Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 394986x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 19:37:
Verrekte mensenwezens... wat moet je ermee!!!??

Mensenwezens in zn algemeenheid of heb je het specifiek over vrouwbeestjes?

Ben je wel ns ooit heel erg verliefd geweest?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 19:23:
Een moment opname.

Meen je dat nu echt?
Ik zou je bijna hetzelfde vragen als wat ik Dvm heb gevraagd..

Nou? dus bij deze...?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 18:58:
Dat had ik begrepen..ook jouw reactie daarop... (begrijpelijke bedenkingen)

...maar ik wou ff benadrukken.. vanwege de reactie van Dvm.. hoe het merendeel vd mensen dit soort dingen ervaart.. ik ook

Liefde is niet zelfzuchtig en houdt 'n duidelijke verantwoordelijkheid in voor juist de ander. Zelfs in de tijd van Abraham huwde de broer de vrouw van z'n overleden broer, als plicht. Dát gaat me net iets te ver, maar als één der geliefden niet kan voldoen aan de liefdesplichten dan acht ik de ander ontslagen van trouw in dat opzicht, geheel in lijn met het kerkelijk recht uit de ME.

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 19:07:
Haat is the shit!

Zullen we je met z'n allen dan even lekker assrapen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 23 september 2012 om 20:09:
Zullen we je met z'n allen dan even lekker assrapen

Draai om je oren.

Waarschuw beheerder
{ongeldige bron voor embed: http://www.youtube.com/results?search_query=all+you+need+is+love+beatles&oq=ALL+YOU+NEE&gs_l=youtube.1.1.0l10.3078.44830.0.51079.14.10.0.4.4.0.271.1798.1j8j1.10.0...0.0...1ac.1.-mEJJztHQ-I}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:10:
Draai om je oren.

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:11:
Ongeldige bron

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 september 2012 om 17:49:
Zou ik ook wel eens willen. Waar had je dit gedaan en wat kostte het?

http://www.atalantacenter.com/

Waarschuw beheerder
Potverdorie..aarrgghh

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 19:58:
Nou? dus bij deze...?

Verliefd ?! ....... Ja.

Ken heeeel veel gevallen om me heen dat het vaak een moment opname is.
Ik vind persoonlijk dat het tegenwoordig een modetrend is.

Het lijkt wel dat men telkens weer voor een ander enkel maar, als men de vlinders in de buik voelt en men gelijk denkt: Ik ben (weer) verliefd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 september 2012 om 19:59:
k ga mn vriendin niet elke nacht wakker schoppen als ik niet kan slapen :lol: Tevens drink ik niet, wat dat aangaat algeheel onthouder.

Begin wel op zn tijd weer zin te krijgen in een joint :$

Een drinker zijn is iets anders als een glas wijn drinken.
Rode wijn is voor een beginner niet te nassen, maar voor mij is het een fijn middel om in een ruststand te komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:13:
Uitspraak van Dvm op zaterdag 22 september 2012 om 17:49:Zou ik ook wel eens willen. Waar had je dit gedaan en wat kostte het?
http://www.atalantacenter.com/

die wellness vakanties zijn ook moment opnames.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:16:
heeeel veel gevallen om me heen dat het vaak een moment opname is.
Ik vind persoonlijk dat het tegenwoordig een modetrend is.

Het lijkt wel dat men telkens weer voor een ander enkel maar de vlinders in de buik voelt en men gelijk denkt: Ik ben (weer) verliefd.

Er zijn mensen die worden niet zo snel verliefd, er zijn mensen die worden gemakkelijk verliefd.. maar als ze het dan zijn dan komt dat toch meestal diep van binnen . en is een eerlijk gevoel.
Ik laat tienerverliefdheden even buiten beschouwing.

Ik deel je mening dan ook niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:17:
maar voor mij is het een fijn middel om in een ruststand te komen

Amen :)

Waarschuw beheerder
Een drinker zijn is iets anders als een glas wijn drinken.

I know, maar ik drink gewoon helemaal geen alcohol. Vind 't ook absoluut geen prettig effect hebben :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:26:
I know, maar ik drink gewoon helemaal geen alcohol. Vind 't ook absoluut geen prettig effect hebben

Niks mis mee..

Waarschuw beheerder
Is ook niet, maar soms baal ik wel dat ik niks geen middel meer heb om ff alles van me af te zetten. Maar aan de andere kant heb ik er ook geen behoefte meer aan, dno....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:33:
Is ook niet, maar soms baal ik wel dat ik niks geen middel meer heb om ff alles van me af te zetten. Maar aan de andere kant heb ik er ook geen behoefte meer aan, dno....

Dat hoef niet persé mbv genotsmiddelen te zijn toch? .. sommigen mensen sporten het van zich af..ik bedoel maar..

Waarschuw beheerder
Het ding is eik dat ik niks meer heb om te zeuren en alles perfect loopt, wat vrij vreemd aanvoelt, soort van verveling :rot:

Maar sporten is ook al niet echt mn ding, muziek wel, maar daar ben ik al teveel mee bezig.. Ik vind op den duur wel wat, ik maak me ws gewoon te druk omdat ik niks heb om me druk om te maken :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:39:
Het ding is eik dat ik niks meer heb om te zeuren en alles perfect loopt, wat vrij vreemd aanvoelt,

Dat is fijn voor je :)..

ga alleen geen gekke dingen doen..juist om die verveleing tegen te gaan..

muziek wel,

Prima uitlaadklep.. ook voor mij.

ik maak me ws gewoon te druk omdat ik niks heb om me druk om te maken

Wat n luxe.. zucht..

Kijk om je heen en zoek n nieuwe uitdaging..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 19:57:
Mensenwezens in zn algemeenheid of heb je het specifiek over vrouwbeestjes?

Dan had ik wel vrouwen gezegd. Ik draai nergens omheen, jwt!

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 19:57:
Ben je wel ns ooit heel erg verliefd geweest?

Nee. Dat is een zwakte!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:44:
Kijk om je heen en zoek n nieuwe uitdaging..

Ja lekker, daar ben ik al mee bezig, eigen zaak aan 't opstarten. Dus ook daarin ben ik ook al voorzien :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:46:
Dan had ik wel vrouwen gezegd. Ik draai nergens omheen, jwt!

Nee. Dat is een zwakte!

Grrmbbll... je bent onmogelijk....tsssssssssssssssssssssssssssssssss......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:48:
Ja lekker, daar ben ik al mee bezig, eigen zaak aan 't opstarten. Dus ook daarin ben ik ook al voorzien

:).. Goed hoor, dan wens ik je daar alle goeds mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:23:
maar als ze het dan zijn dan komt dat toch meestal diep van binnen

Dat is het ook.
Maar al die huwelijken, om het daar maar op ff te houden, houden vaak geen stand, ondanks men elkaar trouw beloofd t.w. in gtst.
Dan vraag ik mij af om ze wel weten wat ECHTE liefde is.
Dus:
Ik deel je mening dan ook niet.

;p

tienerverliefdheden

Hoop volwassenen zijn weer kinds als ze verliefd worden. ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 20:36:
sommigen mensen sporten het van zich af..ik bedoel maar..

Sommige sporters zijn naar mijn mening te fanatiek en dat wil ook weleens dat de liefde gaat haperen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 21:02:
Maar al die huwelijken, om het daar maar op ff te houden, houden vaak geen stand, ondanks men elkaar trouw beloofd t.w. in gtst.
Dan vraag ik mij af om ze wel weten wat ECHTE liefde is.

Dat is een legitieme vraag..
..maar bedenk dat er van alles in een leven kan gebeuren..een mens van 20 kan veranderen door de dingen die op zn pad komen.. werk.. mensen.. reizen.. ziekte..om maar wat voorbeelden te noemen.
Er kunnen zich ingrijpende zaken in n mensenleven voordoen, die je tot andere inzichten brengen..andere gevoelens opleveren..
Het wás op jonge leeftijd wrs ECHTE liefde.

En kom je ECHTE liefde dan maar eens in je leven tegen?

Life ain't easy..

Waarschuw beheerder
Nee. Dat is een zwakte!

:X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 21:04:
Sommige sporters zijn naar mijn mening te fanatiek en dat wil ook weleens dat de liefde gaat haperen.

Sommige sporters zijn ontzettend goed in de liefde.

Lieve hemel, je kunt wel alles ter discussie stellen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 21:11:
..maar bedenk dat er van alles in een leven kan gebeuren..een mens van 20 kan veranderen door de dingen die op zn pad komen.. werk.. mensen.. reizen.. ziekte..om maar wat voorbeelden te noemen.
Er kunnen zich ingrijpende zaken in n mensenleven voordoen, die je tot andere inzichten brengen..andere gevoelens opleveren..
Het wás op jonge leeftijd wrs ECHTE liefde.

Ik heb genoeg huwelijken van ouderen zien stranden.
En ik blijf nog steeds zeggen je trouwt en belooft voor GTST.
En de punten die je aangeeft zijn daadwerkelijke gevallen en gebeuren ten alle tijden, maar geeft naar mijn mening geen recht om de ander te bedonderen/verlaten.
Die dingen gebeuren en dienen voor het trouwen (vind ik) besproken te worden.
Ik vind dat men hedendaags genoeg om zich heen kan horen/kijken/ervaren/meemaken zodat men niet dezelfde fouten hoeven te maken.

Maar 1 ingrijpende zaak wat de ander zeker in acht moet/mag nemen is het fysiek en geestelijk geweld.
Maar ook daarover kan men ook uren over hebben, want men wilt bijv. al scheiden als de 1 maar 1x p.w. sex wilt en dat kan men al geestelijk niet meer verwerken.

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 21:13:
Sommige sporters zijn ontzettend goed in de liefde

Sommige niet sporters ook.

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 21:13:
Lieve hemel, je kunt wel alles ter discussie stellen.

Klopt. ;p
Vandaar dat onderlinge afspraken/beloften en de geboden niet te vergeten ;p wel zo belangrijk kunnen zijn, zodat wij niet geleefd worden, maar kunnen leven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 21:37:
al scheiden als de 1 maar 1x p.w. sex wilt en dat kan men al geestelijk niet meer verwerken.

Ik weet dat er mensen zijn die om die reden elkaar heel leuk vinden, bedoel als ze 1x p/w 'kunnen'. Maar als 'n partner niet eer kan of wil, hoe zit het dan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 21:11:
Life ain't easy..

En vooral als het maar van 1 kant komt.

Waarschuw beheerder
maar geeft naar mijn mening geen recht om de ander te bedonderen/verlaten

Heb ik het over bedonderen gehad?

En jawel.. er zijn zat redenen voor mensen om uit elkaar te gaan...en er zit een nuance verschil in.. iemand verlaten en uit elkaar gaan.
Maar misschien moet je om dat echt te begrijpen.. "geleefd" hebben... dingen meegemaakt hebben,.. pijn hebben gevoeld.. en dan bedoel ik geen fysieke pijn.

Sommige niet sporters ook.

Gelukkig wel jah :)

Vandaar dat onderlinge afspraken/beloften en de geboden niet te vergeten wel zo belangrijk kunnen zijn, zodat wij niet geleefd worden, maar kunnen leven.

Daar zeg je een waar woord... dit kun je op velerlei wijze uitleggen.. denk daar nog maar ns over na.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 21:49:
dit kun je op velerlei wijze uitleggen..

Altijd moeten kan erger zijn dan nooit mogen 8)

Waarschuw beheerder
[img width=456 height=372 cacheid=0012816c0030264bfc6eda411a02d55720]http://2.bp.blogspot.com/-maHHllcRtbc/To85VMUcfGI/AAAAAAAAArg/MUVRoSEJD2Q/s1600/clip_image001_0001.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Rode wijn is voor een beginner niet te nassen

Bijkomend voordeel van rode wijn is ook het feit dat je de rest niet kunt bewaren tot de volgende dag (Y)

Waarschuw beheerder
Heb ik het over bedonderen gehad?

Niet zo zeer. ;p
Maar als iemand bijv langdurig ziek is of bijv in coma ligt en de ander laat die persoon dan in de steek, dan vind ik dat men die persoon eigenlijk ook bedonderd.

dit kun je op velerlei wijze uitleggen.. denk daar nog maar ns over na.

Ik denk al heel veel na.
Wordt soms wel moe van mezelf. ;p
Maar de kunst is; om het te kunnen begrijpen en niet wat men wilt begrijpen.
Dat geldt trouwens ook voor mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 22:01:
Maar als iemand bijv langdurig ziek is of bijv in coma ligt en de ander laat die persoon dan in de steek, dan vind ik dat men die persoon eigenlijk ook bedonderd.

Daar kun..mag jij alleen een oordeel over vellen als je in zo'n situatie verkeerd... wat ik niemand gun.
Het is altijd gemakkelijk om zulke statements te uiten als het de ver vj bed show is.

Ff voor de duidelijkheid.. ik begrijp je mening wel.

En nu ga ik Game of Thrones kijken..

(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 22:01:
als iemand bijv langdurig ziek is of bijv in coma ligt en de ander laat die persoon dan in de steek, dan vind ik dat men die persoon eigenlijk ook bedonderd.

In dat geval is er toch sprake van één van de vele uitzonderingen die in de Bijbel beschreven worden waaronder sexuele trouw niet meer verwacht mag worden. Het kerkelijk recht ontbindt zelfs het Sacrament van het Huwelijk in geval van impotentie.

Waarschuw beheerder
Het geeft licht, het is onzichtbaar en het bestaat niet, rara wat is het?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2012 om 00:41:
Het geeft licht, het is onzichtbaar en het bestaat niet

niet-aangeboren hersenletsel bij ongelovigen ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2012 om 00:41:
Het geeft licht, het is onzichtbaar en het bestaat niet, rara wat is het?

Opgeslokte verhitte materie in een zwart gat geteleporteerd richting een andere dimensie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 22 september 2012 om 14:56:
Voor mij ook herkenbaar...
Kan daarom geen opleiding afmaken...en geen baan behouden...
Zeker de baantjes onder mijn niveau niet...
Moet juist uitdaging hebben...dat houdt me tenminste (even) bezig...
Even...want door mijn hoogbegaafdheid pik ik alles snel op...en na een tijdje heb ik dan dus weer zoiets van...ik weet het nu wel weer...next!
Ik noem het zelf EBS...extreme boredom syndroom...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 september 2012 om 16:45:
Dito, echter adhd. Als de stilte valt draait mn hoofd direct overuren, ik moet echt bezig blijven. Alleen de onzekerheden heb ik dan weer wat minder, je moet niet blijven dwalen in onzekerheden. Een oplossing voor 't slapen heb ik nog niet gevonden, veel voor geprobeerd, maar niet echt iets wat werkt.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 september 2012 om 16:51:
Overigens, denken jullie niet dat dit alles te maken heeft met de tijd waarin we leven? Je leest dit zó vaak tegenwoordig allemaal. Je kan me niet wijsmaken dat mensen die in de woestijn leven dit ook allemaal massaal hebben

relaxation response. Google voor technieken, het werkt echt miracles. Je stressniveau omlaag, je rust en weerstand omhoog! Stress is een killer, mensen, daar moet je echt wat aan doen. Het helpt ook voor slapen, trouwens.

Voor je professionele leven: werk doelgericht. Eyes on the price! Al het werk heeft routine in zich zitten, school ook. Daarom: doe dingen meteen, dus stel het nooit uit!

btw, L-arginine, zorgt voor een beter werkend ader netwerk (je NO2-gehalte stijgt), heeft gunstige uitwerking op de concentratie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ken iemand die tegen het huwelijk is, toch is zij wel trouw aan haar vriend. Ook wil zij het huwelijk voor anderen niet verbieden. Net zo goed gelooft zij niet en zou het liefst alles wat met god en dwangmaatregelen te maken heeft verbieden. Haar vriend daarintegen gelooft wel en is voor het huwelijk, maar ook hij vind dat iedereen het zelf moet weten of je trouwt, gelooft of niet. Om een lang verhaal kort te maken: Ze dragen geen ringen, maar zonder twijfel zijn ze gewoon gelukkig met elkaar. Een belofte is niet nodig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2012 om 22:07:
mag jij alleen een oordeel over vellen als je in zo'n situatie verkeerd

Ik vind dat ik daar wel een mening (als het woord oordeel te hard overkomt) van mag overvellen, omdat ik vind als je elkaar de belofte geeft; dan moet je die ook aanhouden.
Mits beide partijen van tevoren elkaar de belofte hebben gegeven van als .......... dan mag je van mij.
Zij hoeven zich bijv. niet aan de trouwbelofte die door de regering is opgesteld te houden (die wilt nl. zelf geen kosten hebben, zoals bijv. de alimentatie etc.) maar moeten zich wel (vind ik) hun onderlinge belofte aanhouden/nakomen.

Het is altijd gemakkelijk om zulke statements te uiten als het de ver vj bed show is.

Je zou eens moeten weten !
Gelukkig niet van mij zelf, maar van heel dichtbij.

Ff voor de duidelijkheid.. ik begrijp je mening wel

:HUG:
En ik begrijp natuurlijk ook je standpunt van aanval ;p maar ik dacht op grote lijn bijna hetzelfde, maar omstandigheden hebben mij anders laten denken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 24 september 2012 om 00:34:
In dat geval is er toch sprake van één van de vele uitzonderingen die in de Bijbel beschreven worden waaronder sexuele trouw niet meer verwacht mag worden. Het kerkelijk recht ontbindt zelfs het Sacrament van het Huwelijk in geval van impotentie.

Ik weet dat er ergens in de Bijbel een enkele uitzondring bestaat.
Ik moet het voormij zelf nog opzoeken (mits jij die link voor me hebt) en nalezen.
Maar de sexuele ontrouw wat jij volgens mij bedoeld, was naar mijn mening dat Sara geen kinderen kon krijgen en dat zij haar slavin naar man Abraham stuurde, zodat hij haar kon bezwangeren en zij dan toch een kind van haar man kon opvoeden.
Dat zie ik niet zozeer als sexuele ontrouw, dat is naar mijn mening geen ontrouw t.w. zij wisten beide ervan.
Zij liet bovendien haar slavin zelfs over zich heen baren.

En het kerkrecht ..... hmm, maar ook deze verklaring/bescherming valt onder de trouwbelofte en zijn beide personen hopelijk ervan ???? op de hoogte.
Impotentie:
De Codex behandelt met betrekking tot het voortbrengen van kinderen specifieke zaken.
16. Indien één of beide partners onvruchtbaar is, heeft dit in principe geen gevolg voor het sluiten van het huwelijk.
17. Het kerkelijk recht gaat er dan wel van uit dat de onvruchtbaarheid bekend is bij de partner(s). Indien één van de partner bewust misleid is door de andere partner omtrent de onvruchtbaarheid; wordt het kerkelijk huwelijk ongeldig gesloten.
18. Echter dit zal pas gaan spelen in het huwelijk. Immers: indien de onvruchtbaarheid ter sprake komt (ook al is het onverwacht) bij de voorbereidingen op het huwelijk (zoals het invullen van de Verklaring voor de kerkelijke huwelijkssluiting) is geen sprake meer van list; daar de onvruchtbaarheid bekend gemaakt is. Zodoende is misleiding omtrent onvruchtbaarheid voornamelijk een beletsel dat in een nietigheidsprocedure onderzocht wordt, nadat het huwelijk al gescheiden is.
Echter er wordt ook gesproken over impotentie tot geslachtsgemeenschap bij de man en/of de vrouw. Aangezien impotentie de geslachtsdaad überhaupt onmogelijk maakt, maakt impotentie een huwelijk ´krachtens zijn aard´ ongeldig.
19.De impotentie dient voorafgaand te zijn. Dit betekent dat de impotentie al aanwezig moet zijn voordat de kerkelijke huwelijkssluiting plaatsvindt.
20. Impotentie die ontstaat in het huwelijk, maakt een geldig gesloten huwelijk niet nietig. De impotentie moet tevens blijvend van aard zijn. Tijdelijke impotentie – ontstaan door overdosis aan drank, drugs etc. – maakt een huwelijk niet ongeldig.
De impotentie kan absoluut of relatief zijn. Absolute impotentie betekent dat de persoon tegenover elk ander persoon impotent is. Dit ontstaat door fysieke kwesties als ziekte, ongeval etc.. Relatieve impotentie is iemand die impotent is tegenover één bepaald persoon. Deze impotentie ontstaat meestal door psychische factoren.
Iemand die absoluut impotent is, kan volgen het canoniek recht dus nooit een kerkelijk huwelijk sluiten. Indien iemand relatief impotent is, is het mogelijk dat de persoon een geldig huwelijk kan sluiten met een andere partner.
21. Aangezien impotentie ‘krachtens zijn aard’ een huwelijk ongeldig maakt, is het een beletsel op grond van het natuurrecht. Dit beletsel is dan ook niet te dispenseren.
Wel is het zo dat als voorafgaand aan de kerkelijke huwelijkssluiting de impotentie twijfelachtig is, het huwelijk niet verhinderd mag worden.
22. Indien er oprechte twijfel bestaat, kan contact opgenomen met het bisdom.

BTW: Die codex zou ook aan moeten geven dat dit eigenlijk een geval moet zijn voor lui die nog nooit getrouwd zijn geweest.
Namelijk de onvruchtbaarheid wordt namelijk pas bekend na het huwelijk.
Want men mag namelijk "geen sex" hebben voor het huwelijk. :devil:
Dus naar mijn mening zal ook die codex wat bijgeschaafd mogen worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hasta la Pasta op maandag 24 september 2012 om 12:23:
Ze dragen geen ringen, maar zonder twijfel zijn ze gewoon gelukkig met elkaar. Een belofte is niet nodig

Een schriftelijke belofte is dan ook niet nodig.
En een ring dragen is ook verplicht.
De ring is meer een aanwijzing voor de ander, zodat men kan zien dat de persoon al bezet is.
Het is dan niet voor niks dat sommige lui; als ze alleen uitgaan hun ring afdoen.
Of anders een ring dragen om niet lastig gevallen te worden.
En een belofte kan ook verbaal zijn en men kan dan ook zeer zeker gelukkig met elkaar zijn.
Beloften zijn onderlinge afspraken, dus bijv. ook wie de afwas ed. doet, want doet men dat niet, dan kan er 1 ongelukkig worden of is anders altijd de pineut.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind gewoon dat de wereld zo fucked up is omdat we masaal zijn afgestapt van het kotholicisme, waarbij er te weinig mensen in hun jonge yildiz zijn geneukt. Gevolg: megolmanie

Waarschuw beheerder
Ik vind gewoon dat iedereen lekker Satanistisch moet worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op maandag 24 september 2012 om 11:06:
Voor je professionele leven: werk doelgericht. Eyes on the price!

Welke price? :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 23 september 2012 om 21:58:
Bijkomend voordeel van rode wijn is ook het feit dat je de rest niet kunt bewaren tot de volgende dag

Vacuvin