Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 415705x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 oktober 2014 om 18:52:
Via via heb ik een link gelezen op die site, en ben ik nu het boekje 'de ondergang van Nederland' aan het lezen (uitgeprint, geperforeerd en in een map gedaan; lekker op de bank lezeng).

http://www.uitkijk.net/docs/De%20Ondergang%20van%20Nederland.pdf

Nooit uitgegeven want dat wilde Nederlandse boekenwinkels destijds niet verkopen 'uit principe' :')
Zit het nu te lezen... interessant wel.

Heb het inmiddels bijna uit: jullie moeten dit ook gaan lezen! Verplicht!

Hij legt echt op pijnlijke duidelijke wijze exact uit wat er mis is met Nederland, de Nederlanders en wat er werkelijk gaande is. Eerlijk, geen blad voor de mond, geen politiek-correct geneuzel, maar een gezond realisme waar mening Nederlander een puntje aan kan zuigen. De meneer komt zelf uit de Islamitische wereld, is het ontvlucht, wat hij als een enge, nare wereld ervoer...

Geschreven ergens begin jaren 90... schokkend om te zien hoe accuraat de realiteit wordt beschreven en vandaag de dag anno 2014 alleen maar verder geëvolueerd is...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2014 om 22:30:
schokkend

Kun je me die tekst niet even pbén ?

Waarschuw beheerder
Dit vind ik een bijzonder sterk hoofdstuk:

Gisteren onmogelijk - vandaag gewoon

Winkels sloten of de ruiten werden er ingegooid, niemand durfde The Satanic Verses meer in de etalage te leggen. Geen mens die het boek meer in de tram durfde lezen of zich ermee op straat dorst vertonen. En terwijl de grote mond van Van Kooten en De Bie opeens te klein bleek om een grap over de zaak door te laten, ging de Bijenkorf ervandoor met de staart tussen de benen en met achterlating van haar principes. In een stad als Amsterdam zijn er al georganiseerde benden van Marokkaanse kinderen die 's nachts over straat lopen, vechten, relletjes trappen en de toch al zo schaarse rust verstoren, terwijl sommige stadswijken, waar de Nederlanders niet meer kunnen doen wat ze willen, zich niet meer kunnen kleden zoals ze willen, niet meer kunnen zeggen waar ze zin in hebben en hoe langer hoe meer onder een soort huisarrest komen te staan, zonder een spoor van de oude gezelligheid, vrijwel als verloren gebied kunnen worden beschouwd.

- DE ONDERGANG VAN NEDERLAND- 47 -

Verder staan in alle grote steden tientallen Surinamers en Arabieren 'Pssst, hasj, coke, trips,' te verkopen, haast met geweld, als ze het niet te druk hebben met het fysiek lastig vallen van bejaarden en meisjes, die snel doorlopen met lange gezichten en bange ogen waarvan ze zichzelf niet eens bewust zijn. Andere Nederlanders, die wonen in de zwijnestal die de moslims van de flatgebouwen maken, verhuizen een voor een. Wie dat niet doet, en nog naar buiten durft, draagt een mes om zich te beschermen. De Nederlanders, en ik bedoel niet hen die al onder de groene zoden liggen, zijn over het geheel genomen een bang volk geworden, bang om grappen over de moslims te maken, ze te beledigen, ze voor de gek te houden, ze te kritiseren of terecht te wijzen. Daarbij is de aanwezigheid van de moslims dag in dag uit voelbaar. Als je voorbijloopt kijken ze je uitdagend aan; sta je in een cel te bellen, dan gaan ze staan en timmeren dan op de deur. Zeg je: 'Hoepel op,' dan krijg je een spoedles in lichaamstaal, heb je een weerwoord, dan volgt les twee, met blikkerende lemmeten, bel je ze op, dan zeggen ze nooit als eerste hun naam, doe je zaken met ze, dan scheren ze je en hebben duizend noten op hun zang, rij je 's avonds laat door Rotterdam en je ziet alleen moslims ronddwalen; ga je naar de kermis in Amsterdam of naar de Dam op oudejaarsavond, dan vind je maar een enkele Nederlander onder hen; maak je ruzie met ze, dan zijn prompt ook al hun vrienden en familieleden jaren lang je vijanden; reageer je op hun advertentie, dan zit je al gauw te werken in een hokje van 60 x 40 cm aan de Mandenmakerssteeg bij het Damrak; neem je een douche in een openbaar badhuis, dan zegt de badmeester je om niet in het putje te schijten.
En alsof de rotzooi in de steden nog niet genoeg was, moest ook de grondwet er nog aan geloven. De moslims halen hun dochters jaren vóór de wettelijke leeftijd van school om hun tienermaagdelijkheid te beschermen, tremmen hun dankbare vrouwen in elkaar, die de boodschap aan hun kinderen doorgeven, gebruiken hun vrouwen als gevangen bedienden, als slaven niet een beter woord is, en lappen de wetten over kindermishandeling en gelijke rechten voor vrouwen aan hun laars. Intussen is de criminaliteit, zoals bekend, enorm toegenomen, zodat Nederland wat betreft diefstal, geweld en inbraak eindelijk de felbegeerde eerste plaats in Europa bezet: in 1989 werd 26,8% van de Nederlanders slachtoffer. Echter, als we de CBS-cijfers analyseren, komen we tot de conclusie dat geëxtrapoleerd naar de totale bevolking tussen de 625% en 1250% méér misdaden worden gepleegd door niet-Nederlanders dan door Nederlanders. Maar die draaien zichzelf, ondanks al hun eerlijkheid, een rad voor ogen. Ze zouden liever stikken tot slot van hun nerveus gefluit, dan erkennen wie er verantwoordelijk is voor de drastische stijging van de criminaliteit, en hoe opgefokt en prikkelbaar ze daarvan geworden zijn. Ook misdadig is de eindeloos bediscussieerde werkloosheid in Nederland, waar 100.000 geschoolde metaal-, horeca- confectie- en schoonmaakkrachten thuis op hun grijzend hoofd zitten krabben, terwijl volgens schatting van de Dienst Inspectie Arbeidsverhoudingen een even groot aantal illegale vreemdelingen een baan in die zelfde sectoren hebben (bron: teletekst nieuws van 28 juni 1990)

Ratten in de hoek

Er komen elk jaar meer Nederlanders -het zijn er volgens statistieken al zo'n 100.000- die vol frustraties zitten over hun leven, en misschien nog een paar miljoen, die niet gelukkig zijn met de gang van zaken. Honderdduizend Nederlanders die als normale, vreedzame mensen in hun eigen vreedzame land leefden en hun eigen vreedzame gang gingen, totdat ze werden overstelpt door een zee van moslims, en opeens geen normale mensen meer waren, maar racisten. Die Nederlanders zijn in feite door de moslims zelf een hoek ingedreven waar ze nu het verwijt te horen krijgen dat ze tegen de moslims zijn, terwijl krachtens een filosofie van de bovenste plank een paar honderdduizend moslims gelukkig worden gemaakt ten koste het geluk van van een paar miljoen Nederlanders. Koppie koppie hoor.

Het onderwerp racisme is hier in Nederland nog steeds onverbrekelijk verbonden met een naam die ik liever niet had genoemd. 'Wat jammer,' zuchten de Nederlanders, 'J. zit weer in de Tweede Kamer'. Ze gaan uit de weg voor de realiteit dat het eigenlijk gaat om een overtuiging die terug is en niet om die man. De vraag is niet of J. een Einstein is of een kip zonder kop, levend of dood, maar wat iemand moet hebben doorgemaakt voordat hij geen andere keus meer heeft dan op hem te stemmen - nog vermeerderd met het schuldgevoel, hem opgedrongen door de rest van het volk, waarmee ze verder moeten leven. En hoe meer Nederlanders die op de ultra-rechtse partijen stemmen, des te sterker het bewijs dat het land pijn lijdt. Of bellen die mensen een 06-lijn en zeggen: 'Goedemorgen, met Harry, ik ben een schoft, op wie moet ik stemmen?' Toch blijft het eigenaardig dat juist de linkse partijen de omstandigheden hebben geschapen waaronder rechtse partijen konden ontstaan.

Bovendien is het oneerlijk en wreed dat de meerderheid van de 'goede' Nederlanders achterover geleund zit, bij elkaar in hun keurige dorpen, onwetend van wat er in de grote steden gaande is, terwijl de bevolking daar als kop van Jut mag dienen. Ik hoop dus maar voor die groene Nederlanders dat ze nooit zullen ontdekken wat ze op hun geweten hebben. Overigens heb ik me wel eens afgevraagd, in de hoop dat ik ongelijk had, of sommige 'groene' gezagsdragers diep in een onderbewust spelonkje van hun geest, misschien wrok koesteren tegen de Nederlanders, een persoonlijke frustratie, jaloezie, zodat het ze een kick geeft om ellende over de natie te brengen. Maar zeg eens, is het al met al niet ironisch? Ik kom naar jullie land om je te gebruiken, ik misbruik jullie, ik choqueer jullie, ik pik jullie baan af, en jullie zien me door een beslagen busraampje voorbijrijden in een dure auto waarvoor jullie hebben betaald.

Je probeert je te beheersen, en als je het zat bent en je je mond opendoet, wie krijgt er dan problemen? Jullie zelf. Het spijt me, Nederlanders, maar jullie zijn er lelijk tussen genomen. Niks aan de hand hoor, ga maar gewoon door met jullie polonaise, ,je Vierdaagse, en zet 'm op 4, maar de volgende keer dat je, het leven van je uitkering beu, de ladder naar je vochtige zolderkamertje afkomt en een onveilige trein naar Den Haag neemt om te gaan protesteren tegen de achteruitgang van de sociale voorzieningen die je samen met nog 1,5 miljoen landgenoten geniet, of de volgende keer dat je in de krant over een steekpartij leest, of zelf het slachtoffer wordt, weet dan goed dat je er zelf om hebt gevraagd.

Wat en hoe

Hier ziet u dan wat Sinterklaas voor de Schone Slaapster zal meebrengen:

• Homoseksuelen zullen niet meer voor hun homoseksualiteit durven uitkomen.
• Naaktheid en andere overtredingen tegen de islam zullen op televisie en in het openbaar verboden worden.
• De criminaliteit zal verder toenemen.
• De Nederlanders zullen crimineel gedrag overerven.
• Misdaden zullen strenger worden gestraft.
• Er komen nieuwe nationale wetten naar de wensen van de moslims.
• De waarde van een ooggetuigenverslag voor de rechter zal verminderen.
• Het aantal depressieven en zelfmoordenaars zal stijgen.
• Corruptie wordt een epidemie.
• Gebruik van alcohol in het openbaar wordt verboden.
• De Nederlanders zullen nijdig en prikkelbaar worden.
• De onschuldige blik in de ogen van de Nederlander zal verdwijnen.
• De Nederlandse arbeider wordt uit zijn baan verdrongen.
• Diverse moslimgroeperingen zullen in Nederland in conflict raken.
• Eerlijkheid en onderling vertrouwen tussen Nederlanders zal verdwijnen.
• De gezelligheid, het gevoel voor humor, de vrijheidszin van de Nederlanders zal verdwijnen.

Sommige van de bovenstaande voorspellingen zijn misschien niet meteen duidelijk. Laten we er daarom een paar nader beschouwen als voorbeeld van hoe veranderingen plaatsvinden. -Misdaden zullen strenger worden gestraft: het milde strafklimaat in Nederland is afdoend voor het softe Nederlandse volk. De twee houden elkaar prachtig in evenwicht. Dezelfde milde straffen en dezelfde luxueuze gevangenissen zouden in derdewereldlanden een soort van sociale bijstand lijken en maandelijks een miljoen bajesklanten trekken. Naarmate de criminaliteit in Nederland blijft toenemen, zal het nodig worden om harder op te treden tegen misdadigers, inclusief de Nederlanders. Een linkse indirecte die ook, en even hard, de Nederlandse eerlijkheid, het vertrouwen, de vredigheid, de sociale voorzieningen, de werksfeer en een onvoorstelbaar groot scala van andere facetten zal treffen.

De Nederlandse arbeider wordt uit zijn baan verdrongen: de arbeidsomstandigheden in Nederland zijn totaal uniek. De Nederlandse arbeider is gewend ontspannen te werken, in een gezellige omgeving, waar hij de relatie tot zijn collega's, het contact met de ogen, en de sfeer veel belangrijker vindt dan het geld. Daarbij is het verbijsterend hoe ongedwonen en onofficieel, hoe onfanatiek en hoe on-Japans de Nederlanders zich bij hun werk gedragen. De moslimarbeider is ( overigens net als de Amerikaanse, de Engelse of welke andere arbeider ook) gebrand op geld. Hij zal, door zijn veel energieker, enthousiaster karakter, veel beter zijn best doen om meer te verdienen, gemene trucs bedenken, sjacheren, liegen en bedriegen, om maar hogerop te komen. Wat voor consequenties dat heeft behoeft geen betoog. -De gezelligheid, het gevoel voor humor, de vrijheidszin van Nederland zullen verdwijnen: gezelligheid en humor zweven door ons dagelijks leven als zeepbellen, maar dan kwetsbaarder, omdat we ze niet kunnen zien. Elke dag registreren onze hersenen miljarden indrukken zonder dat we ons dat bewust zijn, maar ze werken wel op ons gevoel.

Dus als we in een restaurant komen vragen we niet eerst aan alle mensen om ons heen: 'Bent u Nederlander? Weet u dat zeker? Wat voor opvoeding hebt u gehad? Wat is uw denkwijze? Wordt u agressief als ik per ongeluk koffie over uw kleren mors?' Dat vragen we niet, omdat onze hersenen het antwoord al weten - als het Nederlanders zijn. En hetzelfde geldt wanneer we een wandeling maken, aan het verkeer deelnemen, in een trein zitten, een winkel ingaan enzovoort. Dat onderbewuste contact en die vrijwel zeker ingeloste verwachtingen tussen Nederlanders onderling zorgen ervoor dat zij deel hebben aan het unieke, onverklaarbare gevoel dat gezelligheid heet, en waarin mensen van elders uit de wereld die het niet herkennen, niet kunnen delen. Die hebben er dus ook geen woord voor. Dat 'gezellige' verwachtingspatroon heeft evenzeer betrekking op humor en vrijheid.

Er hoeft maar de geringste hapering te zijn in de spontaniteit van een grap, een gebaar, een uitroep, waar iemand zich aan zou kunnen storen en plop, daar gaat de zeepbel. En dan kun je alle wetten omtrent vrijheid over de mensen uitstorten en ze dagelijks over de tv uitbazuinen, erop hamerend dat we in een vrij land leven - het heeft geen zin als die mensen niet voor hun recht durven opkomen of, zoals in Toronto, zich eenvoudig niet vrij meer voelen. Je lacht tegen de vrouw van een Turk en pats, je hebt een klap van hem te pakken. 'Hee, we zijn hier in Nederland, hoor,' help je hem herinneren. Knal, nog een klap. 'Hou op, dat mag niet, dat is tegen artikel 42.' Rang, nu is het een uppercut. 'Zeg eens, nou moet je echt ophouden'. Doink, een schop voor de verandering. 'We hebben hier vrijheid van meningsuiting, weet je dat wel?' Baf, een karate-klap om het af te maken. U bukt, raapt uw tanden en kiezen van de straat, scheurt naar Den Haag en weet met veel moeite een onderhoud met Lubbers te krijgen. U strooit uw gebit op zijn bureau. Een gouden kroon blinkt.

Lubbers: 'Luister eens hier, beste man, onze wet garandeert nog steeds de vrijheid van meningsuiting, dus ik snap niet waar je over klaagt. Trouwens, het lijkt erop of in elk geval de Nederlanders afglijden naar een leven waarin concepten, ideeën, beelden belangrijker worden dan de werkelijkheid. Na een dag lang zweten als een otter hebben ze de bevestiging van de televisie nodig dat het 28° was voordat ze 'Tjee, wat was het heet' kunnen zeggen. Ze lopen een schilderij dat te koop wordt aangeboden naast een hondedrol met één blik voorbij, terwijl ze op een sjieke tentoonstelling met uitpuilende ogen voor hetzelfde schilderij staan. Ze gebruiken liever hun camera dan hun ogen. Ze durven gearrangeerde huwelijken of hoofdbeukende sikhs niet dom te vinden als die worden beschermd door het woord cultuur. Het moet ze verteld worden hoe ze zich voelen en wat ze denken. Koffie is lekker, bloemen zijn mooi en met Nederland gaat het goed. Misschien is het leven van een robot wel veel gemakkelijker.

Het is een mening, een zienswijze, geen literair hoogstaand werk... just the thoughts of normal, but imo very intelligent guy...
Eentje die een enorme herkenbaarheid van inzicht bij me oproept... absoluut een aanradertje!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Walgelijk hoe we ons eigen land naar de kloten laten gaan.....het is 5 voor 12 voorbij

Waarschuw beheerder
Ja, maar ik weiger te geloven in het zullen zwichten voor de lager op de civiliteitsladder staanden... al moeten we erkennen dat het schade heeft berokkend, en vrolijk door berokkent, aan onze samenleving.
Maar wij staan lichtjaren boven de primitiviteit van het beschrevene. Of stonden.... de effecten van zulks zijn niet mals op de relatieve onschuldigheid van een land die er voor dat alles was...

Zoals hij ook in het boekje beschrijft:

Met wat voor een vlag zullen de supporters dan zwaaien, wie ze ook zijn? Ik laat de culturele dreiging van buitenlanders in het algemeen nu even voor wat ze is en concentreer me op de meer specifieke dreiging van de moslims, die ook een politieke dreiging is, en beperk het aantal kleuren tot twee. We kunnen Nederlanders en moslims dan aanduiden met respectievelijk geel en rood, uiteraard als symbolen voor 'zacht' en 'hard'. Een lepeltje geel in een pot met rood doet het rood geen kwaad. Omgekeerd echter wordt de pot met geel nooit meer de oude: het is veel gemakkelijker om een eerlijk mens oneerlijk te maken, om een rustig iemand onrustig te maken, dan andersom, of om verslaafd te raken in verkeerd gezelschap dan af te kicken in goed gezelschap, en ten slotte is het veel gemakkelijker voor een hard iemand om een zacht iemand te domineren dan andersom. Het ligt dan ook veel meer voor de hand dat de moslimcultuur de Nederlandse cultuur zal domineren dan andersom niet omdat dat de bedoeling is of zelfs wenselijk, maar omdat het nu eenmaal zo gaat.'
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iig, dit is een greep uit het boekje... ga het zelf lezen! Doe wat nuttig met je levuh! :P tis een belangrijk 'in de doofpot'-gestopt werkje :jaja:
en niet eens zo aanmatigend als het nu lijkt op grond van die quotes... gewoon, een realistische visie waaruit ik dit nu effe ge-highlite heb.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2014 om 00:19:
Doe wat nuttig met je levuh! :P

:lol: en dat zeg jij......:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 28 oktober 2014 om 00:02:
Bodo & zn Kölner achterban (Y)

Dan moet je natuurlijk wel met kerels komen en niet met gevulde koeken, sukkelaar...Hahahahaha..

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op zondag 2 november 2014 om 01:02:
Dan moet je natuurlijk wel met kerels komen en niet met gevulde koeken, sukkelaar...Hahahahaha..

Dat moet jij zien ;)
Er zijn al meer dan 10.000 aanmeldingen voor Berlin as....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 2 november 2014 om 01:32:
Dat moet jij zien ;)
Er zijn al meer dan 10.000 aanmeldingen voor Berlin as....

Pas bij 1 milj. ga ik me zorgen maken...Fuck that!
Waarschuw beheerder
10 jaar geleden liet de islam zich in Nederland zien
Waarschuw beheerder
+1
Mohammed B zou vandaag een met varkensbloed besmeerd mes in z'n hart gestoken moeten krijgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op zondag 2 november 2014 om 13:18:
Mohammed B zou vandaag een met varkensbloed besmeerd mes in z'n hart gestoken moeten krijgen.

QFT
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 november 2014 om 22:30:
jullie moeten dit ook gaan lezen! Verplicht!

Ja, Meester.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 november 2014 om 13:28:
QFT

Wat betekent dat ?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op zondag 2 november 2014 om 07:12:
Fuck that!

Uw rationele conversaties houden géén stand !

Cohibeo amabo !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 3 november 2014 om 07:54:
Uw rationele conversaties houden géén stand !

Cohibeo amabo !

Kereltje, je zegt het zelf al..."Rationeel". Dat houdt in dat elk daarvan afwijkend standpunt irrationeel is...Dat ik derhalve dus gelijk heb en jij dus niet want logica werkt uitsluitend en dus niet includerend. Op hoeveel is 2+2 is maar 1 antwoord mogelijk en alle andere(oneindige) mogelijke antwoorden dus niet, althans, niet in dit heelal.
Kortom, de Moslims zullen met de aanstaande Jihad de wereld ontdoen van alle onreinheden en de wereld wassen in hun eigen bloed waarbij de koppen over de straat zullen rollen, InsjaAllah! Dan zal eindelijk de Aarde weer het Paradijs worden dat het eens, voor de erfzonde, was en zal de Mensheid in vrede en harmonie met God zijn destiny vervullen en datgene bereiken dat wij allen willen en wenselijk achten, een maatschappij waarin een ieder zijn plaats kent en daarnaar handelt...Bekeer of sterf !
AllahuAkbar!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 2 november 2014 om 23:58:
Wat betekent dat ?

Quoted For Truth... een snelterm voor als je 't ergens heel erg mee eens bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2014 om 10:09:
Quoted For Truth... een snelterm voor als je 't ergens heel erg mee eens bent.

Man spreek toch gewoon Nederlandsch gvd !

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 3 november 2014 om 09:33:
alle onreinheden

Zoals jouw drugsgebruik en je biseksualiteit? :P

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 3 november 2014 om 09:33:
Kortom, de Moslims zullen met de aanstaande Jihad de wereld ontdoen van alle onreinheden en de wereld wassen in hun eigen bloed

En dan durf jij je te beroepen op rationaliteit ! Gebaseerd op ongefundeerde religieuze hallucinaties......
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 november 2014 om 11:59:
Zoals jouw druggebruik en je biseksualiteit? :P

Dat zijn geen onreinheden. Drugs en ik zijn alle 2 door Allah geschapen. Maar jouw leugens zijn dat wel.
Voor de ware gelovige is de waarheid heilig. En vrouwen, kinderen en dieren. Mannen zoals jij zullen wij termineren op elke denkbare manier, kelb! InsjaAllah. AllahuAkbar! En voor alle duidelijkheid: ik ben een Neo-Moslim en de opvolger van Mohammed SAE.......Kaffir!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op maandag 3 november 2014 om 13:14:
En dan durf jij je te beroepen op rationaliteit ! Gebaseerd op ongefundeerde religieuze hallucinaties......

Ik durf alles!!! Ik vrees alleen Allah! En oordeel niet over mijn rationaliteit want mijn ratio ligt op een voor jou ondenkbaar niveau, 210 wjw? Je bent zelf ongefundeerd (m.a.w. a-religieus), ongelovige hond!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op dinsdag 4 november 2014 om 05:34:
ik ben een Neo-Moslim en de opvolger van Mohammed SAE.......Kaffir!

Ook wel troll genoemd. :jaja:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op dinsdag 4 november 2014 om 05:38:
Ik durf alles!!!

Ja hier op PF en Fok.

Waarschuw beheerder
Ik vrees alleen Allah! En oordeel niet over mijn rationaliteit want mijn ratio ligt op een voor jou ondenkbaar niveau, 210 wjw?

Ja exact daaraan moest ik denken, de contradictio in terminis in optima forma :P Allah vrezen en rationaliteit, my ass :wegwerpgebaar:

Waarschuw beheerder
ongelovige hond!

En dat zegt ieman als jij tegen mij in mn bloedeigenste land ?? Het is ver gekomen dat gasten zich zo gedragen bij hun gastheren.
Waarschuw beheerder
Tja, waarde sukkels..In je "bloedeigenste land"..Dat ook het mijne is! Ik ben hier geboren. Rationaliteit en geloof bijten elkaar niet noodzakelijkerwijs. Er zijn vele wetenschappers die geloven..Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil want mensen zoals jullie gaan toch hun hoofd verliezen dus dat komt wel goed....InsjaAllah!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 november 2014 om 12:59:
Ook wel troll genoemd. :jaja:

dat domme geblaat van een schapenbeffer zoals jij doet mij meer aan trollen denken dat mijn comments. maar ja, dat is slechts mijn opinie...En opinies zijn als anussen. Iedereen heeft er 1...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 4 november 2014 om 14:09:
Ja hier op PF en Fok.

Nee, ik durf echt alles!! Bel me maar als jij ook durft..0642050038.
Waarschuw beheerder
Terreurgroep IS (Islamitische Staat) hanteert vaste prijzen voor de verkoop van slavinnen. Dat blijkt dinsdag uit een document dat in handen is van de website IraqiNews.com.

Uit het document blijkt dat hoe jonger een vrouw is, hoe meer ze opbrengt. Een yezidi-vrouw of een christelijke vrouw van 40 tot 50 jaar oud kost bijvoorbeeld 34 euro, een tienermeisje ruim 100 euro en een kind tot 9 jaar kost 138 euro op de slavenmarkt van de terreurgroep. Mensen die andere prijzen hanteren, worden door IS geëxecuteerd.

Volgens het document is het overigens verboden om meer dan 3 slavinnen te kopen, tenzij de koper uit het buitenland komt (bijvoorbeeld Turkije of de Golfstaten).

IS ontvoert de meisjes en vrouwen in Syrië en Irak, terwijl mannen vaak worden gedood. De afgelopen tijd deden er al regelmatig verhalen de ronde over de levendige slavenhandel van IS. Vorige week dook een video op waar strijders luidkeels praten over buitgemaakte slaven die ze willen kopen en verkopen.

De slavenhandel floreert echter niet meer zoals eerder dit jaar, zo stelt de terreurgroep in de uitleg van de vaste prijzen. De ingezakte handel schaadt de financiële huishouding van IS.

Pssst, slaafje kopen? :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op woensdag 5 november 2014 om 10:24:
Uit het document blijkt dat hoe jonger een vrouw is, hoe meer ze opbrengt. Een yezidi-vrouw of een christelijke vrouw van 40 tot 50 jaar oud kost bijvoorbeeld 34 euro, een tienermeisje ruim 100 euro en een kind tot 9 jaar kost 138 euro op de slavenmarkt van de terreurgroep.

Oh. das niet duur....

Uitspraak van WLOJS op woensdag 5 november 2014 om 10:24:
Mensen die andere prijzen hanteren, worden door IS geëxecuteerd.

:dood:

Je zal denken dat het om een misselijke grap ging :/
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 november 2014 om 10:21:
:lol:

Omdat ik er ook nog geitenneuker bij zei, in een debat over Wilders, ben ik permanent verwijderd uit Anytime te Alkmaar....:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Side Show Bob op woensdag 5 november 2014 om 09:31:
ik durf echt alles!

Durf je Allah te verloochenen ?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Side Show Bob op woensdag 5 november 2014 om 09:30:
dat domme geblaat van een schapenbeffer

Welja hoor, bedien je van de wapenen van je tegenstander, dat is exact wat IS ook doet, snap niet dat jij niet allang ginder bent man; of ja, je bent hier de voorhoede....
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op woensdag 5 november 2014 om 22:49:
Welja hoor, bedien je van de wapenen van je tegenstander, dat is exact wat IS ook doet, snap niet dat jij niet allang ginder bent man; of ja, je bent hier de voorhoede....

Nee, ik ben de leider. Kan ik makkelijk zeggen want de AIVD denkt dat ik gek ben. Please don't blow my cover...Hahahahahahahahahahaha!!!! LMAOatU2@outlook.com. 0642050038 Schijterd! Ben je bang dat je gebrainwashed wordt? Terecht!!! AllahuAkbar!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op woensdag 5 november 2014 om 19:51:
Durf je Allah te verloochenen ?

Dat kan ik niet. Hij is de Barmhartige, de Enige, de Ware...Allah is mijn hart en ziel...Allah ye shoefak! Bekeer of sterf Dobo, errrr Bodo..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op woensdag 5 november 2014 om 23:41:
Ben je bang dat je gebrainwashed wordt? Terecht!!!

Nee hoor, geenszins.

Uitspraak van Side Show Bob op woensdag 5 november 2014 om 23:44:
Dat kan ik niet. Hij is de Barmhartige, de Enige, de Ware...Allah is mijn hart en ziel...Allah ye shoefak! Bekeer of sterf Dobo, errrr Bodo..

Wat heeft dat onvermogen met mijn dood van doen ? Ik vraag het me waarlijk af ....

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op woensdag 5 november 2014 om 23:44:
Dat kan ik niet.

Je durft alles, dus je zou het moeten kunnnen......

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op woensdag 5 november 2014 om 23:41:
Kan ik makkelijk zeggen want de AIVD denkt dat ik gek ben.

Nee, de AIVD gaat er van uit dat je gaga bent, jijzelf gelooft in je eentje dat je iets voorstelt :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op donderdag 6 november 2014 om 00:32:
Nee hoor, geenszins.

Uitspraak van inactief op donderdag 6 november 2014 om 00:32:
Wat heeft dat onvermogen met mijn dood van doen ? Ik vraag het me waarlijk af ....

Uitspraak van inactief op donderdag 6 november 2014 om 00:35:
Je durft alles, dus je zou het moeten kunnnen......

Uitspraak van inactief op donderdag 6 november 2014 om 00:42:
Nee, de AIVD gaat er van uit dat je gaga bent, jijzelf gelooft in je eentje dat je iets voorstelt :lol:

Uitspraak van *Just Danny* op donderdag 6 november 2014 om 00:46:
Jij hebt er 2 ....

Nou, in ben onder de indruk hoor..Wat een sterke comebacks! WHAHAHAHAHAWAHAHAHAHA! Kaffirs! Tegen een ware gelovige zijn jullie kansloos. QED.
Wat ik niet kan hoef ik ook niet te durven.
.En 'Just Danny' : Fuck off!!! Zoek een discussie van je eigen niveau, sukkel. Sufgerukte masturbatie-mongool!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Mag ik jouw groupie zijn?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op donderdag 6 november 2014 om 01:25:
.En 'Just Danny' : Fuck off!!! Zoek een discussie van je eigen niveau, sukkel. Sufgerukte masturbatie-mongool!

Ach wijf zoek hulp ...

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Side Show Bob op donderdag 6 november 2014 om 01:25:
Wat ik niet kan hoef ik ook niet te durven.

Slapjanus

Waarschuw beheerder
Whoellah schlavinnen te koop, schlavinnen te koop!