Luna draait meer underground dan pavo vind ik
Hoe durf je in godnsaam het woord underground te gebruiken als het over Luna hebt?
Ik vindt pavo te soft, zijn sets spreken me gewoon niet aan!Luna wel, dat hij lekker is een pre!
Maar kdenk dat dit allemaal te maken heeft met SMAAKVERSCHIL
Als je een duidelijke conclusie wilde trekken had je bij X-Qlusive Pavo en The One Man show moeten zijn
was ook duidelijk te merken dat het publiek pas echt los ging vanaf het moment dat de battle met pavo was.
ik vond laatste uurtje xqlusive-pavo beter dan luna
maar de show en over geheel gezien ga ik voor luna one man show
maar pavo is betere dj
2 dvp! : je kan mij niet vertellen dat jij aan zijn draaien hoort dat ie drugs heeft gebruikt. Er kunnen nl. meerdere redenen zijn dat een dj niet lekker draait. Om nou te zeggen dat dat altijd door drugs komt? Beetje kortzichtig vind je niet?
Ik vindt pavo overigens lekkerder dan luna
En het interesseert me niet of een dj lekker is, ksta niet met een spandoek vooraan om naar een dj te gaan zitten kwijlen, sta 9 van de 10 keer op een podium te dansen..
Ik heb pavo alleen softe platenkeus zien maken,
misschien heeft hij dat nu veranderd en draait hij harder, kan!Maar luna blijft bij mij favoriet!
Interesseert me overigens ook niet wie of wat achter de productie zit..Maar wie de set draait!
Luna en techno
Luna en hardstyle
Maar kdenk dat dit allemaal te maken heeft met SMAAKVERSCHIL
Pavo heeft een meer gevarieerdere set als je de hardstyle platen van nu een beetje kent draaied luna alleen de populairste, pavo daarintegen draaied meer vage platen tussen lekkere platen door om het climax effect beter te krijgen (temminste voor mijn gevoel is dat zo) luna is meer climax na climax dat gaat er bij mij niet altijd in luna begint hard en eindigt iets harder maar verder niet variatie. pavo heeft ook zn klote dagen vooral op kleine feesten.
Als ik zeg dj Normann of Deaz D weten de meeste mensen niet eens dat zij de platen van Darkraver produceren (hij doet haast geen zak ). En Darkraver voert het zeg maar op, omdat hij VEEL bekender is.