Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 410318x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2014 om 23:29:
funny shit..

Lekkere chick trw links achter hem vanuit mijn point of view

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2014 om 16:21:
Die opmerking kwam niet voort uit mijn verlangens ofzo, maar meer wat ik verwacht dat gaat/kan gebeuren.
Het lijkt me helemaal niet onrealistisch dat conflict en ellende ook hier toe kan/zal slaan, het is meer een kwestie van tijd lijkt me.
Dat betekent niet dat je mij hoeft te vrezen (als je dat bedoelde), aangezien ik niet de drijvende kracht in zulke historische processen ben, noch verlang ik dat er conflicten en ellende ontstaan waar ik leef.
Maar ik zie wel een soort van pad dat we met zn allen nemen, of een pad dat zou kunnen leiden tot nare dingen.
De geschiedenis vertelt ons dat dit absoluut mogelijk is en dat vrede niet voor eeuwig is.
Er is al een conflict tussen het westen en de Islamitische wereld, dat moge duidelijk zijn.
De vraag is niet of het zal escaleren, maar hoe lang het duurt voordat die vlam daadwerkelijk in de pan slaat.
Idd geen prettige vooruitzicht, en voor het welzijn van alle mensen, hopelijk niet iets dat snel zal gebeuren.
Je vindt trouwens bij beide kanten al groepen die wel verlangen naar zo'n escalatie; sommige moslims willen ernaartoe werken, sommige niet-moslims doen dat ook.
Ik had het over de media en hoe de media een rol speelt hierin en dit idee wordt door de meeste mensen hier denk ik verworpen, maar hoe ik het zie werkt de media gewoon als een propaganda machine..
Die vaker wel dan niet toewerkt naar zo'n escalatie.
Het tegenargument is dan dat de negatieve berichten niet verzonnen zijn en hoewel dat klopt moet je ook in kunnen zien dat er een vergrootglas gehouden wordt op dat negatieve aspect.
En dit heeft invloed op mensen en hoe ze denken en daar zijn degenen die de media controleren zich heus wel bewust van.

Geef het 30 jaar, hooguit. Of we moeten zoals Suriname worden, daar kan het wel, naast elkaar leven. Maar ja, daar is ook nauwelijks terrorisme. Terrorisme/extremisme is gewoon de plaag en voedingsbodem voor burgeroorlogen.
Een kanker der mensheid. Net zag ik weer op het nieuws de toestanden in Irak. Ook daar weer extremisten die de macht proberen te grijpen en een krankzinnig regime willen vestigen. What a pain in the ass...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 22 juni 2014 om 23:43:
Lekkere chick trw links achter hem vanuit mijn point of view

Die platte lust ook altijd... Dit is de reden dat moslima's een hoofddoek dragen.

Waarschuw beheerder
maar je hebt wel gelijk :$

Waarschuw beheerder
-1
Ook leuk, Maleisische Christenen mogen het woord Allah niet meer gebruiken als ze God bedoelen, ook al doen ze dat al eeuwen.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/22772714/__Allah_taboe_voor_katholieken__.html

Rare niet-moslims ook die zich voordoen als moslim, maar het niet zijn, maar wel uitstralen en proberen te zijn... (Zoiets Xaeed?)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2014 om 14:19:
Allah

Haha hij heeft Allah gezegd!

Waarschuw beheerder
-1
[img width=534 height=334 cacheid=00160dbb00322798ea415f351a02e2912c]http://www.geenstijl.nl/archives/images/harryalsunweb7.png[/img]
[img width=534 height=334 cacheid=00160dbc003227996811c8e41a02e2912c]http://www.geenstijl.nl/archives/images/harryalsunweb8.png[/img]

"Talks like a muslim, walks like a muslim, looks like muslim. But it's not a muslim. Everybody can see that"

- Xaeed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 juni 2014 om 13:43:
wajoo, xaeed.. zo goed kan jij zeker niet tekeneng

haha ik kan ook wel een fles tekenen joh :P
Hij heeft wel fijn materiaal, die stiften drogen niet meteen op, en hij gebruikt ook een spray.
Ik durf te beweren dat ik hetzelfde kan tekenen, met een normale balpen.
Ik teken alleen nooit meer, nooit echt zin in..

Ook leuk, Maleisische Christenen mogen het woord Allah niet meer gebruiken als ze God bedoelen, ook al doen ze dat al eeuwen.

Volgens mij doe jij niks anders dan dit soort shizzle opzoeken de hele dag he :P en als je iets vindt denk je meteen "oh! kan ik XaeeD gelijk ff laten zien" haha

Rare niet-moslims ook die zich voordoen als moslim, maar het niet zijn, maar wel uitstralen en proberen te zijn... (Zoiets Xaeed?)

Ja ik ga hier niet meer op in, je snapt dr toch geen zak van, hoe ik het ook uitleg.

Waarschuw beheerder
Maleisische Christenen mogen het woord Allah niet meer gebruiken als ze God bedoelen, ook al doen ze dat al eeuwen.

Sowieso btje vaag, aangezien ze in Maleisië geen Arabisch spreken en het woord voor God in het Maleis is Tuhan :/
Maar het zal best..
Maleisië is sowieso Islamitisch, dus whatever.. moeten ze lekker zelf weten vind ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 15:32:
Maleisië is sowieso Islamitisch, dus whatever.. moeten ze lekker zelf weten vind ik.

En heeft een Nederlandse dame in het koningshuis zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 15:25:
haha ik kan ook wel een fles tekenen joh :P

Maar niet zo extreem realistisch. Toch?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 15:25:
Volgens mij doe jij niks anders dan dit soort shizzle opzoeken de hele dag he :P en als je iets vindt denk je meteen "oh! kan ik XaeeD gelijk ff laten zien" haha

Een breed aanbod van nieuws komt mij aangewaaid ja, links, rechts, boos, lief... Alles meekrijgen. Zelf beeldvormen. (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 15:32:

Sowieso Islamtisch? Dus pech voor de Christenen die er wel wonen ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 15:42:
Maar niet zo extreem realistisch. Toch?

Jawel, waarom niet?
Is een kwestie van natekenen.
Hij gebruikt stiften op basis van water, waardoor het makkelijker is (creëert automatisch dat see-through glas effect), maar je kunt dat ook gewoon met een normale balpen doen, hoewel er dan meer tijd in gaat zitten.

Een breed aanbod van nieuws komt mij aangewaaid ja, links, rechts, boos, lief... Alles meekrijgen. Zelf beeldvormen. (Y)

Ik weet iig waar jij op focust :P
Moet je allemaal zelf weten joh, maar je hoeft niet steeds hier berichten te laten zien (aan/voor mij), zoveel hou ik me er ook niet mee bezig, noch boeit het me zo gek veel.

Sowieso Islamtisch? Dus pech voor de Christenen die er wel wonen ofzo?

Ehm.. ja btje wel he, das hoe het gaat in de wereld toch?
In Rusland zijn ze niet zo open tegenover homoseksualiteit als hier in Nederland bijvoorbeeld.. dus idd btje pech voor de Russische homo's.
Moeten ze allemaal zelf weten, wat wil je dat ik doe?
Moet ik ff boos worden erom en mn mening geven? :/
I don't care
Als hetzelfde elders gebeurd, maar moslims de dupe zijn, ga je dat dan ook hier laten zien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 15:55:
Ehm.. ja btje wel he, das hoe het gaat in de wereld toch?
In Rusland zijn ze niet zo open tegenover homoseksualiteit als hier in Nederland bijvoorbeeld.. dus idd btje pech voor de Russische homo's.
Moeten ze allemaal zelf weten, wat wil je dat ik doe?
Moet ik ff boos worden erom en mn mening geven? :/
I don't care

Waarom geeft je dan zo ongelooflijk veel als Nederlandse Marokkaan om het lot van de Palestijnen? Religieus-cultuur gebonden? Of een Oemma dingetje?

Als hetzelfde elders gebeurd, maar moslims de dupe zijn, ga je dat dan ook hier laten zien?

Natuurlijk, leed van de moslim-minority in China is schrijnend, sneu...

Maar ja, pech. China is Chinees. Zelfde geldt voor Palestina, dat is Joods. Jammer voor de moslims. Das hoe het gaat in de wereld toch?

Waarschuw beheerder
Haha ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 16:03:
Waarom geeft je dan zo ongelooflijk veel als Nederlandse Marokkaan om het lot van de Palestijnen? Religieus-cultuur gebonden? Of een Oemma dingetje?

Dit is wel een goede vraag. En daarop volgend vraag ik mij ook af, dat in het geval van een conflict (zoals hierboven besproken) er partij gekozen zal moeten worden, waar jij je (X) bij gaat scharen? De niet-moslims of de niet-moslims? o.O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 24 juni 2014 om 17:11:
En daarop volgend vraag ik mij ook af, dat in het geval van een conflict (zoals hierboven besproken) er partij gekozen zal moeten worden, waar jij je (X) bij gaat scharen? De niet-moslims of de niet-moslims? o.O

Dit vind ik toch een redelijk domme vraag...

Waarschuw beheerder
Oh w8, ik lees weer verkeerd!

Al de 2e keer vandaag. Lekker bezig.

Waarschuw beheerder
God bestaat niet, allemaal als controlemiddel verzonnen, net zoals politiek.

Waarschuw beheerder

In mijn buurt zijn we weer niet zo open over de Islam, dus idd een beetje pech voor de moslims
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 17:27:
In mijn buurt zijn we weer niet zo open over de Islam, dus idd een beetje pech voor de moslims

In Rusland zijn ze dat ook niet hoor :P. Van alle wereldmachten stonden Europa en de VS nog het meest open voor moslims in eigen land.

Waarschuw beheerder
Stalin was een goed man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 24 juni 2014 om 17:28:
In Rusland zijn ze dat ook niet hoor :P. Van alle wereldmachten stonden Europa en de VS nog het meest open voor moslims in eigen land.

Ja, maar dat kwam toch puur door de ideologie van het communisme, waarin religie inherent verboden werd?

Waarschuw beheerder
Het Ottomaanse Rijk moet terug komen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 17:50:
Ja, maar dat kwam toch puur door de ideologie van het communisme, waarin religie inherent verboden werd?

Ja, maar het is daarna niet veel beter geworden door de 1) christelijke invloeden, 2) xenofobe/racistische denken van veel Russen en de conflicten met moslims (of niet-moslim-terroristen-moslims) in en net buiten Rusland.

Waarschuw beheerder
Ik vind gewoon dat moslims moeten stoppen met moslim zijn. Ze moeten gewoon normaal meedoen met de rest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 18:15:
Ik vind gewoon dat moslims moeten stoppen met moslim zijn. Ze moeten gewoon normaal meedoen met de rest.

Eens. Het is gewoon een onnodig segmenterende factor in het geheel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 24 juni 2014 om 18:23:
Eens. Het is gewoon een onnodig segmenterende factor in het geheel.

Plus het is toch onzin. We weten allemaal evenveel over God, namelijk: vrij weinig.
God is een te groot iets om je er zinnig mee bezig te kunnen houden.
En het idee dat de schepper van het universum een keurslijf van je je vraagt is absurd.
En dat ie volkeren tegenover elkaar opzet, en het ene volk voor het andere waarschuwt, is op z'n zacht gezegd kinderlijk.

Waarschuw beheerder
Plus iets uit een tijd die we voorbij zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 18:26:
Plus het is toch onzin. We weten allemaal evenveel over God, namelijk: vrij weinig.
God is een te groot iets om je er zinnig mee bezig te kunnen houden.
En het idee dat de schepper van het universum een keurslijf van je je vraagt is absurd.
En dat ie volkeren tegenover elkaar opzet, en het ene volk voor het andere waarschuwt, is op z'n zacht gezegd kinderlijk.

Inderdaad. De religieuze werken zijn eerder een reflectie van kinderlijk/basaal menselijk denken dan die van een oppermachtige -ALWETENDE- God.
Maar daarnaast is het daardoor ook een onnodige ballast voor de wereldse gemeenschap dat -ondanks zijn primaire groepsdrang - heus gezamenlijk in vrede (of acceptatie) kan leven. De schaarste van lebensraum, ideologieën en nationaliteiten maken het al moeilijk genoeg. Dat religieuze gezemel er bij maakt het enkel nóg moeilijker om tot één gemeenschapszin te komen.

Waarschuw beheerder
Waarom geeft je dan zo ongelooflijk veel als Nederlandse Marokkaan om het lot van de Palestijnen?

Omdat dat iets anders is dan christenen in Maleisië die het woord Allah niet (meer) zouden mogen gebruiken (wat in hun taal niet eens het woord voor God is, wat het dus maar een vreemde situatie maakt, magoed).
Appels en peren.

Natuurlijk, leed van de moslim-minority in China is schrijnend, sneu...

Nou, moet de eerste keer nog meemaken dat je daar iets over zegt/plaatst.
Wel dagelijks shizzle over moslims.. schrijnend en sneu ja.. right :/

Maar ja, pech. China is Chinees.

Ja het klinkt grof, en het wil niet zeggen dat we het niet afkeuren, maar dat is idd hoe de wereld werkt.
Weer een ander beestje though, als je in Maleisië het woord Allah niet mag gebruiken om je drie-eenheid God mee aan te duiden is een ding.
In China is het verboden om te bidden als je moslim bent, in je eigen huis.

Zelfde geldt voor Palestina, dat is Joods.

Palestina is niet Joods, Israël is Joods, ik dacht dat je boekenkast vol stond met onderwerpen hierover.

Jammer voor de moslims. Das hoe het gaat in de wereld toch?

Ja dat is idd de wereld waarin we leven.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 17:27:

Ze staan vast wel open voor de shoarmatent.

Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 24 juni 2014 om 17:11:
En daarop volgend vraag ik mij ook af, dat in het geval van een conflict (zoals hierboven besproken) er partij gekozen zal moeten worden, waar jij je (X) bij gaat scharen?

House Targaryen natuurlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 24 juni 2014 om 18:39:
Inderdaad. De religieuze werken zijn eerder een reflectie van kinderlijk/basaal menselijk denken dan die van een oppermachtige -ALWETENDE- God.
Maar daarnaast is het daardoor ook een onnodige ballast voor de wereldse gemeenschap dat -ondanks zijn primaire groepsdrang - heus gezamenlijk in vrede (of acceptatie) kan leven. De schaarste van lebensraum, ideologieën en nationaliteiten maken het al moeilijk genoeg. Dat religieuze gezemel er bij maakt het enkel nóg moeilijker om tot één gemeenschapszin te komen.

Precies.

Het is uiteindelijk gewoon een uit de hand gelopen grap dat ooit is begonnen bij een stel joodse gekkies die ervan overtuigd waren dat ze een uitverkoren volk waren, en god exclusief zich aan hun volk openbaarde.
En moet je kijken waar het nu is... Deel 3 van de reeks beweert nu zelfs dat joden niet te vertrouwen zijn en dat je ze moet bevechten.
Gekke stuff... gewoon een volledig uit de hand gelopen geintje.

En dat God nooit ingegrepen heeft bij de totstandkoming van dit alles bewijst alleen maar dat God zich niet bezighoudt met het reilen en zeilen der mensheid.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een Oemma dingetje

Waarschuw beheerder
Oemma, wat een grappig woord eigenlijk... net als wollah... wollah daar iesh de oemma, ik wil shoarma tralalallaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 19:04:
Ze staan vast wel open voor de shoarmatent.

Geïslamiseerde shoarma? V

Waarschuw beheerder
Ik vind dat, ik vind dit, het is zus het is zo.

Het betweterige bijdehande gezeik over de Islam en moslims is een sport op zich hier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 19:11:
Oemma, wat een grappig woord eigenlijk

Jij gebruikt het ook in het Nederlands; mamma :P
Zelfde woord.. um = moeder / mam
Daar komt ummah vandaan, 'de gemeenschap' is afgeleid van de moeder, omdat de moeder de hoeksteen is van het gezin en een sterk gezin is dan de hoeksteen van een goeie samenleving.

Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 24 juni 2014 om 19:14:
Geïslamiseerde shoarma?

Hier bij ons bij de shoarmatent/pizzeria verkopen ze ook gewoon varkensvlees.
Aangezien het Irakezen zijn is het blijkbaar islamitisch om varkensvlees te verkopen.. volgens sommigen hier.
Ik kan niet zeggen dat het daarom geen moslims zijn, maar het verkopen van varkensvlees is, zoals zelfs jullie weten, uitdrukkelijk verboden volgens de Islamitische leer.
Dus misschien zijn het (evengoed) moslims, maar wat ze doen is onislamitisch.
Duidelijk toch?
Het is geen kwestie van interpretatie, elk kind snapt dit.
Simpel voorbeeldje, omdat ik veel van die sarcastische opmerkingen erover lees hier.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 19:24:
Het betweterige bijdehande gezeik over de Islam en moslims is een sport op zich hier.

Ja en de spelregels zijn 4 of 5 of 6 of 7 tegen 1 of 2 en dan evengoed nog verliezen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 19:27:
Ja en de spelregels zijn 4 of 5 of 6 of 7 tegen 1 of 2 en dan evengoed nog verliezen :P

Kik 'm uitlokken dan! voile limburgert! (ken geen limburgse scheldwoorden helaas :()
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 19:24:
Ik vind dat, ik vind dit, het is zus het is zo.

Whehe, 'betweterig gezeik'...afkomstig van iemand die claimt dé waarheid in pacht te hebben en daarmee 'al het andere' als 'onzin' (onwaar) durft te bestempelen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 19:26:
Aangezien het Irakezen zijn is het blijkbaar islamitisch om varkensvlees te verkopen.. volgens sommigen hier.
Ik kan niet zeggen dat het daarom geen moslims zijn, maar het verkopen van varkensvlees is, zoals zelfs jullie weten, uitdrukkelijk verboden volgens de Islamitische leer.
Dus misschien zijn het (evengoed) moslims, maar wat ze doen is onislamitisch.
Duidelijk toch?
Het is geen kwestie van interpretatie, elk kind snapt dit.
Simpel voorbeeldje, omdat ik veel van die sarcastische opmerkingen erover lees hier.

Wat is er duidelijk aan? Zijn het nou wel of geen moslims?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 24 juni 2014 om 19:49:
Zijn het nou wel of geen moslims?

Het zijn moslims, maar wat ze doen is onislamitisch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 19:53:
Het zijn moslims, maar wat ze doen is onislamitisch.

Hoeveel onislamitische daden mag je plegen voordat je de term 'moslim' niet meer waardig bent? Of blijf je ongeacht wat je doet moslim zolang je maar in Allah gelooft?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 19:26:

Hier doen ze dat bij de meeste niet trouwens. Ze verkopen vaak ook geen wijn en bier.
Wat wel heel irritant is gezien ze vaak de enige tenten zijn die tot laat open blijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 24 juni 2014 om 19:54:
Hoeveel onislamitische daden mag je plegen voordat je de term 'moslim' niet meer waardig bent? Of blijf je ongeacht wat je doet moslim zolang je maar in Allah gelooft?

Geen idee. :D Maar op den duur ben je wel een hypocriet iig. Alleen ik weet niet of het aan moslims is daarover te oordelen, of aan Allah.
Uiteindelijk maakt iedereen fouten natuurlijk. Heb xeaad wel eens zien zeggen: de meesten zullen misschien net met een 6'je slagen.
Dus als je overwegend schijt hebt aan de regels of ze alleen gebruikt wanneer het jou uitkomt, ben je een hypocriet en geen gelovige in je hart.
Maar het is aan Allah daarover te oordelen ausendelich.

Als ik het goed heb!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op dinsdag 24 juni 2014 om 19:56:
Hier doen ze dat bij de meeste niet trouwens. Ze verkopen vaak ook geen wijn en bier.

Hier wel. Maar is ook fucking duur man. 2 euro voor een kutflesje, of 3 euro(!) voor een halve liter.
Maar die shaormaboer hier is een koptisch christen.

In de supermarkt hier ook altijd varkensvlees wat verkocht wordt als shoarma. Vond dat ook al zo vreemd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 20:03:
Geen idee. :D Maar op den duur ben je wel een hypocriet iig. Alleen ik weet niet of het aan moslims is daarover te oordelen, of aan Allah.
Uiteindelijk maakt iedereen fouten natuurlijk. Heb xeaad wel eens zien zeggen: de meesten zullen misschien net met een 6'je slagen.
Dus als je overwegend schijt hebt aan de regels of ze alleen gebruikt wanneer het jou uitkomt, ben je een hypocriet en geen gelovige in je hart.
Maar het is aan Allah daarover te oordelen ausendelich.

Als ik het goed heb!

Volgens mij is het sowieso aan Allah inderdaad, maar voor degene die niet in zijn bestaan geloven zou het wel handig zijn als we een wat meer concrete handleiding kregen voor het in hokjes delen van mensen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juni 2014 om 20:06:
Hier wel. Maar is ook fucking duur man. 2 euro voor een kutflesje, of 3 euro(!) voor een halve liter.
Maar die shaormaboer hier is een koptisch christen.

In de supermarkt hier ook altijd varkensvlees wat verkocht wordt als shoarma. Vond dat ook al zo vreemd.

Tja, shoarma betekent volgens mij gewoon 'draaiend' of zo. Dus zolang je het aan een spies hangt en een rondje laat draaien heb je te maken met shoarma.
Prijzen zijn wel hetzelfde hier, maar laat in de avond ben ik niet zo kieskeurig meer. Kies dan wel vaak regelmatig voor de goedkoopste, een Zuid-Afrikaans wijntje voor 6 euro. Geen misselijke prijs. Maar dat is dan weer een italiaanse shoarmaboer.