Partyflock

Forumonderwerp · 748898
Betreft: evenement: Dominator, zaterdag 30 juli 2005 om 11:00
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012c5d000028ddd063abb7f1a00958713]http://www.q-dance.nl/images/nieuws/450-dominator.jpg[/img]

Dominator… 100% festival, 100% hardcore

‘I’m bigger and bolder and rougher and tougher
in other words sucker there is no other.
I’m the one and only Dominator”
(© Human Resource – ‘Dominator’ 1991)

Goed nieuws voor de hardcoreliefhebbers. Hun lange wachten wordt eindelijk beloond want deze zomer gaat het dan toch echt gebeuren… Nederland krijgt het eerste grootschalige hardcorefestival ter wereld met de veelzeggende naam Dominator! Er zijn twee mogelijke data (eind juli of begin augustus) en ook twee mogelijke locaties (die houden we nog even geheim), maar het is een kwestie van tijd voordat we daar meer informatie over hebben. Zeker is nu dat het doorgaat en met dat nieuws konden we niet wachten. Dat moest eruit…zodat elke rechtgeaarde liefhebber van een flink portie herrie beseft dat het er echt aan gaat komen!

Op Dominator sluiten drie toonaangevende organisaties een pact. Er komen dus drie moddervette stages voor Thunderdome, Masters of Hardcore en Houseqlassics. Die drie begrippen in de hardcorescene vormen de stevige pijlers van Dominator en wie deze namen even op zich laat inwerken weet wel dat die pijlers van gehard titanium zijn en niet zullen bezwijken onder de druk van de snoeiharde beats…

Dominator is een festival, maar je hoort er geen vrolijke deuntjes voor gevoelige zieltjes en lieftallige sprookjeselfjes die over het terrein wandelen zijn ook nergens te bekennen. Je zult er ook geen sushi- of champagnebarretjes zien waar men ‘hip’ kan doen. Niets van dat alles, Dominator draait om de muziek en de donkerste en meest duistere varianten in het bijzonder… Snoeihard beuken en rossen is het motto! Bijvoorbeeld in de Early Rave tent die als vierde grote area wordt opgezet en waar de klappers uit de roemruchte jaren medio negentig door de speakers denderen.

Het gaat dus echt gebeuren… 15 tot 20 duizend bezoekers op een puur hardcorefestival. Geen trancepubliek, geen clubpubliek, geen technopubliek, geen hardstylepubliek… enkel en alleen hardcoreliefhebbers onder elkaar die er een feest van gaan maken… en meer dan 70 DJ's natuurlijk die hun platen nu al aan het slijpen zijn…

Valt er nog meer te vertellen? Stomme vraag! Maar we laten het even hierbij. Je weet nu dat het komt, dat is voldoende… meer info volgt.

bronnen:
www.q-dance.nl
www.mohradio.com
www.mastersofhardcore.com
www.artofdance.nl

:D
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=616 height=480]http://www.dynamike.nl/images/august%206th%202005.jpg[/img]

Lijkt me duidelijk dus al vink t wel n beetje arie omdat dan ook nog 2 andere grote meerdaagse evenementen zijn ( los v.d. uiteindelijke doelgroep ) :/

Trouwens vakantie laak aan me voorbij gaan ... vanaf eind mei tot eind augustus kun je ieder wknd zo ongeveer naar n groot feest :yes:

:bounce:
Waarschuw beheerder
als t nou wat eerder in juli is kan ik ook, beetje ver om er vanuit spanje naar toe te gaan :vaag:! Wel een (Y)feesie:D
Waarschuw beheerder
donateur
Die flyer bedoel ik idd. Is dus idd hetzelfde als het logo wat ze nu hebben.

Ga ik gvd een keer met vakantie gaan ze zo een vet feest geven. :[ :[

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ik zet mijn geld in op de ThunderDome tent. :)
Waarschuw beheerder
Te vet gewoon!

we maken geschiedenis
Waarschuw beheerder
KUTZOOI! Ben dan op vakantie.. :o
Waarschuw beheerder
beter man 5 augustus, ben ik net 2 dagen terug van vakantie :D
Waarschuw beheerder
aanwezig...:bounce:(y)

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Blijf deze zomer lekker thuis.....al die feesten niet meer normaal!

Waarschuw beheerder
Ben er zeker bij
Wordt Bussloo denk ik
Waarschuw beheerder
Hoop toch echt op eind juli :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben dan gelukkig ook terug van vakantie! :D
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk nieuws...

eindelijk krijgen de hardcore-liefhebbers wat ze verdienen... goede zaak...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik eis dat dit feest op een mammoettanker naast een booreiland in de noordzee gaat plaatsvinden anders is er weinig exclusiefs aan :9

Jah ik lul ook maar wat maar t zou wel (y) zijn O:)
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Ik denk dat er de 2 lokaties, of beursgebouw eindhoven, of amsterdam rai is, maar hoop op bussloo!! Maar we zullen het tegen die tijd wel zien!

Waarschuw beheerder
Ik hoop gewoon op Almere strand net als Defqon dat zou super zijn,, Maar het dancevalleyterrein is ook wel heftig voor zoiets. Volgens mij wordt t wel een outdoor, dus geen A'dam kutrai of beursgebouw eindhoven.

Ik ben er ieder geval bij..........
Waarschuw beheerder
Ik denk dat er de 2 lokaties, of beursgebouw eindhoven, of amsterdam rai is, maar hoop op bussloo!! Maar we zullen het tegen die tijd wel zien!

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd of et wat word..
Waarschuw beheerder
donateur
Dit word volgens mij echt een topper, dat kan gewoon niet anders.......tell me the date and place....I'LL BE THERE!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Beter 30 juli of zo en niet gelijk met N1. Ziet er iig al beter uit dan Nightmare Outdoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ZEER ZEKER AANWEZIG!!! Dit wordt echt een HEEL vet feest!

ID&T+ArtOfDance+Qdance=Dominator= word helemaal te gek!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dat wordt zeker wel vet....
Waarschuw beheerder
Zeg... als die datum van 6 augustus vast zou staan was dat wel gemeld...

Gewoon ff geduld hebben... :P
Waarschuw beheerder
:p mayby hier.. (als het outdoor wordt)

Maasvlakte Rotterdam
Airport Eindhoven
Lingebos Gorichem
Recreatieplas Bussloo
Almere strand
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad gewoon ff geduld hebben. :)
Waar het ook gegeven wordt, het gaat toch wel bruut worden!!! :p
Waarschuw beheerder
Zo dan...das dus vet! Ben benieuwd of dit ook 'snachts gaat worden net als Nightmare!!
Waarschuw beheerder
kijk, dit zijn goeie berichten

alleen inderdaad 1 minpunt, er zal wel een invasie zijn aan wazi/nazi/pogo/houthakkers/helga`s

maar ik sta toch alleen maar in de HouseQlassics en early reave (waarschijnlijk mindcontroller) tent :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar ik denk het niet, want dan is dancevalley al en dan kan de gemeente haarlemmermeer geen agenten missen

dus dat zal denk ik niet lukken
Artiest {SHOWLIST artist 12785, 66066}
Waarschuw beheerder
Heb ooit een flyertje gehad dat ze het begin aug. deden.

Zou ik wel dom vinden i.v.m. Nature 1

Ook is dance valley dan dus hebben ze te weinig jutten

Waarschuw beheerder
donateur
nou aanwezig dan maar :jaja:

:K

Waarschuw beheerder
Denk dt ik wel aanwezig ben klinkt echt :kwijl:
Waarschuw beheerder
Word natuurlijk gekkehuis Moh vs Thunderdome vs Houseqlassics vs Mindcontroller :D wowieeeeeeeeee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mind Controller en MOH is van Art of Dance :)
Waarschuw beheerder
:jaja:

Zal mij benieuwen waar het gehouden wordt
Waarschuw beheerder
donateur
wauw!!!! :D :D (y)

grrrrrrrruwelijk :kwijl:

hier ben ik zeker aanwaazig :yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Niet aanwezig:(:nee: Ben op Vakantie dan!
Waarschuw beheerder
Let it be Busloo! 15 km. hier vandaan
Waarschuw beheerder
Bussloo ja :)

Kan ik me fiets weer is pakken om naar een festival te gaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
waar de f**k ligt Bussloo precies? :$
Waarschuw beheerder
Bussloo ligt in de provincie Gelderland (vlakbij Twello)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gemeente Apeldoorn. Tussen Apeldoorn, Zutphen en Deventer daar waar Impulz ook elk jaar wordt gehouden.

Waarschuw beheerder
ik hoop ook bussloo das lekker dichtbij!!! :D

nou ik ben iig erg nieuwsgierig! dan maar niet n1 haha ik ga deze zomer lekker festivallen:)

Waarschuw beheerder

Op het dak van beursgebouw en rai?