Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 406288x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 maart 2014 om 22:18:
Hier moet ik toch nog eens op terugkomen trouwens: is de duivel dan geen werkelijk bestaande bron voor jou?

Het is een schepsel die ver verwijderd is van het goede (van God).
Is dat een antwoord?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 maart 2014 om 22:18:
What about demons dan?
Is er geen Heer van het kwaad?

Wij noemen dat Djinn (demonen als je wil), en de duivel is een Djinn net zoals Adam een mens is.
Djinn zijn als mensen in dat ze bewust keuzes kunnen maken tussen goed en slecht en sommige zijn dan ook goed, anderen slecht, net als mensen.
Iblis is de naam vd duivel in Islam, van "ablasa", wat "wanhopen" betekent.
Djinn betekent "uit het zicht zijn" en shaytaan (shatana) betekent "ver verwijderd zijn (van iets)".
De duivel is geen Heer van het kwade, maar is de eerste Djinn (Adam de eerste mens) en zal uiteindelijk naar de hel gaan, niet om daar mensen te kwellen, maar om zelf gestraft te worden.
Volgens ons zijn sommige Djinn moslims, anderen kunnen ongelovig zijn of whatever.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 maart 2014 om 22:32:
Ja als je van demon women houdt :S
Haha op youtube/internet staat zoveel onzin he, Beyonce is een bezeten heks die van vorm verandert enzo.
Vind ik dan weer een btje te ver gaan, hoewel er wel verdachte dingen bestaan omtrent haar, dr hubby en veel beroemde artiesten.

Ja echt... maar ik ben echt gestopt met dat serieus te nemen; wat een crap in 9/10 van de gevallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 maart 2014 om 22:37:
De duivel is geen Heer van het kwade, maar is de eerste Djinn (Adam de eerste mens) en zal uiteindelijk naar de hel gaan, niet om daar mensen te kwellen, maar om zelf gestraft te worden.
Volgens ons zijn sommige Djinn moslims, anderen kunnen ongelovig zijn of whatever.

Wollah jonguh wollah
Vergeef me mijn cynisme.

Waarschuw beheerder
Ja dat is deel van wat geopenbaard is.
Ik snap nooit hoe mensen problemen kunnen hebben met het geloof in engelen, duivelen, wonderen, enzovoort.. terwijl het grootste punt eigenlijk het geloof is dat het universum in het bestaan gebracht werd door een Schepper.
Als je dat gelooft, wat is er dan zo raar aan dat een zee uiteen ging, of dat engelen bestaan, of wat dan ook.
Doet me altijd denken aan Abu Bakr(ra), toen de Mekkanen naar hem toekwamen en hem vertelden dat Mohammed(saw) beweerde in 1 nacht naar Jeruzalem gereisd te zijn.
Zijn reactie komt op hetzelfde neer.. hij zei "Als Mohammed dat beweert is het waar."
Toen reageerden ze ook cynisch en vroeger ze hem zo van kom op, really? "In 1 nacht naar Jeruzalem en terug.. geloof jij dat?!"
Hij zei toen; "Ik geloof dat God openbaringen geeft aan de mens, wat is groter dan dat?"

En het concept van de Djinn verklaart een heleboel mysterieuze shit die mensen in de wereld meemaken of beweren te zien.
Ik heb er geen problemen mee, maar ik snap jouw terughoudendheid en daar heb ik verder ook geen problemen mee.

Waarschuw beheerder
-1
X, heb je nog naar dat artikel over het probleem van het kwaad kunnen kijken? :D

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 maart 2014 om 23:43:
X, heb je nog naar dat artikel over het probleem van het kwaad kunnen kijken? :D

Nee man sorry, geen tijd meer voor gehad (tijd = zin)
Is me gewoon teveel om aan te beginnen.
En ik zit al Moby Dick te lezen en ben nog bezig met andere stuff, dus daar nog niet aan toegekomen.

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 18 maart 2014 om 19:29:
Ik bedoel eigenlijk h

Ik wist heel goed wat je bedoelde.

Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 18 maart 2014 om 19:29:
maar het hele artikel wordt gebracht als een feit, terwijl de schrijver vooral ook zijn mening er in heeft verwerkt. Het is ophitsend, ik hou er niet van.

XaeeD heeft al afdoende het twijfelachtige wetenschappelijke gehalte ervan weerlegt toch, zoals voorzien, waar praten we nog over ?! Het is niet alleen subjectief en ononderbouwd, het is pure propaganda :lol:

Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 18 maart 2014 om 19:33:
Desondanks, heb ik dan wel meer repsect voor mensen die een daadwerkelijke relatie aangaan met wederzijds goedkeuren ook al is dat met twee vrouwen of mannen, dan dat sneaky second-love gedoe.

Eens (Y) Je kunt afspraken maken toch als er iets mis is/ontbreekt. Niet uitgesloten mag worden dat vrouwen (niet generaliserend bedoeld) in deze tijd ook willen genieten van de geneugten van sex, dat mag, moet kunnen; hoe zich dat verhoudt tov millennia oude pikorde en mores terzake moet de toekomst uitwijzen ;)

Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 18 maart 2014 om 20:15:
e bent alleen een feminist als je denkt a.) m

Feminisme is flauwekul, het vrouwelijke wordt zelfs overgewaardeerd in de huidige Westerse samenleving; ik had het over emancipatie, dat is wat van belang is (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 maart 2014 om 23:43:

Je bent óf autistiform óf dwanggestoord :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2014 om 00:17:
Moby Dick

Deels gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.
De witte potvis genaamd "Mocha Dick" bestond echt.
Ding zou rond 1820 iets van 100 boten/schepen hebben doen vergaan, waaronder de Essex (27 meter lang schip), werd gevreesd door harpoeniers en er werd ijverig jacht op gemaakt.
Was een buitengewoon groot, agressief mannetje van (een geschatte) 26 meter (wat gigantisch is, zelfs voor een potvis), die de vissers en walvisjagers destijds het leven zuur maakte.
Zn kop zat vol vast-genestelde rankpootkreeften en zn wit als wollen lijf vol met de harpoenen en speren van vissers en jagers die hem niet konden doden.
Toen een kalf werd gedood en de hulpkreten van de moeder Mocha Dick aantrokken verloor hij eindelijk een gevecht en haalden ze iets van 100 vaten olie uit zn karkas, en grijze amber, dat duurder dan goud was toen.
Awesome verhaal.
Jammer dat die Japanners niet in houten schepen op walvissen jagen :@

Verhaal is echt bruut, daar moeten ze een film van maken, zou vet zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Essex_(whaleship)
Als je dat zo leest begrijp je wel waarom Herman Melville's "Moby Dick" religieuze thema's bevat over God en 'karma' enzo.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wow, vet verhaal!

Inspirerend voor m'n muziek :)

Thx.

Wassalaam.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op maandag 17 maart 2014 om 19:25:
Wat is je bron? Linkje?

"Jeremia

Een pessimist zonder oogkleppen die zich zorgen maakt over de ontwikkelingen in Nederland."

http://eindstationislamabad.blogspot.nl/2008/07/de-kwalijke-consequenties-van-polygamie.html

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 maart 2014 om 02:46:
Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik op 'toevoegen' zal klikken haha maja fuck it, deal with it.

Bedankt voor je uitgebreide antwoord (Y) (had je al vaker gepost, trouwens)

Waarschuw beheerder
Ja als je van demon women houdt :S
Haha op youtube/internet staat zoveel onzin he, Beyonce is een bezeten heks die van vorm verandert enzo.
Vind ik dan weer een btje te ver gaan, hoewel er wel verdachte dingen bestaan omtrent haar, dr hubby en veel beroemde artiesten.
Maar dan laten ze een filmpje 1000 keer in slow motion zien waarop ze zogenaamd ineens hoorns heeft, of reptielenhuid en dan heb je ook zoiets van :/ right
en veel beroemde artiesten.

Deze maakt het trouwens wel heel erg bont, met satanische symbolenshit:

Waarschuw beheerder
-1
Ja :/ dat lijkt btje alsof ze het expres doet omdat dat nu een ding is op het internet.

Uitspraak van WLOJS op woensdag 19 maart 2014 om 12:43:
had je al vaker gepost

We zijn btje door alle onderwerpen heen I guess :P

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2014 om 13:25:
Ja :/ dat lijkt btje alsof ze het expres doet omdat dat nu een ding is op het internet.

Inderdaad. Vraag me ook af of ze dat sowieso onderling niet gewoon doen. Neem aan dat ze toch ook wel youtube lezen en zo, en zien dat dat blijkbaar scoort. Krijg je misschien veel bezoekers van... beetje een controversiële mythe
creëren. Of om wat spannender voor de dag te komen met je clipjes en je imago. Pop is natuurlijk vaak ook een beetje van de provocatie.. altijd al wel geweest.
Aan de andere kant verliezen ze er ook juist fans door wellicht...

Anders is het toch wel een vreemd gebeuren. Dan is er misschien sprake van een tsunami van satanisten aan de gang :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er is ook zo'n filmpje waarbij ze bloed drinkt op het podium. 'Cannibal live' heet die

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2014 om 13:44:
Er is ook zo'n filmpje waarbij ze bloed drinkt op het podium. 'Cannibal live' heet die

Hmm ja nou lekker dan.
Vampirisme, great (Y)
"Blood libel" al eens opgezocht, moet je eens lezen op wiki..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Stukje gelezen net,. maar is me te veel tekst voor vandaag :P
Vanwaar dat je dat eraan linkt?

Waarschuw beheerder
-1
Bloed drinken, vampirisme.
Kwam dat laatst n keer tegen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op woensdag 19 maart 2014 om 00:45:
Ik wist heel goed wat je bedoelde.

Zeg dat dan. Scheelt me een overbodige uitleg. ;)
Waarschuw beheerder
-1
Maar als je man echt ontzettend ongewild is (en das meer dan alleen uiterlijk, heel shitty karakter bijvoorbeeld), en je weet dat andere vrouwen hem niet zouden willen, heeft dat echt geen effect op zo'n vrouw dan?

Maar dat staat toch los van of andere vrouwen hem wel of niet willen? Als jij hem niet aantrekkelijk vind, en als ie ook nog eens een shitty karakter heeft, dan wil je hem toch uberhaupt niet? :)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2014 om 15:07:
, vampirisme.

Het schijnt dat je dus ook een vampier kunt zijn. Zo'n 1500 zijn er in NL volgens deze site: http://dutchvampirehaven.webs.com

%)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2014 om 19:20:
Het schijnt dat je dus ook een vampier kunt zijn. Zo'n 1500 zijn er in NL volgens deze site: http://dutchvampirehaven.webs.com

Van de website:
Sterven door een houten staak door het hart of onthoofding; Heb je er ooit bij stil gestaan dat dat voor een gewoon mens ook dodelijk is? Het idee achter de staak komt uit de oude folklore, toen men de effecten van de verbrandingsprocessen in een dood lichaam aanzag voor ondood zijn. De staak moest ervoor zorgen dat het lichaam niet uit de kist kon komen.

:facepalm:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2014 om 19:20:
Het schijnt dat je dus ook een vampier kunt zijn.

Ja tuurlijk, je kunt dat doen.. maar bloed consumeren is erg slecht, daarom slachten moslims op een bepaalde manier en laten slagers in het algemeen dieren op de kop hangen, zodat het bloed eruit loopt.
Je moet niet te veel of helemaal geen bloed eten/drinken, voor obvious reasons.. laat staan mensenbloed :s freaks
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Kleintje :') op dinsdag 18 maart 2014 om 20:15:
Het is wel hypocriet. Ben het met jullie eens hoor, wat betreft de verschillen, en het is inderdaad makkelijker voor een vrouw om een man mee naar huis te krijgen, en een man zal meer moeite moeten doen over het algemeen, maar dat maakt hem net zo goed een "slet". En absoluut geen held..
Ik denk dat het mannen onderling zijn, die elkaar eventueel een schouderklopje geven als hun kameraad het zoveelste gewillige prooitje mee naar huis heeft kunnen krijgen, en wellicht heeft hij daar ook wat moeite voor gedaan, misschien wel. Maar zouden de dames die hij mee naar huis krijgt, echt de typetjes zijn waar men veel moeite voor zou moeten doen?

Bovendien, als vrouw zijnde kijken we niet naar een man en denken we: Wat een held, elke week een ander. :/ Alles behalve. (En dat is vanuit evolutionair opzicht ook niet wat we willen hoor. Vanuit oudsher wilden we ook de man aan ons binden, zodat hij voor ons zou blijven zorgen, en niet een ander vrouwtje mee zou slepen in zn grot.)

Nee, het is niet hypocriet. Je legt niet uit waarom dat het wel zou zijn. De man is inderdaad niet perse of gewoonweg geen held. Het gaat om erom dat het prestatieverschil verschilt en de beoordelingen dus per geslacht geëvalueerd moeten worden.
Overigens, uit eigen ervaring merk ik wel dat vrouwen liever een gewilde (ervaren) man willen dan een brookie. Ik heb me als beide geprofileerd en het verschil is beduidend. Maar een man heeft (tot op zekere hoogte) liever het tegenovergestelde. Dát is het verschil ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Bovenstaande uitspraak verwacht je normaliter van een haatbaard uit een zanderig dorpje waar hij hooguit aandacht krijgt van twee kamelen en een paardenkop. Maar niets is minder waar. Deze nogal fundamentele mening komt van een heus Haags gemeenteraadlid van een partij die de paradoxale naam Islam Democraten draagt.

Lijsttrekker Hasan Kücük vindt dat democratie ondergeschikt zou moeten zijn aan de vorm van schizofrenie die ook wel als 'Islam' bekend staat. “Ik kan natuurlijk nooit volledig achter een systeem kan staan waar de meerderheid kan stemmen voor een verbod op de bouw van nieuwe moskeeën. Democratie heeft grenzen. Mensen zijn vrij om wetten te maken, zolang die niet ingaan tegen de islam," aldus het miniscule onderdeeltje van de Nederlandse democratie.

In Den Haag probeerden maar liefst drie Islamythologische partijen vandaag zoveel mogelijk zieltjes aan hun kant te krijgen. De laatste peilingen wezen uit dat alleen de Islam Democraten kans maken op een zeteltje in de gemeenteraad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Bij het stembureau in de basisschool De Boomgaard in Bos en Lommer heeft een man in een nikab geprobeerd te stemmen. Hij gebruikte daarvoor het paspoort en de stempas van een jonge vrouw. Michiel van Dijk, medewerker van het stembureau, vertrouwde het niet en ontdekte de fraude. 'Ik dacht: dit is geen vrouw. Toen ontstond een heel vreemde sfeer.'

De man kwam rond 11.30 uur het stembureau van Van Dijk binnenwandelen. Hij droeg een nikab, een soort boerka die alleen de ogen, de wenkbrauwen en een stukje van de neus vrij laat. Hij toonde het paspoort en de stempas van een jonge vrouw. 'Ik keek nog eens goed naar de man en ik vertrouwde het niet. Ik zag aan zijn ogen en zijn wenkbrauwen dat het een man was. Toen ontstond een heel vreemde sfeer. Je schrikt toch even en denkt: wat is dit?'

Toen Van Dijk de man er op wees dat hij zich volgens de regels in een aparte ruimte zijn gezicht moest laten zien, riep hij iets in wat volgens een aanwezige Irakees was. Van Dijk: 'Wij konden het niet verstaan en hij sprak geen Nederlands of Engels. Hij griste de man het paspoort uit mijn handen en beende weg.'

Camera
Ook met de mogelijkheid dat een journalist of activist heeft geprobeerd met een nikab te stemmen houdt Van Dijk rekening. 'Hij had een tas bij zich, misschien zat daar wel een camera in.'

Van Dijk heeft het incident bij de gemeente gemeld. Of de man ook bij andere stembureaus heeft geprobeerd te stemmen is niet bekend. Andere stembureaus in de buurt zijn geadviseerd extra alert te zijn.

Iedereen die in een stembureau werkt heeft zich vooraf op de hoogte moeten stellen van het protocol voor mensen die in gezichtsbedekkende kleding willen stemmen. In de cursus voor medewerkers van een stembureau staat dat iemand geïdentificeerd moet worden, desnoods in een aparte ruimte. Daarbij kan iemand zelf aangeven of dat door een man of vrouw gebeurt.

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 19 maart 2014 om 21:04:
Nee, het is niet hypocriet. Je legt niet uit waarom dat het wel zou zijn. De man is inderdaad niet perse of gewoonweg geen held. Het gaat om erom dat het prestatieverschil verschilt.
Overigens, uit eigen ervaring merk ik wel dat vrouwen liever een gewilde (ervaren) man willen dan een brookie. Ik heb me als beide geprofileerd en het verschil is beduidend. Maar een man heeft (tot op zekere hoogte) liever het tegenovergestelde. Dát is het verschil ook.

Das dan een verschil van mening. Ik vind het hypocriet om hetzelfde gedrag verschillend te benoemen op basis van het geslacht. Ongeacht de beweegredenen, evolutionair opzicht enz.

Als ik vanuit mezelf oordeel, en vanuit de vrouwen die ik ken;
Over het algemeen, willen we gewoon een man met zelfvertrouwen. Een man die nog nooit een vrouw heeft gehad op zijn 30e is niet onze eerste keus, maar eentje met 100 op zijn lijstje ook niet. Gewoon een nette middenweg, op max twee handen te tellen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op woensdag 19 maart 2014 om 21:05:
Mensen zijn vrij om wetten te maken, zolang die niet ingaan tegen de islam

Ja, in een Islamitisch land :S
Ik snap dit soort politici niet, echt niet.. het is on-Islamitisch, want volgens de Sharia wetgeving moet je je zo goed je kunt houden ad regels/wetten van het land waarin je je bevindt.
Wat hij hier (met die quote) bedoelt werkt niet in een niet-Islamitisch land.
Simpele oplossing is Hijra; relocate!
Als het je onmogelijk gemaakt wordt om je geloof te belijden in een land, dan reis je naar een land waar je dat wel kunt doen.
Bovendien, over dat vd moskees, dat valt best wel mee hier geloof ik.
Tenminste, hier niet ver vandaan staat een grote moskee midden in de stad (gebouwd door Turken) en er is daarnaast nog een andere moskee (waar alle niet-Turken naartoe gaan haha).
Vrijheid van godsdienst enzo.
Verder kan ik me ook wel inleven in de Hollanders die wereldvreemd zijn en zich storen aan té veel 'buitenlands gedoe' in de achtertuin, of om de hoek.
Moskee bouwen kan gewoon voor zover ik weet, je kunt alleen geen minaretten plaatsen en het gebed omroepen.
So what's all the fuss about?

Islamythologische partijen

Ik heb daar problemen mee.
Ik weet dat sommige geleerden zoals Hamza Yusuf en Tariq Ramadan aansporen om deel te nemen in de politiek enzo, maar er is iets met de term "Islamitische, democratische partij" wat me niet echt aanstaat.
Ik ben vandaag sowieso niet gaan stemmen, ik geef echt niks om die crap :/

Uitspraak van Sisyphus op woensdag 19 maart 2014 om 21:14:
een man in een nikab

Daarom dragen ze die shizzle niet in Marokko :P
Die vertrouwen dat dus ook niet, om dit soort redenen.. en dat zijn moslims.
Zie je laatste jaren wel meer opkomen, ook in Marokko, dat was vroeger nooit zei mn pa.
Het is niet verplicht volgens de Marokkaanse leerschool (Malik madhab) en werd dus nooit zo gedragen door vrouwen (of mannen).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2014 om 20:27:
Ja tuurlijk, je kunt dat doen.. maar bloed consumeren is erg slecht, daarom slachten moslims op een bepaalde manier en laten slagers in het algemeen dieren op de kop hangen, zodat het bloed eruit loopt.
Je moet niet te veel of helemaal geen bloed eten/drinken, voor obvious reasons.. laat staan mensenbloed :s freaks

Lijkt me inderdaad alles behalve gezond. Laat staan lekker :rot: volgens mij is dat echt smerig man. Ga al bijna over m'n nek bij de gedachte. :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleintje :') op woensdag 19 maart 2014 om 18:28:
Zeg dat dan.

Dat zei ik toch ?!

Uitspraak van Sisyphus op woensdag 19 maart 2014 om 21:04:
een man heeft (tot op zekere hoogte) liever het tegenovergestelde. Dát is het verschil ook.

Heej, klinkt me bekend in de oren :)

Hasan Kücük

zielig figuur....

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2014 om 22:00:
Ik snap dit soort politici niet

dus....

Ik ben toch gegaan.....door te stemmen geef je aan om de democratsche waarden tegeven....heb blanco gestemd dat wel....je stemt nu voor 'n raad die nú nog niet eens weet wat er op hun afkomt (40% korting op budget, zorgtaken en rijkstaken overnemen, provincies moeten doneren aan gemeenten....niemand of geen partij die daarop anticipeert in de campagne, wat moet je dan...ja, stemmen is belangrijk, maar je moet wel iets te kiezen hebben ;)

Waarschuw beheerder
+1
Gemeente..
Als ik het serieus zou nemen zou ik moeten weten wie de keuzes zijn, waar ze voor staan in zoveel mogelijk details, plannen die ze hebben, standpunten in van alles en nog wat, hun geloofwaardigheid, hun studies, enz.
Zijn het morele personen, zijn ze competent, wat gaan ze doen, wat gaan ze niet doen, wat kunnen ze voor mij betekenen, wat kunnen ze voor de gemeente betekenen, etc.
Allemaal om uit te pluizen wie van de velen ik uit ga kiezen en mn zegen geef, mn vertrouwen waard is, yada yada.
En dan zou ik uiteindelijk (ongetwijfeld) concluderen dat geen een van de kandidaten aansluit bij mij, wat zou resulteren in dat ik mn stembiljet alsnog bij het oud-papier gooi.
Dus door géén lang en saai onderzoek te verrichten om te achterhalen welk persoon ik het minst crappy vind, neem ik enkel een short-cut naar een onvermijdelijk eindstation.

Ik zou wellicht geneigd kunnen zijn al die moeite wel te nemen als ik wist dat iedereen dit op dezelfde manier zou benaderen.
Maar dat is niet hoe het werkt; mensen stemmen maar wat, om de domste redenen of om egoïstische redenen (huppeldepup zegt dat ie opkomt voor mensen met chipsoren en ik heb chipsoren, dus die ga ik ad macht helpen).
Dus als de grote meerderheid niet een keuze maakt op basis van redelijke gronden en dmv een zorgvuldig en eerlijk eigen onderzoek, waarom zou ik dan wel die moeite nemen?
Daar komt nog bij dat de meeste mensen die de politiek ingaan walgelijke kwallen zijn waar ik niet langer dan 5 minuten mee in gesprek zou kunnen gaan zonder bij mezelf te denken dat ik ergens voor gestraft werd.
Dus je kunt net zo goed een muntje opgooien, of iene miene mutte doen; wat voor mij dus leidt tot een makkelijke beslissing - ik ga lekker op niemand stemmen.
In het licht van dit alles stel ik voor dat diegenen die zo graag hun meningen willen opdringen hun namen opschrijven, de papiertjes in een kanon stoppen en het toeval laat beslissen welke het verste weggeschoten wordt.
Die wint dan.

Serieus, op dit soort typetjes moet ik gaan stemmen..
[img width=500 height=750 cacheid=0015ffa300321729908d651f1a02e0cc4e]http://www.sloganverkiezing.nl/wp-content/uploads/2014/02/Koen.jpg[/img]

Ik zou dat nog niet eens aanraden om de stallen schoon te vegen in de boerderij waar ie gekweekt is.
Je merkt misschien wel aan me dat ik politiek niet heel erg serieus kan nemen.
Dit is bijna godslaster, want Nederlanders houden van politiek en politiek gebrabbel en meningen geven en meedoen en crap - goed te merken als je je tv ff aan laat staan.
Limburgse zenders vooral; alleen politiek of carnaval, wat in het geval van Limburg bijna neerkomt op hetzelfde.
Gemeenteraad van 11 verkiezingen - no thanks!

Sorry, heb btje n shitty dag achter de rug :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op woensdag 19 maart 2014 om 00:45:
Je bent óf autistiform óf dwanggestoord :lol:

Umm... ok..? 't is gewoon mijn favoriete filosofieonderwerp. No worries verder :)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2014 om 00:17:
Nee man sorry, geen tijd meer voor gehad (tijd = zin)
Is me gewoon teveel om aan te beginnen.

Alright no worries, mocht je nog 's behoefte hebben aan een filosofische uitdaging, weet je waar je moet zijn :D
Waarschuw beheerder
+1-1
Ja, in een Islamitisch land :S
Ik snap dit soort politici niet, echt niet.. het is on-Islamitisch, want volgens de Sharia wetgeving moet je je zo goed je kunt houden ad regels/wetten van het land waarin je je bevindt.
Wat hij hier (met die quote) bedoelt werkt niet in een niet-Islamitisch land.
Simpele oplossing is Hijra; relocate!
Als het je onmogelijk gemaakt wordt om je geloof te belijden in een land, dan reis je naar een land waar je dat wel kunt doen.
Bovendien, over dat vd moskees, dat valt best wel mee hier geloof ik.
Tenminste, hier niet ver vandaan staat een grote moskee midden in de stad (gebouwd door Turken) en er is daarnaast nog een andere moskee (waar alle niet-Turken naartoe gaan haha).
Vrijheid van godsdienst enzo.
Verder kan ik me ook wel inleven in de Hollanders die wereldvreemd zijn en zich storen aan té veel 'buitenlands gedoe' in de achtertuin, of om de hoek.
Moskee bouwen kan gewoon voor zover ik weet, je kunt alleen geen minaretten plaatsen en het gebed omroepen.
So what's all the fuss about?

Ja, dachten er maar meer zoals jij over. Maar ik vraag me wel niet af of er niet ergens een soera te vinden is die te interpreteren valt als een boodschap die zegt dat je in een niet-Islamitisch land je best moet doen het om te toveren in een Islamitische staat? Waarschijnlijk ga je zeggen van niet, maar het idee moet toch ergens vandaan komen?

En ja, die moskees. Hij is in die zin een reactie op zn angst voor Wilders. Wat ik goed kan begrijpen aan die weerzin tov moskees is dat ze behoorlijk wat herrie (mogen) produceren, en ze staan veelal in wijken waar het volk graag in de voortuin (van één meter lang) zitten.

Ik heb daar problemen mee.
Ik weet dat sommige geleerden zoals Hamza Yusuf en Tariq Ramadan aansporen om deel te nemen in de politiek enzo, maar er is iets met de term "Islamitische, democratische partij" wat me niet echt aanstaat.

Tja, zoals in het artikel staat is het nogal paradoxaal. Ik ben ook niet wezen stemmen, wat er op gemeentelijk niveau gebeurt boeit me vrij weinig, en voor wat betreft de boodschap die de nationale politiek er mee kan ontvangen heb ik ook niet veel te zeggen behalve dat géén één partij ook maar in de buurt komt van wat ik wil.

Daarom dragen ze die shizzle niet in Marokko :P
Die vertrouwen dat dus ook niet, om dit soort redenen.. en dat zijn moslims.
Zie je laatste jaren wel meer opkomen, ook in Marokko, dat was vroeger nooit zei mn pa.
Het is niet verplicht volgens de Marokkaanse leerschool (Malik madhab) en werd dus nooit zo gedragen door vrouwen (of mannen).

Tja, van die vanzelfsprekende shit die hier nog ''ervaren'' moet worden, shit die je eigenlijk best kan weten, maar niet durft uit te spreken omdat men niemand voor het hoofd wilde stoten.
Zelfde met paspoortfoto's en douanecontroles.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Kleintje :') op woensdag 19 maart 2014 om 21:14:
Das dan een verschil van mening. Ik vind het hypocriet om hetzelfde gedrag verschillend te benoemen op basis van het geslacht. Ongeacht de beweegredenen, evolutionair opzicht enz.

Wanneer erken jij het verschil in geslacht dan wel? Wordt het dan niet een beetje arbitrair?

Waarschuw beheerder
-1
Whahahaha die foto van die cda'er :p bollll punt commmm

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2014 om 10:13:
Umm... ok..? 't is gewoon mijn favoriete filosofieonderwerp. No worries verder :)

Was maar beetje ironisch bedoeld hoor ;) Is duidelijk dat het 'n favo item van je is, net zo duidelijk als dat XaeeD er geen zin meer in heeft toch...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2014 om 04:55:
e merkt misschien wel aan me dat ik politiek niet heel erg serieus kan nemen.
Dit is bijna godslaster, want Nederlanders houden van politiek en politiek gebrabbel en meningen geven en meedoen en crap - goed te merken als je je tv ff aan laat staan.
Limburgse zenders vooral; alleen politiek of carnaval, wat in het geval van Limburg bijna neerkomt op hetzelfde.

Ik ben het met je eens dat het gekrakeel meer wegheeft van carnaval dan van serieuze democratie, maar toch....door wel te gaan en geen echte stem uit te brengen geef je tenminste nog 'n signaal af, zo van ik wil wel maar jullie geven ons de kans niet.....

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op donderdag 20 maart 2014 om 15:41:
Is duidelijk dat het 'n favo item van je is

Zeker. Ook het probleem van bewustzijn (David Chalmers' "hard problem of consciousness") vind ik superinteressant. 't geinige is dit:

Probleem van het kwaad = sterk argument tegen theïsme
Probleem van het bewustzijn = sterk argument tegen physicalisme, waar de meeste atheïsten aanhangers van zijn

Vanuit het probleem van het kwaad heb ik zelf m'n eigen cosmologie opgebouwd - i.e. als God bestaat, welke 'werelden' zouden er dan moeten bestaan om te zorgen dat Gods bestaan verenigd kan worden met het feit van het kwaad? Ik ben van mening dat aarde-hemel-hel niet voldoende is en dat het kwaad daarom een probleem is voor traditioneel theïsme. Breid je het geheel uit met meerdere "bestaansstadia", dan heb je een kans om het probleem op te lossen.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op donderdag 20 maart 2014 om 15:41:
Ik ben het met je eens dat het gekrakeel meer wegheeft van carnaval dan van serieuze democratie, maar toch....door wel te gaan en geen echte stem uit te brengen geef je tenminste nog 'n signaal af, zo van ik wil wel maar jullie geven ons de kans niet.....

I totally get your point, maar denk niet echt dat dat veel zou veranderen.
Nederland heeft wel een paar goeie Think Tanks, maar je bent afhankelijk van het nogal willekeurig proces van mensen die zichzelf aanbieden als keuzes ipv hoog gekwalificeerde specialisten.
Het zou bijna als voetbal moeten zijn; je zou de beste mensen in hun vakgebied aan moeten nemen om een bepaalde taak naar behoren te vervullen.
Daarnaast speelt moraliteit een grote rol vind ik en dat is weer subjectief, dus de ene 'leider' zal in hoog aanzien staan bij sommige mensen, anderen zouden hem met een passie kunnen haten.
I don't know..

Waarschuw beheerder
-1

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2014 om 15:50:
Zeker. Ook het probleem van bewustzijn (David Chalmers' "hard problem of consciousness") vind ik superinteressant. 't geinige is dit:

Probleem van het kwaad = sterk argument tegen theïsme
Probleem van het bewustzijn = sterk argument tegen physicalisme, waar de meeste atheïsten aanhangers van zijn

Is zeker interessant, alleen missen we de feitelijke kennis om er uiteindelijk 'n valide conclusie uit te kunnen puren. Als je het kwaad ziet zoals XaeeD en ik, nl als niet op zichzelf bestaand maar afstand tot het goede = God, en bewustzijn als Gods Adem in de mens, dat los van het lichaam voortbestaat, dan zie je verder geen proble(e)m(en).

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2014 om 15:50:
"bestaansstadia"

Je bedoelt het voortleven van het bewustzijn/ziel in stadia voorbij leven en dood (hemel/hel), waarin de dood ook begrensd is door begin en einde ?

Waarschuw beheerder
-1
Dat filmpje... wtf? :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Trouwens idd, hele interessante materie. Ik kan me ook wel vinden in zo'n verdere scope/cosmologie.
De boeddhistische kosmologie van de 31(hemelse en helse) realms is ook zo'n (interessante) voorstelling (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2014 om 04:55:
[img width=500 height=750 cacheid=0015ffa300321729908d651f1a02e0cc4e cacheid=0015ffa300321729908d651f1a02e0d05b]http://www.sloganverkiezing.nl/wp-content/uploads/2014/02/Koen.jpg[/img]

Gvd deze man :roflol:
echt erg :lol:

Waarschuw beheerder
Pis in m'n broek, kom niet meer bij...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2014 om 21:58:
Dat filmpje... wtf? :lol:

Ron fucking Swanson _0_

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2014 om 23:14:
Gvd deze man :roflol:
echt erg :lol:

Ja man
Wil je dat zo'n figuur beslissingen gaat nemen voor jou en het volk?
Ik kan me hem alleen maar voorstellen met een mooi petje op, met zo'n propeller erop :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2014 om 23:18:
Ja man
Wil je dat zo'n figuur beslissingen gaat nemen voor jou en het volk?
Ik kan me hem alleen maar voorstellen met een mooi petje op, met zo'n propeller erop :/

Ik heb echt een lange lachkick net aan die foto van die gast te danken gehad. _0_
daarvoor alleen al verdient hij een vote.

Waarschuw beheerder
-1
Wilders...echt, hij verdient het schavot :lol: politiek en (vlg joods mayor of Emsterdamned) "vanuit het volk" moet verzet komen.......wrm krijgt die blonde in zn jeugd gepeste en onderuitgehaalde half-indo zoveel aand8 ...omdat 90 % van zn aanhang helemaal niet racistisch is en met de juiste aanpak naar 'n echt democratische partij zou zijn over te halen....wie durft ?