Partyflock

Forumonderwerp · 750071
10 volgers · 389362x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 01:43:
Maar gevoelsmatig ervaren de meesten volgens mij toch echt afkeer naar gays toe

Mwa, was laatst nog een studie over met de conclusie: Homofobie komt voort uit angst, en vaker hebben ze zelf gevoelens. Maak mij er niet druk om, men doet maar wat ze willen doen.

gaylord

Jong, ik ben teveel aan het gamen lately. Dan krijg je dat ;D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar gevoelsmatig ervaren de meesten volgens mij toch echt afkeer naar gays toe.

Het is nu eenmaal in strijd met de mores van de overgrote meerderheid, dan wordt het wellicht in het gunstigste geval gedoogd, maar als 'minder' wordt het zekers wel gewaardeerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 13 april 2012 om 01:50:
Het is nu eenmaal in strijd met de mores van de overgrote meerderheid, dan wordt het wellicht in het gunstigste geval gedoogd, maar als 'minder' wordt het zekers wel gewaardeerd.

That's the honest answer (Y)
En zo is het!
Feiten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 01:58:
That's the honest answer (Y)

Eerlijkheid is voor flikkers.

Waarschuw beheerder
Ben best 'n beetje flikker, behalve dan sexueel gezien, magoe that's all in the eye of the beholder ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 13 april 2012 om 02:31:
Ben best 'n beetje flikker, behalve dan sexueel gezien, magoe that's all in the eye of the beholder

Jij zker, whollah.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 02:18:
erlijkheid is voor flikkers.

Nu plaats je het heterodom naar het satanische, waar alles gelogen is ;d :d

Mensen check dit, dit is vet (mongoolse keelzang):

http://www.youtube.com/watch?v=NQkrsdjJB2s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 03:19:
satanische

Sataan en trots. Die mongolen zijn duidelijk auti-ppl.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 22:09:
Dat was vroeger ook met de islam.

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 22:14:
Adam werd besneden geboren

:roflol:

En toen dacht God, laat ik al zijn nakomelingen maar mét voorhuid geboren worden...
Ik vind het wel fantastisch wat een ongelofelijk domme mensen gelovigen worden als het op rationele verklaringen verzinnen aankomt voor hun nutteloze rituelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 03:55:
Die mongolen zijn duidelijk auti-ppl.

Allemaal ja!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 09:09:
Ik vind het wel fantastisch wat een ongelofelijk domme mensen gelovigen worden als het op rationele verklaringen verzinnen aankomt voor hun nutteloze rituelen.

Dat kan idd. zo zijn/overkomen, maar het is en blijft nog steeds het meest mogelijke en logische verklaring op al hetgene (problematiek) wat de mens meemaakt en doet op deze aarde.

Behalve dat er "helaas" nog steeds een stukje puzzel mist om de "echte" aanknopingspunt/verklaring te kunnen maken.

En dat geldt voor alle (on)gelovigen, waarin zij geloven enof willen geloven.
Het is zo makkelijk om iets te negeren waarvan er (nog) geen verklaring voor is en om dan te kunnen zeggen dat geloof ik niet; bang om als domme ;p verklaart te worden.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 09:09:
maar mét voorhuid geboren worden

Dat maakt deel uit van de evolutie.
Evolutie kan NIET denken, dat gebeurt enkel door inmenging van gebeurtenissen !
Zoals de mens NU bijv. kan klonen om een supermens te maken.
t.w. Door te rommelen met de epigenetica.

God creëerde de voorhuid en de mens creëerde de Vacanti muis:
[img width=185 height=149 cacheid=00124cf7002feba0445d953a1a02d09492]http://www.madsci.org/posts/archives/2003-12/1070561342.Gb.1.jpg[/img]

Wie is nou God ?!
God of de mens die gemaakt is naar zijn evenbeeld ?!

Het is maar wat je wilt geloven. :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 02:18:
Eerlijkheid is voor flikkers.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 03:19:
Nu plaats je het heterodom naar het satanische, waar alles gelogen is

Als je de waarheid vertelt, hoef je niets te onthouden.
Waarschuw beheerder
Was gisteren op tv:

"De islam op Urk. Het klinkt tegenstrijdig. Maar Urk is een van de christelijke dorpen waar een groep jonge moslims hun geloof verkondigt. De Vijfde Dag krijgt een unieke inkijk in het leven van deze jongeren."

http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/artikel-detail/moslimevangelisatie-op-urk/

Mooie beelden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op vrijdag 13 april 2012 om 13:22:
Mooie beelden

Ze kijken ook allemaal zo vrolijk... Ja, islam is het mooiste wat je kan overkomen...
Krijg ik dan ook van die diepe, donkere ogen, zo'n bleke huid en zo'n zure gezichtsuitdrukking.
De blik in iemands ogen zegt genoeg over hoe hij in het leven staat, en bij deze Allah Ahkbar schreeuwende baardmansen zie ik geen ene sprankel van levensvreugde in hun ogen.

Ik zie die refo's bij mij in de buurt ook allemaal zo zuur kijken als ze op zondag weer eens de weg versperren.
Maar die kijken nog altijd minder zuur als deze boys.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 13:04:
de mens creëerde de Vacanti muis

is toch chill, zo'n mobiele asbak? Mits ie goed luistert
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 21:47:
Maar waarom dan eigenlijk? :$

Inhoudelijk (waar de religie over gaat etc.) of meer dus vanwege hun politieke invloed?

Beide...
Het idee van een one world/global government (met one world/global religion en currency etc.) staat ze iig zeker niet tegen... :)
Oneness/Unity/Equality etc. zijn (lijken) mooie woorden...en zijn sowieso dingen waar oprechte mensen zich tot aangetrokken voelen...maar het is altijd maar de vraag wat men er exact mee bedoeld...
Het kan namelijk ook staan voor "alles en iedereen hetzelfde"...
Ben persoonlijk dan ook geen voorstander van Oneness en Unity maar van Wholeness en Harmony... :)

De plaats van hun religieuze basis (bij gebrek aan een beter woord ghehe) is trouwens ook interessant...
Ze kijken vanaf dat gebouw iig mooi uit over het slagveld tijdens Armageddon mocht dat gevecht ooit plaats gaan vinden... :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op vrijdag 13 april 2012 om 13:22:
Was gisteren op tv:

"De islam op Urk. Het klinkt tegenstrijdig. Maar Urk is een van de christelijke dorpen waar een groep jonge moslims hun geloof verkondigt. De Vijfde Dag krijgt een unieke inkijk in het leven van deze jongeren."

Het gaf mij op de een of andere manier n ongemakkelijk gevoel. Terwijl ik toch echt van mening ben dat ieder vrij is in zijn keuze..dring het alleen niet anderen op..En door op deze manier de straat op te gaan, dring je het toch een beetje op... althans zo voelde het bij mij.

En idd vrolijk kijken ze niet,de uitstraling die ze hebben geeft me ook een "ietwat vreemd" gevoel.

Het topic onderwerp.. Geloof jij in God? probeer ik voor mezelf nog steeds te achterhalen..

Waarschuw beheerder
zelf ben ik zo atheist als het maar kan, en denk ook dat met de wetenschap die steeds verder ontwikkeld veel meer mensen die kant op gaan.
maar in sommige gevallen kan het geloof weer goed zijn voor mensen.
kon bijvoorbeeld een jongen die aan de drugs verslaafd was geraakt en hier dus alles door kwijt raakte, naderhand had hij god gevonden en toen is zijn leventje weer de andere kant opgegaan.
iedereen moet geloven wat ie wilt, maar val mij er niet mee lastig want ik geloof in niks anders dan dat wij hier nu zijn en dat het snel voorbij is, dus geen afterlife, geesten, god of wat dan ook.
ben ook van mening dat wij als mens ons zelf wel heeel belangerijk achten om te denken dat er nog een plek is voor ons na dit leven, wij die met zijn allen de hele aarde vernietigen met alles wat daar op leeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 22:14:
Adam werd besneden geboren

hij werd uit klei gemaakt,hij had zelfs een navel terwijl hij niet eens is geboren, maria was een maagd die een kind kreeg, dan heb je nog een tovenaartje die alles gemaakt heeft :lol: ff serieus als je de bijbel/koran leest, dan kan je daar nooit in geloven als je een mens met een normaal IQ bent. Doe je dat wel dan ben je gewoon een retard :)

De bijbel klopt gewoon NIET.....ja? de eerste mensen volgens de bijbel adam en eva, ja? die kregen 2 zonen, kain/kane weet ik het en abel....ja?die kregen kinderen....ja? wtf? van wie? de enige vrouw op aarde is ja hun moeder... hebben ze dan aan aap geneukt zodat er negers ontstonden? of hebben ze toch hun moeder geneukt en bestaat de gehele mensheid uit incest? kortom de bijbel klopt gewoon niet en dat moet je gewoon toegeven giffie.

ze zeggen altijd je moet respect hebben voor gelovigen? waarom? waarom iemand respecteren die een denkbeeldige vriend heeft, mensen die een ander denkbeeldig vriendje hebben, die zitten in het gesticht. De wereld is dus gewoon een open gesticht. Waarom moet je dat respecteren? ik zie het niet, ik vind ze juist zielig :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 17:34:
ff serieus als je de bijbel/koran leest, dan kan je daar nooit in geloven als je een mens met een normaal IQ bent. Doe je dat wel dan ben je gewoon een retard

Ik kan er ook niet in geloven als ik het lees. Maar ik ben wel bereid er vanuit te gaan dat de visioenen en openbaringen die ze beschrijven op hun manier zo hun waarde hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 13 april 2012 om 16:12:
Beide...
Het idee van een one world/global government (met one world/global religion en currency etc.) staat ze iig zeker niet tegen...
Oneness/Unity/Equality etc. zijn (lijken) mooie woorden...en zijn sowieso dingen waar oprechte mensen zich tot aangetrokken voelen...maar het is altijd maar de vraag wat men er exact mee bedoeld...
Het kan namelijk ook staan voor "alles en iedereen hetzelfde"...

Oke... ja, als je het zo bekijkt dan voldoet het dan idd aan de kenmerken van een Illuminati-iets. 8)
Maar goed, buiten dat om. Op zich is zo'n streven inderdaad zo verkeerd helemaal niet, en ook niet meer dan logisch in tijden waarin de wereld kleiner wordt en we allemaal meer dan ooit met elkaar te maken hebben. Wholeness en harmony is idd een betere (Y)

Waarschuw beheerder
De knieval om eenderde van de Hedwigepolder op te offeren aan de Europese wetgeving is de ultieme bevestiging van de aanname dat we ons met Europa zelf beroofd hebben van onze autonomie

Waarschuw beheerder
hij had zelfs een navel terwijl

Je moet de afbeeldingen van schilderijen niet geloven ;p omdat ze zo afgebeeld zijn.

die kregen 2 zonen

Stamboom van Adam tot Noach.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adam_en_Eva

waarom iemand respecteren die een denkbeeldige vriend heeft

Veel mensen die zichzelf bevredigen hebben er 1; jij toch ook ?! ;p

Waarom moet je dat respecteren?

Omdat jij dan beter zou moeten weten !
Maar ja ik begrijp het wel jij leeft ook in
gewoon een open gesticht

:LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 19:33:
Maar ik ben wel bereid er vanuit te gaan dat de visioenen en openbaringen die ze beschrijven op hun manier zo hun waarde hebben.

zeggen de mensen op de paaz-afdeling van het ziekenhuis ook

Waarschuw beheerder
en bestaat de gehele mensheid uit incest?

Men heeft het in de Bijbel over geen bloedvermenging.
In jou geval komt het goed uit !
Eigen soort bij elkaar, dus in jou geval blank.

hebben ze dan aan aap geneukt zodat er negers ontstonden?

Als je een normaal IQ hebt, dan weet je dat een aap zijn DNA niet gelijk staan met die van een neger, maar dat die neger zijn DNA wel gelijk staan met een blanke.
Dus dat betekent dat vanuit een neger of v.v. een blanke of v.v. kan onstaan.

Ik geloof eerder dat Adam/Eva donker waren en dat door genetische afwijkingen mede door incest (albino)blanken zijn ontstaan.

Of zij het, dat anders de blanken met een aap hebben geneukt en hun kroost incest heeft gepleegd, zodat er negers zijn ontstaan.
Dus jou vermeende omgekeerde versie. :|

BTW: De Jehova's getuigen willen niet dat hun leven verlengt wordt met bloed. (bloedtranfusie)
Bij de Bahá’í geloof wordt interraciale huwelijken zelf ook zeer geprezen, om misschien kennis te vergroten of incest te verkomen ?!
Als jij dat uitzoekt en graag men een link; dan kom ik erop terug.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hè, dat atheïstentuig heeft de boel hier gewoon overgenomen!

Waarschuw beheerder
het mooie van atheïstme is dat je dus geen bijbel hoeft te lezen, je kan leven zoals je wilt, en je bent zondag's gewoon vrij.

Waarschuw beheerder
Ze kijken vanaf dat gebouw iig mooi uit over het slagveld tijdens Armageddon mocht dat gevecht ooit plaats gaan vinden... :p

"The movement of the campaign begins when the King of the South moves against the Beast-False Prophet coalition, which takes place 'at the time of the end.'"[18]
"The King of the South is joined by the Northern Confederacy, who attacks the Wilful King by a great force over land and sea (11:40). Jerusalem is destroyed as a result of this attack,[19] and, in turn, the armies of the Northern Confederacy are destroyed"[20]
"The full armies of the Beast move into Israel (11:41) and shall conquer all that territory (11:41-42). Edom, Moab, and Ammon alone escape. . . ."
". . . a report that causes alarm is brought to the Beast"[21]
"The Beast moves his headquarters into the land of Israel and assembles his armies there."[22]
"It is there that his destruction will come

False Prophet... Tja wie zouden ze daar mee bedoelen... met het leger van Iran
King of the South, Arabische bondgenoten USA?
Northern Confederacy, USA + Geallieerden?

Waarschuw beheerder
De plaats van hun religieuze basis (bij gebrek aan een beter woord ghehe) is trouwens ook interessant...
Ze kijken vanaf dat gebouw iig mooi uit over het slagveld tijdens Armageddon mocht dat gevecht ooit plaats gaan vinden...

Is dat deze trouwens:

[img width=1024 height=683]http://4.bp.blogspot.com/-wtL1L8bF56k/TvsHsRJCAAI/AAAAAAAABlE/XJ0IftcoaAQ/s1600/P1010594.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2012 om 12:43:
Stamboom van Adam tot Noach.

incest dus:)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2012 om 13:07:
een aap zijn DNA niet gelijk staan met die van een neger,

klopt een gëvolueerde neger is de aap :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2012 om 23:19:
klopt een gëvolueerde neger is de aap :D

HYAHAHAHAHAHA, vet grappig die Xeno.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2012 om 20:28:
je kan leven zoals je wilt, en je bent zondag's gewoon vrij.

Dat kan je niet,.. Maar inderdaad, religie als onbelangrijk aanschouwen is een geweldige rust.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2012 om 22:10:
Is dat deze trouwens:

Mooi :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 00:25:
Mooi

Zeer zeker :jaja:

Waarschuw beheerder
De wereld is een prachtig iets, jammer dat "we" het vergallen :(

Waarschuw beheerder
Du bist nichts, deine Welt ist alles...(te) simpele parafrase van jouw woorden ? :D

Waarschuw beheerder
klopt een gëvolueerde neger is de aap

Dankzij dan volgens jou mening, dat de blanke dan toch met een aap heeft geneukt. :/
Maar nogmaals ik geloof eerder dat de blanke een de geëvolueerde is van negers.
En ik geloof dat dit je gedachtegang vreet en je angst dat je er niet bij hoort. :LOL:

incest dus:)

Waarvoor die smiley.
Dat is iets dat ik al tigtig pagina's terug heb gequoted.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 02:34:
jammer dat "we" het vergallen

We ?!
Je bedoeld mensen zoals @XENO. ;p

Waarschuw beheerder
je kan leven zoals je wilt, en je bent zondag's gewoon vrij.

Leven zonder regels ?! :LOL:
Zelfs een eigen baas heeft zich te houden aan regels en aan zijn eigen regels, om te kunnen leven.

BTW: De vrije dag in de week komt nog wel steeds vanuit Genesis 2.3: God zegende de zevende dag en verklaarde die heilig, want op die dag rustte hij van heel zijn scheppingswerk.

het mooie van atheïstme

Dus laat de atheïsten dan lekker "alle" (feest)dagen en zondagen maar werken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 12:08:
Dus laat de atheïsten dan lekker "alle" (feest)dagen en zondagen maar werken.

Als ik de dagen die "jullie" aan vakantie krijgen ook krijg, geen probleem, dan mag ik zelf plannen wanneer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 13:38:
Als ik de dagen die "jullie" aan vakantie krijgen ook krijg, geen probleem, dan mag ik zelf plannen wanneer.

:LOL:
Het is het 1 of ander.
En voor een "echte" gelovige is het geen vakantie !
Dat uitbundig feestvieren hebben de nep gelovigen en atheïsten van die dagen ervan gemaakt. ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 13:54:
nep gelovigen en atheïsten

Termieten zijn het, vlooien, een dodelijk virus voor de planeet en de gelovige, eervolle mensheid!

Waarschuw beheerder
nep gelovigen

De gelovigen die zich niet laten chicaneren door 'n religie ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 15 april 2012 om 14:29:
chicane

_O_

Waarschuw beheerder
+1
En voor een "echte" gelovige is het geen vakantie !

:facepalm:

Zoveel "echte" gelovers hebben wij niet in NL. Dus lekker huilen, jij niet werken, ik niet werken. Punt uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 14:41:
chicane

Voor iedere man die kwaliteit en snelheid maar ook stijl en elegantie weet te waarderen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 14:54:
werken

Is voor domme mensen, net als religie !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2012 om 22:10:
Is dat deze trouwens

Dat zijn de bijbehorende tuinen idd met uitzicht op Haifa... :)
Ze zitten op Mt. Carmel iig...grenzend aan de Jezreel vallei...en daar ligt ook Megiddo...
Die vallei (en vooral ter hoogte van Megiddo) is ook gewoon de meest logische plaats waar een gevecht gaat plaatsvinden als er een gevecht plaats vindt...is niet zo heel moeilijk te voorspellen... :p

Waarschuw beheerder
Wat mij telkens opvalt is dat er in het apocalypse verhaal telkens wordt gesproken over de valse profeet die de mensheid tegen elkaar opzet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 15 april 2012 om 19:22:
Dat zijn de bijbehorende tuinen idd met uitzicht op Haifa...
Ze zitten op Mt. Carmel iig...grenzend aan de Jezreel vallei...en daar ligt ook Megiddo...
Die vallei (en vooral ter hoogte van Megiddo) is ook gewoon de meest logische plaats waar een gevecht gaat plaatsvinden als er een gevecht plaats vindt...is niet zo heel moeilijk te voorspellen...

Hmmm, spannend :9

Maar goed, ik denk dat bahá'i verder gewoon iets met een goeie intentie is hoor. :jaja:

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 21:38:
Wat mij telkens opvalt is dat er in het apocalypse verhaal telkens wordt gesproken over de valse profeet die de mensheid tegen elkaar opzet.

Bronnen (bij voorkeur in Nederlands)? Ik ben benieuwd...
wie weet is dat wel Mohammed :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 15 april 2012 om 19:22:
voorspellen

is eigk 'n afgeleide van geloven he ? Kan me niet voorstellen dat zo'n schitterend complex opgeofferd wil worden in zo'n filosofie :no:
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 21:41:
ik denk dat bahá'i verder gewoon iets met een goeie intentie is hoor.

Je bent te goedgelovig m'n waarde :yes:
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2012 om 21:41:
Bronnen (bij voorkeur in Nederlands)? Ik ben benieuwd...
wie weet is dat wel Mohammed

Nou dat is wel duidelijk of niet dan ?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 16 april 2012 om 00:49:
Nou dat is wel duidelijk of niet dan ?!

duh.. taste the sarcasm my waarde..

Uitspraak van inactief op maandag 16 april 2012 om 00:49:
Je bent te goedgelovig m'n waarde

Zou je denken? wie weet in dit specifieke geval idd, dunno...