Je hebt de Koran nooit gelezen maar je weet wel wat Moslims zeggen???? Moslims noemen Jezus helemaal geen valse profeet maar een profeet. Gestuurd door GOD. Als je mij niet geloofd ga het dan maar navragen in een Moskee.
Volgens de Islam een groot Profeet en een groot weldoener die door God vlak voor zijn dood tot de hemel werd geroepen. Een pijnlijk verschil in visie omdat de Christenen zeggen dat Jezus aan het KRUIS is gestorven.
Is het iemand al opgevallen dat die D-Forze ineens niet meer reageert?
Ik hou nog steeds erg blij dit topic bij, maar D-Forze komt met steeds minder zinnige replies, hij zit waarschijnlijk de bijbel uitvoerig te besnuffelen om ons weer te bestoken met "pakkende" citaten
Uitspraak van D-Forze op maandag 19 september 2005 om 10:58:
zo gaat de duivel te werk, hij laat jou dat denken, en mensen zijn zo makkelijk te verleiden qua oppervlakkig en kortzichige inhoud , maar met de Heer worden je ogen daarin geopend en kom je erachter dat het de waarheid is
rot es op met je gezeur, "ik vind jou ziek".
Je kunt je geloof niet eens uitleggen,
als je het over de duivel hebt, dan trap jum op z'n staart.
Ik vind jou namelijk nog veel zieker.
Vraag ze dan ook ff waarom bijna elke arabier die hier het land binnen stapt als eerste zegt: ''Fuck Mohammed''
zou het kruis niet symboliek zijn voor het ''zwaard'' waarover ze het in de bijbel hebben?
Voor alsnog heb ik meer geleerd van D-Forze dan van ieder die op hem reageerde met zwakzinnigheden. Jullie vertellen veel feiten, (en terrecht) maar ik begrijp die jongen volkomen. En dat je er gelukkig van wordt een mens de bek te snoeren op zulke manieren vind ik wel erg sneu. i.p.v.
jij bent verblind door alles, jouw waarheid is een leugen, vandaar dat jij mij ziek vind.
Ik wordt er niet gelukkig van iemand de mond te snoeren, iemand een breder levensperspectief geven daarentegen wel
ik kan niet altijd door blijven gaan zég...mij een beetje denken dat ik door de duivel bezeten ben...pfff daar heb ik absoluut geen respect voor.
Ik ben niet verblind, maar verlicht door alles. De tweede zin, mijn waarheid is een leugen, heb jij helemaal goed.
Deze zinnen lezen jullie (in mijn ogen) kats verkeerd. Zie, jullie denken dat er altijd een waarheid moet zijn, maar die moet je ''creeeren'' door je verbeeldingskracht te gebruiken.
Én zo ja, Waarmee vergelijk je jezelf, met Achilles of de schildpad?
Ik laat mijn geest heenwaaien waar het naar toe wil, en denk niet na voor ik iets zeg. Dat laat ik aan jullie over.
(deze zin hier tussen haakjes staat er), is een ware zin, omdat je het kunt zien. Logisch toch? Wat doet verbeelding:
Je pakt een kogel, draait een paar keer flink in het rond en stoot de kogel zo ver mogelijk weg. Zo ver je kunt. En vanuit die posititie ga je handelen. Zie denken dat iets onmogelijk is, is het onmogelijk maken (in mijn ogen)
verbeeldingskracht... lol woord...maar IIG in mijn verbeeldingskracht kan er geen god bestaan, dat is dan dus waarheid ja!
Uitspraak van Clitje op vrijdag 23 september 2005 om 13:06:
Én zo ja, Waarmee vergelijk je jezelf, met Achilles of de schildpad?
achilles, net zo breed, sexy en gespierd
die zin slaat nergens op. maar ik begrijp misschien via een omweg wat je bedoeld, dat wat je denkt dat is zo, denk je dat iets mogelijk is dan is dat zo, wanneer de positieve gedachtes de negatieve gedachtes bedekken is dat mogelijk, en andersom.
hou je net zoals d-forze gewoon ff lekker stil en laat de wijze mensen aan het woord. daar kan je nog wat van leren.
overigens had ik het niet tegen jouw Alex dat ik een wijs man was.
in mijn verbeeldingskracht kan er geen god bestaan, dat is dan dus waarheid ja!
Uitspraak van Clitje op vrijdag 23 september 2005 om 12:34:
als je zegt dat je wijs bent.
ik heb nooit gezegd dat ik wijs bent, maar in vergelijking met "jouw" "jullie" ben ik zeker een wijs man.