Hier moet ik toch nog eens op terugkomen trouwens: is de duivel dan geen werkelijk bestaande bron voor jou?
What about demons dan?
Is er geen Heer van het kwaad?
Ja als je van demon women houdt
Haha op youtube/internet staat zoveel onzin he, Beyonce is een bezeten heks die van vorm verandert enzo.
Vind ik dan weer een btje te ver gaan, hoewel er wel verdachte dingen bestaan omtrent haar, dr hubby en veel beroemde artiesten.
De duivel is geen Heer van het kwade, maar is de eerste Djinn (Adam de eerste mens) en zal uiteindelijk naar de hel gaan, niet om daar mensen te kwellen, maar om zelf gestraft te worden.
Volgens ons zijn sommige Djinn moslims, anderen kunnen ongelovig zijn of whatever.
X, heb je nog naar dat artikel over het probleem van het kwaad kunnen kijken?
Ik bedoel eigenlijk h
maar het hele artikel wordt gebracht als een feit, terwijl de schrijver vooral ook zijn mening er in heeft verwerkt. Het is ophitsend, ik hou er niet van.
Desondanks, heb ik dan wel meer repsect voor mensen die een daadwerkelijke relatie aangaan met wederzijds goedkeuren ook al is dat met twee vrouwen of mannen, dan dat sneaky second-love gedoe.
e bent alleen een feminist als je denkt a.) m
X, heb je nog naar dat artikel over het probleem van het kwaad kunnen kijken?
Moby Dick
Wat is je bron? Linkje?
Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik op 'toevoegen' zal klikken haha maja fuck it, deal with it.
Ja als je van demon women houdt
Haha op youtube/internet staat zoveel onzin he, Beyonce is een bezeten heks die van vorm verandert enzo.
Vind ik dan weer een btje te ver gaan, hoewel er wel verdachte dingen bestaan omtrent haar, dr hubby en veel beroemde artiesten.
Maar dan laten ze een filmpje 1000 keer in slow motion zien waarop ze zogenaamd ineens hoorns heeft, of reptielenhuid en dan heb je ook zoiets vanright
en veel beroemde artiesten.
Jadat lijkt btje alsof ze het expres doet omdat dat nu een ding is op het internet.
Maar als je man echt ontzettend ongewild is (en das meer dan alleen uiterlijk, heel shitty karakter bijvoorbeeld), en je weet dat andere vrouwen hem niet zouden willen, heeft dat echt geen effect op zo'n vrouw dan?
Het schijnt dat je dus ook een vampier kunt zijn. Zo'n 1500 zijn er in NL volgens deze site: http://dutchvampirehaven.webs.com
Het schijnt dat je dus ook een vampier kunt zijn.
Het is wel hypocriet. Ben het met jullie eens hoor, wat betreft de verschillen, en het is inderdaad makkelijker voor een vrouw om een man mee naar huis te krijgen, en een man zal meer moeite moeten doen over het algemeen, maar dat maakt hem net zo goed een "slet". En absoluut geen held..
Ik denk dat het mannen onderling zijn, die elkaar eventueel een schouderklopje geven als hun kameraad het zoveelste gewillige prooitje mee naar huis heeft kunnen krijgen, en wellicht heeft hij daar ook wat moeite voor gedaan, misschien wel. Maar zouden de dames die hij mee naar huis krijgt, echt de typetjes zijn waar men veel moeite voor zou moeten doen?
Bovendien, als vrouw zijnde kijken we niet naar een man en denken we: Wat een held, elke week een ander.Alles behalve. (En dat is vanuit evolutionair opzicht ook niet wat we willen hoor. Vanuit oudsher wilden we ook de man aan ons binden, zodat hij voor ons zou blijven zorgen, en niet een ander vrouwtje mee zou slepen in zn grot.)
Nee, het is niet hypocriet. Je legt niet uit waarom dat het wel zou zijn. De man is inderdaad niet perse of gewoonweg geen held. Het gaat om erom dat het prestatieverschil verschilt.
Overigens, uit eigen ervaring merk ik wel dat vrouwen liever een gewilde (ervaren) man willen dan een brookie. Ik heb me als beide geprofileerd en het verschil is beduidend. Maar een man heeft (tot op zekere hoogte) liever het tegenovergestelde. Dát is het verschil ook.
Mensen zijn vrij om wetten te maken, zolang die niet ingaan tegen de islam
Islamythologische partijen
een man in een nikab
Ja tuurlijk, je kunt dat doen.. maar bloed consumeren is erg slecht, daarom slachten moslims op een bepaalde manier en laten slagers in het algemeen dieren op de kop hangen, zodat het bloed eruit loopt.
Je moet niet te veel of helemaal geen bloed eten/drinken, voor obvious reasons.. laat staan mensenbloedfreaks
Zeg dat dan.
een man heeft (tot op zekere hoogte) liever het tegenovergestelde. Dát is het verschil ook.
Hasan Kücük
Ik snap dit soort politici niet
Ik ben vandaag sowieso niet gaan stemmen, ik geef echt niks om die crap
Ja, in een Islamitisch land
Ik snap dit soort politici niet, echt niet.. het is on-Islamitisch, want volgens de Sharia wetgeving moet je je zo goed je kunt houden ad regels/wetten van het land waarin je je bevindt.
Wat hij hier (met die quote) bedoelt werkt niet in een niet-Islamitisch land.
Simpele oplossing is Hijra; relocate!
Als het je onmogelijk gemaakt wordt om je geloof te belijden in een land, dan reis je naar een land waar je dat wel kunt doen.
Bovendien, over dat vd moskees, dat valt best wel mee hier geloof ik.
Tenminste, hier niet ver vandaan staat een grote moskee midden in de stad (gebouwd door Turken) en er is daarnaast nog een andere moskee (waar alle niet-Turken naartoe gaan haha).
Vrijheid van godsdienst enzo.
Verder kan ik me ook wel inleven in de Hollanders die wereldvreemd zijn en zich storen aan té veel 'buitenlands gedoe' in de achtertuin, of om de hoek.
Moskee bouwen kan gewoon voor zover ik weet, je kunt alleen geen minaretten plaatsen en het gebed omroepen.
So what's all the fuss about?
Ik heb daar problemen mee.
Ik weet dat sommige geleerden zoals Hamza Yusuf en Tariq Ramadan aansporen om deel te nemen in de politiek enzo, maar er is iets met de term "Islamitische, democratische partij" wat me niet echt aanstaat.
Ik ben vandaag sowieso niet gaan stemmen, ik geef echt niks om die crap
Daarom dragen ze die shizzle niet in Marokko
Die vertrouwen dat dus ook niet, om dit soort redenen.. en dat zijn moslims.
Zie je laatste jaren wel meer opkomen, ook in Marokko, dat was vroeger nooit zei mn pa.
Het is niet verplicht volgens de Marokkaanse leerschool (Malik madhab) en werd dus nooit zo gedragen door vrouwen (of mannen).
Das dan een verschil van mening. Ik vind het hypocriet om hetzelfde gedrag verschillend te benoemen op basis van het geslacht. Ongeacht de beweegredenen, evolutionair opzicht enz.
Umm... ok..? 't is gewoon mijn favoriete filosofieonderwerp. No worries verder
e merkt misschien wel aan me dat ik politiek niet heel erg serieus kan nemen.
Dit is bijna godslaster, want Nederlanders houden van politiek en politiek gebrabbel en meningen geven en meedoen en crap - goed te merken als je je tv ff aan laat staan.
Limburgse zenders vooral; alleen politiek of carnaval, wat in het geval van Limburg bijna neerkomt op hetzelfde.
Is duidelijk dat het 'n favo item van je is
Ik ben het met je eens dat het gekrakeel meer wegheeft van carnaval dan van serieuze democratie, maar toch....door wel te gaan en geen echte stem uit te brengen geef je tenminste nog 'n signaal af, zo van ik wil wel maar jullie geven ons de kans niet.....
Zeker. Ook het probleem van bewustzijn (David Chalmers' "hard problem of consciousness") vind ik superinteressant. 't geinige is dit:
Probleem van het kwaad = sterk argument tegen theïsme
Probleem van het bewustzijn = sterk argument tegen physicalisme, waar de meeste atheïsten aanhangers van zijn
"bestaansstadia"
Ja man
Wil je dat zo'n figuur beslissingen gaat nemen voor jou en het volk?
Ik kan me hem alleen maar voorstellen met een mooi petje op, met zo'n propeller erop