Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 408644x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmm naja dat is jouw mening, ben ik het niet mee eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op vrijdag 2 mei 2014 om 15:27:
De Creator Straft Ook Niet Maar Hij Leert Ons Mensen Een Lesje

Sommigen Ervaren Dat Als Een Straf Maar Het Is Liefde Wat Hij Geeft En Geen Haat Want Haat Is Onze Vloek Die We Gezamenlijk Moeten Verwerpen

Hoe kijk jij aan tegen de ellende in de wereld? Is dat ook een vorm van een les die God ons leert? Ik doel dan specifiek op de meest verschrikkelijke ellende die we hier kennen (verkrachting, holocaust...)

Het probleem van het kwaad dus. Hoe denk je hierover?

Oh ja en waarom typ je elk woord met een hoofdletter?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 18:16:
(verkrachting, holocaust...

Dat is meer een door mensen veroorzaakte ellende en niet door God/Allah.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 18:17:
Dat is meer een door mensen veroorzaakte ellende en niet door God/Allah.

Dat gaat helaas niet op in het probleem van het kwaad... als God deze wandaden laat gebeuren, is hij ofwel niet almachtig of niet moreel perfect.

Daarnaast kan ik simpelweg andere voorbeelden nemen die niets met mensen te maken hebben ("natuurlijk kwaad") zoals aardbevingen, ziektes, tsunami's... daarvan is het wel degelijk het geval dat God de auteur is.

Waarschuw beheerder
Jij beschouwd dat als kwaad maar wat betreft aardbevingen, tsunamis etc. is het gewoon een natuurlijk proces.

Dont blame god for every misery

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 18:46:
Jij beschouwd dat als kwaad maar wat betreft aardbevingen, tsunamis etc. is het gewoon een natuurlijk proces.

Mee eens. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 18:46:
Dont blame god for every misery

Ik stel God verantwoordelijk voor alle ellende die hij zonder reden toelaat.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is impotent.
Is God able to prevent evil, but not willing? Then he is malevolent.
Is God able and willing? Then whence cometh evil?

Voor een genuanceerdere uiteenzetting van dit interessante vraagstuk verwijs ik je graag naar de Stanford Encyclopedia of Philosophy. Van dit artikel het ik erg veel geleerd.

Maar ik was eigenlijk benieuwd naar de mening van onze hoofdletterfetisjist. ;P
Waarschuw beheerder
Het Kwaad Is Haat

Verkrachtingen Holocaust Zijn Allemaal Gebaseerd Op Haat En Het Erge Is Dat Het Een Kettingreactie Is Die Al Lange Tijd Gaande Is Onder Ons Mensen

Haat Houd Haat In Stand En Zolang Wij Haten Zullen Wij Nooit Welkom Zijn In Het Paradijs Waar Vrede Heerst

Dus Haat Geen Haat Want Haat Haten Is Haat Helpen Te Blijven Bestaan

Het Probleem Van Haat Is Dat Bijna Iedereen Het Bezit Of Het Te Verduren Krijgt

Mensen Die Gehaat Worden Doen Vaak Kwaad Uit Haat En Mensen Die Haten Zijn Vaak Weer Slachtoffer Geweest Van Andermans Haat En Doen Een Ander Weer Kwaad Zodat Haat Voor Altijd Bestaat

Een Eindeloze Circel Van Ellende Zoals Wij Het Zien

De Oplossing Zou Zijn Als Iedereen Elkaar Oprecht Vergeeft En Stopt Met Alle Agressie Oorlog En Haat Die Ons Gezamenlijk Bestaan Op Deze Mooie Aarde Al Zo Lang Kapot Maakt

Denk Maar Eens Aan De Progressie Die We Zouden Maken Als Alle Oorlogen Zouden Stoppen En Al Het Geld En Inspanning Worden Gestopt In Het Beter Maken Van Ons Bestaan

We Denken Allemaal Dat We Zo Beschaafd Zijn Maar Het Feit Dat We Een Legio Aan Wetten Moeten Hebben Omdat We Anders Elkaar Ellende Aan Doen Zegt Al Genoeg Over De Staat Van Onze Beschaving

Een Hoop Technische Snufjes Maar Op Sociaal Gebied Nauwelijks Voorbij Het Oude Rome
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 19:03:
Ik stel God verantwoordelijk voor alle ellende die hij zonder reden toelaat.

LOL [img width=29 height=15 cacheid=0015e06b0031f376c195188c1a02e187e1]http://www.ghmusic.info/forum/images/smilies/schater.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De oorlog in Oekraïne is inmiddels een feit.

Waarschuw beheerder
Trouwens, het valt mij op dat Oniri/\ meer een gematigde moslim is dan die radicale, extremistische über-fundamentalistische, ultra-orthodox-islamitische Xaeed.

Waarschuw beheerder
XaeeD-ji is naast een Super Sayan 2 dan ook een betere moslim dan mij.

Eentje die gezegend is met diepgaande kennis en waarvan ik veel kan leren (en leer).

En als moslim verstevigd het m'n geloof in de Islam des te meer, als de funderingen van een huis.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 21:55:
die radicale, extremistische über-fundamentalistische, ultra-orthodox-islamitische Xaeed

Ahh thanks man :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 21:53:
De oorlog in Oekraïne is inmiddels een feit

Ow.. vertel.. wat heb ik vandaag gemist?

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op vrijdag 2 mei 2014 om 21:37:
Het Kwaad Is Haat

Verkrachtingen Holocaust Zijn Allemaal Gebaseerd Op Haat En Het Erge Is Dat Het Een Kettingreactie Is Die Al Lange Tijd Gaande Is Onder Ons Mensen

Haat Houd Haat In Stand En Zolang Wij Haten Zullen Wij Nooit Welkom Zijn In Het Paradijs Waar Vrede Heerst

Je zou zoiets ook makkelijk om kunnen draaien en zeggen dat alles voortkomt uit liefde, ook de ellende.
Liefde voor macht en status, liefde voor de zelf (ego), liefde voor roem, rijkdommen, bezittingen, vrouwen/mannen, liefde voor de prettige aspecten van drugs, liefde voor het gevecht/de strijd, enz.

Ik denk dat ellende en ongemak nou eenmaal inherent deel zijn van het leven op aarde.
Je kunt dat nooit weg werken of oplossen, je kunt het hooguit minimaliseren en je best doen om het voor jezelf en anderen een zo prettig mogelijk bestaan te maken.
Het is nou eenmaal deel vd wereld, het is onvermijdelijk.
Dit dient geaccepteerd te worden, dat lijkt me realistischer en gezonder voor mensen, in plaats van dagdromen over utopische beschavingen die er toch nooit gaan zijn.
Daarom zijn er wetten, wetten zijn nodig zodat mensen niet tot een dierlijke staat van zijn vervallen.. zonder wetten heerst al gauw the law of the jungle, waar het eten of gegeten worden is.

Sidenote; zou je heel misschien ehm.. kunnen schrijven zonder al die hoofdletters, het leest niet lekker, het leidt btje af van de inhoud.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 22:18:
Het Kwaad Is Haat

Je zou zoiets ook makkelijk om kunnen draaien en zeggen dat alles voortkomt uit liefde, ook de ellende.
Liefde voor macht en status, liefde voor de zelf (ego), liefde voor roem, rijkdommen, bezittingen, vrouwen/mannen, liefde voor de prettige aspecten van drugs, liefde voor het gevecht/de strijd, enz.

Ik denk dat ellende en ongemak nou eenmaal inherent deel zijn van het leven op aarde.
Je kunt dat nooit weg werken of oplossen, je kunt het hooguit minimaliseren en je best doen om het voor jezelf en anderen een zo prettig mogelijk bestaan te maken.
Dit dient geaccepteerd te worden, dat lijkt me realistischer en gezonder voor mensen, in plaats van dagdromen over utopische beschavingen die er toch nooit gaan zijn.
Daarom zijn er wetten, wetten zijn nodig zodat mensen niet tot een dierlijke staat van zijn vervallen.. zonder wetten heerst al gauw the law of the jungle, waar het eten of gegeten worden is.

Sidenote; zou je heel misschien ehm.. kunnen schrijven zonder al die hoofdletters, het leest niet lekker, het leidt btje af van de inhoud.

Liefde Is Geen Liefde Als Je Het Niet Deelt Onder Elkaar

Je Bent Niet Alleen Op De Wereld Gekomen Om Maar Jezelf Zoveel Mogelijk Te Verrijken Terwijl Je Naaste Crepeert Van Ellende

Dus Zucht Naar Macht Geld En Status Is Niet Lief Hebben Als Je Het Bereikt Via Immorele Wegen En Als Je Er Op Een Immorele Manier Mee Omgaat

Liefde Is Delen Wat Je Bezit Onder Elkaar En Elkaar Helpen Beter Te Worden Zodat Er Banden Ontstaan Die Niet Te Breken Zijn

Je Dromen En Idealen Laten Vallen En Conformeren Aan Een Bestaan Wat Onder De Maat Is Is Niet Wat Ons Bevrijd Van Het Verval Waar We Nu In Verkeren

Dat Je Zegt Dat We Wetten Moeten Hebben Omdat Er Anders Een Law Of The Jungle Ontstaat Is Waar

Maar Daar Bewijs Je Gelijk Ons Punt Mee Dat Onze Beschaving Steeds Geweldadiger En Meedogenlozer Word En In Sterk Verval Raakt Als We Door Gaan Op Deze Weg En Haat Niet Zien Als Een Ziekte Van Het Verstand Waar We Gezamenlijk Zo Snel Mogelijk Vanaf Moeten Komen

Denken Van Het Lukt Nooit Is Toegeven Aan Falen En Falen Is Iets Wat Helemaal Niet Hoeft Als We Eens Een Keer Wakker Zouden Worden En Als Een Eenheid In Gelijkheid Zouden Functioneren In Dit Bestaan Wat Van Ons Allemaal Is

Iedereen Is Verantwoordelijk Voor Andermans Ellende Want In De Ogen Van De Schepper Zijn We Allemaal Gelijk En Zo Horen We Elkaar Ook Te Zien In Dit Leven

Niemand Is Beter Of Minder Als Een Ander Want Samen Zijn We 1 Volk

Perfect In Imperfectie Zijn Wij Geschapen Dus Help Elkaar In Elkaars Imperfecties Zodat We Samen Het Perfecte Bestaan Kunnen Opbouwen

Excuses ,Deze Manier Van Communiceren Word Vaker Als Vervelend Ervaren Maar Heeft Een Zekere Waarde Voor Ons
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op vrijdag 2 mei 2014 om 22:48:
Ons

Wie zijn dat ?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 22:18:

Ik weet nu welk beroep bij je past: islamitisch jongerenpastor (Y) In die sfeer moet er toch wel ergens hier met of zonder subsidie emplooi te vinden zijn.

Waarschuw beheerder
Liefde Is Geen Liefde Als Je Het Niet Deelt Onder Elkaar

Je Bent Niet Alleen Op De Wereld Gekomen Om Maar Jezelf Zoveel Mogelijk Te Verrijken Terwijl Je Naaste Crepeert Van Ellende

Dus Zucht Naar Macht Geld En Status Is Niet Lief Hebben

Nee het is dan ook geen liefhebben van anderen, maar liefde voor bepaalde dingen in de wereld; dat kan heel echt zijn hoor.
Je kunt voor zoveel dingen liefde voelen, ook als dat negatieve gevolgen heeft voor jou en/of anderen - dat betekent niet dat het niet voortkomt uit liefde.
Liefde is niet per definitie goed he, een liefde voor gokken kan heel slecht zijn voor je, of liefde voor drinken, of liefde voor je partner (kun je evengoed nog domme dingen door doen).
Je haat voor een ding is een spiegelbeeld van je liefde voor het tegenovergestelde.
Het is niet perse verkeerd om geld achterna te volgen, of macht.. als dat jou zou helpen met andere dingen is het helemaal niet slecht.
De wereld is zo wart-wit niet.

Als Je Het Bereikt Via Immorele Wegen En Als Je Er Op Een Immorele Manier Mee Omgaat

Dat maakt het nog steeds een liefde die je ergens voor voelt; of het nou negatief is of positief.

Liefde Is Delen

Soms juist niet, soms zorgt liefde ervoor dat je iets met niemand anders wilt delen en dat is niet automatisch slecht.

Als je een groep mensen haat, dan is de kans groot dat daar tegenover staat dat je liefde voelt voor je 'eigen' volk.
Als dat er niet zou zijn, dan zou je immers geen onderscheid maken tussen "wij" en "hun".
Die liefde kan misplaatst zijn, maar dat betekent niet dat ie niet echt is.
Het probleem is ook btje taalkundig hier; in onze taal hebben we dit woord "liefde" wat we heel breed gebruiken, maar liefde kent natuurlijk vele vormen.

Denken Van Het Lukt Nooit Is Toegeven Aan Falen En Falen Is Iets Wat Helemaal Niet Hoeft Als We Eens Een Keer Wakker Zouden Worden En Als Een Eenheid In Gelijkheid Zouden Functioneren In Dit Bestaan Wat Van Ons Allemaal Is

Ja maar dat is onrealistisch en leidt tot oneerlijkheid.
Er is namelijk geen gelijkheid.
Simpel voorbeeldje, héél simpel, maar het bewijst mn punt denk ik..
Stel je werkt 30 jaar lang en met je verzamelde geld bouw je ergens een huisje voor jou en je gezin.
Dan zegen mensen die 'het goed voor hebben voor iedereen en iedereen gelijk vinden' dat een ander gezin geen onderdak heeft en dat jij je huis dan maar in tweeën moet delen.
Dan kun jij met je gezin in een gedeelte wonen en het andere gezin kan in het andere gedeelte wonen.
Je koelkast wordt ook verdeeld, je televisietijd, je tuin, je groenten in die tuin, alles eerlijk verdelen!
Dit is juist niet eerlijk tegenover jou; jij hebt ervoor gewerkt; het is jouw bezit en niemand heeft het recht om jouw bezit weg te geven als jij dat liever niet doet.
Je bent niet immoreel als je je huis niet wilt delen met een vreemd gezin, dat is jouw recht.
Daarom zijn er wetten, omdat mensen bepaalde rechten hebben, over anderen.
Rijk zijn is geen zonde.

Denken Van Het Lukt Nooit

Ik heb het over hele basale concepten; ongemak.
Dit is deel vd wereld en onvermijdelijk.
Je kunt het namelijk koud krijgen = ongemak.
Als je niet eet krijg je honger = ongemak.
Daar ga je nooit iets aan kunnen doen, het zal altijd deel zijn van het leven.
Gemak en ongemak, hoop en angst, liefde en haat, lachen en huilen, enz.
Het leven kan hier niet paradijselijk zijn en dat is niet pessimistisch van mijn kant, maar gewoon realistisch.

Iedereen Is Verantwoordelijk Voor Andermans Ellende

Nee joh, ik kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor de ellende of de ongemakken die anderen ondervinden.
Tis niet zo dat ik opeens naar de rechtbank moet omdat jij je huur deze maand niet kon betalen.

Want In De Ogen Van De Schepper Zijn We Allemaal Gelijk En Zo Horen We Elkaar Ook Te Zien In Dit Leven

Ja ik doe niet mee aan die illusie.
Gelijkheid vind je in wiskunde.
1 + 1 = 2 waarbij de = betekent "is gelijk aan"
Het is exact hetzelfde; 1 plus 1 is idd hetzelfde als 2
In de natuur vind je geen gelijkheid, ook niet onder mensen en dat is maar goed ook, anders had je een wereld vol robotachtige kopieën.

Niemand Is Beter Of Minder Als Een Ander

Hoe bedoel je dat?
Usain Bolt is beter dan ik als we gaan sprinten.
Ik ben beter in tekenen dan jij (aanname).
Dat is allemaal niet negatief ofzo; gewoon realistisch.
Een vrouw kan beter zijn dan een man, het ligt er maar geheel aan waar je het precies over hebt.
Sommige mensen zijn beter dan andere mensen in goede daden verrichten, enz.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 2 mei 2014 om 23:28:
Ik weet nu welk beroep bij je past: islamitisch jongerenpastor (Y) In die sfeer moet er toch wel ergens hier met of zonder subsidie emplooi te vinden zijn.

Haha nee joh, dan zou ik de Arabische taal vloeiend moeten kunnen spreken - is echt een must (vind ik zelf).

Waarschuw beheerder
Is he, then, to whom the evil of his deeds made fairseeming, so that he considers it as good (equal to one who is rightly guided)?
Verily, Allah sends astray whom He wills, and guides whom He wills.
So destroy not yourself (O Muhammad SAW) in sorrow for them.
Truly, Allah is the AllKnower of what they do.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 23:36:
dan zou ik de Arabische taal vloeiend moeten kunnen spreken

Spreek je geen Marokkaans Arabisch dan XaeeD?

Waarschuw beheerder
In Marokko spreken ze Arabisch en lokale talen (Berbers bijvoorbeeld), ik heb dat nooit geleerd nee, maar ik versta het wel een beetje.
Kan het iig niet vloeiend spreken, Arabisch, noch Berbers.
De Arabische taal is deel van de religie en als iemand Islam wil leren aan anderen (voor zn beroep), dan moet ie Arabisch kennen.

Waarschuw beheerder
I see, bummerrr.

Waarschuw beheerder
+1
Die idealistische 'ThisIsAnUpdate'; doet met denken aan: 'We Are The World"

_0_

Waarschuw beheerder
en xaeed countert lekker nuchter voort.. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 23:34:
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op vrijdag 2 mei 2014 om 22:48:Liefde Is Geen Liefde Als Je Het Niet Deelt Onder Elkaar

Dus Zucht Naar Macht Geld En Status Is Niet Lief Hebben
Nee het is dan ook geen liefhebben van anderen, maar liefde voor bepaalde dingen in de wereld; dat kan heel echt zijn hoor.
Je kunt voor zoveel dingen liefde voelen, ook als dat negatieve gevolgen heeft voor jou en/of anderen - dat betekent niet dat het niet voortkomt uit liefde.
Liefde is niet per definitie goed he, een liefde voor gokken kan heel slecht zijn voor je, of liefde voor drinken, of liefde voor je partner (kun je evengoed nog domme dingen door doen).
Je haat voor een ding is een spiegelbeeld van je liefde voor het tegenovergestelde.
Het is niet perse verkeerd om geld achterna te volgen, of macht.. als dat jou zou helpen met andere dingen is het helemaal niet slecht.
De wereld is zo wart-wit niet.

Maar Is Verslaving Liefde ? Liefde En Slavernij Gaan Niet Samen Geloof Ik

Gokken En Drinken Kunnen Erg Destructief Zijn Als Je Toegeeft Aan Zo Een Verslaving

Domme Dingen Uit Liefde Kan Ik Beter Begrijpen Dan Gruweldaden Uit Haat

"Dus Zucht Naar Macht Geld En Status Is Niet Lief Hebben Als Je Het Bereikt Via Immorele Wegen En Als Je Er Op Een Immorele Manier Mee Omgaat"

Cariere Maken Is Niet Slecht Maar Andere Mensen Helpen Met Wat Je Bereikt Hebt Is Veel Belangrijker Vind Ik

Als Je Het Bereikt Via Immorele Wegen En Als Je Er Op Een Immorele Manier Mee Omgaat
Dat maakt het nog steeds een liefde die je ergens voor voelt; of het nou negatief is of positief.

Liefde Is Nooit Negatief Alleen Wij Kunnen Een Vervormd Beeld Hebben Van Wat Liefde Betekend

Liefde Is Delen
Soms juist niet, soms zorgt liefde ervoor dat je iets met niemand anders wilt delen en dat is niet automatisch slecht.

Als je een groep mensen haat, dan is de kans groot dat daar tegenover staat dat je liefde voelt voor je 'eigen' volk.
Als dat er niet zou zijn, dan zou je immers geen onderscheid maken tussen "wij" en "hun".
Die liefde kan misplaatst zijn, maar dat betekent niet dat ie niet echt is.
Het probleem is ook btje taalkundig hier; in onze taal hebben we dit woord "liefde" wat we heel breed gebruiken, maar liefde kent natuurlijk vele vormen.

Er Is Maar 1 Volk En Dat Zijn Wij Allen Woonachtig Op Deze Aarde

Waarom Zou Je Onderscheid Willen Maken Tussen Mensen ?

We Willen Allemaal Een Vredig Bestaan Om In Te Leven Toch?

Er Bestaat Alleen Wij En Ons Zoals Ik Het Zie

Arabisch Is Veel Groter In Woordenschat Dan Nederlands

Mooie Taal Overigens :)

Denken Van Het Lukt Nooit

Ik heb het over hele basale concepten; ongemak.
Dit is deel vd wereld en onvermijdelijk.
Je kunt het namelijk koud krijgen = ongemak.
Als je niet eet krijg je honger = ongemak.
Daar ga je nooit iets aan kunnen doen, het zal altijd deel zijn van het leven.
Gemak en ongemak, hoop en angst, liefde en haat, lachen en huilen, enz.
Het leven kan hier niet paradijselijk zijn en dat is niet pessimistisch van mijn kant, maar gewoon realistisch.

Kleine Ongemakjes Zullen We Altijd Hebben Ook Al Was Onze Beschaving In Perfecte Toestand

Maar Waarom Zullen We Het Niet Beter Doen Als We Beter Kunnen?

Geef Toe Dat Haat Alles Verziekt Voor Ons

Het Verdeelt Ons En Maakt Ons Zwak Van Binnen En Als Mensheid Hebben We Alleen Maar Geleden Onder Die Geesteziekte Die Haat Is

Want Haat Kan Je Verdrijven Uit Jezelf En Liefde Kan Je Nooit Verdrijven Want We Zijn Nou Eenmaal Geschapen Uit Liefde

Een Paradijselijk Bestaan Creëren Voor Alles Wat Leeft En Bestaat Op Aarde Zal Een Mooie Stap In De Richting Zijn Van Wat Wij Mensen Echt In Onze Mars Hebben Als We Ons Volle Potentieel Als 1 Volk Eens Zouden Benutten

Iedereen Is Verantwoordelijk Voor Andermans Ellende
Nee joh, ik kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor de ellende of de ongemakken die anderen ondervinden.
Tis niet zo dat ik opeens naar de rechtbank moet omdat jij je huur deze maand niet kon betalen.

Kleine Ongemakjes Zoals De Huur Niet Betalen Steken Schraal Af Met Een Oorlog Zoals In Irak En Dat Is Waar We Allemaal Ongevoelig Voor Zijn Geworden Schijnbaar

Ellende Bedoel Ik Menselijk Lijden Mee Ontstaan Door Domme Oorlogen Gebaseerd Op Leugens Geld En Haat

Solidariteit Met Die Mensen Die Dat Allemaal Maar Moeten Ondervinden Zal Ons Als Volk Niet Misstaan

Want In De Ogen Van De Schepper Zijn We Allemaal Gelijk En Zo Horen We Elkaar Ook Te Zien In Dit Leven
Ja ik doe niet mee aan die illusie.
Gelijkheid vind je in wiskunde.
1 + 1 = 2 waarbij de = betekent "is gelijk aan"
Het is exact hetzelfde; 1 plus 1 is idd hetzelfde als 2
In de natuur vind je geen gelijkheid, ook niet onder mensen en dat is maar goed ook, anders had je een wereld vol robotachtige kopieën.

Wij Zijn Gelijk In Onze Uniekheid En Geen Getalletje Wat Je Optelt En Aftrekt

Wij Zijn Gelijk In De Zin Dat We Allemaal Mensen Zijn Met Allemaal Onze Gebreken

Wij Zijn Gelijk In De Zin Dat We Allemaal Een Vredig Bestaan Willen Om In Te Leven

Wij Zijn Gelijk In De Zin Dat We Onszelf Allemaal Volledig Willen Ontwikkelen Als Mens

Wij Zijn Gelijk In De Zin Dat We Allemaal Gerespecteerd Willen Worden In Ons Doen En Laten

Zo Kan Ik Oneindig Doorgaan Maar Het Komt Er Op Neer Dat We Gewoon Allemaal Gelijk Zijn

Niemand Is Beter Of Minder Als Een Ander
Hoe bedoel je dat?
Usain Bolt is beter dan ik als we gaan sprinten.
Ik ben beter in tekenen dan jij (aanname).
Dat is allemaal niet negatief ofzo; gewoon realistisch.
Een vrouw kan beter zijn dan een man, het ligt er maar geheel aan waar je het precies over hebt.
Sommige mensen zijn beter dan andere mensen in goede daden verrichten, enz.

Ja Iedereen Heeft Een Vaardigheid Die Een Ander Niet Kan

Zo Is Iedereen Gelijk Aan Elkaar En Is Er Geen Rede Om Je Beter Of Minder Als Een Ander Te Voelen Is Wat Ik Duidelijk Probeer Te Maken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is dit een bot ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 00:02:
Die idealistische 'ThisIsAnUpdate'; doet met denken aan: 'We Are The World"

Forgot About This One

Proper Effort Made There :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 00:45:
Is dit een bot ofzo?

We Will Spam Infinitely Our Message Of Peacefull Equality In Full Unity Forever And In All Eternity
Waarschuw beheerder
Deze Was Ik Vergeten

Ja maar dat is onrealistisch en leidt tot oneerlijkheid.
Er is namelijk geen gelijkheid.
Simpel voorbeeldje, héél simpel, maar het bewijst mn punt denk ik..
Stel je werkt 30 jaar lang en met je verzamelde geld bouw je ergens een huisje voor jou en je gezin.
Dan zegen mensen die 'het goed voor hebben voor iedereen en iedereen gelijk vinden' dat een ander gezin geen onderdak heeft en dat jij je huis dan maar in tweeën moet delen.
Dan kun jij met je gezin in een gedeelte wonen en het andere gezin kan in het andere gedeelte wonen.
Je koelkast wordt ook verdeeld, je televisietijd, je tuin, je groenten in die tuin, alles eerlijk verdelen!
Dit is juist niet eerlijk tegenover jou; jij hebt ervoor gewerkt; het is jouw bezit en niemand heeft het recht om jouw bezit weg te geven als jij dat liever niet doet.
Je bent niet immoreel als je je huis niet wilt delen met een vreemd gezin, dat is jouw recht.
Daarom zijn er wetten, omdat mensen bepaalde rechten hebben, over anderen.
Rijk zijn is geen zonde.

Dat Zal Alleen Maar Ongelukkigheid Veroorzaken

Je Trekt Dit Wel Erg In Het Extreme

Je Kan Niet Geforceerd Indringen In Iemands Bestaan

Het Creëren Van Haat Zou Ten Alle Tijden Voorkomen Moeten Worden

Eerlijk Verdelen Van Rijkdommen Is Juist Goed Aangezien Maar Hooguit 1 Procent Van De Wereldbevolking 2/3 Van Het Geld In Bezit Heeft

Wat Moet Een Persoon Nou In Hemelsnaam Met 100 Miljard Dollar Op Zn Rekening Terwijl Er Miljoenen Mensen Creperen Van De Honger

Is Het Verantwoord Om Iemand Zulke Bedragen Aan Geld Te Laten Bezitten ?

Echte Rijkdom Bestaat Alleen Van Binnen Als Je De Waarheid Ziet In Dit Bestaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Es geht euch genau so gut wie uns !! LDUS hELMUT sCHMIDT haha (Y)

Waarschuw beheerder
Doet me denken aan die Halleluja-Jezus mensjes die bij Amsterdam Centraal Station staan te preachen wanneer ik soms van college terugkom.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 02:53:
Doet me denken aan die Halleluja-Jezus mensjes die bij Amsterdam Centraal Station staan te preachen wanneer ik soms van college terugkom.

Je Kan Jezelf Omhullen Met Onverschilligheid Naar Al Het Lijden Toe In De Wereld Maar Word Niet Kwaad Als Er Onverschillig Naar Jouw Lijden Word Gekeken Aangezien Jij Zelf Bij Hebt Gedragen Aan Zo'n Maatschapij Door Je Ogen En Oren Te Sluiten Voor Het Verdriet Van Je Naasten

We Zullen Rijzen In Eenheid Maar Vallen In Verdeeldheid Is The Bottom Line
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 3 mei 2014 om 02:40:
LDUS hELMUT sCHMIDT haha (Y)

Had je die op tv gezien gisteravond, met z'n 95 jaar en kettingroker?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 11:57:
Had je die op tv gezien gisteravond, met z'n 95 jaar en kettingroker?

ja, mooi toch he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 3 mei 2014 om 13:47:
ja, mooi toch he

Al vond ik 't wel een beetje een koud figuur

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 14:00:
Al vond ik 't wel een beetje een koud figuur

Mwah...hij is 'n uitzonderlijk denker die helaas aan het eind van zn leven is en zn echtgenote al heeft moeten laten voorgaan, dat maakt hem miss wat minder warm. Hij was niettemin altijd 'n heel betrokken en meelevend politicus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 00:38:
Maar Is Verslaving Liefde ? Liefde En Slavernij Gaan Niet Samen Geloof Ik

Jawel, poëten kunnen zeggen: "Ik was een slaaf van jouw liefde", wat betekent dat je liefde voor iemand zo sterk is dat je jezelf vergelijkt met een slaaf; gebonden aan diegene.
Dit is allemaal goed mogelijk, taalkundig en conceptueel.
Wat de druggebruiker liefheeft is de high.
Een kenmerk van liefde is dat je zoveel mogelijk tijd wil doorbrengen met de geliefde, wat dat ook moge zijn; het werkt als een verslaving.

Domme Dingen Uit Liefde Kan Ik Beter Begrijpen Dan Gruweldaden Uit Haat

Kan uitgelegd worden vanuit de twee extreme kanten van hetzelfde fenomeen.
Je hebt zoiets als een "crime passionnel", het is denkbaar dat een man ontdekt dat zn vrouw vreemdgaat en dan een moord pleegt (misschien de vrouw of de minnaar, of beiden).
Haat en liefde liggen vaak dicht bij elkaar..

Liefde Is Nooit Negatief Alleen Wij Kunnen Een Vervormd Beeld Hebben Van Wat Liefde Betekend

Het is weer denkbaar dat je houdt van een ding of een persoon, terwijl dat ding of die persoon slecht voor je is.
Sorry dat ik dit steeds doe, maar voor elke bewering kan een afwijking/uitzondering bedacht worden en als dat steeds het geval is, dan kan ik je beweringen niet aannemen als absolute waarheden.

Waarom Zou Je Onderscheid Willen Maken Tussen Mensen ?

Omdat er onderscheid is, waarom zou je dat wat het geval is (in de werkelijkheid) obscuur willen maken en ertegenin willen gaan?
Nogmaals, ik bedoel dit helemaal niet negatief ofzo, het is gewoon een observatie vd wereld en ik vind het dan ook een heel realistische kijk op de wereld.
Ik snap dat jij het bedoelt in de zin van eerlijkheid, normen en waarden, rechten, enz. en dat is een mooie boodschap en het is goed dat je eenheid wil helpen bevorderen..
Maar ad andere kant kun je niet ontkennen dat mensen nou eenmaal verschillen.

We Willen Allemaal Een Vredig Bestaan Om In Te Leven Toch?

Zie je, je gaat ervanuit dat ik het over negatieve dingen heb; dit volk is beter dan dat volk - wat leidt tot oorlog.. maar zo bedoel ik het niet.

Maar Waarom Zullen We Het Niet Beter Doen Als We Beter Kunnen?

Streven naar een betere wereld is altijd een nobele bezigheid, helemaal mee eens (Y)
En haat is in het algemeen een slechte raadgever, ook mee eens.
Maar wat als ik een hekel heb aan onrecht of liegen?
Zie je.. haat en liefde zijn gelinkt aan elkaar, het zijn twee tegenovergestelde extremen op dezelfde lijn.
Dat bedoel ik er gewoon mee te zeggen; het is niet zo zwart-wit, dit alles.

Een Paradijselijk Bestaan Creëren Voor Alles Wat Leeft En Bestaat Op Aarde Zal Een Mooie Stap In De Richting Zijn Van Wat Wij Mensen Echt In Onze Mars Hebben Als We Ons Volle Potentieel Als 1 Volk Eens Zouden Benutten

Het streven is goed, het voornemen is goed; de intentie is mooi.
Maar tegelijkertijd is het handig om in te zien dat leven nou eenmaal niet écht als een paradijs kan zijn.
Baby's kunnen dood geboren worden, wat leidt tot verdriet bij de ouders.
Een man die de Himalaya beklimt om te genieten van het prachtige uitzicht kan op zn weg omlaag dood vriezen.
Iemand kan door leed, verdriet of honger een misdaad begaan en een ander doden voor 100 euro.
Een wesp kan je steken terwijl je daar allergisch voor bent, en je kan daardoor sterven.
Ongemak is deel vd wereld, ongemak zou in het Paradijs niet bestaan.. all I'm saying.

Wij Zijn Gelijk In Onze Uniekheid En Geen Getalletje Wat Je Optelt En Aftrekt

Wij Zijn Gelijk In De Zin Dat We Allemaal Mensen Zijn Met Allemaal Onze Gebreken

Wij Zijn Gelijk In De Zin Dat We Allemaal Een Vredig Bestaan Willen Om In Te Leven

Wij Zijn Gelijk In De Zin Dat We Onszelf Allemaal Volledig Willen Ontwikkelen Als Mens

Wij Zijn Gelijk In De Zin Dat We Allemaal Gerespecteerd Willen Worden In Ons Doen En Laten

Zo Kan Ik Oneindig Doorgaan Maar Het Komt Er Op Neer Dat We Gewoon Allemaal Gelijk Zijn

Ik kan wat zeggen over al die punten, maar ik vind je boodschap nice, dus deze geef ik je :)

Ja Iedereen Heeft Een Vaardigheid Die Een Ander Niet Kan

Zo Is Iedereen Gelijk Aan Elkaar

Dus we zijn gelijk in dat we allemaal anders zijn? ;)

En Is Er Geen Rede Om Je Beter Of Minder Als Een Ander Te Voelen

En die mensen die gebaseerd op onrecht en leugens een oorlog in Irak begonnen, waar meer dan een miljoen onschuldige burgers de dood door vonden.. je voelt je niet beter dan die mensen die dat in werking zetten?
Jij zou zoiets sinisters immers niet doen, ook al had je de macht daartoe.. dus er zijn wel degelijk gradaties.
De slechte daad is niet gelijk aan de goede daad en dit wordt door mensen begrepen, het zit in onze natuur om dat onderscheid te maken en dat verschil erkennen we dan ook met een reden; het heeft implicaties.

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 02:19:
Het Creëren Van Haat Zou Ten Alle Tijden Voorkomen Moeten Worden

Eerlijk Verdelen Van Rijkdommen Is Juist Goed Aangezien Maar Hooguit 1 Procent Van De Wereldbevolking 2/3 Van Het Geld In Bezit Heeft

Wat Moet Een Persoon Nou In Hemelsnaam Met 100 Miljard Dollar Op Zn Rekening Terwijl Er Miljoenen Mensen Creperen Van De Honger

Moraliteit daargelaten kan het zijn dat een man zn hele leven hard gewerkt heeft en heel veel geld verdiend heeft.
Het is dan zijn geld en jij hebt het recht niet om te bepalen dat ie teveel heeft, laat staan dat je hem zn geld af wil pakken omdat je vind dat anderen er meer recht op hebben, omdat ze honger lijden.
Het is aan hem wat ie met zn geld doet.
Het zou idd goed zijn als ie een deel ervan weggeeft aan de armen.
Maar zodra jij hem gaat verplichten dat te doen creëer je toch juist haat; je behandelt hem immers onrechtvaardig.
En zo schiet je jezelf in de voet..

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 02:19:
Echte Rijkdom Bestaat Alleen Van Binnen Als Je De Waarheid Ziet In Dit Bestaan

Zeg dat tegen de armen.
Dit is een spirituele boodschap, waar je het over hebt, maar we zijn zowel een ziel als een lichaam.
De wereld is ook materieel en moslims accepteren dat; beide zijn zegeningen.
De middenweg; niet tot extremen gaan - niet je ziel vergeten en niet je fysieke realiteit ontkennen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 15:31:
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 00:38:Maar Is Verslaving Liefde ? Liefde En Slavernij Gaan Niet Samen Geloof Ik
Jawel, poëten kunnen zeggen: "Ik was een slaaf van jouw liefde", wat betekent dat je liefde voor iemand zo sterk is dat je jezelf vergelijkt met een slaaf; gebonden aan diegene.
Dit is allemaal goed mogelijk, taalkundig en conceptueel.
Wat de druggebruiker liefheeft is de high.
Een kenmerk van liefde is dat je zoveel mogelijk tijd wil doorbrengen met de geliefde, wat dat ook moge zijn; het werkt als een verslaving.

Liefde Is Veel Groter Dan Alleen Liefde Tussen 2 Personen En Proper Lief Hebben Is Een Kunst Op Zich Waar Je Nooit In Uitgeleerd Bent En Bindtenis Tussen Twee Personen Is Nog Altijd Op Vrijwillige Basis

"Ik was een slaaf van jouw liefde" Heeft Denk Ik Niet Dezelfde Betekenis Zoals Het Woord "Slavernij" Echt Bedoelt Is

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 00:38:Domme Dingen Uit Liefde Kan Ik Beter Begrijpen Dan Gruweldaden Uit Haat
Kan uitgelegd worden vanuit de twee extreme kanten van hetzelfde fenomeen.
Je hebt zoiets als een "crime passionnel", het is denkbaar dat een man ontdekt dat zn vrouw vreemdgaat en dan een moord pleegt (misschien de vrouw of de minnaar, of beiden).
Haat en liefde liggen vaak dicht bij elkaar..

Crime Passionnel Is Inderdaad Een Moeilijk Punt Aangezien Je In Je Liefde Bedrogen Word En Vol Met Haat Komt Te Zitten Raak Je Dusdanig In De War Met Je Gevoelens Dat Je In Staat Bent Tot Verschrikkelijke Dingen

Maar Het Nemen Van Een Leven Voor Wat Voor Rede Dan Ook Kan Nooit Uit Liefde Komen

Liefde Is Ook Een Kracht Die Je Niet Moet Onderschatten En Nooit Moet Verraden

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 00:38:Liefde Is Nooit Negatief Alleen Wij Kunnen Een Vervormd Beeld Hebben Van Wat Liefde Betekend
Het is weer denkbaar dat je houdt van een ding of een persoon, terwijl dat ding of die persoon slecht voor je is.
Sorry dat ik dit steeds doe, maar voor elke bewering kan een afwijking/uitzondering bedacht worden en als dat steeds het geval is, dan kan ik je beweringen niet aannemen als absolute waarheden.

Ja Dat Is Realiteit Inderdaad Daarom Leren We Ook In Ons Leven Wat Niet Of Wel Te Doen

Als Je Dronken Op Je Gezicht Valt Heb Je Een Wijze Les Gehad Dat Je Genotsmiddelen Moet Respecteren En Niet In Overvloed Moet Gebruiken

Je Kan Geen Echte Kennis Opdoen Zonder Iets Uit Te Proberen

Dat Betekent Niet Dat Je Slechte Dingen Moet Gaan Uitvoeren Want Iedereen Weet Heel Goed Wat Echt Slecht Is Want Dat Voel Je Van Binnen

Leren Van Je Fouten Is Liefde Hebben Voor Jezelf En Je Omgeving

Voor Elke Thesis Bestaat Een Anti-thesis Is Waar Maar Welke Realiteit Jij Wilt Zien In De Wereld Is Aan Onze Daden Onderhevig

Willen We Een Slechte Realiteit Of Willen We Een Goede Realiteit ?

Wachten Op Beterschap Produceert Alleen Teleurstelling

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 00:38:Maar Waarom Zullen We Het Niet Beter Doen Als We Beter Kunnen?

Streven naar een betere wereld is altijd een nobele bezigheid, helemaal mee eens (Y)
En haat is in het algemeen een slechte raadgever, ook mee eens.
Maar wat als ik een hekel heb aan onrecht of liegen?
Zie je.. haat en liefde zijn gelinkt aan elkaar, het zijn twee tegenovergestelde extremen op dezelfde lijn.
Dat bedoel ik er gewoon mee te zeggen; het is niet zo zwart-wit, dit alles.

Onrecht En Liegen Zijn Een Vloek Voor Een Vredig Bestaan Onderling Maar Onrecht Met Onrecht Vergelden Is Niet De Oplossing Die We Moeten Gebruiken

Mensen Die Onrecht Plegen Moeten Boete Doen Door Middel Van Zoveel Mogelijk Goed Maken Wat Zij Hebben Scheef Getrokken

Geweldadige Mensen Bestraffen Met Geweld Maakt Onze Beschaving Alleen Maar Geweldadiger

Hoewel Het Wel Te Begrijpen Is Aangezien Sommige Misdaden Verschrikkelijk Zijn Moeten Wij Ons Boven Zulke Praktijken Zetten Zodat Alle Vormen Van Agressie Op Termijn Verdwijnen Of Gezien Worden Als Overbodig

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 00:38:Een Paradijselijk Bestaan Creëren Voor Alles Wat Leeft En Bestaat Op Aarde Zal Een Mooie Stap In De Richting Zijn Van Wat Wij Mensen Echt In Onze Mars Hebben Als We Ons Volle Potentieel Als 1 Volk Eens Zouden Benutten
Het streven is goed, het voornemen is goed; de intentie is mooi.
Maar tegelijkertijd is het handig om in te zien dat leven nou eenmaal niet écht als een paradijs kan zijn.
Baby's kunnen dood geboren worden, wat leidt tot verdriet bij de ouders.
Een man die de Himalaya beklimt om te genieten van het prachtige uitzicht kan op zn weg omlaag dood vriezen.
Iemand kan door leed, verdriet of honger een misdaad begaan en een ander doden voor 100 euro.
Een wesp kan je steken terwijl je daar allergisch voor bent, en je kan daardoor sterven.
Ongemak is deel vd wereld, ongemak zou in het Paradijs niet bestaan.. all I'm saying

Het Zal Nooit Zo Zijn Dat Er Geen Ongelukken Of Tragedies Buiten De Schuld Van Mensen Gebeuren Maar Ellende Onderling Kan En Moet Voorkomen Worden Als Wij Ons Willen Ontwikkelen Als Beschaving

Een Vorm Van Paradijs Creëren Op Aarde Zou God Zeker Plezieren :)

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 00:38:Wij Zijn Gelijk In Onze Uniekheid En Geen Getalletje Wat Je Optelt En Aftrekt

Ik kan wat zeggen over al die punten, maar ik vind je boodschap nice, dus deze geef ik je :)

The Pen Is Mightier Then The Sword My Friend :)

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 00:38:Ja Iedereen Heeft Een Vaardigheid Die Een Ander Niet Kan

Zo Is Iedereen Gelijk Aan Elkaar
Dus we zijn gelijk in dat we allemaal anders zijn? ;)

We Zijn Gelijk Als Mens Zijnde En Het Feit Dat We Allemaal Uniek Zijn In Ons Voorkomen En Interesses Maakt Ons Weer Verschillend Maar In De Basis Zijn We Allemaal Gelijk Geschapen

Zo Zijn We Gemaakt En Dat Is Niet Voor Niets Want Onze Gecombineerde Vaardigheden Kunnen Tot Grote Dingen Leiden Als We Ons Verstand Maar Eens Proper Gebruikten Waren We Al Veel Verder Dan We Nu Zijn

Oorlog Voeren Kan Echt Niet Meer In Deze Tijd Want Er Bestaat Ook Geen Rede Meer Voor Behalve Dat Er Mensen Financieel Of Persoonlijk Profijt Vinden In Het Lijden Van Een Ander

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 00:38:En Is Er Geen Rede Om Je Beter Of Minder Als Een Ander Te Voelen
En die mensen die gebaseerd op onrecht en leugens een oorlog in Irak begonnen, waar meer dan een miljoen onschuldige burgers de dood door vonden.. je voelt je niet beter dan die mensen die dat in werking zetten?
Jij zou zoiets sinisters immers niet doen, ook al had je de macht daartoe.. dus er zijn wel degelijk gradaties.
De slechte daad is niet gelijk aan de goede daad en dit wordt door mensen begrepen, het zit in onze natuur om dat onderscheid te maken en dat verschil erkennen we dan ook met een reden; het heeft implicaties.

Het Is Makkelijk Om Jezelf Boven Zulke Gruweldaden Te Zetten Maar Vergeet Niet Dat De Mensen Die Dit Soort Praktijken Er Op Na Houden Deel Uit Maken Van Een Meedogenloos Systeem En Netwerk Van Verderf Waar Je Nooit Meer Uit Komt Zodra Je Erin Zit En Die Monstrositeit Heeft Zich Inmiddels Over De Hele Wereld Uitgesmeerd

Politiek Is Niet Wat Je Denkt Dat Het Is

Geld Beslist Alles En Geld Kent Geen Genade Voor Het Leven

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 02:19:Het Creëren Van Haat Zou Ten Alle Tijden Voorkomen Moeten Worden

Moraliteit daargelaten kan het zijn dat een man zn hele leven hard gewerkt heeft en heel veel geld verdiend heeft.
Het is dan zijn geld en jij hebt het recht niet om te bepalen dat ie teveel heeft, laat staan dat je hem zn geld af wil pakken omdat je vind dat anderen er meer recht op hebben, omdat ze honger lijden.
Het is aan hem wat ie met zn geld doet.
Het zou idd goed zijn als ie een deel ervan weggeeft aan de armen.
Maar zodra jij hem gaat verplichten dat te doen creëer je toch juist haat; je behandelt hem immers onrechtvaardig.
En zo schiet je jezelf in de voet..

Iedereen Heeft Het Recht Op Een Fatsoenlijk Bestaan

1 Procent Van De Totale Bevolking Die 2/3 Van Al Het Geld In Bezit Hebben Geeft Mij Een Onveilig Gevoel Aangezien Zoveel Geld Gelijk Staat Aan Zoveel Macht Op Deze Wereld

Het Zou Eerlijker Zijn Als Er Een Cap Komt Op Wat Je Aan Geld En Bezit Kan Hebben Want Het Kan Niet De Bedoeling Zijn Dat 99 Procent Het Moet Doen Met 1/3 Van Alle Financiele Middelen

Ik Heb Het Ook Niet Over Een Eigenaar Van Een Bakkerij Die Elke Dag Moet Zwoegen Voor Zn Centen Maar Over Mensen Die Makkelijk Wat Af Kunnen Dragen Om Honger En Ellende De Wereld Uit Te Helpen Zonder Dat Ze Zelf Ook Maar Iets Hoeven Te Lijden

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 00:38:Als Je Het Bereikt Via Immorele Wegen En Als Je Er Op Een Immorele Manier Mee Omgaat
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 02:19:Echte Rijkdom Bestaat Alleen Van Binnen Als Je De Waarheid Ziet In Dit Bestaan
Zeg dat tegen de armen.
Dit is een spirituele boodschap, waar je het over hebt, maar we zijn zowel een ziel als een lichaam.
De wereld is ook materieel en moslims accepteren dat; beide zijn zegeningen.
De middenweg; niet tot extremen gaan - niet je ziel vergeten en niet je fysieke realiteit ontkennen

Helemaal Gelijk In En De Realiteit Negeren Is Vragen Om Ellende

Daarom Is Het Ook Zo Vreemd Dat Bijna Iedereen Ongevoelig Is Geworden Voor Andermans Leed

Misdaden Vanwege Financiele Motieven Zijn Ook Te Danken Aan Een Oneerlijke Verdeling Van Onze Rijkdommen Want In Principe Zou Niemand Het Onnodig Slecht Moeten Hebben Op Deze Wereld

In Dit Tijdperk Lopen We Met Sociaal Besef Behoorlijk Achter Op De Technologie Die We Inmiddels Voorhanden Hebben Is Wat Me Opvalt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is dat niet vermoeiend, ieder woord met een hoofdletter typen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 18:17:
Is dat niet vermoeiend, ieder woord met een hoofdletter typen?

Converseren Geeft Mij Voldoening En Van Wijsheid Opdoen Krijg Ik Energie :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 18:21:
Converseren Geeft Mij Voldoening En Van Wijsheid Opdoen Krijg Ik Energie :)

Maar eerlijk... iemand die zo typt is wel een stuk lastiger serieus te nemen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 18:22:
Maar eerlijk... iemand die zo typt is wel een stuk lastiger serieus te nemen...

Informatie Is Wat Informatie Is

Niks Meer En Niks Minder

Hoe Informatie Zich Ook Voor Doet Het Is Jouw Logica Die Moet Besluiten Of Mijn Informatie Waarde Heeft

Waarschuw beheerder
Wat is je religie als ik vragen mag.

Ben je Christelijk?

Waarschuw beheerder
Toch vond ik dat partijpraatje op tv van de partij Jezus leeft op de klungeligheid na best ´n interessante keuzemogelijkheid, zij staan ook ´n functionele EU voor zoals deze in 1957 ook bedoeld werd met de E.E.G.. Je hoeft helemaal niet echt veel minder pro te zijn als je anti bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 18:42:

Ben je Christelijk?

Kijk jij neer op Christenen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 18:42:

Ben je Christelijk?

Christelijk Aangezien Ik Bijna Geen Woord Hebreeuws Of Arabisch Spreek Wat Een Vereiste Is Om Q'uran Of Torah Proper Te Lezen

Maar Ben Geintereseerd In Alle Vormen Van Wijsheid Van Wie Dan Ook
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 19:11:
Kijk jij neer op Christenen?

Nee, ik vroeg het me gewoon af of hij een bepaalde religie heeft.

Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 19:14:
Christelijk

Ok :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 19:15:
Nee, ik vroeg het me gewoon af of hij een bepaalde religie heeft.

En wat vind jij van religielozen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThisIsAnUpdate op zaterdag 3 mei 2014 om 19:14:
Ik Bijna Geen Woord Herbreeuws Of Arabisch Spreek Wat Een Vereiste Is Om Q'uran Of Torah Proper Te Lezen

Ik kan ook geen Arabisch en heb een Engelse vertaling van de Qu'ran thuis liggen.

Ben wel van plan om het nog goed te lezen.

De Arabische Qurans liggen bij mn moeder, maar die kan ik niet lezen :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 mei 2014 om 19:20:
k kan ook geen Arabisch en heb een Engelse vertaling van de Qu'ran thuis liggen.

Ben wel van plan om het nog goed te lezen.

De Arabische Qurans liggen bij mn moeder, maar die kan ik niet lezen :P

Succes Met Je Studie

Dat Je Beloont Mag Worden Met Vrede :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niets Daarvan! Moslims Mogen Geen Vrede! Verdoemd Volk!