denk ik dat je met dit soort discussies weinig onderbouwde argumenten kan vinden. Het is immers een geloof en dat is op niks tastbaars gebaseerd, dus daar kan je eeuwig over discussieren zonder bewijs.. Maar goed, dat wil niet zeggen dat het kut argumenten zijn aan de andere kant.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ch3ryl op maandag 24 november 2008 om 20:31:
Sowieso denk ik dat je met dit soort discussies weinig onderbouwde argumenten kan vinden. Het is immers een geloof en dat is op niks tastbaars gebaseerd, dus daar kan je eeuwig over discussieren zonder bewijs.. Maar goed, dat wil niet zeggen dat het kut argumenten zijn aan de andere kant.

Nou.. als ik argumenten krijg als sinterklaas-niveau, brainwash, sprookjes e.d dan is dat niet bepaald een toevoeging of wel ;)
Het is inderdaad niet tastbaar, maar er zijn wel aanwijzingen dat er meer is..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 20:19:

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 19:59:
ik zet ze op negeer

kortom de waarheid willen jullie niet, dus vallen jullie weer terug in je fantasiën/ontkenningen :aai:

oh gut nee het leven heeft geen zin...er moet toch wel 'iets'zijn? :cry:

helaas pindakaas.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laat ons toch lekker in die waan. Wat interesseert jou dat nou? :s Ga verder met je leven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 20:35:
maar er zijn wel aanwijzingen dat er meer is..

nou kom dan eens met die aanwijzingen , damn wij komen aldoor met het bewijs dat god niet kan bestaan, niemand komt met het tegenargument, nou vertel, ik ben benieuwd, ben jij dan de enige die het bewijs van god heeft op de gehele aarde, knap.

ik wacht af :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 21:18:
nou kom dan eens met die aanwijzingen , damn wij komen aldoor met het bewijs dat god niet kan bestaan, niemand komt met het tegenargument, nou vertel, ik ben benieuwd, ben jij dan de enige die het bewijs van god heeft op de gehele aarde, knap.

ik wacht af

Gaan we weer... Er zijn al genoeg berichten gepost met daarin aanwijzingen beschreven. Maar dit schuift o.a jij af als onzin.
Ik zou zeggen, lees dit topic maar terug.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 21:23:
Gaan we weer... Er zijn al genoeg berichten gepost met daarin aanwijzingen beschreven. Maar dit schuift o.a jij af als onzin.

precies, je moet wel met dingen komen die in de realiteit bestaan, niet in de fantasie.

zie je je gelooft in onzin.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 21:17:
Laat ons toch lekker in die waan. Wat interesseert jou dat nou? :s Ga verder met je leven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ch3ryl op maandag 24 november 2008 om 20:18:
Ze komen met hun argumenten ( bv dat zij denken dat mensen een God creeeren om op te kunnen steunen en die dus het leed zal verlichten, wat ws tussen hun oren zit) en als iemand erover begint vertellen ze ook hun eigen ideeen en wrok erover,

Ze komen nog steeds met het achterlijke id dat het zgn Godsbeeld noodzakelijkerwijs een invloed van buitenaf is terwijl er al een tijdje her en der artikelen en informatie in dit topic geplaatst zijn door mensen met wie zij die discussie voeren die aantonen dat de kracht of whatever je het wilt noemen God, de grote Geest, Allah of whatever overal te vinden is zowel in het onstoffelijk innerlijk van jezelf als ziel alswel in materiele buitenwereld....En zijn al tal van wetenschappelijke bewijzen en theorien voor geleverd hierzo, maar als ze niet willen horen dan niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ch3ryl op maandag 24 november 2008 om 20:31:
Sowieso denk ik dat je met dit soort discussies weinig onderbouwde argumenten kan vinden. Het is immers een geloof en dat is op niks tastbaars gebaseerd

het heeft totaal niets met GELOOF(=aanname) te maken, meer met 'meta-fysica'(natuurkunde)...en dat is WETEN-schap(=kennis), en ik weet liever iets dan dat ik iets "geloof"...;)Maarja als je niets weet van de laatste ontdekkingen en er ook niets over wilt weten dan lijkt het al snel alsof we het over sprookjes hebben...
laatste aanpassing