http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/joden_en_persvrijheid_bedreigd_wtf_jozias.html
Het eerste stukje nederland zijn we kwijt... Hallo Kalifaat.
Vrouwenbesnijdenis is verminking. Punt. Bij mannen, eigenlijk ook, alleen cultureel-maatschappelijk geaccepteerd en zonder complicaties. Zelfs met voordelen.
Veel (westerse) mannen die niet besneden waren kiezen in latere leeftijd alsnog voor om zich te besnijden.
Tja, ga zo iets maar eens oplossen.... het leger inzetten?
Nou wat punten zetten betreft is dit punt toch wat twijfelachtig, ik heb daar geen werkelijk allround info over om daar een oordeel over te vellen alvorens het predikaat vreminking aan vast te koppelen. Daarvoor zal ik ook even een kijkje nemen over XaeeDs eerder geplaatste link hieromtrent.
omdat sommigen daarmee een soort vergroeiing hebben (voorhuid kan niet geheel over de eikel schuiven (wat pijnlijk kan zijn en een afknapper bij de seks). Maar normaal gesproken is dit niet het geval en is de voorhuid geen enkel probleem hoor.
Uiteindelijk gewoon ten onder gaan... Net als de Christenen in Mosul. Bekeren tot, of de dood. We kunnen niet ontkennen dat er in Europa een vijfde colonne leeft die in niets verschilt met hun broeders van Hamas, ISIS, Taliban etc.
Naast dat dit een bedreiging kan zijn voor de oorspronkelijke bewoners, is dit een veel grotere dreiging voor de "normale" moslims in Europa. Dat deze niet in actie komen, zich hier niet keihard van distantiëren, begrijp ik totáál niet. Ze hebben een beest in hun midden wat hen als eerste zal opslokken.
We gaan rare tijden tegemoet.
Toch wel een vrij overbodig stukje huid met zoals ik al stelde.. meer ( mogelijke) nadelen dan voordelen.
We gaan rare tijden tegemoet.
Toch vindt je in veel seculiere landen quotes uit de Bijbel (onder andere) en uitspraken waarin God genoemd worden.
Dit heeft te maken met een religieuze geschiedenis en de Bijbel is nou eenmaal de basis van de westerse wereld (vooral Europa), net zoals elke beschaving een boek heeft dat aan diens grondslag ligt.
De quote kan idd geïnterpreteerd worden als een ethische uitspraak over rechtvaardigheid.
Het feit dat men het niet oneens is met wat de quote geeft, op het God-gedeelte na wellicht, laat zien dat de inhoud gedeeld wordt (onder moslims en niet-moslims).
Het God-gedeelte werkt eerder als een versterkende factor, vooral wanneer het idd 'gelovigen' betreft; omdat die God vrezen.
Iemand die niet gelooft in God zou kunnen liegen in een rechtbank, zonder bang te hoeven zijn dat zn leugen ontdekt en bestraft wordt.
In de oude Islamitische wereld werden zaken beslist puur en alleen wanneer iemand bij Allah zwoer, dat werd door het volk ontzettend serieus genomen.
Ik heb dat zelf ook, ik zou kunnen liegen als ik ergens beschuldigd van werd terwijl ik wist dat ik het idd gedaan had, maar ik weet dat ik niet tegenover God kan liegen.
Rechtvaardigheid is idd tegen jezelf getuigen als jij iets fout gedaan hebt en dat vergt eerlijkheid, moed en een oprecht karakter.. das niet iets simpels..
Maar als jij een ethisch persoon bent moet je jezelf kunnen overstijgen, aangezien gerechtigheid en waarheid groter zijn dan jouw persoonlijke wensen.
Mais oui.
Jij gaat hierop antwoorden dat een goed persoon, die niet gelooft in God, maar die gerechtigheid en eerlijkheid hoog in het vaandel heeft staan, dat die persoon net zo goed zal handelen in zo'n situaties.
Dat zou waar kunnen zijn.
Maar ik denk dat wanneer je een groep van 1000 (oprechte) gelovigen hebt, en een groep van 1000 atheïsten..
Dat je een verschil in getuigenis zou kunnen opmerken: ik denk dat de gelovigen in grotere getalen tegen zichzelf zouden getuigen dan de andere groep.
Dat is niet gebaseerd op statistieken natuurlijk, maar het zou denk ik helemaal niet onrealistisch zijn om die aanname te maken.
Valse getuigenis geven en (niet oprecht) zweren bij Allah wordt in de Qur'an vaker besproken en hard veroordeeld.
Dus iedereen die gelooft dat wat daar staat waar is (valse getuigenis geven en zweren bij God wanneer je liegt, en de straf die God jou daarvoor gaat geven), zal zich daar aan houden, gezien de ernst van zulke zaken.
Ach youtube e.d.. iedereen plempt daar maar wat neer zonder veel na te denken. Zo ook vele andere sites.
Just internet things.
Kom, kom m'n beste recky.. u denkt vaak te angstig heb ik het idee.
Zoals ik al zei heb ik geen volledige info over vrouwenbesnijdenis alvorens hier een gefundeerde mening over te vormen, ook voor mij is dit een redelijk onbetreden onderwerp.
Vandaar dat ik zei dat XaeeD-jis eerder geplaatste link hier wellicht wat meer info over kan verschaffen.
Mimi R17 uur geleden
Deze stinkende kaaskoppen gedogen de moord op Palestijnen en daarna toneel spelen en huilen. Ik ben blij dat 193 varkens zijn doodgevallen. 193 kaaskoppen minder betekent minder discriminatie op de arbeidsmarkt, minder stank op straat, minder gierige mensen, en natuurlijk minder pedofielen.
Het verwijderen van de clitoris uit religieuze overweging is een misdrijf. Als goed mens, zou ik daar stelling in nemen.
In onze Ahmaddiya gemeenschap is dit ook niet van toepassing en word dit ook niet gedaan. Geen enkel meisje of vrouw is besneden.
Ik heb een zusje van inmiddels 19, ook zij is niet besneden.
Dat dit in bepaalde andere sektes word toegepast is voor mij reden tot onderzoek en verdieping in wat hier de achterliggende gedachtengang is, en of dit zelfs in lijn staat met de koran.
Tel daarbij de #48Kmarch op de West-Bank. Het feit dat Nederland 300 commando's naar Oekraïne stuurt...
Het is hommeles in de wereld. Gelukkig hadden we een mooi WK.
Gewoon. Niet. Doen.
Dat vd commandos ging niet door toch?
Las net trouwens ook dat Poetin zn dochter sinds vorige week niet meer gezien is.
Weer een korte van Vice News over ISIS en de Islamtische SStaat.
http://www.nu.nl/vliegramp-oekraine/3837126/australische-militairen-rampplek-oekraine.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/mh17/22895425/__Inzet_commando_s__.html
Als Australië gaat, gaan wij ook... Alle bataljons staan paraat, veel militairen terug van vakantiebestemmingen etc.
Is het heel slecht van mij als ik naar dat kind kijk dat roept 'The islamic kaliphate will remain until the end of the world' ik bij mezelf denk: 'kind, hou toch je smoel, kogel door die kutkop van je' ?
Op het kind gericht wel ja, want hij is niet de oorzaak maar het slachtoffer van vroege radicalisrring, net zoals een kind opgroeiend in een zeer racistische familie getinte mensen leert haten.
Zolang de negatieve sfeer en invloed van Isis hem omringt zal dit kind zo blijven denken.
Een wereldwijde kalifaat is een nobel streven waarbij mensen in voledige harmonie, begrip en eenheid leven, maar de manier van isis tot dit doel is onislamitisch.
Violence and hatred can never conquer hearts, minds and souls.